NowGo195 ervaringen

Jaap
11-06-2019

G R A N D I O O S !

Door ziekenhuisopname van een van onze reisgenoten moesten wij onze busreis annuleren. Tijdens het verzamelen van de relevante gegevens stuitte ik op een overzicht van ervaringen met NowGo en de schrik sloeg mij om het hart.
Toen ik op de vrijdag voor Pinksteren belde naar Nowgo werd ik snel en vriendelijk te woord gestaan. Er werd direct een schadeformulier per e-mail aan mij toegezonden. Nog op zaterdag voor Pinksteren werd de ontvangst van dit formulier door NowGo bevestigd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik op de eerste werkdag na Pinksteren om 07.53 uur (!) een mailtje dat de schade bekeken was en dat het schadebedrag van € 653,25 per direct aan mij was overgemaakt.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een nieuw WERELDRECORD schade afhandelen. Mijn oprechte complimenten aan de medewerkers van NowGo
Met hartelijke dank van Jaap en Rudi Ahlers

Dirk
27-05-2019

Bij verlies of diefstal. of helemaal niets?

Onlangs in de trein mijn camera vergeten, door de politie is de trein met spoed ontruimd ivm een mogelijke terreur aanval. In alle haast dus mijn camera vergeten, dit heb ik meteen bij de NS en Deutsche Bahn gemeld, evenals NowGo.
Mijn verzoek is meteen afgewezen: "u had voorzichtiger met uw spullen moeten omgaan" is dan de reactie, van NowGo én van Kifid (na een klacht te hebben ingediend).
Er wordt vervolgens telefonisch verteld dat in "bijna" alle verliesgevallen er niets wordt vergoedt.
Dus: geen verzekering hiervoor afsluiten, en al helemaal niet bij NowGo.

SHiko
02-05-2019

Slechte klantenservice

Door de aankoop van een nieuwe auto twee dagen dubbel verzekerd. Medewerker gaf aan dat de premie van een deel van de dubbele verzekering verrekend zou worden met een openstaande premiebetaling van de oude verzekering. Vandaag een mail ontvangen van NowGo dat de verzekering is opgezegd (en dus niet verrekend is). Ik zit nu in het buitenland, onverzekerd. Lekker bezig NowGo.

Mieke van den Hof
16-04-2019

Slecht bereikbaar!

Ben om 16.30uur gaan bellen had geen wachtende voor mij. Ik had al een vermoeden dat ik zou moeten blijven hangen tet 17 00 uur en dat klopte . De klantenservice sluit dan nl.

Jessica
29-03-2019

Zeer slechte ervaringen. Zelfs het opzeggen verliep moeizaam.

Beantwoorden van vragen duurt soms weken. Enkele vragen van 2018 zijn nog steeds niet beantwoord.
Afhandeling schade zeer onprofessioneel verlopen. Geen meldingen over de voortgang en geen afhandeling. Per Januari 2019 overstap gemaakt naar andere verzekeringsmaatschappij. Zelfs het afronden van het contract met NowGo verloopt moeizaam. In maart 2019 is het vanuit NoWGo nog niet goed geregeld.
NowGo was eerder Zelf. Hier heb ik nooit vervelende ervaringen gehad. NowGo doet zijn naam eer aan.

DJ
26-03-2019

Dramatisch slecht

Reisverzekering afsluiten is zo gebeurd, prima.
Maar zodra je ze nodig hebt is het dramatisch.
Nowgo probeert onder alle kosten uit te komen en ze reageren zeer traag op mail. Met de coulance regeling doen ze niet mee, dus bij annulering door omstandigheden tijdens de vakantie worden de kosten van rest van gezin niet vergoed? Medische kosten die je maakt moet je zelf indienen bij je zorgverzekering, eigen risico kosten worden niet vergoed. Kosten die dan nog overblijven daar geldt dan weer het eigen risico van 100 euro van Nowgo voor.
De wintersport dekking stelt ook niets voor, je moet zelf regelen bij de kassa dat je je skipas kosten terug krijgt. Ook staat er in de voorwaarden dat krukken vergoed worden, is alleen als je kosten boven de 100 euro uitkomen!

Judith
25-03-2019

Genegeerd

Sinds oud & nieuw heb ik een gat in het raam van mijn schuifpui. Ik doe alles wat nowgo van me vraagt (foto's sturen, offerte van glaszetter) en krijg gewoon geen reactie. Al mijn contactpogingen worden compleet genegeerd. Incasseren van mijn premies doen ze dan wel weer elke maand op tijd. Zodra mijn contract het toe staat, ben ik weg.

Marco
18-03-2019

"NowGo". Hun naam is hun beste advies

Het afsluiten van de verzekering is bij NowGo zo gedaan. Daarna hoef je nog maar weinig van ze te verwachten. Zolang je niets op je verzekering hoeft te verhalen, is er niets aan de hand. Maar bij problemen, berg je dan maar. Schadeclaims worden bij voorkeur afgewezen. Contact verloopt traag en moeizaam. Er is een klantenservice, maar dat is eerder de naam voor de afdeling, dan dat zij ook echt klantgericht en servicegericht werken. Het lijkt erop dat NowGo geen klanten wil behouden.
"Now Go" naar een andere verzekeraar

Arnold
12-03-2019

Achterhaalde voorwaarden

NOW GO pretendeert dat je met een gerust hart op vakantie kan met de NOW GO reisverzekering. Dit is totaal niet het geval. Ze hanteren allerlei achterhaalde voorwaarden waardoor je in hele enkele gevallen misschien ooit wellicht een kleine kans hebt op een uitkering. Met angst en beven op reis dus met de NOW GO reisverzekering!

Jurran
07-03-2019

Afrader

Personeel weet helemaal niks ,
Slechte service , 3 weken bezig met schade doorgeven en elke keer komt het niet door.
Personeel is absoluut nergens van op de hoogte

Michiel
04-03-2019

Slechte verzekeraar

Ik werd brutaal bejegend door een medewerker. De schadeafhandeling zelf verliep ook slecht. Klein deel werd uitbetaald terwijl ik All risk verzekerd was. Ik heb meteen opgezegd!

Paul
27-02-2019

Autoschade nog altijd niet afgehandeld

Ben ik van de weg gereden door een NowGo verzekerde. Schade expert is geweest, nu nog even uitbetalen. Mailen en bellen . en toen bleef het stil, muis stil zelfs.

Aiman
Aiman
22-02-2019

Schade prima afgehandeld !

Mijn auto was door vandalen beschadigd, schade werd netjes afgehandeld. Het ging wel een beetje traag in het begin.

Neil
16-02-2019

Prima ervaring

Heb een autoverzekering bij nowGo en bij schade prima en vriendelijk geholpen. Niks geen klachten maar dikke duim omhoog.

Jeffrey
05-02-2019

Schade

Advies: neem geen verzekering bij Nowgo.
Personeel is niet professioneel en zeker niet deskundig.
Schade krijg je met moeite of niet vergoed. Een en al drama.

Rianne
28-01-2019

2 jaar lang voor niks premie betaald.

Ze laten je 2 kaar betalen voor een allrisk schade verzekering.
Nu schade, 2500 euro.
Maar blijkbaar hebben we destijds een formulier niet goed ingevuld en nu keert men NIETS uit. Zijn we al die tijd blijkbaar niet verzekerd geweest.
Ok betaal dan de 2 jaar lang voor niks betaalde premie maar terug.
Nee die vlieger gaat natuurlijk niet op!

Wat een oplichters echt verschrikkelijk!

25-01-2019

Verzekeren bij NowGo? Bezint eer gij begint.t

Jaren geleden aansprakelijkheid-, woon- en autoverzekering afgesloten bij Zelf verzekeringen. Ik hoor het de toenmalige medewerker aan de telefoon nog zeggen: "Je weet pas wat je aan een verzekeringsmaatschappij hebt, als je ze nodig hebt".
Den tijde van Zelf, geen problemen.
Maar Zelf werd NowGo.En toen is het geleuter begonnen.
Zonder beter weten, nog een 2e auto bij hun verzekerd.
Op 9 nov. 2018 autoruitschade gemeld.
Automatisch berichtje terug dat de melding ontvangen was en dat ze binnen 15 werkdagen contact zouden opnemen. Dit is inmiddels 60 werkdagen geleden. En nog steeds niets gehoord. Inmiddels overgestapt naar een andere maatschappij die uit eindelijk ook nog een goedkoper is qua premie.
Nog maar eens gebeld met Nowgo.
Maar de autovezekering die ik als laatste afgesloten had kon nog niet stopgezet worden, aangezien deze nog geen jaar liep.
Naar mijn klachten over niet beantwoorde mailtjes en de na 60 werkdagen nog steeds niet afgehandelde schademelding had de dame aan de telefoon geen oren naar.
Voor dit laatste moest ik een dag later maar terug bellen met de afdeling schade.

Dus NowGo.No Way.

Niels
24-01-2019

Slechtste verzekeraar aller tijden

Ik heb veel auto's gehad en evenzoveel verzekeraars. Met NowGo heb ik daarbij veruit de slechtste ervaringen. Communicatie is alleen mogelijk via mail en dit duurt maanden voor een reactie. Deze reactie is dan vaak niet het antwoord op de gestelde vraag, waarmee de procedure opnieuw gestart kan worden met maanden wachten. Klachten hierover worden heel simpel genegeerd. Kortom echt een bron van ergernis, laat staan als je een schade hebt en ze echt nodig hebt. Ik zou adviseren met een grote boog om deze verzekeraar heen te gaan. In dit geval is het echt zo van "goedkoop is duurkoop". Tenslotte zijn er een heleboel andere aanbieders.

Bianca
14-01-2019

Autoverzekering

In het kort wel betaald. En aantonen op de bank hun kunnen het niet vinden eruit geknikkerd auto onverzekerd boete en hun zeggen we gaan de betalingen zoeken en dan krijgt u het terug. Wattttt! Medewerker aan de telefoon niet echt heel vrolijk zeker slecht weekend gehad. Mvg

André
André
11-01-2019

Autoverzekering afsluiten

Ik wilde overstappen en een autoverzekering afsluiten bij NowGo,zogezegd zo gedaan via de site.
Alles naar waarheid ingevuld.
Voorde rest geen Justitie dingen,maar mijn rijbewijs is een keer ingehouden geweest voor het niet betalen van een boete(politie maatregel).
Dit kwamen ze waarschijnlijk tegen.
Dit is wat waar ze mee dreigden:We doen hier melding van

Je hebt ons niet de waarheid verteld en dat geven wij door aan twee instanties: Stichting CIS en het Centrum Bestrijding Verzekeringscriminaliteit van het Verbond van Verzekeraars. Je gegevens worden voor de duur van 3 jaar geregistreerd.

Je gegevens en de gegevens van eventuele belanghebbende nemen wij ook op in het Incidentenregister van de verzekeraar, VIVAT Schadeverzekeringen N.V.

Nowgo is namelijk een onderdeel van VIVAT. Dit register is door de verzekeraar aangelegd met als doel het waarborgen van de veiligheid en integriteit in de financiële sector.Hallo! ik heb ook een telefoonnummer bij de aanvraag vermeld!ze konden mij ook even fatsoenlijk bellen! NowGo is een NO GO

Meer NowGo reviews
Welk cijfer geef jij NowGo?