Tweak.nl reviews

4.5

Phons
15-10-2019

Teveel langs elkaar heen werken, het gaat over teveel schijven

Naarmate ik meer contact legmet jullie als bedrijf over internet, i-meel en vaste telefonie, des te beroerder het voor mij uitpakt. Het lijkt wel of alles bij jullie langs elkaar heen werkt. Ja, ook ten opzichte van andere providers. Eerst zat ik een aantal dagen zonder internet, terwijl me verzekerd werd dat dat niet zou gebeuren. Nu weer zit ik twee dagen zonder telefoonverbinding. Iets werkt totaal niet goed bij jullie.

Een helpdeskmedewerker vertelde me dat er een dubbele rekening is opgemaakt voor me en dat ik 1 van de 2 rekeningen mag storneren. Toen ik dat deed ging het weer fout. Ik werd door een incassobedrijf aangemaand onmiddellijk het geld te betalen anders zou ik weer van internet worden afgesloten. Maar dat geld storneren werd juist door Tweak aangeraden! Dat is dus wat gebeurt bij jullie: langs elkaar heen werken en het gaat over teveel schijven. Nee, ik ben niet positief over dit bedrijf wat ooit wel goed is geweest. Zoiets.

Nico
13-10-2019

Niet nemen, al helemaal niet als je gaat verhuizen!

Al een half jaar gebruik ik Tweak en de eerste 5 maanden zonder problemen.

Tot ik ging verhuizen.

Het verhuisformulier is niet op hun website te vinden (in welk jaar leven jullie daar bij Tweak?)

Daarnaast vergeten ze ook in hun T&C's op te nemen dat het 3 a 4 weken (minimaal al zijn ze het daar zelf niet mee eens) duurt voordat je verhuizing is door gegeven. Oh ja en we halen gewoon 90 euro van je rekening voor de verhuizing zonder dat er nog maar iets is gedaan.

Ze wilde me eigenlijk bijna ander half maand laten wachten tot een monteur kon komen (succes als je ZZper bent of net als ik veel vanuit huis werk). Na aandringen toch eerder aan de beurt gekomen.

Niet genoeg monteurs dus ze stuurde maar iemand die er geen verstand van had en moest bellen met de andere monteurs om vervolgens nog een chaos achter te laten.

Conclusie, nog een internet! Het ligt natuurlijk niet aan Tweak, KPN Netwerken moet nog de verbinden omzetten en dat is echt in een dag geregeld. 3 dagen verder en natuurlijk nog niets geregeld.

Er moet natuurlijk weer een monteur komen en ook daar moet nog een afspraak voor gemaakt worden.

Internet is al voor een jaar betaald, terwijl ik dus zonder internet zit. Je zou verwachten dat ze genoeg aan me verdienen om er urgentie erachter te zetten.

Mn vrije dagen en uren aan de telefoon om met de klantenservice zijn nog niet eens mee gerekend.

Alles behalven Tweak nemen is mijn conclusie!

Nicole
01-10-2019

Werkt super, tot je verhuist

Waardeloos en geen info over de verwerkingstijd van een maand als je verhuist. En dat terwijl ik al voor een jaar heb betaald.

Schandalig dat hier geen info over wordt gegeven.

Er zijn genoeg Mensen die vanuit huis werken en niet zo lang down time kan veroorloven.

Yvonne
26-09-2019

Je wordt aan het lijntje gehouden!

Contact en informatie erg slecht.

Onkundig personeel aan de telefoon. Telefoontraining kan geen kwaad.

Simpele vraag wanneer je wordt aangesloten hebben ze geen antwoord op. Ook niet een goede reden waarom dingen zo lang duren.

Zeggen dat ze terugbellen en je hoort vervolgens niks.

20/8/2019 aanvraag gedaan.

24-09-2019

Slecht internetverbinding en een nog slechtere klantenservice. Voorkom irritaties en kies niet voor Tweak.

Martijn
23-09-2019

Pas op mensen!

Verkopen van een pakket gaat makkelijk. Maar service achteraf 0.0

Ik wacht nu al 1 jaar op mijn €40 vriendenkorting waar ik recht op heb. Tig keer gebelt en gemaild. ze verwijzen continu naar dat het bij de boekhouding ligt maar doen hier NIETS mee!

Joop
20-09-2019

Ga niet in zee met deze firma. Facturatie is puinhoop !

Waardeloze financiele dienstverlening, facturatie is een puinhoop met als gevolg debiteuren op de stoep met allerlei dreigementen terwijl de fout echt bij Tweak ligt.

Portering nummer na 3 klachten nog steeds niet gelukt dus onbereikbaar.

Ben er helemaal klaar mee.

Lars
17-09-2019

Bedroevende service

Bedroevende service via beide correspondentie mogelijkheden: telefoon en e-mail.

Telefonisch contact:

Meerdere malen (4-5 maal) telefonisch contact gehad met de 'service' desk van Tweak. Geen antwoord op mijn vragen gekregen. Toppunt hierbij is dat een medewerker aangaf dat het misschien beter was dat ik na 2 dagen nog maar eens terug moest bellen. Toen ik nogmaals aangaf dat het probleem, (miscommunicatie/contact tussen provider en glasvezelleverancier) opgelost zou kunnen worden door een simpel telefoontje kreeg ik te horen dat ik ook altijd nog kon opzeggen.

Contact via E-mail.

De 'service' via e-mail overtreft die van de telefoon desk. Het duurt 2-2.5 dagen om antwoord te krijgen op een e-mail. Ik heb in totaal 3-4 e-mails gestuurd en de reacties op mijn e-mails hebben nooit een antwoord gegeven op een enkele gestelde vraag. Hierdoor betwijfel ik of de ontvangen e-mails daadwerkelijk gelezen worden.

Op basis van bovenstaande ervaringen wilde ik Tweak een welverdiende 1 geven, echter was er één telefonisch medewerker die graag had willen helpen maar voor mijn gevoel hier door de hiërarchie en structuur van Tweak volkomen in werd belemmerd. Hierdoor is mijn eindoordeel een 2 geworden

16-09-2019

Slechtste bedrijf ter wereld

Jemig wat ben ik blij dat ik er van af ben.

vanaf het begin slechte tv ontvangst 100den keren mee gebeld maar men weigerde om het op te lossen.

vaak gevraagd geef dan een fatsoenlijk kastje voor de tv ontvanger maar nee dat deden ze niet.

na lang touwtrekken een vergoeding van schrik niet 17 euro gekregen. op papier dan nu nog even over maken. ruim 4 maanden ging hier over heen.

jaarabonnement al lang op gezegd want hier wil ik niet mee verder het constant afschuiven en de klant niet willen helpen zeer slecht dit.

maar toen moest het apparatuur nog retour netjes retour gestuurd. in hun eigen regels stond terug betaling van de borg 2 maanden na de laatste betaling. u raad het al dit werden er ook weer 4.

ik heb uren in de wachtrij gestaan wachtende 1 en dan weer wachtende 4 ja in 1 wachtbeurt. gewoon te slecht voor woorden. blij gewoon heel blij dat ik van deze balle zaak af ben en wil hier nooit meer terug @tweak nooit meer

Ben
10-09-2019

Tweak is waardeloos. Ben met glasvezel overgestapt naar Tweak. (internet en bellen) De TV is gelukkig bij Ziggo gebleven. Mijn zakelijke nummer is al weken niet bereikbaar. (wie betaalt de schade?) Heb ze nu 7/8 keer gebeld. Lang in de wachtrij. Diverse sukkels aan de telefoon gehad. Maar probleem is nog steeds niet opgelost. Heb er spijt van dat ik ben overgestapt. (Zo snel is dat glasvezel van Tweak ook niet) Ze zijn wel snel met incasseren van hun geld. Dat doen dezelfde dag nog als je bent aangesloten.

06-09-2019

Service

Jaren lang geen problemen, nu 1keer een probleem die snel en netjes is opgelost.

Klaas

Zeer slechte dienst verlening

Klacht 1 Op 3 mei heeft Tweak ons aangesloten op glasvezel.kortere tijd daarna is onze telefoon, internet en televisie aangesloten.Vanaf het begin konden we niet interlokaal bellen. Ondanks uren aan de telefoon, niet tijdig beantwoorden van mails is het niet opgelost. Na dreigementen, lukte het om terug te gaàn naar de KPN met de telefoon. Wij eisen € 30,- terug, deels omdat we wel abonnement-kosten over de volle maand juli hebben betaald en wegens niet genoten van interlokaal bellen in de gehele periode.

2e klacht: De tv uitzending via tweak wordt zeer verstoord door blokjes, trillingen in het beeld, verspringen van het beeld en soms het geheel wegvallen van de uitzending. Uiteindelijk is monteur Jan geweest om onze verbindingen te controleren: Deze waren perfect.Op 1 september was het vanaf 20.45 werkelijk weer bar en boos.

Gewenste Oplossing Klacht 1

Eindelijk ons de niet genoten telefoondiensten ad € 30.- vergoeden.

Klacht 2

Of ons vanaf nu garanderen voor ongestoord kijkgenot met een boetebeding voor elke dag dat de tv uitzending wordt verstoord van € 10.- per dag. Of onmiddellijk stoppen met het abonnement zonder boete of iets dergelijks, met terugbetaling van de borg.

Ag

Ontevreden over kwaliteit

Steeds vaker problemen, traag internet,slechte wifi en veel storingen op tv. Als het niet verbeterd dan zeggen we lidmaatschap op

Johannes

Nooit mee in zee gaan!

Aan het lijntje gehouden,, dat us het en niets anders. Inmiddels zijn we meerdere mails verder en nog heeft Tweak het bedrag van de borg en het teveel betaalde abonnementsgeld niet terugbetaald. Tweak geeft nu aan een wettelijke storneringstermijn van 60 dagen te hanteren. Complete onzin want de materialen zijn retourgezonden en we hebben altijd aan onze betalingsverplichtingen voldaan. Ook al zou het juridisch kloppen wat Tweak doet; moreel gezien slaan ze de plank volledig mis. Klantenservice reageert wel met de bekende knip en plak mails. Er wordt niet ingaan op onze argumenten maar steeds weer de wettelijke termijn herhaalt. Wat zijn wij blij van dit bedrijf af te zijn! Nu nog een paar honderd euro terug ontvangen. Te gek gewoon dat ze dit zo aanpakken.

31-08-2019

Geen zaken doen met dit bedrijf

Pertinente leugenaars. Inmiddels ongeveer 7 mails gestuurd sinds begin juli over een door Tweak terug te betalen bedrag inzake borg van een router en teveel betaald abonnementsgeld. Tweak geeft nu opeens aan nog een wettelijke storneringstermijn van 60 dagen in acht te nemen voordat dit uitbetaald kan worden. Volstrekte kolder, ik krijg de indruk dat dit bedrijf betalingsproblemen heeft. Klantenservice en administratie falen volledig.

28-08-2019

Prijsverhoging ADSL abonnement

Controleer je contract. Staat daarin dat je vaste prijs betaalt voor je abonnement, dan is het nog maar de vraag of Tweak dit zomaar mag doen. Loop eens binnen bij het Juridisch Loket of informeer eens bij de Consumentenbond voor advies.

Voor degenen die hun abonnement hebben opgezegd is het te laat. Bij Tweak kom je er niet meer in. Maar een klacht indienen bij de ACM kan altijd nog wel. Bij genoeg klachten worden die gebundeld en start de ACM een onderzoek. En als het niet deugt dan kan Tweak een hele stevige boete krijgen.

Teun

75% prijsverhoging is belacheliljk

Ik ben jarenlang trouwe dsl-klant in het buitengebied geweest, maar 75% prijsverhoging op een matig werkende dsl verbinding is voor mij de reden om per direct op te stappen. Voor hetzelfde geld heb ik nu een 10 x snellere verbinding! Het valt me heel erg tegen van TWEAK. Ik was klant vanaf het eerste uur.

26-08-2019

Televisie prima, telefoon waardeloos kan geen telefoon krijgen

Ben nu 3 weken aangesloten op glasvezel. Mijn ontvangst voor de t.v. is soms slecht maar de meeste tijd goed.

de telefoon is een grote ellende. Nu na al die tijd nog steeds geen telefoon. Herhaaldelijk door gegeven mijn telefoonnummer en steeds wordt ik aangesloten met een ander nummer. Wat is er nu loos, ik weet het niet en uw personeel denk ik ook niet meer.

Blijf dus nog steeds hopen dat het goed komt en anders moet ik mijn abonnement opzeggen.

Torun
26-08-2019

Prijsverhoging van 10 euro. Schandalig !

Prijsverhoging van 10 euro. Schandalig!. Gelijk abonnement stop gezet.

24-08-2019

Geen helpdesk in het weekend.

Geen helpdesk in het weekend