Vakantieveilingen.nl reviews

Geefikniet
04-03-2022

Reageren niet op een gemelde klacht. Je krojgt doodleuk een e-mail dat ze het druk hebben

Dorine
22-02-2022

Waardeloos bedrijf niet eens zin om er veel woorden aan vuil te maken laat duidelijk zijn trap er niet in

Roel
16-01-2022

Vakantieveilingen en sla je slag zijn dezelfde bedrijven. Zij bespelen de consument door fake bieders, die hoog inzetten. ik zag op vv een tuinbank. er was 43 geboden. terwijl je voor 50 euro het kon bestellen . Het bod was gedaan door Tibbe de Groot om 10.25 uur. er was nog 13 minuten te bieden. Vervolgens op sla je slag. Identieke tuinbank, zelfde foto, zelfde bod, zelfde bieder, zelfde tijdstip, maar hier al wel gewonnen door Tibbe de Groot om 10.25 voor 43 euro! Moderne vorm van oplichterij.

27-12-2021

Had de rendier van led gewonnen al op 26 nov. Na heel veel mails en bellen. Tot op heden niks ontvangen. Heel slecht. Gewoon oplichting. Heb mijn account gewist nou.

Mick
20-12-2021

Produkt niet ontvangen, diverse malen gemailed, communicatie loopt totaal niet binnen dit bedrijf, of ik ff produkt terug wil sturen dan kan ik geld terugkrijgen!? Waardeloos!

Sheron
29-11-2021

Vreselijk bedrijf/ oplichters! In juli 2021 een Supboard gekocht/ gewonnen. €170,- betaald. Helaas helemaal beschadigd ontvangen met zwarte strepen en dus retour gestuurd. Later bleek -na wat research online- dat dit type supboard meerdere dezelfde klachten geeft en bekend staat om zijn waardeloze kwaliteit. Inmiddels vele telefoontjes en e-mailtjes verder met VakantieVeilingen. “ ja, binnen twee weken wordt t geld retour betaald” nog steeds niets ontvangen. Het is vandaag 29 november 2021, nog steeds geen geld retour! Echt schandalig! Continue afgescheept worden met beloftes die niet worden nagekomen. Doorverbinden met leidinggevende kunnen ze niet “ die zijn telefonisch niet bereikbaar” Gelukkig hebben we juridische bijstand, mocht het nodig zijn. Dit is onacceptabel! Waardeloos bedrijf!

Diana
14-11-2021

Ik had een ticket gewonnen voor een Fletcher hotel overnachting. Weekendtoeslag stond vermeld . Maar ze vermelden niet dat je voor een kamer ook nog extra betaald. Uiteindelijk ben je meer kwijt .Dan wat je denkt te winnen. App verwijderd hierna , geen aanrader!

Helma
15-10-2021

Voor Apollohotels 2 vouchers gewonnen. Kon voor 1 kamer, 2 personen boeken in Vinkeveen in november 2021. Echter de 2e kamer ging niet omdat er niets meer beschikbaar was. Dit bleek in 1e instantie nergens uit. Zowel VakantieVeilingen als Apollohotels wijzen naar elkaar en zijn onvermurwbaar. Geen enkele medewerking bij het zoeken naar een oplossing! Wij zouden met 4 personen gaan, maar dat gaat nu niet. De datum verzetten willen ze ook niet! Kortom, geld kwijt!

Arne
16-09-2021

Een zeer slechte ervaring met het boeken van een zeiltocht op een tweemaster. Allereerst, als je het gewonnen hebt verdwaal je in een web van reclames en mails. Als je vervolgens je voucher wilt gaan bekijken blijkt dat er in het hele seizoen maar zeer beperkte data voor afvaart zijn. Het arrangement is helemaal kaal, waardoor je extra kosten gaat maken ter plaatse (voor lunch e.d.) Na een poosje te hebben gewacht blijkt dat je Boeking voor een datum moet worden gedaan, die ver voor het verlopen van de voucher ligt. U raad het al. Verstreken. Weg is je geld. Succes met deze site, maar ik kom er niet weer.

19-08-2021

Verschrikkelijke klachtenafhandeling

Zo lang je maar koopt is het prima. Annuleren komt in hun woordenboek niet voor. Verschrikkelijke "klanten" service

05-07-2021

Geld kwijt voor Roompot vacantie

Hebben geboden op veiling voor roompot vacantie parken

Op moment van gewonnen was het door ons gekozen park niet eens mogelijk

Toen totaal verkeerd geboekt op zaterdag

Maandag contact gehad met roompot en als nog daar geboekt op onze voorkeur

Vacantieveiling gebeld uitleg gegeven en na veel gebel ( 7 uur ruim) te horen gekregen

Had je maar op onze aanbieding in moeten gaan

Maar daar stond dat park niet bij

Einde verhaal

110,95 kwijt er is geen manier om desnoods tegoed bon te krijgen

Zal u net zo zijn vergaan want hier lees je pas als je bent bedonderd door een groot bedrijf met macht

Gewoon einde verhaal

Nooit meer zaken mee doen

J den hoedt mijn naam mag er gerust bij

Sem
04-03-2021

Bon Easytoys

Leuke actie met de Easytoys bon, echter betaal je naast de (standaard) administratieve kosten van €5.50(OM tarieven) ook nog een €4.95 aan verzendkosten aan Vakantieveilingen onder het mom van dat je deze vervolgens niet meer hoeft te betalen op de site van Easytoys. Nu komt het addertje onder het gras, je dient minimaal €60 te spenderen op Easytoys om de bon te mogen gebruiken, Easytoys hanteerd GEEN verzendkosten voor bestellingen boven €50. Dit is weer een andere soort vorm van Oplichterij!.

Ralf
05-02-2021

Troep

Niet meer wat het is geweest. Waardeloze merken met echt slechte kwaliteit

Marloes
21-09-2020

Slecht gewoon slecht

Erg slecht. Werken tegenwoordig met hele kleine lettertjes. Op je gewonnen veiling pagina staat geldig tot datum ver in de toekomst. Kleine lettertjes ergens minimaal half jaar van te voren reserveren.

Je belt een paar keer naar de klantenservice. Daar worden verschillende dingen benoemd.

1. Je krijgt van ons een nieuwe voucher.

2 ik verleng de geldigheid van deze.

Na 3 weken komt er eindelijk reactie op de mail. Jammer joh geld en voucher weg.

Veel plezier bij een volgende veiling ?? wat denk jezelf?

Ik adviseer iedereen social deal! Top service en je weet meteen waar je duidelijk aan toe bent. Ook geen administratie kosten en kleine lettertjes

15-09-2020

Sunparks kortingsbon > niet te boeken !

Ik heb via vakantieveilingen een kortingsbon gekocht voor Sunparks in Belgie. Toen ik wilde boeken bleek dat er 66 dagen (!) moet zitten tussen boekingsdatum en start van vakantie. Stond niet in de voorwaarden. Ondanks bellen en mailen geen oplossing geboden door beiden!. Waardeloos en in de maling genomen dus!

Miranda
04-09-2020

Koop hier nooit iets als er ook maar iets aan mankeerd geven ze toe dat het niet juist is aan de telefoon al bel je 10x allemaal even vriendelijk maar uiteindelijk wordt en niets opgelost je wordt van kasje naar de muur gestuurd dus je ben gewoon je geld kwijt!

Gewoon diefstal dit.

Ik ga mijn account verwijderen

Jans
27-07-2020

Gewonnen?

Ik deed een bod op een vleespakket. Ik wist dat er 5.95 veillingkosten + 15.95 (!) bezorgkosten over kwamen. Ik deed een bod van 13 euro.en ja, gefeliciteerd was het zgn een bod van 29 euro. Ik mailen dat ik dit niet wilde want ik had 13 euro geboden en geen 29.geen reactie natuurlijk. Wel iedere dag een aanmaning dat ik moet betalen!

Kimberly
21-04-2020

Ik word niet geholpen

Op 08 april mailde ik naar de klantendienst ivm een klacht betreffende mijn bestelling 29735582, een hangmat met standaard van Feel Furniture. Blijkt dat deze hangmat veel te kort komt om aan de standaard te hangen.Op 9 april kreeg ik direct antwoord, ze vroegen of ik een filmpje kon doormailen waarbij duidelijk het defect te zien is. Zowel foto's als een filmpje mailde ik door op 10 april, trust me het kan niet duidelijker. Vandaag is het 21 april en kreeg ik nog steeds geen respons. Ik mailde reeds twee maal om te bevragen of ze het filmpje en de foto's goed ontvingen. Geen respons. Ik mailde nogmaals met dezelfde vraag, geen respons. Volgens de handelaar had ik maar 14 dagen de tijd om het product in de volledige verpakking te retourneren. Ik heb het idee dat dit oplichting is en ik dus een degelijk bedrag aan een hangmat heb uitgegeven die niet aan een standaard geplaatst kan worden. Ik ben dus mijn geld kwijt! Ik zal blijven bellen en mailen tot wanneer ik duidelijkheid heb omtrent mijn bestelling, maar ik vrees hiervoor!

15-04-2020

Seniorenpas

Heb een seniorenpas gewonnen,maar kan hem eigenlijk gelijk in de afvalbak gooien,kan er zo goed als niks mee,er staat op het forum van seniorenpas ,dat je er ook bij de hema korting kunt krijgen,maar de hema ken de kaart niet eens,en er zijn meerdere zaken waar je er niks mee kunt,en dan betaal je ook nog eens 5,00 euro voor de envelop.

heb de seniorenpas gelijk opgezegd

Roelof
13-09-2019

Niet te bereiken(op vakantie)

Heb bijna een half uur aan de telefoon gehangen,maar geen contact.

Vraag over wanneer een product wordt geleverd,ook dat is waarschijnlijk ook op vacantie