Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Internet is niks sneller service is waardeloos facturen kun je niks op terug vinden.
En na beëindigen contract kun je maanden wachten op je borg voor die terug gestort word.
Conclusie begin niet aan deze boevenbende
Ik probeer al dagenlang de klantenservice te bereiken via de telefoon. Dat is niet te doen!
Nog geen aansluiting op glasvezel. Wel een schrijven waarin de abonnementskosten worden verhoogd en een email waarin een factuur is opgenomen voor nog niet uitgevoerde diensten.
Dat begint lekker zo!
Aanmelden lukt niet en via de site om gebruik te kunnen maken van hun diensten. Meerdere keren foutmelding terwijl gegevens juist zijn ingevuld. Aan de telefoon sta je heel lang in de wachtrij
Internet prima, telefoon gaat wel, maaar
televisie kijken is niet om aan te gluren.
Regelmatig zwart beeld ,blok vorming.
terug kijken van programma's waardeloos,
stilzetten waardeloos.
Na een jaar heen en weer mailen geen oplossing.
bereikbaarheid via mail waardeloos.
Ga kijken naar andere provider.
Gezien het aanbevelingen om niet met Tweak in zee te gaan verbaas ik me dat Tweak hier niets aan verbeteringen in het werk stelt.
Allereerst de klantenservice.
1. De wachtmuziek is schel, veel te luid en ronduit verschikkelijk. En geen optie om dit uit te zetten. Ik luister nog liever een hele dag Justin Bieber dan dat ik een minuut in de wacht sta bij tweak.
2. Als er teveel mensen in de wacht staan word er gewoon opgehangen. Dan moet je maar mailen. Dat bepaal ik toch echt liever zelf.
3. Als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt dan is het een slome jongen die klinkt alsof zijn oma net is overleden en zijn favoriete knuffelbeer verslonden is door de wasmachine.
4. De oplossingen die ze aandragen zijn zinloos.
De dienst zelf
1. Goede router, das dan wel weer een pluspunt.
2. Maar ondanks de goede router kom je amper op de helft van de internet snelheid die je is beloofd.
3. De installatie duurde veeeeel te lang. We hadden het vorig jaar in begin november besteld en hadden pas internet in Januari.
Reeds lange tijd geleden aangemeld. Het wachten was op de fysieke glasvezel aansluiting.
Deze is gisteren aangebracht door een 'glasvezel- aansluit-maatschappij'.
Uiteraard verteld deze maatschappij aan Tweak dat de fysieke aansluiting een feit is.
Een dag later ontving ik meteen een factuur van Tweak. Of ik het modem en diensten van de installateur voor die modem wil betalen. (begrijp dus goed dat ik nog geen modem heb ontvangen en nog geen installateur heb gezien: enkel 'het draadje' is in m'n meterkast gelegd).
Een factuur op zich is niet het probleem: per slot van rekening had ik deze dienst afgenomen.
Naast dat het me stoort dat er meteen met facturen geslingerd wordt, stoort het me enorm dat ik van Tweak geen enkel bericht heb ontvangen wanneer nu die modem installateur komt.
Ik zou zeggen: eerst maar eens kijken of we onze agenda's op elkaar kunnen afstemmen vwb de installatie. Bij goedkeuring (bij werking van het geheel) en terugkoppeling van die installateur aan Tweak maar eens met facturen over de brug komen.
Maak je geen zorgen Tweak: ik heb een dienst afgenomen en betalen doe ik heus wel.
(ohw ja. ga niet bellen naar dat 0900 nummer. ik was de volgend wachtende.12 minuten ruismuziek aan m'n oor.Ik heb toen de telefoon er maar eens opgegooid.er werkt waarschijnlijk maar 1 persoon aan de helpdesk).
Zo maar afgesloten van internet, omdat ik de betaling van de borg gestorneerd zou hebben. Wat niet het geval is.
Eerste dag geen contract kunnen krijgen met helpdesk omdat ze te druk zouden zijn, dus maar een mail gestuurd geen reactie.
Dag later weer gebeld, als ik een rekening overzicht zou sturen zou alles geregeld worden.
Dag 3 nog niks geregeld moet zelf maar contact opnemen met debiteuren123 echter is het nou weekend dus gaat het niet opgelost worden voor maandag.
Geen zaken doen met dit bedrijf, administratie is een puinhoop.
Snelheid wel op orde als je internet hebt.
Administratief/servicedesk is niet goed op orde, maar daar staat tegenover dat ik die eigenlijk alleen voor verandering van abbo (upgrades/tv opzeggen/etc.) en verhuizing nodig heb gehad. Verbinding is verder zeer stabiel en supervlot.
In de eerste 3 maanden meer problemen dan 10 jaar Ziggo
Jullie zijn zeer slecht in helder en duidelijk communiceren. Daarnaast doen jullie ook niet wat jullie beloven in jullie communicatie.
Afgelopen donderdag ben ik aangesloten op het glasnetwerk van gemeente de Wolden met u als provider.
De installatie is netjes en goed gedaan maar de manier waarop het werkt en bediend moet worden irriteert mijn nu al. Deze waren bij mijn oude provider echt veel beter geregeld.
Ik heb u geprobeerd daarover te bellen maar heb zolang in de wacht gestaan dat ik nu maar mail.
-Lange wachttijd helpdesk.
-Zo heb ik 2 programma's opgenomen. Ik heb deze teruggekeken en deze stoppen een paar minuten voor het einde. Hoogst vervelend. Is de opname tijd in te stellen?
-Bij het 'bladeren' door de TV gids kom ik programma's tegen die ik eigenlijk wel wil zien.
Maar als ik die dan aanklik dan krijg ik te zien dat ze niet in mijn abonnement zitten en ik die niet kan kijken. Waarom staan ze dan in mijn overzicht?
-Als ik programma's doorspoel zie ik alleen de tijd die ik doorspoel en niet de bijbehorende beelden. Ik moet dus maar gokken hoe lang het duurt voordat reclame is afgelopen en het programma weer begint.
-Het overschakelen van de ene naar de andere zender gaat heel erg traag.
-Het gemis van BBC first maar dat is achteraf mijn eigen schuld. Had ik beter naar het zenderaanbod moeten kijken.
Wel een factuur sturen voor de aansluitingmaar niet bereikbaar zijn om een afspraak te maken om eerst de aansluiting te realiseren.
' Wij verzoeken u een ander tijdstip terug te bellen'
Tv aansluiting, tov oude kpn aansluiting
Zappen traag
Vaak flikkeringen
Twee afstandsbedieningen nodig
Kijken via app
Zappen erg traag
Heel vaak 912 melding op elke zender. Ook ned 1
Npo start werkt dan wel normaal
Kijken via app en chromecast
Ook traag maar kan dit accepteren
Spoelen niet mogelijk
WAARDELOZE bedrijf en wat een slechte service nog nooit zulke prutsers meegemaakt en weten echt NIKS van glasvezel routers en internet
Tweak is van Sparql overgestapt naar Canal Digitaal. Dit verliep niet vlekkeloos. Ik kreeg een foutmelding dat ik een smartcard moet hebben. Ik heb echter een Aminobox (zonder smartcard).
Een belletje naar de klantenservice (Dave) en mijn probleem was opgelost. Het duurde wel lang voordat ik de klantenservice aan de lijn had (20 minuten wachten) maar toen werd ik wel heel goed geholpen. Probleem opgelost.
Mijn ervaring met de servicedesk is niet goed. Wanneer je belt met het 0900 nummer krijg je eerst een bericht dat het druk is en dat er weinig mensen zijn. Stuur een email dat is sneller. Maar drie dagen geleden een email gestuurd en nog steeds geen reactie. dus hang ik nu pas 20 minuten te wachten aan de telefoon, om te vragen waarom mijn probleem niet behandeld word.
Klantenservice communiceert niet. Op terubelverzoeken wordt niet gereageerd. Wachttijd aan de telefoon varieert van een kwartier tot een half uur. Voor storingen is er in het weekend geen monteur en door de week is de monteur druk. Pas na tussenkomst van Glasvezel de Wolden werd er actie ondernomen. Teleurstellend.
Slechte ervaring!
Ik heb een erg slechte ervaring met Tweak. Ik nam een glasvezel abonnement af, naar tevredenheid. Toen ik verhuisde ben ik overgegaan naar een andere aanbieder. De apparatuur moest retour, hier kreeg ik ca. 14 dagen na beëindiging van het abonnement een bericht van. Geen probleem, de apparatuur was geheel intact en dus een dag later op de bus gedaan. Toen ik naar mijn € 50,- borg vroeg, werd mij verteld dat ik daar geen recht meer op heb omdat de apparatuur binnen 14 dagen retour moest. Natuurlijk heb ik contact gezocht met de helpdesk of dit nou op deze manier moest. Ik was immers tevreden, heb altijd op tijd betaald voor alles en dit zou ik erg frustrerend vinden. Na een lange wachttijd (gebruikelijk!) voor de telefonische helpdesk bleek dit toch echt mijn eigen schuld te zijn. Ergens in een productvoorwaarde in een sub artikel heeft gestaan wat de procedure was. Een paar dagen te laat kost je € 50,- en van flexibiliteit hierin is geen sprake.
Het is niet persé die € 50,-, dat kan ik wel missen. Maar de manier waarop zo'n bedrijf geld afhandig maakt zit mij erg dwars. Heel vervelend!
Ik heb geen telefoon aansluiting meer.
Klanten service niet te bereiken.
Wel een wachtlijst die op loopt.
Telefonisch via mobiele telefoon wel een melding over een storing in almere-haven, maar niet in de wijk waar ik woon.
Op de site van Tweak wordt geen storing gemeld.
Op mij mailtje ook geen reactie gehad.
Slecht gevoel overgehouden.