Tweak.nl reviews

4.5
26-09-2023

Zeer slecht bedrijf , totaal geen service .Geen enkel fatsoenlijk contact mogelijk

14-09-2023

Onbereikbaar, ook na meerdere pogingen.

DBurgh
12-09-2023

Budget glasvezelabonnement aanbieder.

Beloofde 1gbps wordt bijlange niet gehaald maar het eindresultaat [variërend van 60-400mbps] wint de concurrentie met adsl en kabel aanbieders tegen deze prijs [jaarcontract, eigen modem].

Ikzelf heb het laatste jaar een iets betere ervaring als met 100mbps adsl. En nee, de helpdesk kan daar ook niet veel mee.

Evenwel zouden ze bij Tweak de verwachtingen van de klant een beetje kunnen aanpassen aan het eindresultaat.

Nick
10-09-2023

Op zich een prima internet aanbieder voor een prima prijs. Helaas ging het bij het overstappen naar een iets goedkopere aanbieder mis. Tweak sloot ons bijna een maand voor de overgangsdatum af en nu hebben we al bijna een week geen internet.

Djn
04-09-2023

Je kan niet zelf de modem aansluiten en betaald dus al montagekosten. Wifi valt weg om de zoveel tijd en bereik is niet groot. En wil je je contract stopzetten moet je een grote afkoopsom betalen. Deze provider wil alleen maar geld verdienen en komt je niet tegemoet. Hier niet een abonnement nemen!

29-08-2023

Klant geworden, na een paar maand kon je helaas geen opnames meer doen bij rtl. Dit is echt balen. Wij stappen dan ook zeker na ons jaarcontract over.

Daan
28-08-2023

Tweak is op een minuscule uitzondering na al jaren een goede en betrouwbare internet en TV provider gebleken.

Voor hen en voor klanten in het algemeen jammer dat nu meer en meer de grote internationale firma's de markt overheersen.

Maar ja, volg het geld en snap joe het zit.

Ik hoop dat iedereen van de fusie met T-Mobile kan profiteren. Klanten en medewerkers van Tweak dus ook.

Rick
23-08-2023

1 ster is eigenlijk veel te royaal, maar goed.

Voor de generatie die de 40 nadert of al is gepasseerd: weet je nog die tijd dat je moest inbellen met veel gekraak en gepiep? Dat internet was 10 keer sneller en stabieler dan de 'verbinding' van Tweak!

Niet voor niets heb ik deze recensie in een apart tekstdocument getypt, want het zou een wonder zijn als het lukt om hem in één keer op deze pagina te krijgen zonder dat de verbinding weer wegvalt.

16-08-2023

Een verzoek gestuurd om het CanaDigitaal abonnement op te zeggen. Ontvangstbevestiging ontvangen dat de opzegging zo snel mogelijk uitgevoerd zal worden. Na 3,5 week niets gehoord te hebben maar een email gestuurd waarop ineens het antwoord kwam dat de opzegging met een voor Tweak onbekend emailadres was gestuurd en dat de opzegging opnieuw moest worden gestuurd.

Meld dit dan meteen bij de eerste opzeggings email!

07-08-2023

Tweak geeft absoluut geen antwoord op door mij gestelde vragen. Ik heb al 9 maanden een Efiber aansluiting, maar Tweak kan nog geen aansluiting realiseren.

Over het hoe en waarom niet tast ik in het duister.

Waarom geen contact met iemand van de technische dienst die mijn vragen wellicht correct kan beantwoorden.

Is 9 maanden wachttijd voor aansluiting bij een provide normaal?

Pedro
06-08-2023

Ze doen wat ze beloven, snelle reactie bij aanpassing contract.

Geen gezeur, doen wat ze beloven.

Een blije klant

Gert
26-07-2023

Vind u website erg verouderd. vind het bijzonder dat je als klant niet vanuit je Mijntweak abonnementen kan afsluiten of opzeggen maar dat dat allemaal via de mail moet gaan.

Ps; mail wordt wel redelijk snel beantwoord

Walter
24-07-2023

Zeer slecht bereikbaar.

Reageren nergens op.

Pas zodra betaling achterblijft is men allert en bereid mee te kijken naar een oplossing

21-07-2023

Altijd goed internet, en prima response van klantenservice via mail en socials.

Anri
16-07-2023

Slechtste klantenservice! Gaan liever een debat met je aan dan het probleem verhelpen. Tot 2 keer aan toe bij verschillende medewerkers. Debat voeren kan wel maar simpele administratieve taken uitvoeren kunnen ze niet.

Daniel
08-07-2023

Zeer slecht bereikbaar en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Arie
06-07-2023

Over het algemeen goed maar voor mijn bijvoorbeeld per telefoon. Niet goed te. Bereiken

05-07-2023

Korte lijn en snel geregeld

Marinus
01-07-2023

Tweak is lastig bereikbaar en zet klant tussen glasvezel leverancier en router leverancier, alvorens zelf mij als klant serieus te nemen. Aansluiting als internet blijkt voor hun al erg lastig te zijn.

29-06-2023

Ik hoop er nog naar tevredenheid op dat alles in orde komt, het positieve is dat ik ook in de avond antwoord krijg