Tweak.nl reviews

4.1

René
28-09-2022

Ongeorganiseerd.bij problemen krijg je een ticketnr. Hoor je niets meer. Wat je schrijft begrijpen ze niet of doen alsof.ga niet verder mijn lijst is te lang

Joep
28-09-2022

Geen klachten internet maar tv is bagger .

Vanaf instalatie valt geluid geregeld even weg.

En al meer als jaar bezig om opgelost te krijgen.

Wordt konstand van kasje naar muur gestuurd.

Van stekker er uit ,kabels vernieuwen ,terug zetten fabrieksinstellingen ,en als je paar dagen of week het hebt aangekeken of hun advies werkt begint t weer van voor af aan (uitzeten ,kabelwissel enz ).

Helaas nog steeds geen oplossing

Franciscus
25-09-2022

Ik ben al geruime tijd in afwachting van mijn huisaansluiting glasvezel, het kastje is al geruime tijd geleden in de meterkast geplaatst, op de planning staat dat de huisaansluiting in augustus gerealiseerd gaat worden, het is inmiddels bijna oktober!

Kunt u mij een gedetailleerde planning aanleveren wanneer de aansluiting op Crocuserf 12 te 's-Gravendeel echt gerealiseerd gaat worden?

Deze week ben ik bij het info- punt in Puttershoek geweest, hier werd ik niet veel wijzer, zij gaven aan dat het bij de netwerkbeheerder nog niet helemaal in orde is.

Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in het gehele project en hoe dit in de toekomst tot een tevreden relatie moet leiden. We zouden immers "op de hoogte worden gehouden". (augustus 2021) Tot nu toe is dit voor mij beperkt gebleven bij het zo snel mogelijk aanmelden bij een provider. Daarna is het verdacht "radio stil" gebleven.

19-09-2022

Buiten wat kleine storingen altijd online en haal de 1 Gig lijn up en down altijd. Ik heb internet only en ben er zeer tevreden mee, eigen router en volledige vrijheid.

GD
09-09-2022

Wat een klantonvriendelijk bedrijf

Monteur komt onaangekondigd in de avond

Kan door niet vooraf de situatie te beoordelen, niet goed installeren en gaat onverrichte zaken weg. Gevolg is dat ik 60euro voor volgende afspraak moet betalen. Ook gaat het abonnement direct in zonder dat iets geïnstalleerd is.

Diverse keren gereclameerd, maar totaal geen klantvriendelijke en meedenkende oplossing.

Silvia
07-09-2022

Zijn heel erg boos. Ons huidige contract (alleen internet) hebben uitgebreid met Alles in een entertaiment HD met Bellen onbeperkt wereld. Het aanvragen/aanpassen van het contract is niet goed verlopen. Volgens Tweak medewerker moesten we een nieuwe aanvraag doen en via info @twaek bevestigen en bellen. Wij gedaan, aangegeven via de mail en de aanvraag, dat we gebruik willen maken van de overstapservice en nummer behoud van ons huidige Telefoonnummer willen. Ook nog telefonisch na gevraagd geen enkel probleem wordt door hun geregeld. Puntje bij paaltje komt is er niks goed geregeld, maar worden we met dubbel lasten opgezadeld. Moeten we zelf Ziggo opzeggen, omdat ze dit niet kunnen en willen regelen, ondanks dat je dit hebt aangegeven en hebt afgestemd met hun. Komen ook niet met een oplossing, Wel geld incasseren, maar niet met een oplossing komen. Service is ver beneden peil, ook al kan je aantonen dat het door ons in de mail wordt benoemd en op welke datum ivm aanpassing abonnement

Jacob
31-08-2022

Vooral de TV service via Canal Digital vind ik ronduit waardeloos. Ze zouden beter een andere tv aanbieder met meer service kunnen zoeken!

Joop
29-08-2022

In de periode van nieuw installatie to nu toe, heb ik nogal wat ssnelheidschommelingen gehad, zowel via ethernet als WIFI. Bij WIFI gebruik ik de 2400 repeater.

Joop Mulder

Nathalie
26-08-2022

Tot nu toe zijn ze snel, vriendelijk, behulpzaam en attent. Als je belt krijg je ook werkelijk meteen iemand aan de lijn (in tegenstelling tot ziggo of kpn die je eerst 20 minuten door een keuzemenu jagen om maar te voorkomen dat ze je te woord moeten staan). Kortom, tot nu toe erg tevreden.

Disclaimer; ik ben nog maar kort klant. Dus dit zijn slechts mijn eerste bevindingen.

22-08-2022

Bijna 10 jaar klant nu heb ik problemen met mijn WiFi .

Tweak vertikt het gewoon om de storing te verhelpen. Waardeloze bedrijf en zeer klant onvriendelijk.

Rens
22-08-2022

Ik ben nog niet zolang abonnee maar heb tot op heden alleen maar problemen gekend,

dus ik vind de service die jullie verlenen ver onder de maat willen jullie klanten houden zullen jullie daar hard aan moeten werken.

dit heb ik zo ervaren en er zullen er meer volgen denk ik

05-08-2022

De glasvezelverbinding aansluiten is prima. Maar hoe gaat t met de toestelaansluitingen? hierover geen inlichtingen.

28-07-2022

De verbindingen met wifi zijn waardeloos. Buiten de woonkamer op het terras valt deze al weg.

19-07-2022

Afspraken worden niet nagekomen

Joop
13-07-2022

Na wat strubbelingen toch nog goed geholpen

Robbie
04-07-2022

Slechte ervaring met Tweak

Meedenken is er niet bij en de ingangsdatum van je abonnement gaat al in als je nog geen internet hebt.

Voor mij geen Tweak meer

Ilona
12-06-2022

Alles duidelijk omschreven

Jürgen
30-05-2022

Tv ontvangst stoort enorm en als je klacht ligt het altijd aan jou ook al is alles door hun monteur geinstalleerd. Ben het zat, ga hier snel weg

Marley
23-05-2022

Wifi is belachelijk slecht. Na installatie had ik 300mbps op wifi, prima voor wifi. Maandje later; 2 meter naast de fritzbox heb ik 5mbps snelheid van de 1000 die ik betaal. Klantenservice zegt simpelweg: Op wifi doen we geen beloftes. Lekker zeg. Kan niet wachten om weg te kunnen bij deze oplochters.

12-05-2022

Afhankelijk van de vraagstelling, ben ik tevreden over tweak, dan moet ik uitleggen dat ik het onderverdeel in drie delen.

1) ben ik blij met tweakdsl internet?

2) ben ik blij met tweakdsl support?

3) ben ik blij met tweakdsl kosten?

Ik kan dan pas zeggen, naar aanleiding van de bovenstaande zaken, dat ik tevreden ben over het internet gedeelte en dat ik jullie een zware -1 geef als het gaat om support. 1 medewerker, geen kennis, geen 2de lijn, geen hulp, snapt niets en weet niets.

Heb nog nooit in mijn 21 jarige it ervaring gesproken met een leverancier die zo ongelovelijk incompotent is. De level van support ten opzichte van kennis over de spullen die jullie zelf leveren is nihiel. Er is zelfs geen kennis op vraag stukken over configuraties. Alles afgedaan als doe maar per mail.

Ik geef jullie support dienst een 0