Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heel goede en betrouwbare Internet en telefonie leverancier. Reageert super snel bij klantenservice en zijn heel klant gericht.
Super tevreden sinds 2012!
Dit bedrijf krijgt van mij niet eens één ster. Als je geen problemen zoekt sluit je niet bij de Tweak aan.
Gewoon niet doen!
Goed en goedkoop
Internet Only. Een week! goed gegaan. Nu continue storing. Woensdag deels geen internet, donderdag vanaf een uur of 4 al niet meer. Nu komt er dinsdag een monteur naar de wijkcentrale kijken. Hopelijk lost 'ie ook wat op. Met ziggo nooit problemen gehad, nu glasvezel, krijg je dit.
Het internet is veel trager dan we voorheen gewend waren bij een andere provider, terwijl het volgens de cijfers sneller zou moeten zijn. Het is niet zo dat wij gebruik maken van bijzondere apparaten. 2 mobieltjes en 2 laptops in huis. Zelden allemaal tegelijkertijd in gebruik. Dus zeker geen aanrader. Monteur was overigens erg aardig en behulpzaam.
Mega slechte service.
Geen internet en wifi al anderhalve dag.
Je krijgt geen duidelijkheid. Nu is het vrijdag.
Ze zeggen dat het maandag het probleem pas voorgelegd wordt. En het dan nog wel 2 dagen kan duren voordat het opgelost wordt.
Dit kan toch nog niet!
Waardeloos, niet klantvriendelijk en slechte service bij problemen
Elke keer die mailrobot als je een mailtje stuurt, schaf dat ktding eens af. Ik zit niet voor niets bij Tweak ipv zo'n grote jongen als Ziggo of KPN.
Internet en e-mail werken prima. De glasvezel verbinding is 1Gbit/s zoals geadverteerd. Er wordt zelfs gratis usenet aangeboden. Ik ben zeer tervreden.
Na uitleg omtrent mijn klachten via mail is het opgelost
Mijn vraag, gesteld per e-mail, is bijna per omgaand beantwoord.
Het ging over een wijziging in het menu van Canal Digitaal.
We moeten vaak animo herstarten en resetten.
Op TV komt vaak de melding Geen Signaal.
Weinig klachten met Tweak televicie gehad.
Veel beloftes en mooie verkooppraatjes verder voldoet de nieuwe glasvezelaansluiting met fiber en tweak niet aan mijn verwachtingen . Constant is er geen verbinding en kan ik niet computeren en soms ook geen t.v. kijken . De serviceafdeling probeert steeds mijn klacht op te lossen met een herstart van de router Fritz . Helaas is het nu dagelijks gewoon afwachten of ik wel of niet kan computeren en werken . Met bewondering voor het geduld van de serviceafdeling ( en het opsturen van een opstart voor de fritz router kan ik momenteel niet als tevreden klant worden aangemerkt en de antwoorden zoals :: Uw laptop zal wel niet goed zijn en er komt wel een monteur voor 60 euro en U kunt pas in november opzeggen maken mij ontzettend ontevreden en agressief . alsnog graag een oplossing zonder alle bovengenoemde minpunten . dus graag snel en goed en normaal computeren (begrijpelijk voor een computerkneus zoals ik ) met gebruikmaking van modern en snel en veilig en stabiel glasvezel
Opzeggen groot probleem, het lukte online en mijzelf niet om tweak op te zeggen. Nu de betalingsverplichting stop gezet. Ben benieuwd of ze mijn gegevens nu wel kunnen vinden
Kan in het basispakket 60 zenders niet ontvangen.
Tweak doet niks,
Amino ontvanger valt uit.
Kan niet alle zenders bekijken oa omroep Brabant enz.
Gisteren (10-03-2023) ben ik onbeschoft door jullie behandeld.
Ik heb gebeld (om 12:54) met een issue. Als ik mijn huis tel. naar mijn mobiel wil doorschakelen ging dat niet.
Ik zou binnen een paar minuten een email krijgen met een of andere procedure welke ik moest volgen dan zou alles goed komen. Nou, het is nu 09:31 Za 11-03-2023 en ik heb nog steeds geen email gezien. Dat noem ik een klant onbeschoft behandelen!
Ik heb jullie site https://www.tweak.nl/bellen/faq.html letterlijk gevolgd en het werkt niet!
Super en snel geholpen
Nu 2 jaar lid maar nog altijd regelmatig last van stilstaand beeld op de TV's