Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bijna 10 jaar klant nu heb ik problemen met mijn WiFi .
Tweak vertikt het gewoon om de storing te verhelpen. Waardeloze bedrijf en zeer klant onvriendelijk.
Ik ben nog niet zolang abonnee maar heb tot op heden alleen maar problemen gekend,
dus ik vind de service die jullie verlenen ver onder de maat willen jullie klanten houden zullen jullie daar hard aan moeten werken.
dit heb ik zo ervaren en er zullen er meer volgen denk ik
De glasvezelverbinding aansluiten is prima. Maar hoe gaat t met de toestelaansluitingen? hierover geen inlichtingen.
De verbindingen met wifi zijn waardeloos. Buiten de woonkamer op het terras valt deze al weg.
Afspraken worden niet nagekomen
Na wat strubbelingen toch nog goed geholpen
Slechte ervaring met Tweak
Meedenken is er niet bij en de ingangsdatum van je abonnement gaat al in als je nog geen internet hebt.
Voor mij geen Tweak meer
Alles duidelijk omschreven
Tv ontvangst stoort enorm en als je klacht ligt het altijd aan jou ook al is alles door hun monteur geinstalleerd. Ben het zat, ga hier snel weg
Wifi is belachelijk slecht. Na installatie had ik 300mbps op wifi, prima voor wifi. Maandje later; 2 meter naast de fritzbox heb ik 5mbps snelheid van de 1000 die ik betaal. Klantenservice zegt simpelweg: Op wifi doen we geen beloftes. Lekker zeg. Kan niet wachten om weg te kunnen bij deze oplochters.
Afhankelijk van de vraagstelling, ben ik tevreden over tweak, dan moet ik uitleggen dat ik het onderverdeel in drie delen.
1) ben ik blij met tweakdsl internet?
2) ben ik blij met tweakdsl support?
3) ben ik blij met tweakdsl kosten?
Ik kan dan pas zeggen, naar aanleiding van de bovenstaande zaken, dat ik tevreden ben over het internet gedeelte en dat ik jullie een zware -1 geef als het gaat om support. 1 medewerker, geen kennis, geen 2de lijn, geen hulp, snapt niets en weet niets.
Heb nog nooit in mijn 21 jarige it ervaring gesproken met een leverancier die zo ongelovelijk incompotent is. De level van support ten opzichte van kennis over de spullen die jullie zelf leveren is nihiel. Er is zelfs geen kennis op vraag stukken over configuraties. Alles afgedaan als doe maar per mail.
Ik geef jullie support dienst een 0
7 jaar heb ik internet gehad van Tweak.
Sinds kort overgestapt naar Ziggo en uiteraard moets ik mijn hardware terugsturen.
Dit heeft tot op de laatste dag probleemloze gewerkt. Nu krijg ik zojuist een factuur van 189, 00 voor dit modem. Geen uitleg niets, helemaal niets.
Uiteraard is het modem niet meer in topconditie, maar hij heeft hier 7 jaar gestaan.!
Hij is niet eens meer te koop.
Hoe durven ze dit te doen, gewoon misdadig.
7 jaar lang trouwe klant geweest, altijd netjes betaald en dan dit.
Pas op met dit bedrijf!
In het begin veel problemen gehad. besloten dat ik toch weer terug naar Ziggo ga. Klant worden is geen probleem, opzeggen is drama en naar mijn mening niet volgens de regels. uiteindelijk wel gelukt
Ga nooit in zee met deze organisatie. Wij hebben 1 jaar abonnement gehad met tv en internet. Tv via Canal Digitaal is gewoon erg slecht, mag geen tv kijken heten. Internet is ok als alles het doet. Nu alles netjes opgezegd na 1 jaar en zitten inmiddels vanaf 29 januari 2022 te wachten tot onze borg voor de apparatuur teruggestort wordt. We worden continue aan het lijntje gehouden met domme excuses met als doel dat mensen het opgeven om borg terug te vragen. Mensen, ga nooit in zee met deze organisatie. Je krijgt er vroeg of laat spijt van.
Ik probeer al enige tijd een abonnement van een overleden persoon op te zeggen. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en op mailtjes wordt niet gereageerd!
Hoe moet je dan een abonnement opzeggen?
Internet kwaliteit en snelheid is goed, snel en betrouwbaar.
Service van Tweak is goed.
Klantenservice erg onbegripvol en communiceerd niet over geplande levering en ontkent verantwoordelijkheid over de communicatie.
Ik heb begrip voor hun afhankelijkheid van derde partijen, echter zijn zij bemiddelaar maar bemiddelen dus slecht.
Over de daadwerklijke internet ´dienst´ kan ik niet spreken. Enkel het voortraject. 14 dagen bedenktijd, verstreken uiteraard en op dag 30 vragen om helderheid voel ik me als muis in de val.
Heel veel dingen beloven, en niks leveren, complete misleiding, 1000 mb is tot aan de voordeur, daarna is het puinhoop, modems die maar op 1 plaats geplaatst kunnen worden, vervolgens moet ik dan bij de meterkast gaan staan om te kunnen internetten.
Je betaald je lam voor een zooitje onzin.
Ga aub niet in zee met dit waardeloze bedrijf! zeer slechte provider voor tv en internet. Hebben 4 maanden de tijd nodig om een probleem op te lossen en dan blijkt het toch niet opgelost te zijn. Internet en wifi is waardeloos, waardoor de tv verbinding ook waardeloos is. Klantenservice is net zo dramatisch als de internet- en tv-verbinding. In het weekend is er zelfs geen klantenservice dus dan moet je het zelf maar uitzoeken. Ik snap achteraf waarom je de abonnementskosten van een heel jaar in één keer aan het begin moet betalen. Dan hebben ze dat binnen en de rest boeit ze niet meer. Ga aub niet voor tweak!
Wij hebben nog weinig ervaring met Tweak dus goede beoordeling is nog niet mogelijk. Wel wat opstart problemen met het abonnement afsluiten wat als negatief ervaren is.
Dus het begin is niet veelbelovend jammer genoeg wij zijn benieuwd hoe het straks verder gaat,