Zeer slecht bedrijf , totaal geen service .Geen enkel fatsoenlijk contact mogelijk
Onbereikbaar, ook na meerdere pogingen.
Budget glasvezelabonnement aanbieder.
Beloofde 1gbps wordt bijlange niet gehaald maar het eindresultaat [variërend van 60-400mbps] wint de concurrentie met adsl en kabel aanbieders tegen deze prijs [jaarcontract, eigen modem].
Ikzelf heb het laatste jaar een iets betere ervaring als met 100mbps adsl. En nee, de helpdesk kan daar ook niet veel mee.
Evenwel zouden ze bij Tweak de verwachtingen van de klant een beetje kunnen aanpassen aan het eindresultaat.
Op zich een prima internet aanbieder voor een prima prijs. Helaas ging het bij het overstappen naar een iets goedkopere aanbieder mis. Tweak sloot ons bijna een maand voor de overgangsdatum af en nu hebben we al bijna een week geen internet.
Je kan niet zelf de modem aansluiten en betaald dus al montagekosten. Wifi valt weg om de zoveel tijd en bereik is niet groot. En wil je je contract stopzetten moet je een grote afkoopsom betalen. Deze provider wil alleen maar geld verdienen en komt je niet tegemoet. Hier niet een abonnement nemen!
Klant geworden, na een paar maand kon je helaas geen opnames meer doen bij rtl. Dit is echt balen. Wij stappen dan ook zeker na ons jaarcontract over.
Tweak is op een minuscule uitzondering na al jaren een goede en betrouwbare internet en TV provider gebleken.
Voor hen en voor klanten in het algemeen jammer dat nu meer en meer de grote internationale firma's de markt overheersen.
Maar ja, volg het geld en snap joe het zit.
Ik hoop dat iedereen van de fusie met T-Mobile kan profiteren. Klanten en medewerkers van Tweak dus ook.
1 ster is eigenlijk veel te royaal, maar goed.
Voor de generatie die de 40 nadert of al is gepasseerd: weet je nog die tijd dat je moest inbellen met veel gekraak en gepiep? Dat internet was 10 keer sneller en stabieler dan de 'verbinding' van Tweak!
Niet voor niets heb ik deze recensie in een apart tekstdocument getypt, want het zou een wonder zijn als het lukt om hem in één keer op deze pagina te krijgen zonder dat de verbinding weer wegvalt.
Een verzoek gestuurd om het CanaDigitaal abonnement op te zeggen. Ontvangstbevestiging ontvangen dat de opzegging zo snel mogelijk uitgevoerd zal worden. Na 3,5 week niets gehoord te hebben maar een email gestuurd waarop ineens het antwoord kwam dat de opzegging met een voor Tweak onbekend emailadres was gestuurd en dat de opzegging opnieuw moest worden gestuurd.
Meld dit dan meteen bij de eerste opzeggings email!
Tweak geeft absoluut geen antwoord op door mij gestelde vragen. Ik heb al 9 maanden een Efiber aansluiting, maar Tweak kan nog geen aansluiting realiseren.
Over het hoe en waarom niet tast ik in het duister.
Waarom geen contact met iemand van de technische dienst die mijn vragen wellicht correct kan beantwoorden.
Is 9 maanden wachttijd voor aansluiting bij een provide normaal?
Ze doen wat ze beloven, snelle reactie bij aanpassing contract.
Geen gezeur, doen wat ze beloven.
Een blije klant
Vind u website erg verouderd. vind het bijzonder dat je als klant niet vanuit je Mijntweak abonnementen kan afsluiten of opzeggen maar dat dat allemaal via de mail moet gaan.
Ps; mail wordt wel redelijk snel beantwoord
Zeer slecht bereikbaar.
Reageren nergens op.
Pas zodra betaling achterblijft is men allert en bereid mee te kijken naar een oplossing
Altijd goed internet, en prima response van klantenservice via mail en socials.
Slechtste klantenservice! Gaan liever een debat met je aan dan het probleem verhelpen. Tot 2 keer aan toe bij verschillende medewerkers. Debat voeren kan wel maar simpele administratieve taken uitvoeren kunnen ze niet.
Zeer slecht bereikbaar en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Over het algemeen goed maar voor mijn bijvoorbeeld per telefoon. Niet goed te. Bereiken
Korte lijn en snel geregeld
Tweak is lastig bereikbaar en zet klant tussen glasvezel leverancier en router leverancier, alvorens zelf mij als klant serieus te nemen. Aansluiting als internet blijkt voor hun al erg lastig te zijn.
Ik hoop er nog naar tevredenheid op dat alles in orde komt, het positieve is dat ik ook in de avond antwoord krijg