Communicatie is een gemengd punt in de reviews over 123optic.com. Een klein deel van de klanten uit kritiek op de communicatie (6%), terwijl anderen juist tevreden zijn over de manier waarop het bedrijf communiceert (5%). De bereikbaarheid van het bedrijf krijgt zowel positieve (5%) als negatieve (4%) feedback, wat duidt op uiteenlopende ervaringen onder de klanten.
Vlotte service. Eenvoudig herbestellen. Goede reminder. Snel geleverd.
Niet ontvangen. Geen update. Erg jammer. Niet toegestuurd. Niet betaald.
Proactiever melden. Problemen bij het scannen van pakketten. Geen bericht ontvangen. Teruggestuurd.
Verwachte levertijd. Telefonisch contact.
Vlot. Makkelijk. Transparant. Snel.
Handige website. Snelle levering. Goede producten. Goede en snelle communicatie.
Makkelijk te bestellen. Makkelijk te herbestellen. Makkelijke website. Makkelijk te vinden. Zeer snelle levering.
Service. Kwaliteit. Bezorging.
Duidelijke aanbieding via de mail. Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Goede prijs.
Snel. Direct. Goedkoop.
Traag met leveren. Altijd de schuld van de fabrikant. Levertijden kloppen nooit. Bestelling niet bij de fabrikant aangekomen. Geen compensatie.
Leveringstijd. Communicatie.
Vlot en tijdig geleverd. Informatie op de website. Snel gelijkaardige lenzen gevonden. Goede vervanging gevonden.
Langzame levertijd. Gebrek aan communicatie.
Levertijd. Communicatie. Klantenservice. Beschikbaarheid van producten.
Slechte communicatie. Vertraging in levering. Opsplitsen van bestelling. Lang wachten.
Snel aangekregen. Correct behandeld via telefoon. Goede behandeling.
Lange wachttijd voor producten. Gebrek aan proactieve communicatie.
Onjuiste informatie op website. Slechte klantenservice. Geen excuses. Geen alternatief aangeboden.
Goed bereikbaar. Hulpvaardig. Gevoel van vertrouwen.
Snelle levering. Alternatief aangeboden. Op de hoogte gehouden.
Goede klantenservice. Snelle reactie via mail.
Bericht ontvangen.
Prijs-kwaliteitverhouding. Bestelling online. Levering aan de voordeur. Concurrentiƫle prijszetting.
Goede kwaliteit lenzen. Snelle levering. Prima verpakt. Past door de brievenbus.
Bezorging. Verkeerd bezorgd. Niet duidelijk. Niet ontvangen.
Snel ontvangen. Korte levertijd. Thuis bezorgd. Top service.
Snelle en klantvriendelijke service. Langs verschillende kanalen bereikbaar.
Snelheid er dan uit. Relatief lang moeten wachten. Retourneren en ruilen ging goed. Wel tevreden.
De bezorging duurde wat langer dan aangegeven. Communicatie hierover had beter gekund. Bestellen ging makkelijk. De lenzen zijn van goede kwaliteit. Erg tevreden. Dik tevreden.
Levering duurde wel ietsjes langer dan normaal. Duidelijke communicatie. Product goed aangeleverd.
Levertijd. Onjuiste informatie.
Communicatie over bezorgdatum kan beter. Prima.
Lange levertijd. Correcte afhandeling. Telefonisch contact was prima.
Goede prijs. Snelle levering. Go-to adres.
Wachttijd van bijna 3 maanden. Gebrek aan meedenken voor klantgeschikte oplossing. Te bijdehante medewerker via e-mail.
Producten verkopen die niet op voorraad zijn. Doorschuiven van verantwoordelijkheid naar leverancier.
Goede service. Goed geholpen. Onmiddellijk antwoord.
Goede levering. Vriendelijkheid van contact personen.
Niet leverbaar. Geen duidelijkheid. Goede prijzen.
Misleidende kortingsacties. Overmatige e-mailmarketing.
Niet op voorraad. Geen communicatie. Gebrek aan alternatieve opties.
Probleem met de productie. Geen alternatief aangeboden. Vertraging in bestelling.
Product beschikbaarheid duidelijk vermelden op de website. Klanten telefonisch op de hoogte stellen van leveringsproblemen.
Misleiding. Onaanvaardbaar. Lange levertijd.
Geen bestelling ontvangen na twee weken. Levering duurt te lang. Gebrek aan communicatie over vertraging. Klantenservice reageert op vragen.
Geen communicatie over de bestelling.
Goede uitleg bij vertraging. Snelle levering na contact.
Wel te laat verzonden. Alles top.