Tweak.nl reviews

4.5

14-02-2022

Idin informatie incompleet

Knab staat er niet bij

niet aangegeven hoe het dan gaat

Maric
14-02-2022

In het begin wat problemen gehad maar nu gaat he prima

Eddy
28-01-2022

Wat een ontzettende slechte provider is dit.

Heb ruim 10 keer moeten bellen om een afspraak te maken voor installatie. Uiteindelijk na 4 weken zelf maar gedaan.

En toen! stond na een paar dagen plots de monteur op de stoep zonder afspraak.

Nadat we dus eindelijk aangesloten waren bleek de beloofde 1gbs snelheid bij lange na niet haalbaar.

Er word door de tweak servicedesk van alles belooft maar na 2 maand en vele telefoontjes nog steeds geen oplossing.

We hebben nu het abonnement ontbonden en glasvezel via kpn op volle 100% 1gbs snelheid. Voor ons nooit geen tweak meer!

Had liever 0 sterren gegeven, maar dat gaat helaas niet.

Breunis
26-01-2022

Ik heb een alles in 1 pakket gehad van tweak.

Erg slechte ervaringen. Wifi viel vaak in storing. Als je dan belde dan moest je zelf allemaal ingewikkelde acties ondernemen en dan was het nog maar de vraag of dit iets bijdroeg aan een definitieve oplossing. Klantenservice ronduit niet behulpzaam.

Televisie erg omslachtig menu en erg traag opstarten. Wederom vaak in storing.

In vergelijking. ik zit nu bij Fiber en daar werkt het allemaal een stuk beter.

Jowan
26-01-2022

Prettig gesprek met support gehad, goed geholpen.

22-01-2022

Ga aub niet in zee met dit waardeloze bedrijf! zeer slechte provider voor tv en internet. Hebben 4 maanden de tijd nodig om een probleem op te lossen en dan blijkt het toch niet opgelost te zijn. Internet en wifi is waardeloos, waardoor de tv verbinding ook waardeloos is. Klantenservice is net zo dramatisch als de internet- en tv-verbinding. In het weekend is er zelfs geen klantenservice dus dan moet je het zelf maar uitzoeken. Ik snap achteraf waarom je de abonnementskosten van een heel jaar in één keer aan het begin moet betalen. Dan hebben ze dat binnen en de rest boeit ze niet meer. Ga aub niet voor tweak!

Daan
22-01-2022

Oude provider wad afgesloten en tweak monteur zou pas over 5 dagen komen. telefonisch zelf de aansluiting geregeld met een tweak medewerker. Alles werkt perfect

20-01-2022

Heb een maand Tweak internet only, werkt prima. Snel en zonder storing.

20-01-2022

Sedert 2005 een vdsl koperverbinding via tweak.

zeer tevreden om dat er weinig down-tijd is en altijd een stabiele verbinding geleverd wordt die niet inzakt tijdens de piek uren.

zeer goede service bij problemen is ook een voordeel.

kortom zeer tevreden

Eduard
17-01-2022

Op een kleine storing na, nooit problemen gehad. Nieuwe router (Frizbox) gehad toen de oude (Zyxel) stuk ging.

Altijd hoge snelheid (1gb), eigen server, nooit problemen

Stijn
14-01-2022

Al 3 jaar abonnement glasvezel internet bij tweak. Op een enkele storing na, heeft het internet altijd geweldig gewerkt. Kan ze oprecht aanraden 👌

Neus
14-01-2022

Internet en facturering werkte vanaf dag 1. Telefonie niet, TV niet, (we moeten nog wat dingen goed zetten zie ik nu) nieuwsgroepen niet.

Beetje ruw nog. Geen startup guide, geen gids hoe je je nieuwsgroepen benaderen kan. hoe je je canal digitaal via web adres kan bereiken, waarom je een subdomein moet aanmaken.

Facturering ging perfect meteen op dezelfde dag.

ook misschien even vertellen dat op de ochtend van de installatie, de oude internet service niet meer werkt.

Als ze vorige week waren begonnen dan begrijp ik deze fouten maar ze bestaan nu toch al een paar maanden? Misschien houden ze ervan om alle vragen per e-mail te beantwoorden en per telefoon en daarom vooraf geen informatie?

nu maar weer eens even bellen want de telefoon werkt nog niet en ik weet nog steeds niet hoe ik mijn newsgroep server kan benaderen.

11-01-2022

Het is helemaal niks

06-01-2022

Hallo hoe kan het dat mijn download maar 233mbps is mijn abonnement is 1000mbit .

Hier voor had ik internet van Ziggo met de zelfde routers Asus rt-ac5300en met kabel verbonden aan de router van Ziggo en nu aan de Fritzbox met kortere kabel

Mijn Asus router geeft in de app aan wat de snelheid is . en die is veel te laag .

De snelheid die ik krijg is nog niet een vierde van wat ik moet krijgen . op de speettest van Tweak is hij zelfs nog lager download 108 mbps en upload 93,1 mbps.

Toen het bij mij geinstalleerd is heeft de monteur er al een melding van gemaakt dat het te laag was.

Maar in plaats van dat het beter is geworden word het alleen maar minder . ik zit nu soms op snelheden die nog trager zijn dan dat ik bij Ziggo had.

Ik heb dit nu meerdere dagen geconstateerd .

Mijn vraag is kunnen jullie kijken wat er mis is dat ik mijn snelheid niet haal en bij Ziggo de soms snelheid nog beter was .

06-01-2022

Al jaren stabiel internet 1gb

Tv canaal digitaal was tot vorig jaar minder, nu goed.

05-01-2022

Heel tevreden over Tweak!

05-01-2022

Perfecte internet verbinding met een hele mooie snelheid.

Goeie communicatie, en fijn dat ipv6 er ook aan zit te komen.

23-12-2021

WiFi heeft slecht bereik

Op account weinig info over pakket en bereikbaarheid

23-12-2021

Zeer slecht bereikbaar, telefonisch op moment helemaal niet mogelijk. Dit is zeer vervelen met dringende problemen.

Berend
22-12-2021

Wifi was heel goed.

De TV was slecht.

En verder het opzeg termijn is 1 maand

Als voorbeeld staat , dat als je op 24 Februari op zegt je 24 maart je contract is afgelopen.

Waarom moet ik dan een week langer betalen.

Dat is door mij aangekaart maar tot op heden heb ik daar niets weer van gehoord.