Tweak.nl reviews

4.5

08-12-2022

30 maanden niets horen en dan ineens een factuur, hoewel we nog geen glasvezelaansluiting apparaat hebben!

Tonny
29-11-2022

Komen niets na, geven altijd de schuld aan anderen.

TV programma's die je terug zou moeten kijken, kun je niet terug kijken. En wat doet Tweak, Helemaal niets, alleen verwijzen naar Canal Digital, terwijl je toch een contract hebt afgesloten bij tweak. Na diverse foutmeldingen zou je zeggen dat Tweak wel even zou bellen, helaas dat doen ze ook niet.

Louis
23-11-2022

Erg onbetrouwbaar. Komen afspraken niet na. Zit al dagen zonder internet en tv vanwege een planning fout en zelfs op de dag dat ze wel zouden komen om aan te sluiten vertellen ze doodleuk dat de monteur toch niet gaat komen. Soms maak je als mens fouten en in dit geval was onze fout om over te stappen naar Tweaks. Dus wil je betrouwbaarheid, kies dan geen Tweaks.

Diana
16-11-2022

Niet komen opdagen van de monteur! Vrij gehouden mijn opdracht aan een collega moeten geven nu gederfde inkomsten door Tweak

Rens
07-11-2022

Ben nu ongeveer een jaar klant, kan me echt niet vinden in de andere reviews. Internet nog geen enkele storing gehad, eigen hardware regelen is top, werkt altijd. Gewoon geen gedoe, snel internet voor een strakke prijs. Als je hulp nodig hebt moet je naar een provider gaan die alles meelevert, Tweak is heel duidelijk dat ze de verbinding leveren en daarna is het je eigen verantwoordelijkheid.

Dré
04-11-2022

614791

jammer, na een lange tijd in de wacht te hebben gestaan wist de helpdesk ook niet wat te doen

ik heb op jullie advies een Fritzbox 7590 modem gekocht.

volgend de monteur moet ik het glaskastje op de eerste LAN poort aansluiten. toen ging het mis.

ik wil terug naar de fabrieksinstelling, maar dat lukt niet, omdat in het traject een noodzakelijke stap (menu item) ontbreekt.

dus heeft het na een heleboel vloeken en schelden geen zin meer om over te stappen.

Eugenia
27-10-2022

Communicatie slecht.

Maart 2020 aangegeven dat we glasvezel willen. In 19 oktober 2022 komt er eindelijk glasvezel om half 8 s avonds.

Maar onbekend wanneer we eindelijk glasvezel krijgen is het niet mogelijk om andere provider tijdig op te zeggen Waardoor men nu dubbele kosten hebben

05-10-2022

Nadat blijkt (ondanks telefonische informatie van tweak zelf) dat altijd bekabeling naar de apparaten noodzakelijk is en ik dus graag mijn nog niet ingegane abonnement wil beeindigen wordt er niet meegedacht in een oplossing. Sterker nog ik had zelf meer onderzoek moeten doen en wordt er verwezen naar een artikel waarin tweak aangeeft niet aansprakelijk te zijn voor foutief gegeven informatie door de medewerkers. Een volledig internet only ad 410 euro en 25 administratiekosten (voor een monteur die niet is langsgeweest) wordt voor een jaar in rekening gebracht. Geen enkele coulance. Ongelofelijk maar waar en begrijp inmiddels de zeer slechte reviews over dit bedrijf

03-10-2022

Sinds 21.07 (nu: 03.10) niets meer vernomen! Er is geen monteur langs geweest, er is geen enkel vervolg geweest sinds de bestelling en het toegezonden contract. De straat is opengebroken om glasvezel aan te leggen, maar er is geen kabel getrokken naar mijn huis?! Waarom hoor ik helemaal niets? Is het contract ontbonden?

Frans-Jan
30-09-2022

Bij een storing al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd. 32 dagen achtereen 's avonds geen internet, en geen oplossing van Tweak in zicht.

At
29-09-2022

Totaal geen inleving met de klant, kunnen niet eens indicatie geven wanneer monteur komt voor installatie

René
28-09-2022

Ongeorganiseerd.bij problemen krijg je een ticketnr. Hoor je niets meer. Wat je schrijft begrijpen ze niet of doen alsof.ga niet verder mijn lijst is te lang

Joep
28-09-2022

Geen klachten internet maar tv is bagger .

Vanaf instalatie valt geluid geregeld even weg.

En al meer als jaar bezig om opgelost te krijgen.

Wordt konstand van kasje naar muur gestuurd.

Van stekker er uit ,kabels vernieuwen ,terug zetten fabrieksinstellingen ,en als je paar dagen of week het hebt aangekeken of hun advies werkt begint t weer van voor af aan (uitzeten ,kabelwissel enz ).

Helaas nog steeds geen oplossing

Franciscus
25-09-2022

Ik ben al geruime tijd in afwachting van mijn huisaansluiting glasvezel, het kastje is al geruime tijd geleden in de meterkast geplaatst, op de planning staat dat de huisaansluiting in augustus gerealiseerd gaat worden, het is inmiddels bijna oktober!

Kunt u mij een gedetailleerde planning aanleveren wanneer de aansluiting op Crocuserf 12 te 's-Gravendeel echt gerealiseerd gaat worden?

Deze week ben ik bij het info- punt in Puttershoek geweest, hier werd ik niet veel wijzer, zij gaven aan dat het bij de netwerkbeheerder nog niet helemaal in orde is.

Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in het gehele project en hoe dit in de toekomst tot een tevreden relatie moet leiden. We zouden immers "op de hoogte worden gehouden". (augustus 2021) Tot nu toe is dit voor mij beperkt gebleven bij het zo snel mogelijk aanmelden bij een provider. Daarna is het verdacht "radio stil" gebleven.

19-09-2022

Buiten wat kleine storingen altijd online en haal de 1 Gig lijn up en down altijd. Ik heb internet only en ben er zeer tevreden mee, eigen router en volledige vrijheid.

GD
09-09-2022

Wat een klantonvriendelijk bedrijf

Monteur komt onaangekondigd in de avond

Kan door niet vooraf de situatie te beoordelen, niet goed installeren en gaat onverrichte zaken weg. Gevolg is dat ik 60euro voor volgende afspraak moet betalen. Ook gaat het abonnement direct in zonder dat iets geïnstalleerd is.

Diverse keren gereclameerd, maar totaal geen klantvriendelijke en meedenkende oplossing.

Silvia
07-09-2022

Zijn heel erg boos. Ons huidige contract (alleen internet) hebben uitgebreid met Alles in een entertaiment HD met Bellen onbeperkt wereld. Het aanvragen/aanpassen van het contract is niet goed verlopen. Volgens Tweak medewerker moesten we een nieuwe aanvraag doen en via info @twaek bevestigen en bellen. Wij gedaan, aangegeven via de mail en de aanvraag, dat we gebruik willen maken van de overstapservice en nummer behoud van ons huidige Telefoonnummer willen. Ook nog telefonisch na gevraagd geen enkel probleem wordt door hun geregeld. Puntje bij paaltje komt is er niks goed geregeld, maar worden we met dubbel lasten opgezadeld. Moeten we zelf Ziggo opzeggen, omdat ze dit niet kunnen en willen regelen, ondanks dat je dit hebt aangegeven en hebt afgestemd met hun. Komen ook niet met een oplossing, Wel geld incasseren, maar niet met een oplossing komen. Service is ver beneden peil, ook al kan je aantonen dat het door ons in de mail wordt benoemd en op welke datum ivm aanpassing abonnement

Jacob
31-08-2022

Vooral de TV service via Canal Digital vind ik ronduit waardeloos. Ze zouden beter een andere tv aanbieder met meer service kunnen zoeken!

Joop
29-08-2022

In de periode van nieuw installatie to nu toe, heb ik nogal wat ssnelheidschommelingen gehad, zowel via ethernet als WIFI. Bij WIFI gebruik ik de 2400 repeater.

Joop Mulder

Nathalie
26-08-2022

Tot nu toe zijn ze snel, vriendelijk, behulpzaam en attent. Als je belt krijg je ook werkelijk meteen iemand aan de lijn (in tegenstelling tot ziggo of kpn die je eerst 20 minuten door een keuzemenu jagen om maar te voorkomen dat ze je te woord moeten staan). Kortom, tot nu toe erg tevreden.

Disclaimer; ik ben nog maar kort klant. Dus dit zijn slechts mijn eerste bevindingen.