NowGo reviews

Periode2021

Dilara
06-08-2021

Woon verzering

Wat is dit toch een slechte verzekering. Laatst is er

ingebroken bij mij thuis. Medewerkster aan de telefoon zegt dat me contract stop is gezegd. WAAATTTTT!. Tijdens het verhuizen heb ik netjes mijn adres gewijzigd. Ik heb 2 mails gekregen waarin ik vragen moest beantwoorden. Omdat ik deze mails niet heb gezien vanwege verhuizing is mijn contract stop gezet. Zonder dit te bespreken. Ze hebben me geen brief opgestuurd. Nooiittt een verzekering bij ze afsluiten.

Dick
16-07-2021

Waardeloze verzekeraar, niet te vertrouwen

Al jaren heb ik een rechtsbijstandsverzekering met het meest uitgebreide pakket. Medio 2015 zelfs een beroep gedaan op de rechtsbijstandsverzekering die toen via DAS rechtsbijstand liep. Hier op Arbeid & Inkomen rechtsbijstand gehad bij een ontslagprocedure.

Kennelijk is deze verzekering overgegaan naar NowGo waar ik geen post of mailing over heb ontvangen. Nu wordt NowGo overgenomen door Ohra en kom ik er achter dat er geschrapt is in mijn pakket. Je raadt het al, Arbeid & Inkomen zit er op onverklaarbare wijze niet meer in en kan daar weliswaar voor mijn zoon geen beroep op doen. De telefonische afhandeling daarna is verre van professioneel geweest en een ingediende klacht werd afgedaan met de melding u bent niet verzekerd omdat Arbeid & Inkomen niet in mijn pakket zit duuuuhhhh. Die is gewoon vanuit NowGo geschrapt.

Kortom, niet te vertrouwen en gelezen de recensies begrijp ik niet dat deze verzekeraar nog bestaat.

Ik voel me belazert!

Stefan
29-04-2021

Slechtste service ever!

Eerst bij Zelf verzekerd. Hier was ik al extreem ontevreden over in verband met de extreem slechte service. Je krijgt nooit de juiste partij aan de lijn bij een probleem. Het lijkt erop dat er 6 bedrijven de zakken aan het vullen zijn van jou geld maar als er een probleem is wijzen ze allemaal naar elkaar voor de oplossing. Vervolgens kreeg ik een bericht dat de verzekering stop werd gezet omdat het NowGo werd. Inmiddels heb ik een vraag over mijn oude polis en begint het wijzen meteen opnieuw. Zelden zo'n slechte service meegemaakt.

Jimmy
22-02-2021

Niet aan beginnen

Niet aan deze verzekering beginnen.

Jaren verzekering betalen. En als je een keertje wat hebt, doen ze moeilijk. Bedankt voor niks.

En aan die klantenservice heb je ook weinig.

Shaibo
09-10-2020

Slechte verzekering

Nowgo, Ja de naam zegt t al snel wegwezen en iets anders zoeken een zeer slechte verzekering

Roberto
07-05-2020

Niet aanraden

8 April is onze woonverzekering Opstal Bewust geaccepteerd, 14 April hadden wij in onze badkamer een lekkage aan leiding van de wasbak. Nowgo hierover gebeld, schadeformulier online ingevuld en opgestuurd zoals gevraagd. Nu vraagt ene Liemt elke keer aan mij om onze vorige Polis blad te sturen i.vm. te korte ingangsdatum. Met andere woorden, ze gaan alles proberen om niet tot betalen te komen omdat lekkage geen rekening heeft gehouden met hun gewenst tijden.wel geld automatisch incasseren maar wil niet de gemaakt schade betalen omdat we pas een maand hun zijn. Oplichter z’n It. Verder niks. ik heb mijn lesje wel geleerd.

Leo
12-04-2020

In plaats van reparatie of vervanging na 24 uur pas na 18 dagen geregeld

De mobiele telefoon was kapot gevallen maar gelukkig was er een device verzekering. de volgende dag het apparaat aangemeld voor reparatie en keuring een bevestiging ontvangen. de reparatie d\zou binnen 24 uur in gang gezet worden en binnen 24 uur na ontvangst van het toestel gerepareerd of vervangen worden . ophalen van het toestel duurde al 8 dagen en de reparatie nog eens 10 dagen. Om e.e.a. geregeld te krijgen dagelijks aan de telefoon gezeten met Nowgo/dynasure.

waardeloze afhandeling. achteraf een klacht ingediend en deze vonden ze ongegrond. de klacht kon ook nog verzonden worden naar (e-mailadres verwijderd) helaas na x verzenden nog geen reactie ontvangen. wel 45 euro eigen bijdrage betaald.

waardeloze organisatie!

Celeste
06-04-2020

Niet bij verzekeren!

6 jaar klant elke maand betaald en wij vragen 1 keer een kleine vergoedingen en ze doen niks!

Beloftes worden niet nagekomen, verschuilen zich achter een pandemie. Wij snappen best dat wij niet alle gemaakte extra kosten terugkrijgen maar verwachten wel een compensatie vanuit hun kant. Wel van iedereen geld cashen maar niks willen uitkeren. Meteen opgezegd uiteraard!

Pablo
01-04-2020

Belachelijk bedrijf

Dit is echt regelrechte oplichting. Er werd in mijn bus ingebroken op een onoplettend moment, er waren zeer duidelijk inbraaksporen te zien (ruit ingeslagen) en mijn tas werd gestolen. In mijn tas zaten mijn telefoon, laptop, ipad, paspoort, werkelijk álles wat je op reis meeneemt. Claim ingediend en ja hoor; "u krijgt niets vergoed". Toen ben ik moeilijk gaan doen en kreeg ik ineens bericht dat er tóch wat zaken vergoed konden worden, namelijk mijn rugzak en mijn zonnebril. Super. Dus nu wordt er ineens wél iets vergoed? Wat is dit voor nattevingerwerk? De helft van mijn lijst met gestolen zaken is niet eens behandeld. Mails worden niet beantwoord en de mevrouw aan de telefoon had A) totaal geen verstand van zaken en B) totaal geen interesse in de hele zaak. Dit is gewoon oplichting als je het mij vraagt. De site van Nowgo lokt je zelfs met teksten als "telefoon tot €250 verzekerd" en "foto- video- en computerapparatuur tot €1000 verzekerd". Nu blijkt dit helemaal niet te kloppen. Waarvoor sluit ik dan een reisverzekering af? Voor als mijn t-shirt van €10 wordt gejat?

Pietje
27-03-2020

Soepele afwikkeling

Schade declaimd na een bijzonder vervelende gebeurtenis, erg soepele afwikkeling door Nowgo! Zelfs in verband met de omstandigheden eigen risico niet in rekening gebracht. Topservice door Nowgo!

Eva
07-03-2020

Zeer slecht

Niet doen! Geven aan dat je niet reageert op mails die ze niet versturen. Reageren per mail in het weekend, maar zijn dan niet telefonisch bereikbasr. Lijken het belang van de tegenpartij te behartigen.

Kaj
12-02-2020

Zeer onbeschoft personeel achtre de telefoon

Auto verzekering vergeten op te zeggen, Nowgo stelt zich op dat je binnen 14 dagen na verkoop moet opzeggen anders blijft verzekering doorlopen. Als je belt krijg je Norman Groen aan de lijn. Deze geeft aan dat ik als klant niets kan omdat ik dom ben, en ik gewoon niet moet zeuren. Nadat ik vroeg waarom ik dom ben gaf hij aan dat ik anders de verzekering wel op tijd had stop gezet.

Dat is de service van Nowgo.nl

29-01-2020

Veel te duur

Dit jaar een extra schadevrij jaar erbij gekregen (van 2 naar 3) maar in plaats van dat mijn maandelijks bedrag omlaag gaat, gaat hij juist omhoog. In de brief staat dat ze "meer moesten uitkeren dan we van tevoren hadden ingeschat" en dat maken ze graag jouw probleem.

Als je bij welke andere verzekaar dan ook de bereken tool invult ben je zelfs met 0 schadevrije jaren goedkoper uit dan bij deze oplichters.

Ik hoop dat ze snel failliet gaan.

27-12-2019

Snelle afhandeling

Onlangs hotelreservering moeten cancelen vanwege sterfgeval. Zeer snelle en correcte afhandeling door NowGo. Top!

Jolanda
15-10-2019

Zeer positieve ervaring met schade aan mijn telefoon

Mijn ervaring met Nowgo is zeer goed.

Mijn telefoon is gevallen tijdens de terugreis bij het uitstappen van de auto.

Het glas aan zowel de voorzijde als achterzijde gebarsten.

Bij thuiskomst zo snel mogelijk mijn telefoon laten repareren en daarna de schadeclaim ingediend bij NowGo. Binnen 3 dagen bericht gekregen dat het schadebedrag minus de eigen risico was toegekend. De volgende stond het al op onze rekening. Chapeau Nowgo.

Rick
14-10-2019

Zeer slechte schadebehandeling

Werkelijk weggegooid geld. Ik heb schade opgelopen op vakantie. En ja hoor, deze verzekeraar vergoed geen schade. Zelf diefstal van paspoorten wordt niets mee gedaan. Zeer slechte verzekeraar met zeer slechte kennis. Ze vragen zelf aangiftes van zaken waarvoor geen aangifte gedaan kan worden. Of ze verwachten een bepaald gedrag van mij. Ongelofelijk.

Stan
07-10-2019

Nowgo, doe het niet!

Wat een verschrikkelijke verzekeringsmaatschappij.

Er is ingebroken via een raam hebben ze mijn slot weten open te maken. Er zijn bij het slot braaksporen maar aangezien deze aan de binnenkant van de deur zit wordt dit niet verzekerd, Ik heb de duurste verzekering met alles er op en aan maar krijg niets uitgekeerd. Snel overstappen naar een andere verzekering.

Judith
06-10-2019

Reisverzekering

Tas gestolen op vakantie.

Nowgo wil alleen maar de tas en de zonnebril vergoeden omdat ze weten dat die niet boven de 75 euro eigen risico uitkomen.

Telefoon , kosten aanvraag nieuwe paspoorten/rijbewijs geven ze niet thuis.

Hun argument is dat ik beter op mijn tas moet letten en ik moet weten dat Barcelona een drukke stad is.

Reisverzekering waar je dus niks aan hebt en wel een heel jaar aan vast zit.

Uitermate slecht.

Al
24-09-2019

NOWGO de naam zegt het al

26 jaar schadevrij en mijn vrouw werd van achteren aangereden. ten eerste duurde het meer dan een jaar voor de schuldvraag bekend werd. Voordat dat gebeurde gingen er diverse telefoontjes aan vooraf met de mededeling dat er ineens getuigen waren opgedoken bij de tegenpartij terwijl er geen contact werd opgenomen met onze eigen getuigen en politierapport. Na mijn vraag of het NOWGO beter uitkwam als dochtermaatschappij van de tegenpartij ons schuldig te laten zijn werd de beste man aan de andere kant van de lijn boos daarop heb ik gevraagd naar de verklaringen en adressen van de nieuwe, na een jaar, opgedoken getuigen. De adressen kon niet ivm priveci etc. daarop de beste man gemeld dat er een rechtzaak zou volgen.

waarop een week later de reactie kwam dat wij in het geliojk werden gesteld en uitkering volgde.

na enkele maanden kreeg mijn vrouw een kleine schade door eigen schuld en werden de schadevrije jaren van 26 naar 10 teruggeschroefd wat gangbaar is. Wel werd de premie in het nieuwe jaar verhoogd van 17 euro naar 35 euro terwijl bij een echt verzekeraar, nu centraal beheer, met dezelfde 10 jaar een premie berekend van 21 euro.

NOWGO`s wraakactie? of gewoon een k.t maatschappij waar je niet moet wezen

23-09-2019

Veel te duur

Mijn oude autoverzekering is overgenomen door Nowgo.

Ik betaalde 23 euro per maand voor een wa+ verzekering met 80% noclaim korting.

Nu het tegen het einde van de looptijd is kreeg ik een mailtje dat mijn verzekering per 1 oktober verlengd gaat worden en dat het nieuwe maand bedrag bijna 33 euro wordt.

gevraagd waarom dat is, omdat alles duurder is geworden en er veel schade is geweest.

meteen maar opgezegd en een nieuwe verzekering afgesloten bij unive, WA+ met 80% noclaim ongevalleninzittende verzekering erbij voor totaal 21,59 per maand.

DAAAAAAAAG NOWGO (NOGO)

Meer NowGo reviews