De klantenservice van Alensa.nl wordt geprezen voor de algemene service (9%), de behulpzaamheid van de klantenservice (3%) en de effectiviteit in probleemoplossing (2%). Dit suggereert dat klanten over het algemeen tevreden zijn met de ondersteuning die ze ontvangen bij vragen of problemen.
Snelle levering. Goede service.
Goede service. Snel bezorgd. Je wordt per email goed op de hoogte gehouden. Binnen een paar dagen had ik me lenzen in huis.
Goede service.
Goede service. Op tijd reageren op mijn vragen. Goede info. Vriendelijk.
Makkelijk bestelling te plaatsen. Snelle adequate afhandeling. Snelle bezorging.
Niet geleverd. Slechte bezorgdienst. Klantonvriendelijke afwikkeling. Hier bestel ik niet weer.
Goede service. Snel geleverd.
Makkelijk bestellen. Snel in huis. Top service.
Goede service. Snelle service.
Snelle service. Makkelijk retourneren.
Snelle service.
Brievenbuspakket lukte niet. Op tijd bezorgd.
Snelle service.
Goede service. Snelle levering.
Probleemloos.
Mooi opgelost. Geld teruggestort.
Snel. Goed opgelost.
Fijne communicatie. Snelle reactie. Supersnel meegedacht. Dank je wel.
Snelle service. Duidelijke emails.
Goede afhandeling. Snelle afhandeling.
Snelle service.
Klantenservice. Retourbeleid. Klanttevredenheid.
Bestelling niet geleverd. Verkeerd gekeken. Geen spoedbehandeling. Geen opvolging. Automatische terugbetaling.
Goede klantenservice. Snelle terugbetaling. Snelle levering.
Goed afgehandeld. Service.
Snelle levering. Top service.
Klantenservice.
Geen korting. Super dom antwoord van klantenservice. Handig. Vaste klant.
Pakket meer dan twee weken kwijt. Geen restitutie. Geen nieuw pakket verzenden. Probleem wordt niet erkend.
Prijs. Service.
Snelle vervanging. Goede klantenservice.
Goede service. Duidelijke site. Overzichtelijke site.
Snelle verzending. Attente medewerkers. Goede klantenservice.
Klantenservice belt zelf terug. Proactieve opvolging.
Snelle service.
Snel afhandelen. Prima klant service.
Snelle service. Blij mee.
Super leveringstermijnen. Fijne klantenservice. Blij met dit bedrijf.
Niet bezorgd. Servicepunt. Geen bericht.
Levering niet op tijd. Pakket beschadigd. Onvoldoende klantenservice. Terugbetaling vertraagd.
Prima service.
Goede service. Snelle levering.
Fout bij prijsvergelijking. Onvergeeflijk.
Goede service. Directe restitutie van betaling.
Super service.
Goede snelheid van levering. Goede service.
Snelle levering. Super goede service. Persoonlijk mailcontact. Tevredenheid.
Vriendelijk gereageerd. Krijg ik alsnog de korting. Bedankt.
Goede service. Snel verstuurd.
Goede klantenservice. Snelle terugbetaling. Makkelijk retourneren.
Omslachtig retourbeleid. Klantonvriendelijk.
Goede klantenservice.
Goede service. Snelle levering.
Goede service. Gratis ophalen en leveren.
Lenzen zaten niet lekker. Korting gekregen op volgende bestelling.
Op tijd bezorgd. Geen problemen gehad. Goede zorgen van onze bestellingen.
Snelle service.
Snelle levering. Goede klantenservice.
Snelle service.
Goede service. Snelle service.
Snelle service. Duidelijke website.
Snelle service.
Goede klantenservice. Snel reageren. Vriendelijk.
Nette service. Vlotte service.
Ingesproken bandje. Terugbellen is geen optie. Zwaar teleurgesteld in jullie service.
Onvriendelijkheid. Wachttijd voor terugbetaling.
Snelle levering. Prima service.
Gebruik van DHL. Bezorging op ongelukkige tijden. Pakket voor de deur. Slechtste koeriersbedrijf. Uitstekende service.
Volgens afspraak.
Coulante afhandeling.
Blij. Snelle service.