Tweak.nl reviews

4.5
Tim
24-06-2023

Blijf hier weg!

Modem defect na 7 jaar, voor de eerste keer in al die tijd de klantenservice benaderd. Van kastje naar de muur, telkens dezelfde vragen beantwoorden en uiteindelijk wordt er een opheffing geplaatst. Contract beëindigd. En dan nu de overstap blokkeren.

Alle bekenden die ik naar Tweak heb gebracht zijn ondertussen aan het opzeggen, blijf hier weg is mijn advies.

Anton
20-06-2023

Er zijn al 5 monteurs geweest en vandaag kwam de 6e, jullie zeggen vanachter je buro dat hij moet werken, we hebben iedere x verlof moeten nemen en de monteurs constateren dat de aansluiting het niet deed de toegezonden doos was ook niet goed dus nu moeten ze voor de 7e x komen om het aan te sluiten.

Jeff
16-06-2023

Werkt altijd.

Snelheid zoals het moet.

Zeer tevreden.

In het begin wat twijfel, maar de twijfel was niet nodig. Gewoon prima glasvezel voor een scherpe prijs.

Joop
16-06-2023

Gisteren ochtend vroeg een email gestuurd omdat ik niet bij mijn wachtwoorden kan komen i.v.m.een hack ,vanuit buitenland kon ik het 900 nummer niet bereiken.Vanmorgen geen reactie gehad dus maar whatsapp geprobeerd inmiddels weer 4 uur verder nog steeds totaal geen contact, op de mailserver na, die meteen reageerde met een nummer waarmee mijn probleem werd verbonden.

Tinie
06-06-2023

Jullie reageren niet of nauwelijks niet op mailtjes en klachten, een simpele adreswijziging krijgen jullie niet voor elkaar, tot nu toe alleen maar droevenis. Positief punt: het kan alleen maar beter, slechter kan niet meer!

02-06-2023

Slecht te bereiken. Geen reacties op de gestuurde mails.

Matige service.

Sjors
31-05-2023

Inmiddels 3 maanden verder na bestelling, Tweak laat uit zichzelf niets weten over de levering van de diensten. Alleen als ik zelf mail of bel hoor ik wat, ik was er klaar mee na weer een maand niks horen. Toen er een aangekondigde incasso door mij geweigerd werd kwam er natuurlijk wel direct een mail dat de betaling niet lukte. Wat een prutsers! Mij nergens van op de hoogte houden maar als het geld niet komt weten ze me ineens wel te vinden! Dit is dus wat ze met nieuwe klanten doen, helaas zit ik er een jaar aan vast.

Eddy
22-05-2023

Glasvezel internet verbinding ben ik zeer tevreden over, alleen wordt er al een jaar een hogere snelheid in vooruitzicht gesteld, maar gebeurt er niets. Ook lijkt het alsof tweak zit vastgenageld aan canal digitaal die (wekelijks en soms dagelijks) problemen geeft en dan moet alles weer gereset worden omdat andere bewoners in de straat allemaal het zelfde kijken (?) en de glasvezel dat niet aankan.

20-05-2023

Dat niet alles goed geregeld was

Martijn
16-05-2023

Omdat je bij Tweak je eigen router kunt gebruiken, hebben wij een router genomen waar de glasvezel direct in kan, zonder media converter. Kost wat uitzoek werk, maar ben hier erg blij mee. Gebruik het nu 2 jaar, nog nooit heb ik de router moeten herstarten omdat de router of media converter was vastgelopen. Enkel voor een software update, maar dat tijdstip bepaal je zelf.

Tot nu toe 100% uptime, nog nooit eerder meegemaakt. Top!

Kristofer
14-05-2023

Heel goede en betrouwbare Internet en telefonie leverancier. Reageert super snel bij klantenservice en zijn heel klant gericht.

Super tevreden sinds 2012!

Gotsja
10-05-2023

Dit bedrijf krijgt van mij niet eens één ster. Als je geen problemen zoekt sluit je niet bij de Tweak aan.

Gewoon niet doen!

Jaap
08-05-2023

Goed en goedkoop

Joyce
05-05-2023

Internet Only. Een week! goed gegaan. Nu continue storing. Woensdag deels geen internet, donderdag vanaf een uur of 4 al niet meer. Nu komt er dinsdag een monteur naar de wijkcentrale kijken. Hopelijk lost 'ie ook wat op. Met ziggo nooit problemen gehad, nu glasvezel, krijg je dit.

Rvs
04-05-2023

Het internet is veel trager dan we voorheen gewend waren bij een andere provider, terwijl het volgens de cijfers sneller zou moeten zijn. Het is niet zo dat wij gebruik maken van bijzondere apparaten. 2 mobieltjes en 2 laptops in huis. Zelden allemaal tegelijkertijd in gebruik. Dus zeker geen aanrader. Monteur was overigens erg aardig en behulpzaam.

Anneke
21-04-2023

Mega slechte service.

Geen internet en wifi al anderhalve dag.

Je krijgt geen duidelijkheid. Nu is het vrijdag.

Ze zeggen dat het maandag het probleem pas voorgelegd wordt. En het dan nog wel 2 dagen kan duren voordat het opgelost wordt.

Dit kan toch nog niet!

21-04-2023

Waardeloos, niet klantvriendelijk en slechte service bij problemen

Michiel
15-04-2023

Elke keer die mailrobot als je een mailtje stuurt, schaf dat ktding eens af. Ik zit niet voor niets bij Tweak ipv zo'n grote jongen als Ziggo of KPN.

Maurice
13-04-2023

Internet en e-mail werken prima. De glasvezel verbinding is 1Gbit/s zoals geadverteerd. Er wordt zelfs gratis usenet aangeboden. Ik ben zeer tervreden.

Koos
12-04-2023

Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie slechte service

Komen de afspraken niet na en zijn super slecht in communiceren