26-05-2013

Reisverzekering bij Ditzo. In de meivakantie op 2 verschillende dagen een schade. Ik heb in 20 jaar nog nooit schade gehad bij WA of reisverzekering. Schade ingediend bij Ditzo. Krijg je bij beide gebeurtenissen een eigenrisico van 100 euro, dus niets terug gekregen van de 180 euro schade die ik had.

01-04-2013

ervaring met ditzo is tot nu toe uitstekend 1 min punt dat je als je belt 20 minuten moet wachten voordat je iemand kan spreken dat is jammer

29-03-2013

Ik heb een zorgverzekering afgesloten via independer.nl Op één of andere manier heb ik toen (geheel onvrijwillig) ook een reisverzekering afgesloten. Ik kan er helaas niet vanaf, maar gebruik hem ook niet. Kan dus niet veel zeggen over mijn ervaringen met dit product. Over de onduidelijkheid van independer kan ik wel oordelen, die is ronduit waardeloos.

29-03-2013

heb mijn doorlopende reisverzekering bij ditzo afgesloten omdat ik ook mijn zorg verzekering bij ditzo heb en die bevalt tot nu toe zeer goed en ook de prijs in deze dure tijd speelt ook mee dus goede prijs kwaliteit verhouding

29-03-2013

Ik heb deze verzekering net een paar weken mijn ervaringen zijn goed maar de verzekering dient zich te bewijzen bij een evt. Schade. Ik ga er vanuit dat dit goed komt.

Wat ik slecht vindt is dat er voor Wintersport een extra module moet aanklikken als je dekking wilt. Volgens mij kan je dit beter standaard meeverzekeren.

28-03-2013

We vinden het leuk om deel te nemen aan dit onderzoek. Met Ditzo zit je ook op vakantie op rozen.We hebben voor Ditzo gekozen, omdat onze ervaring met hun zorgverzekering buiten gewoon goed is, je krijgt daar g e e n hoofdpijn van.

Dus ook op reis geen hoofdpijn gehad.

mvg Fam. Bakker

28-03-2013

Voorheen had ik nooit een reisverzekering totdat Ditzo mij belde om te vertellen dat de prijs voor een reisverzekering minder dan 3 euro per maand kostte. Daardoor was ik gelijk verkocht en heb ik een reisverzekering afgesloten. Voorheen boekte ik bij mijn reizen apart een reisverzekering, daarbij waren de kosten vaak 5 euro per dag en daardoor veel duurder uit dan het hele jaar door verzekerd!

28-03-2013

Mijn ervaring met Ditzo is goed! Ze zijn scherp met de prijs en verlenen goede diensten.

Verder krijg ik van Ditzo eigenlijk nooit onzin mail of post en vallen ze je niet regelmatig lastig.

De mail die ik krijg zijn duidelijk omschreven en er staat nuttige info in.

28-03-2013

Ik ben nog niet op reis geweest maar de polis is dik in orde.

28-03-2013

Duidelijke site met goede service en snelle afhandeling. Gegevens zijn overzichtelijk in te zien en afsluiten gaat makkelijk.

28-01-2010

Ik ging op zoek naar een goed(kope) reisverzekering en kwam terecht op deze site waarnaar ik bij verschillende verzekeraars de premie ging berekeken. Daardoor kwam ik erachter dat Ditzo het best bij mij gezin paste qua geld en werkwijze. Dat alles via internet gaat bij Ditzo vind ik echt een uitkomst. Ik houd namelijk niet van al dat briefwerk. Maar je kunt wel gewoon bellen naar de klantenservice zag ik, ze hebben zelfs een callcenter award gewonnen ofzoiets. Maar ik heb mijn reisverzekering voor mijn gezin inmiddels bij Ditzo ondergebracht en ben tot op heden zeer te vreden, daarom schrijf ik deze review over Ditzo omdat ik het andere mensen echt aanraad. Of dan tenminste om je premie te berekenen bij meerdere verzekeraars.

Nadelen van Ditzo: Over het bedrijf eigenlijk niets op aan te merken. Alleen die irritante reclames van ditzo op tv die zo NIET grappig zijn, moete ze mee stoppen/