Tweak.nl reviews

4.5

Christa
16-11-2018

Wel betalen , maar geen fatsoenlijk internet/wifi en tweak niet bereikbaar

Sinds de aansluiting alleen maar ellende. wel internet( maar weinig) of geen internet. 2 x iemand erbij gehaald, lijkt op dat moment weer goed, maar daarna weer ellende. alle apparaten slecht internet/wifi, zowel bekabeld als onbekabeld, sommige worden er gewoon uit gegooid. Intussen zelf al bijna proffesionel op dit gebied door alles lezen en uitzoeken. Dan probeer je te bellen en dan kun je niet geholpen worden omdat er niet genoeg mensen zijn om de telefoon te beantwoorden. stuur je een mail, krijg je antwoord terug via robot, als het spoed is kun je beter bellen.

je betaald wel duur , maar je krijgt helemaal niets.!

Cees
15-11-2018

Telefoon storing niet verholpen

Slecht bereikbaar geen deskundigen aan de telefoon, ik moet de storing zelf maar oplossen, terwijl ik hem niet veroorzaakt heb.

Danny
14-11-2018

Onprofessioneel bedrijf, verkondigd leugens

Ik heb bij deze partij een traject doorlopen voor een internet aanvraag van 43 dagen (Reggefiber had 15 dagen nodig om de eigen administratie op orde te krijgen, er lag al een glasvezelkabel maar men bleef vermelden dat de onderburen het blokkeren), zonder resultaat. Medewerkers van Tweak nemen de telefoon op en je wordt in het klanten bestand opgenomen, maar dat is wel het enige wat men doet. Verder schuift men de schuld bij Reggefiber in de schoenen, maar uiteindelijk kom ik erachter dat ze zelf de aanvraag bij Reggefiber pas op dag 42 ingediend hebben. Op dag 43 was ik enigzins geirriteerd door het feit dat zij zelf mijn contract nu kwijt waren. De eerste had ik geweigerd omdat hun eigen systeem de "." uit je e-mail adres haalt, hierdoor heb ik destijds een dag later direct in de ochtend gebeld en men stuurde mij een link toe waar ik opnieuw digitaal kon ondertekenen. Op dag 42 zegt men dat ik nooit getekend heb, om vervolgens later erachter te komen dat zij dit wel in bezit hebben.

Na deze problematische start werd me verteld dat de levering nu minimaal naar 50 dagen gaat, dit heb ik hen ook laten weten en men begon mijzelf direct de schuld in de schoenen te schuiven dat hun eigen administratie niet op orde is? Dit heb ik niet geaccepteerd, de reactie van de medewerker hierin was dat hij het een goed idee vond om continu door mij heen te praten en uiteindelijk maar de verbinding te verbreken. In de avond kreeg ik een factuur toegestuurd.

In het gehele traject heb ik zelf steeds Reggefiber en Tweak moeten aansturen dat er niets werd ondernomen, hierop wordt verteld dat men het uitzoekt en beloofd je terug te bellen. Dit doet men NIET!

Al met al is het hele traject zeer onprofessioneel en met leugens verlopen, hierop heb ik besloten geen zaken meer met deze provider te willen doen, als het voortraject al zo slecht gaat, heb ik zeker geen vertrouwen in de toekomst.

10-11-2018

Slecht contact met helpdesk

Heb besloten voor tweak te kiezen , kreeg ik een mail dat ik dit moest bevestigen maar kon dit niet via de link doen. Contact met helpdesk kreeg ik niet. Heb toen een mail gestuurd. Kreeg antwoord van de mail robot met een nummer en moest via helpdesk contact opnemen. Cirkeltje weer rond. Hoop dat als ik aangesloten ben het beter gaat. Groet lid glasvezel de wolden

09-11-2018

Werkt perfect

Snelle glasvezelverbinding, nette klantenservice. In 6 maanden geen problemen gehad met de verbinding

Ivo
05-11-2018

Tweak, doet wat ze zeggen: snel!

De Tweak internetprovider levert waar ze voor staan. Hoewel over Wi-Fi de 1000Mbit natuurlijk niet echt gehaald wordt, is de dienst fenomenaal snel. Je merkt de bottleneck bij producten en diensten zoals Netflix, Google Chromecast. Internet is dus haast geen probleem meer. Behalve soms de Wi-Fi dekking door je huis, deze heeft, vanzelfsprekend, invloed op de snelheid. Dit zou een additionele toevoeging kunnen zijn. Qua bedrijf voelen ze nog iets kleiner aan, niet alle facetten zijn af (mijn Tweak bijv.). Echter heeft dit geen invloed op de dienst en de service. Aanrader.

01-11-2018

Prima provider met uitmuntend internet

Ja sparqlis niet altijd even super maar aangezien het voor mij een bij dienst is heb ik totaal niks te klagen. Echter welke provider kan nou zo een geweldig stabiele internet verbinding van 1000/1000 leveren? En de mensen die klagen over WiFi, die hebben er gewoon te weinig kaas van gegeten om dit soort problemen gewoon op te lossen.

22-10-2018

Snel en betrouwbaar.

Ik ben super tevreden over hen, de service is goed en hun internet snelheid eveneens.

Hoezo
25-09-2018

Geen mening

Na het lezen van de voorwaarden van deze ervaringensite besloten om toch maar geen mening te plaatsen.

Dryw
24-09-2018

Snelle en stabiele verbinding tegen een zeer scherpe prijs

Vergeleken met andere providers een stabielere en snellere verbinding voor een veel aantrekkelijker prijs. Tweak laat zien dat het ook anders kan, in deze tijd waar je veelal de hoofdprijs betaald voor een snelheid die past bij deze moderne tijd.

20-09-2018

Tweak is Top!

Tweak is een zeer fijne provider. Bijna nooit problemen, en als er iets is zijn ze daar erg open over (zie @TweakNL op twitter voor meldingen). Ze leveren een goede dienst voor niet veel geld, en doen echt hun best om klanten tevreden te houden.

De enige reden waarom ze van mij geen 10 krijgen is omdat ze nog geen "native IPv6" aanbieden (het is 2018!). Voor veel gebruikers is dat een oninteressant detail, zij zouden dus zeker voor Tweak moeten kiezen als het mogelijk is!

29-08-2018

Kom bij ons!

Wil je gek worden van tv die niet werkt? Gefrustreerd raken door een helpdesk die ja en amen zegt, maar nooit iets regeld? Opgelicht worden waar je bij staat, door nooit je borg meer terug te krijgen? Kom bij ons!

15-08-2018

Duo telefoon werkt niet goed

Bij het instaleren heeft de monteur door mijn vaatwasser geboord die bleek later lekt te zijn Heb hier over contact gehad foto's opgestuurd ,afwachten of ze hier op terug komen Uit een van mijn telefoons werkt het telefoonboek niet meer blijkt niet aangesloten te zijn. Ik kreeg een mail op mijn Fritzbox te openen zodat ze dat op afstand kunnen verhelpen dat wil mijn niet lukken wifi werkt goed TV heeft goed beeld maar niet beter dan Ziggo Kortom als ik alles geweten had was het glasvezel aan ons huis voorbij gegaan

13-08-2018

Slechte TV

Wat een slechte service van TWEAK! Problemen met SPARQL worden maar niet opgelost. Proberen hun probleem het jouwe te maken. Nemen nooit de moeite om eens echt te communiceren en het probleem aan te pakken. Lezen de mail heel slecht. Stelletje amateurs.

Jo
01-08-2018

Trouw klant stapt op na verhoging

Na 4 jaar klant geweest te zijn bij Tweak ben ik overgestapt naar NLE. De klantenservice van Tweak is zeer belabberd en niet persoonlijk. De ZyXEL router is alles behalve stabiel! Door de slechte apparatuur en waardeloze ondersteuning van Tweak heb ik met regelmaat dagen lang zonder telefonie gezeten. Door de klantenservice medewerkers worden beloftes gedaan maar deze komen ze meestal niet na. Groot nadeel is ook dat de router van Tweak enkel de verouderde 2.4ghz techniek ondersteund. Na vele malen telefonisch contact en diverse e-mails om een oplossing te vinden voor een stabiele lijn heb ik de knoop doorgehakt en het contract beëindigd.

Ben jij klaar voor: Een onstabiele lijn; Waardeloze klantenservice; Te hoge prijzen; Onpersoonlijke klantenservice.

Dan is Tweak misschien wel wat voor jou.

Jasper
28-07-2018

Veel problemen en slechte helpdesk

Drama provider. Om te beginnen is de helpdesk niet te bereiken. Je krijgt een bandje te horen "Op dit moment is het erg druk, om u niet onnodig lang te laten wachten verbreken we nu de verbinding."

De helpdesk probeerde ik altijd in de auto vanaf mijn werk naar huis te bellen. Dan was het minder vervelend om 40 tot 80! keer te moeten bellen voordat je er eindelijk doorheen kwam. Daarna ligt het altijd aan iedereen behalve aan hun product.

Internet zou heel snel moeten zijn maar de kwaliteit van hun modems is erg slecht. Van de 500Mbit was ik blij als ik 12mbit haalde.

TV ontvanger loopt vaak vast of werkt niet. Ook laat de kwaliteit flink te wensen over.

Uiteindelijk in gebreken gesteld en incasso stopgezet. Nu over op XS4all, wat een verfrissing is dat, zelf me vriendin kan nu met een gerust hart de helpdesk bellen.

Alex
25-07-2018

Prijsverhoging van 2 euro per maand?

Van 365 van 395 is geen 2 euro per maand. Was van plan glasvezel bij tweak.nl af te gaan nemen, voor een bedrag van 365 + 25 administratie + 50 borg.

Dit gaat nu over.

Anton
23-07-2018

2 euro prijs verhoging per maand = bij twaek 30euro

2 euro prijs verhoging per maand = bij twaek 30euro 365€ naar 395€

Gydo
19-07-2018

Prettige ervaring mee

Heb wat problemen met Sparql gehad maar support heeft me eigelijk altijd netjes geholpen.

18-07-2018

Slechte provider

Gedurende afgelopen 2 jaar erg veel problemen gehad. Met name erg veel TV storingen. Ook Wifi en bellen problemen. Helpdesk helpt je niet. Ligt niet aan hun dus los het zelf maar op. Ben het nu zat en heb opgezegd. Geen waar voor je geld.