Tweak.nl reviews

4.5

07-04-2023

Na uitleg omtrent mijn klachten via mail is het opgelost

Bernard
05-04-2023

Mijn vraag, gesteld per e-mail, is bijna per omgaand beantwoord.

Het ging over een wijziging in het menu van Canal Digitaal.

Twan
26-03-2023

We moeten vaak animo herstarten en resetten.

Op TV komt vaak de melding Geen Signaal.

20-03-2023

Weinig klachten met Tweak televicie gehad.

Gerhard
15-03-2023

Veel beloftes en mooie verkooppraatjes verder voldoet de nieuwe glasvezelaansluiting met fiber en tweak niet aan mijn verwachtingen . Constant is er geen verbinding en kan ik niet computeren en soms ook geen t.v. kijken . De serviceafdeling probeert steeds mijn klacht op te lossen met een herstart van de router Fritz . Helaas is het nu dagelijks gewoon afwachten of ik wel of niet kan computeren en werken . Met bewondering voor het geduld van de serviceafdeling ( en het opsturen van een opstart voor de fritz router kan ik momenteel niet als tevreden klant worden aangemerkt en de antwoorden zoals :: Uw laptop zal wel niet goed zijn en er komt wel een monteur voor 60 euro en U kunt pas in november opzeggen maken mij ontzettend ontevreden en agressief . alsnog graag een oplossing zonder alle bovengenoemde minpunten . dus graag snel en goed en normaal computeren (begrijpelijk voor een computerkneus zoals ik ) met gebruikmaking van modern en snel en veilig en stabiel glasvezel

15-03-2023

Opzeggen groot probleem, het lukte online en mijzelf niet om tweak op te zeggen. Nu de betalingsverplichting stop gezet. Ben benieuwd of ze mijn gegevens nu wel kunnen vinden

Petet
13-03-2023

Kan in het basispakket 60 zenders niet ontvangen.

Tweak doet niks,

11-03-2023

Amino ontvanger valt uit.

Kan niet alle zenders bekijken oa omroep Brabant enz.

Jossy
11-03-2023

Gisteren (10-03-2023) ben ik onbeschoft door jullie behandeld.

Ik heb gebeld (om 12:54) met een issue. Als ik mijn huis tel. naar mijn mobiel wil doorschakelen ging dat niet.

Ik zou binnen een paar minuten een email krijgen met een of andere procedure welke ik moest volgen dan zou alles goed komen. Nou, het is nu 09:31 Za 11-03-2023 en ik heb nog steeds geen email gezien. Dat noem ik een klant onbeschoft behandelen!

Ik heb jullie site https://www.tweak.nl/bellen/faq.html letterlijk gevolgd en het werkt niet!

09-03-2023

Super en snel geholpen

06-03-2023

Nu 2 jaar lid maar nog altijd regelmatig last van stilstaand beeld op de TV's

Geefikniet
22-02-2023

Vanaf aug2022 start abonnement geen Al Jazeera zender.

Alleen berichten ligt niet aan ons.

Januari toevallig maar weer eens gekeken en zowaar het werkt.

Totaal geen bericht van Tweak dat het probleem is opgelost.

Nu 22-02-2023 de gehele dag diverse zender geven foutmelding S004.

Ook nu geen bericht te vinden wat de oorzaak is of wanneer het eventueel opgelost is.

Vermoedelijk ga ik na het verlopen van het contract weer naar een andere provider.

DdR
15-02-2023

Zeer slecht bedrijf met een eveneens zeer slechte klantenservice. Er gaat daar van alles mis, zoekraken van aanmeldingen; niet kunnen aangeven wanneer je over een aansluiting kan beschikken; etc. Ben het na 4 maanden zat. Er is NIETS geleverd en dat noem ik WANPRESTATIE!

Tonnie
30-01-2023

Zeer slechte service na een melding van het uitvallen van het internet. Tweak geeft meteen aan dat het aan hun ligt maar monteur komt pas na 4 dagen! Ondanks dat ik heb gemeld dat ik internet bedrijfsmatig nodig heb kunnen ze me niet tegemoet komen. Waardeloos!

Ook een claim kan ik niet indienen bij Tweak.

Deze review zal waarschijnlijk ook niet geplaatst worden neem ik aan.

Belin
09-01-2023

Klantenservice van lil m’n vestje

Bankrekening wijzigen onmogelijk

Abonnement opzeggen een groot drama

28-12-2022

We hebben 5 jaren kunnen genieten van probleemloze internet- bel en tv aansluitingen via tweak. De klantenservice heeft ons altijd zeer vriendelijk en adequaat voortgeholpen waar dat nodig was. M.a.w.: alleen lof voor tweak!

David
21-12-2022

Abonnement aangevraagd op 5 december 2022, in het contract stond mijn postcode foutief ingevoerd. Direct op dezelfde dag een mail gestuurd of dit aangepast kon worden in mijn contract. Twee dagen later kreeg ik hier reactie op dat mijn nieuw contract z.s.m. opgestuurd word. Na 7 dagen nog steeds geen nieuw contract binnen, ik besloot ze zelf even te bellen en je kan het al raden mijn contract werd in 3 minuten opgestuurd (Kleine moeite dus). Na lang wachten kreeg ik een mail dat de monteur pas tijd heeft om 4 januari 2022 langs kon komen. Gebeld of het niet sneller kon, maar dat kon niet. Ze laten je een volle maand wachten voordat je eindelijk je internet hebt. BELACHELIJK.

KPN zijn bundel is goedkoper en levert binnen 7 dagen. Mijn keuze is snel gemaakt.

Ankie
18-12-2022

2 dagen geleden, 2 dagen geen beeld.

Vandaag i.i.g. vanaf 10.30 uur weer geen beeld. Zou aan het kastje liggen: nieuw kastje dan Tweak!

Cees
14-12-2022

Medere keren geprobeerd de mail te verzenden maar leukste niet

Alex
11-12-2022

Als ik hulp nodig heb, krijg ik dat altijd meteen en bevestigt met een email, met nogmaals een uitleg.