NowGo215 ervaringen

Rick
14-10-2019

Zeer slechte schadebehandeling

Werkelijk weggegooid geld. Ik heb schade opgelopen op vakantie. En ja hoor, deze verzekeraar vergoed geen schade. Zelf diefstal van paspoorten wordt niets mee gedaan. Zeer slechte verzekeraar met zeer slechte kennis. Ze vragen zelf aangiftes van zaken waarvoor geen aangifte gedaan kan worden. Of ze verwachten een bepaald gedrag van mij. Ongelofelijk.

Stan
07-10-2019

Nowgo, doe het niet!

Wat een verschrikkelijke verzekeringsmaatschappij.
Er is ingebroken via een raam hebben ze mijn slot weten open te maken. Er zijn bij het slot braaksporen maar aangezien deze aan de binnenkant van de deur zit wordt dit niet verzekerd, Ik heb de duurste verzekering met alles er op en aan maar krijg niets uitgekeerd. Snel overstappen naar een andere verzekering.

Judith
06-10-2019

Reisverzekering

Tas gestolen op vakantie.
Nowgo wil alleen maar de tas en de zonnebril vergoeden omdat ze weten dat die niet boven de 75 euro eigen risico uitkomen.
Telefoon , kosten aanvraag nieuwe paspoorten/rijbewijs geven ze niet thuis.
Hun argument is dat ik beter op mijn tas moet letten en ik moet weten dat Barcelona een drukke stad is.
Reisverzekering waar je dus niks aan hebt en wel een heel jaar aan vast zit.
Uitermate slecht.

Al
Al
24-09-2019

NOWGO de naam zegt het al

26 jaar schadevrij en mijn vrouw werd van achteren aangereden. ten eerste duurde het meer dan een jaar voor de schuldvraag bekend werd. Voordat dat gebeurde gingen er diverse telefoontjes aan vooraf met de mededeling dat er ineens getuigen waren opgedoken bij de tegenpartij terwijl er geen contact werd opgenomen met onze eigen getuigen en politierapport. Na mijn vraag of het NOWGO beter uitkwam als dochtermaatschappij van de tegenpartij ons schuldig te laten zijn werd de beste man aan de andere kant van de lijn boos daarop heb ik gevraagd naar de verklaringen en adressen van de nieuwe, na een jaar, opgedoken getuigen. De adressen kon niet ivm priveci etc. daarop de beste man gemeld dat er een rechtzaak zou volgen.
waarop een week later de reactie kwam dat wij in het geliojk werden gesteld en uitkering volgde.

na enkele maanden kreeg mijn vrouw een kleine schade door eigen schuld en werden de schadevrije jaren van 26 naar 10 teruggeschroefd wat gangbaar is. Wel werd de premie in het nieuwe jaar verhoogd van 17 euro naar 35 euro terwijl bij een echt verzekeraar, nu centraal beheer, met dezelfde 10 jaar een premie berekend van 21 euro.
NOWGO`s wraakactie? of gewoon een k.t maatschappij waar je niet moet wezen

Richard
23-09-2019

Veel te duur

Mijn oude autoverzekering is overgenomen door Nowgo.
Ik betaalde 23 euro per maand voor een wa+ verzekering met 80% noclaim korting.
Nu het tegen het einde van de looptijd is kreeg ik een mailtje dat mijn verzekering per 1 oktober verlengd gaat worden en dat het nieuwe maand bedrag bijna 33 euro wordt.
gevraagd waarom dat is, omdat alles duurder is geworden en er veel schade is geweest.
meteen maar opgezegd en een nieuwe verzekering afgesloten bij unive, WA+ met 80% noclaim ongevalleninzittende verzekering erbij voor totaal 21,59 per maand.
DAAAAAAAAG NOWGO (NOGO)

Arjan
13-09-2019

Kortlopende reisverzekering

Had in augustus 2018 een kortlopende reisverzekering afgesloten. Kreeg 2 mailtjes 1 met een soort bevestiging. Eigenlijk niet veelzeggend, want je kon er niets mee. Stond geen contact nummer in of e-mail of wat dan ook.

Daarna nog een mailtje met een link voor een iDeal betaling. Die werkte niet. Later nogmaals geprobeerd bij een controle van mijn administratie kwam ik er achter dat er niet betaald was.

Dus geen verzekering die liep. Als ik het niet gecontroleerd had was ik waarschijnlijk onverzekerd op reis geweest met mijn hele gezin (2 minderjarige kids).

Ze hadden niet eens de moeite genomen om een waarschuwingsmail of betalingsherinnering te sturen.

Ik heb zelf moeten navragen of er betaald was. Er moest eerst even overlegd worden. Daarna kwam de verbazingwekkende conclusie dat er niet betaald was.

Ik lees dat als ik niets had gedaan ik onverzekerd op vakantie was geweest, met een gezin met een baby en kindje onder de 3 jaar en dan onverzekerd.?

Doodeng voor een verzekeringsorganisatie. De eerste indruk is niet echt goed.

Yvon
12-09-2019

Diefstal niet vergoed

Verzeker je niet bij deze maatschappij! Now Go incasseert graag verzekeringspremie, maar wil niet uitkeren bij diefstal! AirPods van mijn dochter zijn tijdens haar vakantie gestolen, heel teleurstellend. Now Go beroept zich op allerlei onterechte argumenten om maar niet uit te hoeven keren. Toezicht was er volgens hun niet op de AirPods terwijl er 7 vriendinnen op haar tas gepast hebben waar de AirPods inzaten. Desondanks zag de dief toch kans om ze te ontvreemden. Zo gaat dat met dieven toch? Ik heb het gevoel dat Now Go mijn dochter niet serieus neemt en dat incasseren gewaardeerd wordt, maar uitkeren: ho maar!
Wat een nare verzekeringsmaatschappij, bah!

Michael
Michael
01-09-2019

Nooit doen

Zeer slecht ook al kreeg ik een deel van de schade ik werd grof te woord gestaan via de carkit kon iedereen mee genieten ik belde later na een andere verzekering waar ik niet verzekerd was en die waren wel normaal

Madelon
Madelon
26-08-2019

Niet doen

Vreselijke verzekering prachtig in de verkoop maar heb je problemen zijn ze niet thuis

Cees
21-08-2019

Slechtste verzekeraar ooit

Zit al 3 maanden op een schadeuitkering te wachten

Khadija
19-08-2019

In de steek gelaten

Afgelopen week autopech gehad in Spanje, auto is meegenomen door de sleepdienst, we moeten zelf een taxi en een hotel zien te regelen. Zij konden ons pas na het weekend helpen omdat zij ons polisblad niet konden zien in het systeem. Met 3kleine kinderen was het niet te doen. Zeer zeer teleurgesteld in Nowgo, onbeschofte dame aan de lijn gehad die absoluut geen begrip had over onze situatie

Voor mij nooit meer deze verzekering

Eric
17-08-2019

Van kastje naar de muur reisverzekering

Wil claim indienen voor AirPods van mijn dochter die uit haar koffer zijn verdwenen, elke keer als je op de site het schadeformulier wil invullen valt de site uit en of je het later weer wil proberen( 6x op verschillende data en tijden) . Diverse malen gebeld maar niemand doet iets, ze verwijzen je uitsluitend naar de site! Drama daar, zal best voor hun een slim trucje zijn om niks te hoeven uitkeren maar daar heb je geen reisverzekering voor! Had ik maar eerder deze reviews gelezen dan had ik me hier niet verzekerd, hun naam is het beste advies: now go!🤬

Anneke
08-08-2019

Zeer slechte verzekeringsmaatschappij!

Tijdens onze vakantie werd ons jongste zoontje ziek waarvoor we de HAP bezochten. Gelukkig was het 'maar' een keelontsteking waarvoor hij antiobiotica kreeg. Helaas was hij na 2 dagen alleen maar zieker geworden. Nowgo gebeld om te vragen of we geld terug zouden krijgen als we naar huis zouden gaan aangezien de jongste niets meer kon. Nowgo verwijst ons naar de alarmcentrale. Ik dus de alarmcentrale gebeld. Daar konden ze ons niet helpen en stuurden ons terug naar Nowgo. Ik Nowgo dus weer gebeld. Toen kregen we te horen dat we inderdaad van de laatste niet genoten dagen ons geld terug zouden krijgen aangezien we ook de HAP hadden bezocht. Toch nog een dag gewacht om te kijken of ons zoontje op zou knappen maar toen dat niet gebeurde zijn we toch maar naar huis gegaan met in ons achterhoofd dat we wat geld terug zouden krijgen en we in de herfstvakantie daarvan een midweekje weg zouden kunnen gaan om de kids toch nog wat vakantie te gunnen. Thuis claim ingediend en wat blijkt, het wordt afgekeurd. We hadden niet naar huis mogen gaan. Dus totaal verkeerd voorgelicht door een medewerker. Jullie hebben wel een goede naam voor jullie verzekering: NOW GO, inderdaad GA NU.

Eric
02-08-2019

Nowgo nemen ze wel erg letterlijk

NowGo zegt eenzijdig een rechtsbijstandverzekering op. Onder de noemer dat ze alleen nog hun vernieuwde verzekeringen aanbieden worden de lopende veel voordeligere verzekeringen door hun opgezegd.

Met Nowgo en voorloper Zelf op zich wel goede ervaringen bij het afhandelen van claims maar klanten opzadelen met minimaal 50% prijsverhoging is echt een misser van hun kant. Genoeg andere verzekeringen die goedkoper zijn, met betere voorwaarden.

Ria
31-07-2019

Totaal ongeschikt personeel

Ik belde met een simpele vraag, of bij mijn rechtsbijstandverzekering familierecht is verzekerd, zij konden er geen antwoord op geven, verwijzen me naar de DAS die de rechtsbijstand verlenen. Contact gehad met de DAS en die verwijzen me terug naar NowGo. Als je een polis verkoopt hoor je toch te weten wat verzekerd is. Onbegrijpelijk dit.

Patty
25-07-2019

Bij schade is Nowgo niet thuis!

Wat de schade ook is, op voorhand wordt het afgewezen en doen totaal geen moeite om te helpen. Gelijk afwimpelen en het bos insturen, dat kunnen ze goed bij Nowgo. Heel snel overstappen!

23-07-2019

NIET DOEN!

Ligt je buurman in het ziekenhuis, coma, wil je zijn rekeningen betalen, krijg je GEEN enkele medewerking. Alleen contact via Whatsapp mogelijk, pff. Donderen hem zo de verzekering uit! Schandalig!
Onder deel van het ZWITSERLEVEN GEVOEL en Reaal.
Mensen, dit bedrijf is alleen goed voor zichzelf! NIET DOEN!

Szulborski
17-07-2019

Slechte communicatie en problem bij het oplossen van het probleem

Slechte communicatie en problem bij het oplossen van het probleem.
niet nadenken over de zaak tot het einde

Lotti
14-07-2019

Reisverzekering incl annulering - late reacties en niet uitkeren

Heb vorig jaar een doorlopende reisverzekering met annulering afgesloten bij Nowgo.
begin dit jaar op vakantie geweest waarbij een ongeval is ontstaan, en de reis niet kon worden voortgezet. Volgens de polisvoorwaarden keert Nowgo de niet gebruikte reisdagen uit. Na 5 maanden wachten, diverse reminders en het aanleveren van diverse documenten over de reis en arts is het antwoord van nowgo: u heeft geen contact gehad met de SOS alarmcentrale, daarom keren we niets uit". 1 dag na het ongeval heb ik contact opgenomen met nowgo, en werd me hierover zelfs niets verteld. Het is schandalig om te zien hoe er steeds weer verzekeringen zijn die mensen alleen maar oplichten. Tot mijn verbazing is deze verzekering beoordeeld als beste koop bij de consumentenbond in 2018!? Mijn persoonlijke advies op basis van deze ervaring; verzeker niet bij Nowgo. Het is weggegooid geld.

Kees
05-07-2019

Ongeintersseerd

Gebeld met de vraag of mijn schade gedekt werd door onze woonhuisverzekering. De dame die ik aan de lijn kreeg werkte hoorbaar vanuit huis, slecht te verstaan, kind op de achtergrond en merkbaar ongeinteresseerd om een geode reactie te geven op mijn vraag.
Als ik wilde weten of het gedekt was, wat zij dus niet kon aangeven, moest ik maar een claim indienen,
Slechte zaak als een medewerker geen kennis heeft van de polisvoorwaarden.

Meer NowGo reviews
Welk cijfer geef jij NowGo?