Tweak.nl reviews

4.5

Arie
10-04-2019

Waardeloze help/servicedesk

Heb al internet van tweak, wilde ook tv . ben daar nu al 4 weken mee bezig maar heb nog steeds niks.

Ze zijn heel slecht bereikbaar en op mail word maar mondjesmaat gereageerd. 4 a 5 responstijd is echt onacceptabel tegenwoordig.

Als ze al reageren lezen ze je mail maar half en krijg je maar halve antwoorden.

09-04-2019

Bijna Prima ! Bijna tevreden !

Ben redelijk tevreden over de levering dwz er zit nog steeds een storing in het T.V. beeld zowel beneden als boven wordt het beeld regelmatig onderbroken door blokjes en zie je niets meer.

Ik hoop dat dat opgelost kan worden.

Grtjs F.Beuming Ruinerwold.

08-04-2019

Geen contact kunnen krijgen

Ik ben (vanaf januari 2019) in afwachting van het terugbetalen van mijn borg.

Paar keer is belooft om het geld terug te geven, maar nu baan 3 1/2 maand nog steeds niet! Zeer teleurstelled).

Jan Willem
06-04-2019

Pirma provider tot je je abonnement wijzigt

In januari verzocht mijn tweede aminobox op te zeggen.

Vervolgens blijkt dat de tv app niet meer werkt als ook gemaakte opnames niet meer functioneren. Toen dit was opgelost bleken de eerste 10 tv zenders niet meer live beschikbaar te zijn. Daar zijn ze nu al 3 weken mee bezig. Sinds maandag is nu ook de telefonie uitgevallen. Zaterdag nog steeds geen enkele reactie.

Esco
04-04-2019

Contact niet mogelijk

Wil nieuwe klant worden. heb vooraf enkele vragen. Na drie dagen nog geen antwoord op mijn mail. Dus maar andere provider zoeken. Want als zo de service is.

Ridge
03-04-2019

Tweak betaald je borg niet terug

Helaas zoals bij meerdere (ex) klanten van Tweak.

Ze geven het gewoon niet terug.

Mijn lijn is opgeheven begin januari dit jaar alles op tijd terug gestuurd maar tot heden geen borg terug ontvangen.

Meerdere keren gemaild elke keer staat het klaar nu weer niks en nu gaan ze intern navragen sinds een dag of 5 geleden. Zal wel moeilijk zijn voor zo'n groot bedrijf om dit uit te zoeken pppffff

Wat verschrikkelijk onprofessioneel, ben blij dat ik daar weg ben. NOOIT meer TWEAK.

Arie
03-04-2019

Waardeloze support

Ik heb niet de illusie dat jullie dit wel lezen maar ik krijg geen antwoord op mijn mail. Ik heb in 1e instantie gebeld wat op zich al een ramp is voor je iemand te pakken krijgt en dan krijg je als antwoord dat dit via de mail moet. En dan gebeurt er niks meer, 1,5 week geleden laatste reactie van tweak. Was zo blij met glasvezel hier ben zo teleurgesteld in mijn keuze van provider. Als ik ik dit had geweten had ik nooit voor twaek gekozen, slechtste servce desk ever.

29-03-2019

Bereikbaarheid bij storing

Ik ben over het algemeen erg tevreden over TWEAK.

Echter nu ik een storing heb, en dus niet kan werken van huis uit, kan ik voor 09:00 niemand bereiken over de oorzaak en oplossing voor de storing.

Dit is een punt dat verbeterd kan worden.

Akkie
27-03-2019

Tweak betaalt borg niet terug!

Op 13 november 2018 werd een bedrag van 75,00 geïncasseerd. Omdat de aanvraag op 14 november 2018 werd opgeheven, werd mij per mail vertelt dat de borg van 50,00 euro teruggestort zou worden en alleen de administratiekosten van 25,00 euro zouden worden ingehouden.

In januari 2019 werd mij verteld dat er een foutje was gemaakt, maar dat de afdeling boekhouding nu de borg zou terug storten op mijn rekening.

In februari nog niets ontvangen en opnieuw gemaild Op 17-2 mail van Tweak met de mededeling, dat ik nog even geduld moest hebben want borg lag op de desbetreffende afdeling om verwerkt te worden.

Dus uiteindelijk maar eens bellen, vandaag en gisteren geprobeerd op 0900 nummer en dan lange wachtrij, kortom waardeloos allemaal!

20-03-2019

Goed internet maar de servicedesk mag terug naar school

Goed, stabiel en snel internet voor een nette prijs. 1 gigabit!

ik kreeg een keer van de Zyxeld router de vraag of ik een zelf signed certificaat wilde accepteren voor office.microsoft.com. Toen ik de helpdesk hier op aanspraak kreeg ik de suggestie dat ik dat moest accepteren door op OK te klikken. Serieus? Dacht het niet. ongeloofelijke .

Ik ben ook minder te spreken over de mij geleverde Zyxel model. Deze heeft een zeer trage beheersinterface waarop het instellen van b.v. port forwarding zeer verwarrend is. Daarnaast met meer dan 20 ip devices in huis blijkt het ding geheugen te lekken en moet af en toe herstart worden. Er zijn geen nieuwe firmware updates.

Tegewoordig wordne Fritzboxen uitgeleverd. Die ken ik nog van Xs4all. Deze zijn wel goed.

18-03-2019

Arrogantie ten top

Onbereikbaar. Misbruik machtigingen. Incasso voordat werkzaamheden zijn ingepland of gedaan.

Gelijk dreigmail met kosten opslagen nadat er is gestorneerd. bezint eer gij begint.

Johnny
16-03-2019

Telefoon

Heel vaak doet de telefoon het niet zeggen ze ook nog leuk als er wat is kun je bellen maar helaas telefoon doet het niet in van plaats dat ze een gratis nummer hebben wat je via mobiel kunt bellen maar helaas hebben ze daar niet jammer

14-03-2019

Tevreden klant

Snel internet beter dan alle providers die ik hiervoor had.mails worden beantwoord en de telefoon nog nooit langer gewacht dan 5 minuten. dus doen

12-03-2019

Super slecht

- Snelheid is zeer traag: geen 1000 Mbps maar 10 Mbps! = 1 % van beloofde snelheid!

- slecht beteik: geen bereik boven en buiten in tuin

Het ergste is de slechte service: 4 dagen geleden is nieuw modem geplaatst en 4 dagen nig steeds geen reacties op mijn ;vele) e-mails en telefonisch onbereikbaar, steeds lange wachtrijen

Kortom: veel slechter kan niet

Rich
12-03-2019

Helaas telefonisch 0900 8932543 niemand bereikbaar

Ik wllde heel graag een antwoord op een aantal vragen alvorens ik een glasvezel abonnement neem

Helaas kan ik via 0900 8932543 niemand bereiken, omdat er onderbezetting is

Nu ben ik genoodzaakt te wachten op mijn antwoorden via de mail

11-03-2019

Fouten in het contract en slechte klantenservice

Op een zondag via de website een Alles-in-één abonnement besteld.

Dezelfde dag een mail ontvangen om de bestelling te bevestigen.

Na het bevestigen van de bestelling een mail ontvangen met het contract en een beschrijving van de bedenktijd van 14 dagen.

Nog nooit zo blij geweest met deze bedenktijd!

Het contract klopt namelijk niet.

Hierin dient volgens de wet in beschreven te worden wat de minimale, maximale en normaliter beschikbare download-/uploadsnelheid is.

Deze gegevens ontbreken echter in het contract.

Hierdoor teken je er dus in feite voor dat Tweak zelfs bij een verbinding van 0 Mbit aan zijn verplichtingen voldoet.

Bij storingen of een zeer slechte verbinding heb je dus geen poot om op te staan.

Hiervan direct melding gedaan bij Tweak.

De volgende dag per mail en telefoon contact m.b.t. het maken van monteursafspraken.

Aangegeven dat ik graag een juist contract ontvang waarin de ontbrekende gegevens wel zijn opgenomen.

Ze gaan hier achteraan en komen er nog op terug.

De betaling wordt direct door Tweak in gang gezet.

Een reactie m.b.t. een juist contract blijft echter uit.

Zodra Tweak het geld niet op tijd ontvangt, zijn ze er als de kippen bij.

Zit de klant met een andere vraag, dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en niet te bereiken.

Een absolute afraden!

Nic
11-03-2019

Drie weken geleden internet bij Tweak aangevraagd. Tot op heden nog geen enkele reactie gehad over aansluiten, maar wel geld moeten betalen. Mailen met de vraag waar het blijft ook geen reactie mogelijk na 2 dagen.

Al met al geen goede kennismaking. Als je service zoekt dan zou ik zeker verder kijken naar een andere partij!

Klaas
11-03-2019

Aanvragen van extra tv pakket

Slecht ze beloven alles maar er gebeurt niets maar trekken wel gelijk de factuur van je rekening

Max

Valt behoorlijk tegen

We hadden een sneller internet verwacht maar dit veel tegen. Verder is de wifiverbinding niet stabiel en daarmee veel slechter dan onze vorige provider via de kabel.

Ook de TV valt tegen. Het aanbod van zenders is slechter. Discovery is niet in HD modus. Bij zo'n veel bekeken zender zou je toch anders verwachten. Ook RTL Duitsland is niet voorhanden en de Belgische zenders kun je niet opnemen. Zowel beneden als boven wordt het beeld regelmatig onderbroken door blokjes en zie je niets meer. Erg vervelend. TV kijken op de laptop is niet prettig. Je wordt er regelmatig uitgegooid.

De responstijd op klachtenmails is heel lang. Als je belt met een klacht moet je soms wel 45 minuten wachten voor je aan de beurt bent.

Ik heb het idee dat ze een groeistuip hebben gehad en dat ze nu opgezadeld zijn met capaciteitsprobleem.

Jelle
04-03-2019

Tweak liegt

Tweak beweert op hun site dat bij alle abonnementen een monteur langskomt en er een router/mediaconverter geleverd wordt. Dit staat ook in het contract en werd telefonisch en per mail verteld.

Tweak is echter niet in staat zich hieraan te houden en probeert hier met alle macht onderuit te komen. De verbinding leveren op de afgesproken datum was achteraf ook niet mogelijk.

De klantenservice is ook niet om over naar huis te schrijven. Tot driemaal toe beweerden zij terug te bellen, om, in het ergste geval, 2 weken niks te laten horen. Dat is als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, de wachttijd bedroeg gemiddeld 20 minuten.

De stabiliteit van het internet kan ik niks over zeggen, aangezien dit nog niet geleverd is.