United Insurance reviews

3.6
Periode2023
21-09-2023

Bel je voor een groepsverzekering en maak je een terugbel afspraak, krijg je dezelfde dag nog bericht dat het niet doorgaat.

Vraag je om een andere afspraakdatum dan delen ze je mede dat jezelf terug moet bellen.

Dat is nu echt “klantvriendelijk”

Voor mij geen unive meer , stel dat je een schade hebt of vragen.

Mi
07-03-2023

Zeer slechte service! Ze willen in deze tijd niet tegenmoet komen om je eigen risico gespreid te betalen

Harm
19-12-2020

Vreselijke organisatie.

Verzekeringen bij hun opzeggen gaat niet vanzelf, afspraken komen ze niet na, zeer slechte klantenservice en belabberde klant vriendelijkheid. Echt buitengewoon slechte organisatie.

Gjansen
12-06-2020

Onvriendelijk

Een verzoek om uitstel van betaling wordt beantwoord met dreigementen , incassobureau

Onmogelijke website waar je niet kan inloggen en niks werkt. Kleine lettertjes die niet leesbaar zijn

23-10-2019

Niet nemen slechte verzekeraar!

Quad verzekering. ik sluit verzekering a af en krijg verzekering b, en ze accepteren de schadevrije jaren niet, ok dat kan 3% korting mis maar ok. wat doen ze ze verdubbelen de verzekering? Kan toch niet. en kom er daarna maar weer eens vanaf. oplichters!

Nees
04-06-2019

Belachelijk hoge annuleringskosten

De kosten om je verzekering te annuleren zijn 15 euro. Ik vind dit belachelijk hoog.

02-02-2019

Externe schade experts

Via United Insurance is het externe schade-expertbureau DECRA ingeschakeld. De heer Ikink van dit bureau was NIET bereid om terwijl een ladder aanwezig was de schade op het dak te bekijken. Samen met de man van de firma die een schadebegroting had gemaakt. Ik vond het te arrogant voor woorden.

B.
13-11-2018

Zeer goed

Goed ervaring met contact

Mary
28-09-2018

Eigen risico blijkt ineens €500 ipv €100 op de polis!

Na bliksemschade (o.a. cv ketel reparatie van € 427) bleek United Insurance mij in 2015 een e-mail te hebben gestuurd dat zij om de verzekering betaalbaar te houden, het eigen risico hebben verhoogd van €100 naar €500. Die mail heb ik nooit gezien. Wel ontvangen zie ik nu, maar nooit geopend. Dit was ook niet terug te vinden in mijn digitale polismap. Kan dat zomaar? Zo goedkoop zijn ze niet eens. Ik betaal € 209 per jaar voor inboedel, opstal, aansprakelijkheid en glas.

Fre
10-11-2017

Geen communicatie

De enige communicatie die je krijgt zijn standaard gegenereerde mails. 0,0 Antwoord op vragen of problemen. Ook telefonisch niet te bereiken.

Marjanne
03-02-2017

Slechte/ geen communicatie

4 jaar lang mijn auto verzekerd bij United Insurance. December 2016 mijn auto verkocht, dus verzoek ingediend om mijn verzekering op te zeggen. Geen reactie op ontvangen. Na een reminder te hebben gestuurd, kreeg ik eindelijk een reply met het verzoek om vrijwaring op te sturen. Direct gedaan, wederom geen reactie. Tegelijkertijd premie nog wel afgeschreven.

Schadevrije jaren niet in Roy data geregistreerd, waardoor evt nieuwe verzekering de schadevrije jaren niet mee gaan.

Thijmen
20-01-2016

Ik kreeg redelijk snel na de vorige ervaring bericht

zie bovenstaande titel

Tim Mostert
06-05-2015

Onprettig

In de zomer van 2013 een Volvo 850 gekocht, en deze verzekerd bij united insurance. Opzich alles makkelijk te vinden en de prijs kwaliteit verhouding prima.

nu komt het punt dat ik de auto verkoop op 29-11-2013! In een tijd van verhuizing de verzekering telefonisch opgezegd. Nu wordt de premie van december gewoon afgeschreven, oke kan gebeuren! Een maand of 6 later krijg ik dus een brief van een deurwaarder. Of ik de premie van december wil betalen! Nou netjes de vrijwaring opgestuurd en niks meer van gehoord. Nu heb ik gister weer een een brief van een deurwaarder ontvangen of ik even 263,66 EURO wil overmaken!

Vind het werkelijk waar te schandalig voor woorden. Het kost me tijd en energie! En we zijn ondertussen 1,5 jaar verder.

PN-JZ-71 is het kenteken.

Benieuwd naar uw reactie!

Sven
14-02-2015

Super

Had zaterdag aansprakelijkheidsverzekering aangevraagd, en werd gelijk telefonisch terug gebeld of alles in orde was.

1 woord, top!

Loos
13-05-2014

Premie verhoging autoverzekering uit het niets?

3 sterren voor het gemak en bereikbaarheid echter uit het niets een premie verhoging van 50% na een half jaar pas geconstateerd door automatische incasso. Het vreemde is dat ze zeggen dat ze het hebben gecommuniceerd per post dat de verzekeraar waar aan de polis is verpacht de kortingen heeft ingetrokken. Het rare wat ik vind is dat je normaliter met een autoverzekering ieder jaar no claim lees korting opbouwt. Na 2 jaar schadevrij komen ze met een verhoging die volgens hun per post gecommuniceerd is met een nieuw voorstel. Het zal zo zijn echter krijg je zoveel post van allerlei instanties dat ik deze dan waarschijnlijk gemist hebt. Als je je dan gaat afvragen wat een "goede" tussenpersoon als toegevoegde waarde heeft krijg je het antwoord: het hoeft niet zo te zijn dat het nieuwe voorstel gunstiger zal zijn. Conclusie volgende week komt er een nieuwe auto maar ook al zijn ze goed bereikbaar en is het makkelijk af te sluiten en zijn ze misschien goedkoop. Nooit meer united insurance wat voel ik me belazerd. Mensen een wijze les houd het in de gaten dat ze zo maar na blijkbaar je eerst te lokken met goedkope mooie collectieve verzekeringen je na de wellicht bepaalde periode ze het voordeel 2x zo hard en snel terug pakken.

Frits Werner
27-12-2013

Tot nog toe geen ervaring met deze verzekeraar.

Polisvoorwaarden zijn niet of lastig te vinden voor mij.

De inboedelverzekering dekt sieraden + kostbaarheden. Wat onder kostbaarheden wordt verstaan is onduidelijk.

Bovendien is de maximale dekking van 2500,- euro erg krap.

Ook niet duidelijk is of en in hoeverre muziekinstrumenten zijn verzekerd.

Qua transparantie kan deze verzekeraar nog wel wat verbeteren.

Paul Mattijs Jacobs
22-08-2013

Deze verzekering bestaat het om mensen in de kou (figuurlijk) in Zuid-Frankrijk te laten staan, ondanks dat de premies op de autoverzekering, aantoonbaar voldaan zijn. melden zij dat de auto nu overzekerd is Over een simpele vraag hoe nu verder geven zij geen antwoord, alleen dat de discussie gesloten is. Van een wederwoord zijn zij niet gediend, ik hoop dat dit verders niets zegt over het verzekeringswezen in het algemeen. Uit het antwoord spreekt slecht minachting en een vreemde manier van zaken doen. Ik vind het respectloos, op facebook ben ik geblokkeerd, zo gaan zij dus met klanten om die geen positieve ervaringen hebben met deze verzekeningsmaatschappij.

Mijn advies is ga nooit maar dan ook nooit met deze maatschappij in zee

Mireille Jacobs-Heijnens
22-08-2013

Zoek een andere verzekeraar

Er wordt geen gebruik gemaakt van de afgegeven machtiging, verzekeringen worden zomaar beeindigd en de premie die je dan dus onverschuldigd betaald hebt, wordt niet geretourneerd, wat dus gewoon als diefstal te kwalificeren is. Emails worden niet beantwoord, Dus ik zou zeggen, zoek een andere verzekeraar.

14-10-2011

Ik werk in een ziekenhuis en kon zoals er werd gezegd tegen zeer voordelig tarief een ziektekostenverzekering via hun eigen ziekekostenverzekeraar afsluiten. Ik heb toch nog even de moeite genomen om wat andere partijen voor wat betreft dekking en premie naast elkaar te leggen en is mijn keuze uiteindelijk op United Insurance gevallen. Wat ik niet wist maar blijkbaar wel zo is dat je bij UI bij problemen met je declaraties o.d. een beroep kunt doen op hun helpdesk terwijl je bij andere partijen dat gedoe zelf moet regelen.