Vakantieveilingen.nl reviews

Hugo
03-09-2019

Totaal geen service

Maak hier geen gebruik van! Ik was ziek en kon niet naar het restaurant komen. Het restaurant gebeld en die vonden het geen probleem, maar Vakantieveilingen geeft niet mee. De bon is verbruikt nu.

Direct mijn account gedeactiveerd.

25-06-2019

PAS OP MET DE AKTIE 1=2 !

5 minuten geleden

Pas op met de aktie 1=2! je wordt opgelicht door deze club. Je biedt op een veiling en als je deze wint zit deze veiling net niet in de aktie. Nu zit ik met 2 dure kaarten voor het dolfinarium! als je belt kunnen ze niets voor je betekenen! echt belachelijk!

De werkwijze is als volgt: je krijgt een mail met de opmerking "alleen vandaag geldig" op een aantal veilingen geldt de actie 2=1 van walibi tot slagharen. Als je dan in het zoekvenster het dolfinarium opzoekt en de veiling wint krijg je maar 2 kaarten.….aan de telefoon zeggen ze dan: je had op de andere veiling moeten bieden! het is gewoon m i s l e i d i n g!

Ik bestel hier nooit meer iets!

Erwin
12-12-2018

Misleiding, oplichting

Veiling voor een leuke hotelovernachting in België. Advertentie spreekt over boeken mogelijk van zondag tot-en-met vrijdag, dus conclusie: niet op zondag. Je wint en wilt gaan boeken, blijk je alleen in te kunnen checken op de incourante dagen (zondag t/m donderdag) dus opeens ben je verplicht om vrij te nemen van je werk. En als je de helpdesk dan belt hebben ze alle begrip en vertellen ze zelfs dat ze in zo'n geval de advertentie moeten aanpassen, dus doorgezet naar de veilingmeester (in werkelijkheid een meisje die lang genoeg op de helpdesk heeft gezeten om promotie te maken). Alle begrip en ze gaan regelen dat er nieuwe optie bij komen om te boeken. Na ruim een week krijg je mail dat het gelukt is en er extra dagen beschikbaar zijn en 1000 maal excuses voor het ongemak. Vol goede moed weer naar hun website om vast te stellen dat er helemaal geen optie bij is gekomen! Opnieuw contact gezocht om na een paar dagen van een andere veilingmeesteres te horen dat het mijn eigen schuld was! Ik had niet de veiling moeten lezen, ik had meteen naar het boeken moeten gaan, dan had ik kunnen zien dat er geen vrijdagen te boeken zijn?!?

Ze mogen dus gewoon beweren dat je elke dag behalve zaterdag kunt boeken en je moet zelf puzzelen om te achterhalen dat dat eigenlijk niet klopt!? Pure misleiding noem ik dat!

Ik heb maar een vrije dag opgenomen en de verrassing voor mijn meisje verraden, omdat ze nu ook een vrije dag moet opnemen. De volgende keer kies ik voor een betrouwbaardere aanbieder van "goedkope" hotelovernachtingen. Geen cent gaat er nog naar deze mensen.

Martijn
17-08-2018

Slechte klantenservice

Verschrikkelijk kinderachtige klantenservice die je neerzetten als zeikerd en vervolgens doen alsof alles jouw schuld is.

OT
09-01-2018

Verkeerde goedkope product leveren

Ik heb een product gekocht voor € 249,95 samen met paar ander producten. Ze hebben in plaats van dit product bewust een goedkope product verzonden ter waarde van € 49,95 euro. Mijn vrouw heeft het product geopend. Vakantieveilingen willen het product niet retourneren. Deze bedrijft gebruikt allerlei smerige trucs om mensen op te lichten.

Rien
17-11-2016

Aangeboden artikelen

Helaas is het mij "toevallig" overkomen dat ik diverse gewonnen onderdelen van bv theater, helicoptervlucht, hotelbon en ezoek aan een atractie niet heb kunnen uitvoeren. Na diverse malen met vakantieveiling daarover contact gehad was eigenlijk het antwoord : eigen schuld dikke bult. Had ik maar beter moeten opletten, had ik maar niet ziek moeten worden, niets aan te doen het bedrijf is failliet gegaan dus morst ik maar een andere datum kiezen. Al met al geen site meer waar ik op zal inloggen en of ga bieden.