De klantenservice van 2trendy.nl ontvangt gemengde beoordelingen. Een aantal klanten is niet tevreden en meldt dat de klantenservice niet reageert of dat de ervaring met de klantenservice negatief is (14%). Aan de andere kant is er ook een kleinere groep klanten die positieve ervaringen met de klantenservice rapporteert (6%). Dit duidt op inconsistenties in de klantenservice ervaringen.
Leveringstijd. Klantenservice.
Deense transporteur de schuld geven. Voucher gekregen. Track & tracecode van verloren pakket. Geen kleding ontvangen. Waardeloos. Valse beloftes over levertijden.
Goede communicatie. Uitstekende service. Duidelijke website. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Niet verzonden. Niet ontvangen. Klantenservice reageert niet.
Snelle verzending. Goede klantenservice. Snelle oplossing.
Terugsturen via internet is een drama.
Snelle afhandeling. Betrouwbaarheid.
Goede service.
Niet betrouwbaar.
Niet geleverd na 14 dagen. Geen communicatie over reden van niet leveren. Telefonisch niet bereikbaar.
Retourkosten te hoog. Klantvriendelijkheid.
Verkeerd geleverd. Geen actie. Zeer slecht. Nooit meer bestellen.
Goede service.
Fijn bedrijf. Derde bestelling gedaan.
Prijs. Service.
Onbetrouwbaar. Geen reactie. Oplichting.
Retouren gaat helemaal mis. 160 euro in t putje zo.
Bestelling geretourneerd. Vertraging van anderhalf week.
Extra kosten bij retourneren. Website werkt niet goed voor retour aanmelding. Onzekerheid over geld terugkrijgen.
Geen retourlabel. Geen reactie op retouraanvraag. Geen reactie op mail naar klantenservice.
Levering zoals vermeld. Goede service.
Toezegging niet nagekomen. Fout in bedrag op Klarna.
Slechte klantenservice. Problemen met retourzending. Geen oplossing na 4 maanden. Weigering van service. Zoekgeraakte retourzending.
Goede service.
Bestelling niet ontvangen. Angst om geld kwijt te zijn. Slechte recensies. Oplichtingspraktijken. Negatieve ervaring met Benjamin Berner, Mason Garments, 2trendy.
Kans om je te registreren voor de nieuwsbrief. Snel. Vlot. Geregeld.
Goede service voor retouren en terugbetaling. Snelle beantwoording van e-mails.
Brutale en slechte customer service. Ellende. Niet aan beginnen.
Retourcode werkt niet. Gekloot met DHL.
Problemen met retourneren. Problemen met scannen van barcodesticker. Gebrek aan reactie op e-mail.
Duitse retoursticker bij zending. Slordig. Nog veel te verbeteren.
Lange levertijd. Gebrek aan communicatie. Geen reactie op e-mails. Slechte klantenservice.
Retourneren. 8 euro pakketpost betalen.
Retourneren lukt niet. Code wordt niet herkend bij DHL. Niemand bereiken. Slecht. Snel geleverd.
Retourneren is een drama.
Track en tracé onnauwkeurig. Langzame klantenservice.
Problemen met retourneren. Onbereikbaarheid van DHL. Snelle bezorging.
Goede service. Gemakkelijk retourneren. Goed geregeld.
Onduidelijke retourprocedure. Slechte regeling van retouren.
Geen mogelijkheid om bestelling binnen een paar uur te veranderen.
Retour sturen. Retourlabel niet geaccepteerd.
Retourlabel was niet goed. Werd niet geaccepteerd. Extra betaling van €12,-. Pakket naar Duitsland moet worden verstuurd.
Kan geen ordernummer zien. Kan telefonisch geen contact krijgen. Slechte onderbuikgevoel. Slechte recente reviews.
Bestellen. Retourneren.
Goede service. Vlotte levering. Zeer goede retour afhandeling.
Goede service.
Prima service.
Bestelling te klein. Bedrijf in Denemarken in plaats van Nederland. Geen reactie van klantenservice.