NowGo223 ervaringen

Celeste
06-04-2020

Niet bij verzekeren!

6 jaar klant elke maand betaald en wij vragen 1 keer een kleine vergoedingen en ze doen niks!
Beloftes worden niet nagekomen, verschuilen zich achter een pandemie. Wij snappen best dat wij niet alle gemaakte extra kosten terugkrijgen maar verwachten wel een compensatie vanuit hun kant. Wel van iedereen geld cashen maar niks willen uitkeren. Meteen opgezegd uiteraard!

Pablo
01-04-2020

Belachelijk bedrijf

Dit is echt regelrechte oplichting. Er werd in mijn bus ingebroken op een onoplettend moment, er waren zeer duidelijk inbraaksporen te zien (ruit ingeslagen) en mijn tas werd gestolen. In mijn tas zaten mijn telefoon, laptop, ipad, paspoort, werkelijk álles wat je op reis meeneemt. Claim ingediend en ja hoor; "u krijgt niets vergoed". Toen ben ik moeilijk gaan doen en kreeg ik ineens bericht dat er tóch wat zaken vergoed konden worden, namelijk mijn rugzak en mijn zonnebril. Super. Dus nu wordt er ineens wél iets vergoed? Wat is dit voor nattevingerwerk? De helft van mijn lijst met gestolen zaken is niet eens behandeld. Mails worden niet beantwoord en de mevrouw aan de telefoon had A) totaal geen verstand van zaken en B) totaal geen interesse in de hele zaak. Dit is gewoon oplichting als je het mij vraagt. De site van Nowgo lokt je zelfs met teksten als "telefoon tot €250 verzekerd" en "foto- video- en computerapparatuur tot €1000 verzekerd". Nu blijkt dit helemaal niet te kloppen. Waarvoor sluit ik dan een reisverzekering af? Voor als mijn t-shirt van €10 wordt gejat?

Pietje
27-03-2020

Soepele afwikkeling

Schade declaimd na een bijzonder vervelende gebeurtenis, erg soepele afwikkeling door Nowgo! Zelfs in verband met de omstandigheden eigen risico niet in rekening gebracht. Topservice door Nowgo!

Eva
Eva
07-03-2020

Zeer slecht

Niet doen! Geven aan dat je niet reageert op mails die ze niet versturen. Reageren per mail in het weekend, maar zijn dan niet telefonisch bereikbasr. Lijken het belang van de tegenpartij te behartigen.

Kaj
12-02-2020

Zeer onbeschoft personeel achtre de telefoon

Auto verzekering vergeten op te zeggen, Nowgo stelt zich op dat je binnen 14 dagen na verkoop moet opzeggen anders blijft verzekering doorlopen. Als je belt krijg je Norman Groen aan de lijn. Deze geeft aan dat ik als klant niets kan omdat ik dom ben, en ik gewoon niet moet zeuren. Nadat ik vroeg waarom ik dom ben gaf hij aan dat ik anders de verzekering wel op tijd had stop gezet.
Dat is de service van Nowgo.nl

29-01-2020

Veel te duur

Dit jaar een extra schadevrij jaar erbij gekregen (van 2 naar 3) maar in plaats van dat mijn maandelijks bedrag omlaag gaat, gaat hij juist omhoog. In de brief staat dat ze "meer moesten uitkeren dan we van tevoren hadden ingeschat" en dat maken ze graag jouw probleem.

Als je bij welke andere verzekaar dan ook de bereken tool invult ben je zelfs met 0 schadevrije jaren goedkoper uit dan bij deze oplichters.

Ik hoop dat ze snel failliet gaan.

27-12-2019

Snelle afhandeling

Onlangs hotelreservering moeten cancelen vanwege sterfgeval. Zeer snelle en correcte afhandeling door NowGo. Top!

Jolanda
15-10-2019

Zeer positieve ervaring met schade aan mijn telefoon

Mijn ervaring met Nowgo is zeer goed.
Mijn telefoon is gevallen tijdens de terugreis bij het uitstappen van de auto.
Het glas aan zowel de voorzijde als achterzijde gebarsten.
Bij thuiskomst zo snel mogelijk mijn telefoon laten repareren en daarna de schadeclaim ingediend bij NowGo. Binnen 3 dagen bericht gekregen dat het schadebedrag minus de eigen risico was toegekend. De volgende stond het al op onze rekening. Chapeau Nowgo.

Rick
14-10-2019

Zeer slechte schadebehandeling

Werkelijk weggegooid geld. Ik heb schade opgelopen op vakantie. En ja hoor, deze verzekeraar vergoed geen schade. Zelf diefstal van paspoorten wordt niets mee gedaan. Zeer slechte verzekeraar met zeer slechte kennis. Ze vragen zelf aangiftes van zaken waarvoor geen aangifte gedaan kan worden. Of ze verwachten een bepaald gedrag van mij. Ongelofelijk.

Stan
07-10-2019

Nowgo, doe het niet!

Wat een verschrikkelijke verzekeringsmaatschappij.
Er is ingebroken via een raam hebben ze mijn slot weten open te maken. Er zijn bij het slot braaksporen maar aangezien deze aan de binnenkant van de deur zit wordt dit niet verzekerd, Ik heb de duurste verzekering met alles er op en aan maar krijg niets uitgekeerd. Snel overstappen naar een andere verzekering.

Judith
06-10-2019

Reisverzekering

Tas gestolen op vakantie.
Nowgo wil alleen maar de tas en de zonnebril vergoeden omdat ze weten dat die niet boven de 75 euro eigen risico uitkomen.
Telefoon , kosten aanvraag nieuwe paspoorten/rijbewijs geven ze niet thuis.
Hun argument is dat ik beter op mijn tas moet letten en ik moet weten dat Barcelona een drukke stad is.
Reisverzekering waar je dus niks aan hebt en wel een heel jaar aan vast zit.
Uitermate slecht.

Al
Al
24-09-2019

NOWGO de naam zegt het al

26 jaar schadevrij en mijn vrouw werd van achteren aangereden. ten eerste duurde het meer dan een jaar voor de schuldvraag bekend werd. Voordat dat gebeurde gingen er diverse telefoontjes aan vooraf met de mededeling dat er ineens getuigen waren opgedoken bij de tegenpartij terwijl er geen contact werd opgenomen met onze eigen getuigen en politierapport. Na mijn vraag of het NOWGO beter uitkwam als dochtermaatschappij van de tegenpartij ons schuldig te laten zijn werd de beste man aan de andere kant van de lijn boos daarop heb ik gevraagd naar de verklaringen en adressen van de nieuwe, na een jaar, opgedoken getuigen. De adressen kon niet ivm priveci etc. daarop de beste man gemeld dat er een rechtzaak zou volgen.
waarop een week later de reactie kwam dat wij in het geliojk werden gesteld en uitkering volgde.

na enkele maanden kreeg mijn vrouw een kleine schade door eigen schuld en werden de schadevrije jaren van 26 naar 10 teruggeschroefd wat gangbaar is. Wel werd de premie in het nieuwe jaar verhoogd van 17 euro naar 35 euro terwijl bij een echt verzekeraar, nu centraal beheer, met dezelfde 10 jaar een premie berekend van 21 euro.
NOWGO`s wraakactie? of gewoon een k.t maatschappij waar je niet moet wezen

Richard
23-09-2019

Veel te duur

Mijn oude autoverzekering is overgenomen door Nowgo.
Ik betaalde 23 euro per maand voor een wa+ verzekering met 80% noclaim korting.
Nu het tegen het einde van de looptijd is kreeg ik een mailtje dat mijn verzekering per 1 oktober verlengd gaat worden en dat het nieuwe maand bedrag bijna 33 euro wordt.
gevraagd waarom dat is, omdat alles duurder is geworden en er veel schade is geweest.
meteen maar opgezegd en een nieuwe verzekering afgesloten bij unive, WA+ met 80% noclaim ongevalleninzittende verzekering erbij voor totaal 21,59 per maand.
DAAAAAAAAG NOWGO (NOGO)

Arjan
13-09-2019

Kortlopende reisverzekering

Had in augustus 2018 een kortlopende reisverzekering afgesloten. Kreeg 2 mailtjes 1 met een soort bevestiging. Eigenlijk niet veelzeggend, want je kon er niets mee. Stond geen contact nummer in of e-mail of wat dan ook.

Daarna nog een mailtje met een link voor een iDeal betaling. Die werkte niet. Later nogmaals geprobeerd bij een controle van mijn administratie kwam ik er achter dat er niet betaald was.

Dus geen verzekering die liep. Als ik het niet gecontroleerd had was ik waarschijnlijk onverzekerd op reis geweest met mijn hele gezin (2 minderjarige kids).

Ze hadden niet eens de moeite genomen om een waarschuwingsmail of betalingsherinnering te sturen.

Ik heb zelf moeten navragen of er betaald was. Er moest eerst even overlegd worden. Daarna kwam de verbazingwekkende conclusie dat er niet betaald was.

Ik lees dat als ik niets had gedaan ik onverzekerd op vakantie was geweest, met een gezin met een baby en kindje onder de 3 jaar en dan onverzekerd.?

Doodeng voor een verzekeringsorganisatie. De eerste indruk is niet echt goed.

Yvon
12-09-2019

Diefstal niet vergoed

Verzeker je niet bij deze maatschappij! Now Go incasseert graag verzekeringspremie, maar wil niet uitkeren bij diefstal! AirPods van mijn dochter zijn tijdens haar vakantie gestolen, heel teleurstellend. Now Go beroept zich op allerlei onterechte argumenten om maar niet uit te hoeven keren. Toezicht was er volgens hun niet op de AirPods terwijl er 7 vriendinnen op haar tas gepast hebben waar de AirPods inzaten. Desondanks zag de dief toch kans om ze te ontvreemden. Zo gaat dat met dieven toch? Ik heb het gevoel dat Now Go mijn dochter niet serieus neemt en dat incasseren gewaardeerd wordt, maar uitkeren: ho maar!
Wat een nare verzekeringsmaatschappij, bah!

Michael
Michael
01-09-2019

Nooit doen

Zeer slecht ook al kreeg ik een deel van de schade ik werd grof te woord gestaan via de carkit kon iedereen mee genieten ik belde later na een andere verzekering waar ik niet verzekerd was en die waren wel normaal

Madelon
Madelon
26-08-2019

Niet doen

Vreselijke verzekering prachtig in de verkoop maar heb je problemen zijn ze niet thuis

Cees
21-08-2019

Slechtste verzekeraar ooit

Zit al 3 maanden op een schadeuitkering te wachten

Khadija
19-08-2019

In de steek gelaten

Afgelopen week autopech gehad in Spanje, auto is meegenomen door de sleepdienst, we moeten zelf een taxi en een hotel zien te regelen. Zij konden ons pas na het weekend helpen omdat zij ons polisblad niet konden zien in het systeem. Met 3kleine kinderen was het niet te doen. Zeer zeer teleurgesteld in Nowgo, onbeschofte dame aan de lijn gehad die absoluut geen begrip had over onze situatie

Voor mij nooit meer deze verzekering

Eric
17-08-2019

Van kastje naar de muur reisverzekering

Wil claim indienen voor AirPods van mijn dochter die uit haar koffer zijn verdwenen, elke keer als je op de site het schadeformulier wil invullen valt de site uit en of je het later weer wil proberen( 6x op verschillende data en tijden) . Diverse malen gebeld maar niemand doet iets, ze verwijzen je uitsluitend naar de site! Drama daar, zal best voor hun een slim trucje zijn om niks te hoeven uitkeren maar daar heb je geen reisverzekering voor! Had ik maar eerder deze reviews gelezen dan had ik me hier niet verzekerd, hun naam is het beste advies: now go!🤬

Meer NowGo reviews
Welk cijfer geef jij NowGo?