NowGo206 ervaringen

Zit al 3 maanden op een schadeuitkering te wachten

Khadija
19-08-2019

In de steek gelaten

Afgelopen week autopech gehad in Spanje, auto is meegenomen door de sleepdienst, we moeten zelf een taxi en een hotel zien te regelen. Zij konden ons pas na het weekend helpen omdat zij ons polisblad niet konden zien in het systeem. Met 3kleine kinderen was het niet te doen. Zeer zeer teleurgesteld in Nowgo, onbeschofte dame aan de lijn gehad die absoluut geen begrip had over onze situatie

Voor mij nooit meer deze verzekering

Eric
17-08-2019

Van kastje naar de muur reisverzekering

Wil claim indienen voor AirPods van mijn dochter die uit haar koffer zijn verdwenen, elke keer als je op de site het schadeformulier wil invullen valt de site uit en of je het later weer wil proberen( 6x op verschillende data en tijden) . Diverse malen gebeld maar niemand doet iets, ze verwijzen je uitsluitend naar de site! Drama daar, zal best voor hun een slim trucje zijn om niks te hoeven uitkeren maar daar heb je geen reisverzekering voor! Had ik maar eerder deze reviews gelezen dan had ik me hier niet verzekerd, hun naam is het beste advies: now go!🤬

Anneke
08-08-2019

Zeer slechte verzekeringsmaatschappij!

Tijdens onze vakantie werd ons jongste zoontje ziek waarvoor we de HAP bezochten. Gelukkig was het 'maar' een keelontsteking waarvoor hij antiobiotica kreeg. Helaas was hij na 2 dagen alleen maar zieker geworden. Nowgo gebeld om te vragen of we geld terug zouden krijgen als we naar huis zouden gaan aangezien de jongste niets meer kon. Nowgo verwijst ons naar de alarmcentrale. Ik dus de alarmcentrale gebeld. Daar konden ze ons niet helpen en stuurden ons terug naar Nowgo. Ik Nowgo dus weer gebeld. Toen kregen we te horen dat we inderdaad van de laatste niet genoten dagen ons geld terug zouden krijgen aangezien we ook de HAP hadden bezocht. Toch nog een dag gewacht om te kijken of ons zoontje op zou knappen maar toen dat niet gebeurde zijn we toch maar naar huis gegaan met in ons achterhoofd dat we wat geld terug zouden krijgen en we in de herfstvakantie daarvan een midweekje weg zouden kunnen gaan om de kids toch nog wat vakantie te gunnen. Thuis claim ingediend en wat blijkt, het wordt afgekeurd. We hadden niet naar huis mogen gaan. Dus totaal verkeerd voorgelicht door een medewerker. Jullie hebben wel een goede naam voor jullie verzekering: NOW GO, inderdaad GA NU.

Eric
02-08-2019

Nowgo nemen ze wel erg letterlijk

NowGo zegt eenzijdig een rechtsbijstandverzekering op. Onder de noemer dat ze alleen nog hun vernieuwde verzekeringen aanbieden worden de lopende veel voordeligere verzekeringen door hun opgezegd.

Met Nowgo en voorloper Zelf op zich wel goede ervaringen bij het afhandelen van claims maar klanten opzadelen met minimaal 50% prijsverhoging is echt een misser van hun kant. Genoeg andere verzekeringen die goedkoper zijn, met betere voorwaarden.

Ria
31-07-2019

Totaal ongeschikt personeel

Ik belde met een simpele vraag, of bij mijn rechtsbijstandverzekering familierecht is verzekerd, zij konden er geen antwoord op geven, verwijzen me naar de DAS die de rechtsbijstand verlenen. Contact gehad met de DAS en die verwijzen me terug naar NowGo. Als je een polis verkoopt hoor je toch te weten wat verzekerd is. Onbegrijpelijk dit.

Patty
25-07-2019

Bij schade is Nowgo niet thuis!

Wat de schade ook is, op voorhand wordt het afgewezen en doen totaal geen moeite om te helpen. Gelijk afwimpelen en het bos insturen, dat kunnen ze goed bij Nowgo. Heel snel overstappen!

23-07-2019

NIET DOEN!

Ligt je buurman in het ziekenhuis, coma, wil je zijn rekeningen betalen, krijg je GEEN enkele medewerking. Alleen contact via Whatsapp mogelijk, pff. Donderen hem zo de verzekering uit! Schandalig!
Onder deel van het ZWITSERLEVEN GEVOEL en Reaal.
Mensen, dit bedrijf is alleen goed voor zichzelf! NIET DOEN!

Szulborski
17-07-2019

Slechte communicatie en problem bij het oplossen van het probleem

Slechte communicatie en problem bij het oplossen van het probleem.
niet nadenken over de zaak tot het einde

Lotti
14-07-2019

Reisverzekering incl annulering - late reacties en niet uitkeren

Heb vorig jaar een doorlopende reisverzekering met annulering afgesloten bij Nowgo.
begin dit jaar op vakantie geweest waarbij een ongeval is ontstaan, en de reis niet kon worden voortgezet. Volgens de polisvoorwaarden keert Nowgo de niet gebruikte reisdagen uit. Na 5 maanden wachten, diverse reminders en het aanleveren van diverse documenten over de reis en arts is het antwoord van nowgo: u heeft geen contact gehad met de SOS alarmcentrale, daarom keren we niets uit". 1 dag na het ongeval heb ik contact opgenomen met nowgo, en werd me hierover zelfs niets verteld. Het is schandalig om te zien hoe er steeds weer verzekeringen zijn die mensen alleen maar oplichten. Tot mijn verbazing is deze verzekering beoordeeld als beste koop bij de consumentenbond in 2018!? Mijn persoonlijke advies op basis van deze ervaring; verzeker niet bij Nowgo. Het is weggegooid geld.

Kees
05-07-2019

Ongeintersseerd

Gebeld met de vraag of mijn schade gedekt werd door onze woonhuisverzekering. De dame die ik aan de lijn kreeg werkte hoorbaar vanuit huis, slecht te verstaan, kind op de achtergrond en merkbaar ongeinteresseerd om een geode reactie te geven op mijn vraag.
Als ik wilde weten of het gedekt was, wat zij dus niet kon aangeven, moest ik maar een claim indienen,
Slechte zaak als een medewerker geen kennis heeft van de polisvoorwaarden.

Jaap
11-06-2019

G R A N D I O O S !

Door ziekenhuisopname van een van onze reisgenoten moesten wij onze busreis annuleren. Tijdens het verzamelen van de relevante gegevens stuitte ik op een overzicht van ervaringen met NowGo en de schrik sloeg mij om het hart.
Toen ik op de vrijdag voor Pinksteren belde naar Nowgo werd ik snel en vriendelijk te woord gestaan. Er werd direct een schadeformulier per e-mail aan mij toegezonden. Nog op zaterdag voor Pinksteren werd de ontvangst van dit formulier door NowGo bevestigd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik op de eerste werkdag na Pinksteren om 07.53 uur (!) een mailtje dat de schade bekeken was en dat het schadebedrag van € 653,25 per direct aan mij was overgemaakt.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een nieuw WERELDRECORD schade afhandelen. Mijn oprechte complimenten aan de medewerkers van NowGo
Met hartelijke dank van Jaap en Rudi Ahlers

Dirk
27-05-2019

Bij verlies of diefstal. of helemaal niets?

Onlangs in de trein mijn camera vergeten, door de politie is de trein met spoed ontruimd ivm een mogelijke terreur aanval. In alle haast dus mijn camera vergeten, dit heb ik meteen bij de NS en Deutsche Bahn gemeld, evenals NowGo.
Mijn verzoek is meteen afgewezen: "u had voorzichtiger met uw spullen moeten omgaan" is dan de reactie, van NowGo én van Kifid (na een klacht te hebben ingediend).
Er wordt vervolgens telefonisch verteld dat in "bijna" alle verliesgevallen er niets wordt vergoedt.
Dus: geen verzekering hiervoor afsluiten, en al helemaal niet bij NowGo.

SHiko
02-05-2019

Slechte klantenservice

Door de aankoop van een nieuwe auto twee dagen dubbel verzekerd. Medewerker gaf aan dat de premie van een deel van de dubbele verzekering verrekend zou worden met een openstaande premiebetaling van de oude verzekering. Vandaag een mail ontvangen van NowGo dat de verzekering is opgezegd (en dus niet verrekend is). Ik zit nu in het buitenland, onverzekerd. Lekker bezig NowGo.

Mieke van den Hof
16-04-2019

Slecht bereikbaar!

Ben om 16.30uur gaan bellen had geen wachtende voor mij. Ik had al een vermoeden dat ik zou moeten blijven hangen tet 17 00 uur en dat klopte . De klantenservice sluit dan nl.

Jessica
29-03-2019

Zeer slechte ervaringen. Zelfs het opzeggen verliep moeizaam.

Beantwoorden van vragen duurt soms weken. Enkele vragen van 2018 zijn nog steeds niet beantwoord.
Afhandeling schade zeer onprofessioneel verlopen. Geen meldingen over de voortgang en geen afhandeling. Per Januari 2019 overstap gemaakt naar andere verzekeringsmaatschappij. Zelfs het afronden van het contract met NowGo verloopt moeizaam. In maart 2019 is het vanuit NoWGo nog niet goed geregeld.
NowGo was eerder Zelf. Hier heb ik nooit vervelende ervaringen gehad. NowGo doet zijn naam eer aan.

DJ
26-03-2019

Dramatisch slecht

Reisverzekering afsluiten is zo gebeurd, prima.
Maar zodra je ze nodig hebt is het dramatisch.
Nowgo probeert onder alle kosten uit te komen en ze reageren zeer traag op mail. Met de coulance regeling doen ze niet mee, dus bij annulering door omstandigheden tijdens de vakantie worden de kosten van rest van gezin niet vergoed? Medische kosten die je maakt moet je zelf indienen bij je zorgverzekering, eigen risico kosten worden niet vergoed. Kosten die dan nog overblijven daar geldt dan weer het eigen risico van 100 euro van Nowgo voor.
De wintersport dekking stelt ook niets voor, je moet zelf regelen bij de kassa dat je je skipas kosten terug krijgt. Ook staat er in de voorwaarden dat krukken vergoed worden, is alleen als je kosten boven de 100 euro uitkomen!

Judith
25-03-2019

Genegeerd

Sinds oud & nieuw heb ik een gat in het raam van mijn schuifpui. Ik doe alles wat nowgo van me vraagt (foto's sturen, offerte van glaszetter) en krijg gewoon geen reactie. Al mijn contactpogingen worden compleet genegeerd. Incasseren van mijn premies doen ze dan wel weer elke maand op tijd. Zodra mijn contract het toe staat, ben ik weg.

Marco
18-03-2019

"NowGo". Hun naam is hun beste advies

Het afsluiten van de verzekering is bij NowGo zo gedaan. Daarna hoef je nog maar weinig van ze te verwachten. Zolang je niets op je verzekering hoeft te verhalen, is er niets aan de hand. Maar bij problemen, berg je dan maar. Schadeclaims worden bij voorkeur afgewezen. Contact verloopt traag en moeizaam. Er is een klantenservice, maar dat is eerder de naam voor de afdeling, dan dat zij ook echt klantgericht en servicegericht werken. Het lijkt erop dat NowGo geen klanten wil behouden.
"Now Go" naar een andere verzekeraar

Arnold
12-03-2019

Achterhaalde voorwaarden

NOW GO pretendeert dat je met een gerust hart op vakantie kan met de NOW GO reisverzekering. Dit is totaal niet het geval. Ze hanteren allerlei achterhaalde voorwaarden waardoor je in hele enkele gevallen misschien ooit wellicht een kleine kans hebt op een uitkering. Met angst en beven op reis dus met de NOW GO reisverzekering!

Meer NowGo reviews
Welk cijfer geef jij NowGo?