Tweak.nl reviews

4.5

Support is een lachtertje

Facturatie zijn ze erg goed in, support leveren absoluut niet.

Arnoldicus

3 is toch duidelijk, gaat om het complete aanbod van u

Grtoot worden heeft vaak nadelen

Rene

Tweak

Sinds dat tweak is overgegaan naar canal digital alleen maar problemen. Tweak komt zijn afspraken niet na. Ze verbreken zelfs de verbinding wat een slechte services .

Baran Yigitalp
16-01-2019

Telefonisch niet bereikbaar en haal maar 20mb terwijl ik 1000mb abonnement heb

Ik heb nog nooit 1gb data binnengekregen en nu de laatste 4 weken kom ik niet boven de 30mb.

Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar, wat een klote bedrijf een echte afrader

08-01-2019

Storing.

Regelmatig storingen. Geen verbinding met telefoon, TV, Wifi. Bij snelle oplossing wordt gevraagd te bellen.Lange wachttijd. Aangezien telefoon het niet doet, kan men ook niet bellen. Overweeg ande provider.

Ronnie
02-01-2019

Super onbetrouwbaar bedrijf

Ik heb sinds 4 maanden blokken in mijn beeld van de tv ,Drie monteurs geweest , circa 50 euro aan belkosten naar de klantenservice geweest en het is zelfs zo dat je zelf naar hun moet bellen om een monteur te laten komen, ze sturen daar wel een mail voor. per direct antwoord gestuurd maar je krijgt nooit reactie van hun, Alleen als je geld inhoudt worden ze even actief. Kortom ik kan dagen blijven schrijven over dit bedrijf. Ziggo was niet altijd correct maar er is geen een bedrijf in nederland wat slechter voor je is als je eenmaal klant bent van TWEAK. Begin er alstublieft niet aan

27-12-2018

Onprofesssionele klantbenadering

Wij hebben in 2016 een contract met elkaar afgesloten, deze is in 2017 gewijzigd naar alleen internetabonnement. NU pas eind 2018 aangesloten en intussen worden prijzen verhoogd, worden wij hier alleen per mail over geïnformeerd, echter hebben wij deze mail nooit ontvangen. Daarnaast brengen ze telefoonkosten in rekening en we hebben alleen internet afgesloten. Klantenservice zeer onvriendelijk, beloven van alles maar houden zich niet aan hun woord. Absoluut niet meedenkend met hun klanten, waardeloos!

Jaap
26-12-2018

1Gbps is in de praktijk ongeveer de helft

Direct contact is zo goed als onmogelijk en tussen een mail met een vraag uit mijn mailbox en het eerste antwoord van Tweak.nl zitten minstens 10 kalenderdagen. De snelheidsgarantie die ze op de website afgeven wordt in de praktijk niet aangehouden, "we hebben geconstateerd dat je een prima verbinding hebt". In de praktijk komt de snelheid bij mij nooit boven de 650Mbit en zakt deze ook in tot gemiddelde;s van 300 Mbit. Van 950Mbit kan ik op mijn adres alleen maar dromen. Meewerken aan een spoedig einde van het contract wil Tweak niet. Ik zit er nu een jaar aan vast. Ik zou nu graag weer terug willen naar KPN.

Appi
22-12-2018

Dieven

Waardeloze provider! Bij het aansluiten van abonnement moet je 50 euro borg betalen. Er wordt beloofd dat dit bedrag aan het einde van contract terugbetaald worden. Ze maken dat bedrag niet automatisch over en ze hopen dat je dat vergeet en zij 50 euro rijker ?. Helpdesk is ook een ramp. Allemaal van die studenten die je amper serieus nemen. Bellen naar helpdesk kost je ook een hoop geld ?. Ik heb mijn abonnement halfjaar geleden opgezegd en wacht nog op mijn 50 euro borg. Mensen, nooit aan Tweak beginnen. Dat zij echt dieven!

21-12-2018

Waardeloze helpdesk

Al dagen telefonische onbereikbaar. Automatische boodschap dat je maar moet mailen, waar vervolgens ook niet op wordt gereageerd.

Henriette

Niet te bereiken

Al een paar keer gebeld maar geen gehoor. ik was de eerstvolgende maar ik heb wel een half uur gewacht en nog niks. mail gestuurd en nog niks gehoord

Myranda

Telefonische bereikbaarheid

Ik vind het er jammer, dat men ruim 5 minuten aan de telefoon zit te wachten, en nog niemanb te spreken hebt gekregen.

Service

Zeer, zeer slecht! Na het sturen van een mail krijg je een tikket en dan begint het lange wachten.

Ik heb al 4 dagen geen verbinding met nieuwsgroepen en men doet er niets aan. Via een pay-server gaat alles zeer goed. Ik werk ook met EWEKA en dat is KLASSE!

Vraag: wanneer doen jullie iets?

M.v.g. Frans Besselink

Trinus
19-12-2018

Tv is bagger wifi waardeloos, internet is prima

Goedemiddag,

Alweer een aantal weken tv kijken via canal digitaal, eerst via Sparql Light van Tweak, dit was een drama, nu ervaar ik nog steeds problemen met tv via jullie, ik kijk tv via de app op mijn lg tv. Regelmatig stilstaand beeld en moet er eerst gezapt worden of ruimte worden gemaakt in de app.

ik vraag mij af of er nog normaal zenders doorgegeven kunnen worden zonder onderbrekingen, ik word er een beetje beroerd van zo zoetjes aan. Maar misschien hebben jullie de ultieme oplossing voor dit probleem? Het zelf alle tips en trucks al geprobeerd en niets helpt.

Koos
18-12-2018

Snel, geen problemen.

Al een aantal jaren zitten we nu bij Tweak, bij problemen, bellen of mailen, en je word snel geholpen, en goed geholpen. Supersnel internet via de glasvezel, zeer tevreden!

Miriam
17-12-2018

Slecht bereikbare helpdesk en geen adequate reactie op problemen.

Slecht bereikbare helpdesk, lange wachttijden of gewoon geen contact.

Wij zijn sinds de overstap nog steeds niet telefonisch bereikbaar, wat zeer vervelend is als bedrijf.

Onduidelijke instructies via de mail.

Beloftes die niet worden nagekomen.

Ik heb het idee dat ze de drukte niet aan kunnen en er niet adequaat wordt gereageerd op problemen.

Chris V.
17-12-2018

Onbereikbaar & Onbetrouwbaar

In oktober 2018 internetaansluiting aangevraagd voor 7 december 2018 ivm verhuizing. Bellen helpt niet, enig is: afwachten meneer. Dit kan allemaal niet waar zijn. Nog steeds niets vernomen, sinds de 7e mijn bedrijf zonder internet.

Fam

Al 5 dagen geen tv ontvangst mogelijk

Al 5 dagen geen tv. Meerdere keren Tweak gebeld en gemaild. Ze zouden terugbellen. Niets gehoord tot noch toe. Ze laten je gewoon in de kou staan. Ongehoord. Wat een bedrijf.

15-12-2018

Uitstekende verbinding voor lage kosten

Ik heb een Internet en Bellen van Tweak abonnement afgesloten voor € 395 per jaar, met een snelheid van rond de 950 mbps via glasvezel De Wolden. Uitstekend modem van Fritz met ingebouwde DECT basisstation, met least cost routing naar verschillende VoIP providers. Nog geen enkele onderbreking gehad sinds installatie ongeveer anderhalf maand geleden. Snel geïnstalleerd, binnen vijf dagen na beschikbaar komen van de verbinding in huis. Kortom, uitsluitend positieve ervaringen, echter ook nog geen contact nodig gehad met Tweak.

Gertie
15-12-2018

Een bestelling verwerken verloopt erg moeizaam

Na een inschrijfformulier te hebben ingevuld een bevestiging ontvangen. Na controle blijkt dat de door ons aangegeven zaken niet een-op-een zijn overgenomen. Bevestiging daarom niet ondertekend en retour gezonden met de vermelding waarom we niet akkoord zijn. Na circa twee weken ontvangen we een nieuwe - en naar wij aannemen - gecorrigeerde bevestiging. Echter: er zit weer - weliswaar een andere - fout in. Dan maar gebeld; meneer is zeer kortaf en zegt dan:" stuur maar een mail , het komt wel goed".

Als dit proces symptomatisch is voor de levering van diensten van Tweak dan beginnen we nu wel twijfels te krijgen.