23-11-2022

Makkelijk verzekering afsluiten

Saskia
22-11-2022

Makkelijk om af te sluiten. Snel inzicht in je premie.

Het extra voordeel als je meerdere verzekeringen afsluit is echt een plus geweest voor ons om de overstap te maken

Caspar
22-11-2022

Ditzo is (was?), als onderdeel van ASR, de meest klimaatvriendelijke verzekering (in een onderzoek uit 2018?)

voor mij de reden om voor Ditzo te kiezen

Simone
16-11-2022

Ik heb me net verzekerd dus ik kan nog niet veel zeggen over mijn ervaring met jullie. wel vind ik jullie website heel overzichtelijk

Mieke
27-10-2022

Niet te duur

Elly
24-10-2022

Eenvoudig aan te melden.

Bram
19-10-2022

De website kan wat TLC gebruiken. Mijn password manager herkent de invoervelden niet, die hebben waarschijnlijk een rare 'name'-attribute. Verder was ik ingelogd en wilde ik ook nog een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten, maar hij liep vast bij de stap waar ik mijn email moest invullen, ik kon na het inloggen maar lastig de knop vinden naar mijn.ditzo.nl vanuit www.ditzo.nl en er waren nog wat dingen die niet helemaal lekker liepen.

Geraldino
11-10-2022

Aardige mensen. geduldig enzovoorts

Meike
19-07-2022

Duidelijke website, snelle manier van afsluiting en vragen worden super snel beantwoord via whatsapp! Ik ben grote fan

Corrie
29-06-2022

Alles ging soepel en zonder problemen.

Leeuwerik
28-06-2022

Heel tevreden met de website als met de WhatsApp klantenservice. Gesproken met Bianca.

Mevr.
28-06-2022

Na een wat moeizame start.goed en klant vriendelijk te woord gestaan. .en ondanks technische storing bij Ditzo alles snel en duidelijk in orde gemaakt. Dank daarvoor.

14-06-2022

Alles ging prima en snel

Xander
28-04-2022

Goed en snel geregeld

Janne
12-04-2022

Duidelijk overzicht van de verschillende mogelijkheden en verwijzing naar meer info.

Max
18-03-2022

Veel vragen, maar wel helder.

Fijne communicatie.

Isaac
15-03-2022

Mijn aanvraag werd gelijk zonder reden afgewezen. Ik moest vragen om een handmatige beoordeling, waarbij de aanvraag (redelijk snel :) ) wel goedgekeurd werd. Ik had het fijn gevonden om te weten waarom dit in eerste instantie afgewezen werd.

Mick
11-03-2022

Ik kon snel en op een duidelijke manier deze verzekering afsluiten!

Fred
06-01-2022

Prima geregeld via independer snel eenvoudig en een goede polis prijs

Niels
03-01-2022

Werkt snel en gemakkelijk. Ook alles online is snelgeregeld.