Communicatie wordt door klanten van 2trendy.nl overwegend positief beoordeeld, met complimenten voor de goede communicatie (16%). Er zijn echter ook enkele kritische geluiden over het gebrek aan duidelijkheid over de status van pakketten, het geven van de schuld aan de Deense transporteur en het uitblijven van reacties op e-mails (6%). Deze kritiekpunten suggereren dat er ruimte voor verbetering is in de communicatieprocessen van het bedrijf.
Geen reactie op e-mail.
Geen updates ontvangen.
Snel geld retour. Goed geregeld.
Deense transporteur de schuld geven. Voucher gekregen. Track & tracecode van verloren pakket. Geen kleding ontvangen. Waardeloos. Valse beloftes over levertijden.
Goede communicatie. Uitstekende service. Duidelijke website. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Aangename prijzen. Verzending volgens aangegeven termijn. Heel tevreden. Blijvertje.
Gratis verzending vanaf bepaald bedrag is wenselijk. Prima opgelost via mail.
Duidelijke website. Goede informatie.
Goede ervaring.
Correcte levering. Goede communicatie.
Snel. Tevreden.
Niet geleverd na 14 dagen. Geen communicatie over reden van niet leveren. Telefonisch niet bereikbaar.
Duidelijke communicatie.
Track and trace liet te wensen over. Vermoedelijk vanuit de vervoerder. Goede site. Goede betaalmogelijkheden.
Duidelijke communicatie. Vertrouwd.
Verkeerd geleverd. Geen actie. Zeer slecht. Nooit meer bestellen.
Niet duidelijk vermeld dat uit buitenland. Snel geleverd. Tevreden mee.
Onbetrouwbaar. Geen reactie. Oplichting.
Snel geleverd. Voldoet aan mijn verwachting.
Snel. Tevreden.
Duurde te lang. Geen manier van werken.
Goede communicatie.
Blij mee.
Geen retourlabel. Geen reactie op retouraanvraag. Geen reactie op mail naar klantenservice.
Bestelling niet ontvangen. Wazige Engelse e-mails.
Goed op de hoogte gehouden van productlevering.
Netjes op de hoogte gehouden. Goed verpakt en verzonden. Retourlabels aanwezig. Top 👍🏼. Vaker bestellen.
Voldoet aan mijn wensen.
Verkeerde transport. Nooit geleverd. Retour gezonden.
Tevreden. Eerste besteld. Niet de laatste keer.
Omschrijving niet uitgebreid genoeg. Geen vermelding van 'slim'. Prima tevreden. Goede retournering.
Snel geleverd. Zeer tevreden.
Snelle reactie op mail met wijziging van de maat. Goede webwinkel.
Goede service voor retouren en terugbetaling. Snelle beantwoording van e-mails.
Goede communicatie.
Problemen met retourneren. Problemen met scannen van barcodesticker. Gebrek aan reactie op e-mail.
Geleverd buiten de vermelde levertijd. Bij een pakketpunt zonder vermelding van locatie. Zelf langs verschillende pakketpunten moeten gaan om pakket te zoeken.
Lange levertijd. Gebrek aan communicatie. Geen reactie op e-mails. Slechte klantenservice.
Tevreden.
Snelle reactie op mail. Snelle oplossing geboden.
Positief verrast.
Retourneren lukt niet. Code wordt niet herkend bij DHL. Niemand bereiken. Slecht. Snel geleverd.
Track en tracé onnauwkeurig. Langzame klantenservice.
Goede communicatie. Pakje ontvangen binnen opgegeven termijn.
Goede service. Gemakkelijk retourneren. Goed geregeld.
Duidelijke communicatie. Makkelijke afhandeling.
Goede communicatie.
Kan geen ordernummer zien. Kan telefonisch geen contact krijgen. Slechte onderbuikgevoel. Slechte recente reviews.
Snelle reactie op mail. Meedenkend.
Blij mee.
Onjuiste status.
Prettige communicatie met klantenservice. Snel ontvangen.
Duidelijke site. Makkelijk met bestellen.
Helemaal top.
Snel geleverd. Retour snel terug betaald. Compliment.
Bestelling te klein. Bedrijf in Denemarken in plaats van Nederland. Geen reactie van klantenservice.
Tevreden.
Snelle service. Helemaal top.