23-12-2021

Prima prijs. Prima website. Snelle acceptatie.

Roxanne
29-10-2021

Het was overzichtelijk en duidelijk, hoe je de verzekering moest afsluiten.

Kjelt
22-10-2021

Het was zeer gemakkelijk en recht aan om in te schrijven

04-10-2021

Helder en duidelijk

01-10-2021

Makkelijk zo geregeld per computer

Elwin
20-09-2021

Alles ging soepel

Y.
29-12-2016

Problemen rondom claim

Ben van verzekering overgestapt naar ditzo. Want dit kreeg toen goede recensies en een vriendin van mij had er geen problemen mee!

Mijn ratjes gingen elders logeren. Roobol was bij een vriendin geweest om luxaflex voor gordijnen te hangen en zetten de rattenkooi te dicht bij het raam. Je raadt het al gaten in een 3 maanden oud gordijn.

Dus claim ingediend. Al een maand aan het mailen geweest geen respons. Via de whatsapp krijg ik steeds dezelfde vragen en als ik er antwoord op geeft dan blijft die sukkel diezelfde vragen geven. Ik betaal niets voor niets een inboedel en wa verzekering! We zijn een maand verder en nog niets.

Ontzettend spijt dat ik overgestapt ben! Ik denk dat ik maar grotere stappen gaan ondernemen. I.v.m dat ik volledig in mijn recht sta

No more Ditzo
13-03-2014

Simpele schadeafhandeling duurt meer dan een week om contact te krijgen.

Sinds 4 jaar al mijn verzekeringen ondergebracht bij Ditzo. 3 jaar geleden een ruitschade gehad en keurig geholpen.Nu heb ik een heel klein schadegevalletje wat ik wil verhalen op mijn aansprakelijkheidsverzekering. Ik bel het telefoonnummer wat op de website van Ditzo staat (24 uur per dag bereikbaar in geval van schade). Maar de telefoniste zei dat ze niets kon doen. Ik moest maar een mail sturen met al mijn gegevens en de schademelding. Dan zou er direct contact worden opgenomen. Mail gestuurd met even een fotootje van de schade erbij. Duidelijker kan niet. Vervolgens krijg ik na een aantal dagen een mail of ik een WORD document wil invullen (met exact dezelfde gegevens die in de mail stonden). Er zou dan direct contact worden opgenomen met de tegenpartij. Maar die gegevens hebben ze helemaal niet bij mij opgevraagd dus het is mij een raadsel hoe ze dat gaan doen. In ieder geval er zou binnen 3 werkdagen contact met mij worden opgenomen. U raadt het al. Geen reactie gehad. Ik vanavond weer dat zelfde nummer gebeld wat op de website staat in geval van schademeldingen 24 uur bereikbaar. Zegt de telefoniste. Ik kan hier niets mee. Dit wordt door een externe partij afgehandeld. U moet morgen overdag terugbellen. Op mijn vraag of zij niet even een melding kan doen krijg ik als antwoord dat ik toch echt zelf moet bellen. Op mijn vraag of dit altijd bij Ditzo zo gaat en wat er gebeurd als ik een schademelding doe omdat mijn huis is afgefikt. Of dat dan ook zo gaat. Nee, dat was anders want dan bel je een alarmnummer? Op de site staat bij woonhuisverzekering gewoon hetzelfde nummer. Ik was altijd tevreden over Ditzo maar ik kies na dit voorval toch maar eieren voor mijn geld. Ik ga niet de op de volgende schadeafhandeling wachten of de klantenservice inmiddels verbeterd is. Dan maar een iets duurdere verzekering zoals bijv. Interpolis. Die zijn tenminste helder (glashelder).

15-04-2013

Mijn schoonmoeder is WA verzekerd bij Ditzo. Op 23 maart 2013 heeft ze bij ons schade veroorzaakt en nu 15 april 2013 pas zegen ze bij Ditzo dat er een brief onderweg is. Verwacht dus geen snelle service bij Ditzo

06-02-2013

Afsluiten bij Ditzo is appeltje-eitje. Onlangs al onze verzekeringen snel en soepel ondergebracht. Maar afhandelen van claims duurt lang. Schade ingediend omdat mijn dochter ruit kapot heeft gegooid bij overburen. Denk maar niet dat dit dan snel gerepareerd kan worden. De "eigen" reparatie service duurt minimaal 3 tot 4 weken. Waarom?! Zelf ruit laten repareren dus en nota ingestuurd. Gebeld door klantenservice die eerst wel subtiel nog even meldde dat we nog wel erg kort verzekerd zijn bij Ditzo. Ja...dus... Lijkt me niet relevant en zeker niet aan dame van schadeafhandeling om dit zo te melden, ging me nog verontschuldigen ook! Ik betaal keurig premie en we hebben het over een schade van € 148,--. Schade wordt vooralsnog niet in behandeling genomen omdat volgens Ditzo nota niet klopt, een tikfout in huisnummer. Bah Ditzo! Goedkoop is duurkoop helaas.

21-07-2010

Ongeveer twee maanden geleden was ik bij een vriendin op visite. Daar gooide mijn dochtertje van drie per ongeluk een raam kapot met haar speeltelefoon. In het raam zaten allemaal barsten deze moest dus vervangen worden. Kosten voor het nieuwe raam rond de 800 euro! Daarom nam ik contact op met Ditzo waar ik een aansprakelijkheid verzekering heb afgesloten. Ik werd goed geholpen door de helpdesk en Ditzo beloofde mij het hele bedrag terug te betalen. Nu zo'n maand nadat ik het contact heb opgenomen heb ik het volledige bedrag teruggestort gekregen!

Nadelen van Ditzo: Afhandeling duurde een maand, werd wel van te voren aangegeven maar alsnog kan het wel ietjes sneller.