Ze doen wat ze beloven, snelle reactie bij aanpassing contract.
Geen gezeur, doen wat ze beloven.
Een blije klant
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vind u website erg verouderd. vind het bijzonder dat je als klant niet vanuit je Mijntweak abonnementen kan afsluiten of opzeggen maar dat dat allemaal via de mail moet gaan.
Ps; mail wordt wel redelijk snel beantwoord
Zeer slecht bereikbaar.
Reageren nergens op.
Pas zodra betaling achterblijft is men allert en bereid mee te kijken naar een oplossing
Altijd goed internet, en prima response van klantenservice via mail en socials.
Slechtste klantenservice! Gaan liever een debat met je aan dan het probleem verhelpen. Tot 2 keer aan toe bij verschillende medewerkers. Debat voeren kan wel maar simpele administratieve taken uitvoeren kunnen ze niet.
Zeer slecht bereikbaar en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Over het algemeen goed maar voor mijn bijvoorbeeld per telefoon. Niet goed te. Bereiken
Korte lijn en snel geregeld
Tweak is lastig bereikbaar en zet klant tussen glasvezel leverancier en router leverancier, alvorens zelf mij als klant serieus te nemen. Aansluiting als internet blijkt voor hun al erg lastig te zijn.
Ik hoop er nog naar tevredenheid op dat alles in orde komt, het positieve is dat ik ook in de avond antwoord krijg
Blijf hier weg!
Modem defect na 7 jaar, voor de eerste keer in al die tijd de klantenservice benaderd. Van kastje naar de muur, telkens dezelfde vragen beantwoorden en uiteindelijk wordt er een opheffing geplaatst. Contract beëindigd. En dan nu de overstap blokkeren.
Alle bekenden die ik naar Tweak heb gebracht zijn ondertussen aan het opzeggen, blijf hier weg is mijn advies.
Er zijn al 5 monteurs geweest en vandaag kwam de 6e, jullie zeggen vanachter je buro dat hij moet werken, we hebben iedere x verlof moeten nemen en de monteurs constateren dat de aansluiting het niet deed de toegezonden doos was ook niet goed dus nu moeten ze voor de 7e x komen om het aan te sluiten.
Werkt altijd.
Snelheid zoals het moet.
Zeer tevreden.
In het begin wat twijfel, maar de twijfel was niet nodig. Gewoon prima glasvezel voor een scherpe prijs.
Gisteren ochtend vroeg een email gestuurd omdat ik niet bij mijn wachtwoorden kan komen i.v.m.een hack ,vanuit buitenland kon ik het 900 nummer niet bereiken.Vanmorgen geen reactie gehad dus maar whatsapp geprobeerd inmiddels weer 4 uur verder nog steeds totaal geen contact, op de mailserver na, die meteen reageerde met een nummer waarmee mijn probleem werd verbonden.
Jullie reageren niet of nauwelijks niet op mailtjes en klachten, een simpele adreswijziging krijgen jullie niet voor elkaar, tot nu toe alleen maar droevenis. Positief punt: het kan alleen maar beter, slechter kan niet meer!
Slecht te bereiken. Geen reacties op de gestuurde mails.
Matige service.
Inmiddels 3 maanden verder na bestelling, Tweak laat uit zichzelf niets weten over de levering van de diensten. Alleen als ik zelf mail of bel hoor ik wat, ik was er klaar mee na weer een maand niks horen. Toen er een aangekondigde incasso door mij geweigerd werd kwam er natuurlijk wel direct een mail dat de betaling niet lukte. Wat een prutsers! Mij nergens van op de hoogte houden maar als het geld niet komt weten ze me ineens wel te vinden! Dit is dus wat ze met nieuwe klanten doen, helaas zit ik er een jaar aan vast.
Glasvezel internet verbinding ben ik zeer tevreden over, alleen wordt er al een jaar een hogere snelheid in vooruitzicht gesteld, maar gebeurt er niets. Ook lijkt het alsof tweak zit vastgenageld aan canal digitaal die (wekelijks en soms dagelijks) problemen geeft en dan moet alles weer gereset worden omdat andere bewoners in de straat allemaal het zelfde kijken (?) en de glasvezel dat niet aankan.
Dat niet alles goed geregeld was
Omdat je bij Tweak je eigen router kunt gebruiken, hebben wij een router genomen waar de glasvezel direct in kan, zonder media converter. Kost wat uitzoek werk, maar ben hier erg blij mee. Gebruik het nu 2 jaar, nog nooit heb ik de router moeten herstarten omdat de router of media converter was vastgelopen. Enkel voor een software update, maar dat tijdstip bepaal je zelf.
Tot nu toe 100% uptime, nog nooit eerder meegemaakt. Top!