NowGo182 ervaringen

Neil
16-02-2019

Prima ervaring

Heb een autoverzekering bij nowGo en bij schade prima en vriendelijk geholpen. Niks geen klachten maar dikke duim omhoog.

Jeffrey
05-02-2019

Schade

Advies: neem geen verzekering bij Nowgo.
Personeel is niet professioneel en zeker niet deskundig.
Schade krijg je met moeite of niet vergoed. Een en al drama.

Rianne
28-01-2019

2 jaar lang voor niks premie betaald.

Ze laten je 2 kaar betalen voor een allrisk schade verzekering.
Nu schade, 2500 euro.
Maar blijkbaar hebben we destijds een formulier niet goed ingevuld en nu keert men NIETS uit. Zijn we al die tijd blijkbaar niet verzekerd geweest.
Ok betaal dan de 2 jaar lang voor niks betaalde premie maar terug.
Nee die vlieger gaat natuurlijk niet op!

Wat een oplichters echt verschrikkelijk!

25-01-2019

Verzekeren bij NowGo? Bezint eer gij begint.t

Jaren geleden aansprakelijkheid-, woon- en autoverzekering afgesloten bij Zelf verzekeringen. Ik hoor het de toenmalige medewerker aan de telefoon nog zeggen: "Je weet pas wat je aan een verzekeringsmaatschappij hebt, als je ze nodig hebt".
Den tijde van Zelf, geen problemen.
Maar Zelf werd NowGo.En toen is het geleuter begonnen.
Zonder beter weten, nog een 2e auto bij hun verzekerd.
Op 9 nov. 2018 autoruitschade gemeld.
Automatisch berichtje terug dat de melding ontvangen was en dat ze binnen 15 werkdagen contact zouden opnemen. Dit is inmiddels 60 werkdagen geleden. En nog steeds niets gehoord. Inmiddels overgestapt naar een andere maatschappij die uit eindelijk ook nog een goedkoper is qua premie.
Nog maar eens gebeld met Nowgo.
Maar de autovezekering die ik als laatste afgesloten had kon nog niet stopgezet worden, aangezien deze nog geen jaar liep.
Naar mijn klachten over niet beantwoorde mailtjes en de na 60 werkdagen nog steeds niet afgehandelde schademelding had de dame aan de telefoon geen oren naar.
Voor dit laatste moest ik een dag later maar terug bellen met de afdeling schade.

Dus NowGo.No Way.

Niels
24-01-2019

Slechtste verzekeraar aller tijden

Ik heb veel auto's gehad en evenzoveel verzekeraars. Met NowGo heb ik daarbij veruit de slechtste ervaringen. Communicatie is alleen mogelijk via mail en dit duurt maanden voor een reactie. Deze reactie is dan vaak niet het antwoord op de gestelde vraag, waarmee de procedure opnieuw gestart kan worden met maanden wachten. Klachten hierover worden heel simpel genegeerd. Kortom echt een bron van ergernis, laat staan als je een schade hebt en ze echt nodig hebt. Ik zou adviseren met een grote boog om deze verzekeraar heen te gaan. In dit geval is het echt zo van "goedkoop is duurkoop". Tenslotte zijn er een heleboel andere aanbieders.

Bianca
14-01-2019

Autoverzekering

In het kort wel betaald. En aantonen op de bank hun kunnen het niet vinden eruit geknikkerd auto onverzekerd boete en hun zeggen we gaan de betalingen zoeken en dan krijgt u het terug. Wattttt! Medewerker aan de telefoon niet echt heel vrolijk zeker slecht weekend gehad. Mvg

André
André
11-01-2019

Autoverzekering afsluiten

Ik wilde overstappen en een autoverzekering afsluiten bij NowGo,zogezegd zo gedaan via de site.
Alles naar waarheid ingevuld.
Voorde rest geen Justitie dingen,maar mijn rijbewijs is een keer ingehouden geweest voor het niet betalen van een boete(politie maatregel).
Dit kwamen ze waarschijnlijk tegen.
Dit is wat waar ze mee dreigden:We doen hier melding van

Je hebt ons niet de waarheid verteld en dat geven wij door aan twee instanties: Stichting CIS en het Centrum Bestrijding Verzekeringscriminaliteit van het Verbond van Verzekeraars. Je gegevens worden voor de duur van 3 jaar geregistreerd.

Je gegevens en de gegevens van eventuele belanghebbende nemen wij ook op in het Incidentenregister van de verzekeraar, VIVAT Schadeverzekeringen N.V.

Nowgo is namelijk een onderdeel van VIVAT. Dit register is door de verzekeraar aangelegd met als doel het waarborgen van de veiligheid en integriteit in de financiële sector.Hallo! ik heb ook een telefoonnummer bij de aanvraag vermeld!ze konden mij ook even fatsoenlijk bellen! NowGo is een NO GO

Patricia
Patricia
09-01-2019

Slecht contact

Je neem contact via telefoon door een brief waar staat nergens , waar kan je bellen en met wie.
Maar in de brief staat neem contact, heb ik gedaan normaal via nowgo maar ook niet gezegd nee bel die of die of stuur bericht naar die. Past na een mnd komt weer een brief dat ik heb geen contact genomen dus ze merken niet eens dat je heb gebeld.
Weet niet hoe ze werken.

Rob
07-01-2019

Echt dramatisch slecht !

Nooit aan beginnen aan NowGo . Bespaart je een hoop ellende

Buni
21-12-2018

Schadevrije jaren

Geven de opgebouwde schadevrije jaren niet door aan ROY DATA dit moeten ze elke jaar doen
arrogante toon aan de telefoon en je krijgt geen kans om te spreken het lijkt wel of de telefoniste per klacht betaald krijgt
ik zal nooit meer iets verzekeren hier

Ronald
17-12-2018

Onverwachts terug. Onverwacht goed.

Je hoopt hem nooit nodig te hebben: een annuleringsverzekering. Maar als het dan toch het geval is ben je blij dat je hem hebt en dat alles goed geregeld is. We waren net twee dagen in Turkije om te genieten van onze welverdiende vakantie. En toen werden we gebeld door mijn zwager: het gaat niet goed met schoonmoeder. Gelijk komen! We belden onmiddellijk met het noodnummer van Nowgo. Binnen een half uur belden ze terug: u kunt over twee uur vliegen naar Amsterdam. We hadden business class tickets en er stond op Schiphol een taxi klaar. Gelukkig waren we op tijd: de volgende dag is mijn schoonmoeder overleden. De auto die nog op Düsseldorf stond geparkeerd is zelfs opgehaald. En taxikosten van het hotel naar denluchthaven alsmede telefoonkosten zijn allemaal keurig vergoed. Hartelijk dank NowGo!

10-12-2018

Te veel betaalde premie niet retour

Bij een controle (helaas te laat) kwam ik erachter dat ik te veel premie betaalde voor mijn autoverzekering.
Ik heb mijn auto aangemeld (dezelfde auto die dus al verzekerd is bij nowGo, met dezelfde voorwaarden) voor het berekenen van een premie.
Als ik hem nu zou verzekeren betaal ik € 200,- minder premie per jaar.
Telefonisch contact opgenomen.
Hun verweer:
"Dan sluit u toch een nieuwe verzekering bij ons af, daar bespaard u € 200,- mee"
Restitutie was uiteraard niet mogelijk.
Helaas kan ik niet minder dan een 1 geven,
liefst een -10.

Dyanne
05-12-2018

Diefstal uit de camper wordt niet vergoed

Grote reis gemaakt met een camper, reisverzekering afgesloten bij NowGo en extra opgelet of electronica werd meeverzekerd. Op de laatste dag is er ingebroken in de camper en is o.a. alle electronica meegenomen. Ondanks dat we electronica hebben meeverzekert, werd dit niet vergoed door NowGo. Er stond ergens verstopt in de voorwaarden dat diefstal uit een camper niet vergoed wordt.

03-12-2018

Goedkoop is duurkoop bij nowgo

Het bekende sterretje in de ruit werd uiteindelijk niet vergoed bij mijn Nowgo all risk verzekering. Aangezien de auto pas 1 maand in mijn bezit is willen ze een verklaring dat er geen sterretje in zat bij aankoop. Ik heb uiteindelijk maar zelf de maar 55 euro herstelkosten betaald. Goedkoop (verzekering) blijkt dus duurkoop. Ik sluit me verder aan bij de overige reacties

Meghan
27-11-2018

Telefoon opgestuurd om gerepareed te worden

Ik heb mijn toestel opgestuurd naar nowGo/Dynasure om gerepareerd te worden, maar ik kwam erachter dat de telefoon die ik heb teruggekregen, NIET dezelfde IMEI/serienummer heeft zoals de telefoon die ik heb opgestuurd, zelfs deze wat ik nu heb heeft ook wat defecten toen ik het terug heb gekregen.
zo te zeggen dat deze telefoon wat ik nu heb is niet mijn telefoon waar ik heb opgestuurd, ik wacht nu over een maand voor een reactie van hun,

heel slechte verzekerings bedrijf!

Gert
21-11-2018

Reisverzekering

Terwijl we op een terras zaten, fietstassen met bril gestolen in Spanje. Zeggen ze doodleuk dan had je de fietstassen mee moeten nemen. Ergo schade wordt niet vergoed. Dus hier ben je niet voor verzekerd en geen enkel begrip. Heb per direct opgezegd.

11-11-2018

Diefstal schade

Laatst op vakantie geweest Bodrum-Turkije. S'morgens nog in portemonnee gekeken en vervolgens in tas gedaan en in kast gelegd,daarna gaan ontbijten. Vervolgens naar de bazaar gegaan waar we een aankoopje wilden betalen en tot onze schrik tot ontdekking kwamen dat er 700 euro verdwenen was! Bij terugkomst meteen gemeld bij hotel directie die hebben vervolgens camera beelden bekeken maar konden niets zien ivm zogenaamde blind spots maar wel een brief opgemaakt voor onze verzekering. Bij onze thuiskomst meteen gemeld bij verzekering. Na 1 week pas reactie, en je raad het al NIET verzekerd voor onbeheerd achterlaten. Volgens ons is het in een kast leggen en niet klakkeloos achterlaten op een kamer niet echt onbeheerd, niemand kan in kamer komen dus gewoon DIEFSTAL! Maar ze blijven bj hun standpunt onbeheerd achterlaten, een mooie regel om je eigen achter te verschuilen toch? Dus verzekerd om alleen maar premie te betalen voor gebakken lucht 😡 Daarbij ook nog. ik heb vroeger altijd geleerd om onbekende met U aan te schrijven en niet met je of jij. misschien gebrek aan opvoeding? We hebben inmiddels verzekering opgezegd en hopen dat meer mensen dat gaan doen bij deze graai instelling! Voor ons een zeer af te raden verzekering!

04-11-2018

Bij schadeafhandeling las medewerker niet eens mijn verklaring

Na aangereden te zijn (kleine schade) welke ik wilde laten zetten. Tegenpartij dient een (onterecht) een schade claim in. Voegt daarbij later nog een valse getuigen verklaring bij. De medewerker las de stukken onvoldoende en gaf aanvankelijk tegenpartij gelijk. Zelfs dat getuigen verklaring volledig afwijk van de aantoonbare schadeplek en de verklaring door bede bestuurders deed hem niets. Uit eindelijk heeft mijn rechtsbijstand met een onafhankelijke Dekra ongevallen analyse mijn gelijk kunnen aantonen richting frauderende tegenpartij, maar ook naar NowGo. NowGo wil schades zo snel mogelijk afhandelen/afstempelen, het belang van de eigen klant of rechtsbevinding speelt daarin blijkbaar geen rol. Afradertje! Na afloop een klacht ingediend, maar NoGo vond dat ze niets onjuist hadden gedaan en zouden volgende keer weer hetzelfde doen.

Ruudje
31-10-2018

Van de wal in de sloot

Autoschade gemeld via whatsapp, krijg het bericht dat ik 'm kan laten maken bij een aan schadegarant verbonden schadeherstelbedrijf, zo gezegd, zo gedaan, vandaag kon ik 'm weer ophalen. kleine kink in de kabel.of ik zelf de rekening zou willen betalen van €652,- want de verzekeraar (Now Go) weigerde de dekking (kreeg ik te horen van de meneer van het schadeherstelbedrijf). Geld stond even niet op mijn rekening., dus stond ik daar, kreeg de auto niet mee. Reden van weigering: ik had ten tijde van opgelopen schade mijn factuur van €48,- te laat betaald, een factuur waar we over in discussie waren daar ik veronderstelde dat deze niet correct was. Inmiddels zijn alle facturen betaald (al 5 weken geleden voldaan).

Kortom, ze sturen me met een schade naar een schadeherstelbedrijf, vervolgens weigeren ze de dekking wanneer de schade al gerepareerd is waardoor ik de rekening zelf kon voldoen. Als ik dat geweten had had ik de reparatie wel op een ander moment laten uitvoeren.

Nadi
28-10-2018

Reisverzekering.

Ik heb meer dan 2 jaar een reisverzekering afgesloten bij nogow. Na een vervelende ervaring met mijn koffer die kwijt was heb ik dit aan nogow aangegeven. Ben onderste boven gekeerd met vragen en onderzoeken maar kreeg hierover geen begrip en steun in. Voor nogow geen goed woord.

Meer NowGo reviews
Welk cijfer geef jij NowGo?