Dennisdeal.com reviews

1.9

Guus
05-06-2022

Zeer slecht product, lang moeten wachten omdat het van China moest komen, eerder bestelde ik mijn scheermesjes bij saveshaving, prima (originele) mesjes, nu spijt van mijn aankoop omdat ik er niks mee kan, prullenbak gooien is het laatste wat ik kan doen!

Rotzooi.

28-05-2022

6 weken wachten op botte scheermesjes uit China.

Giuseppe
25-04-2022

Hallo.

Mini kettingzaag bestelt en betaald voor 55.19 euro, ruim 2 maanden wachten en ja hoor. Pakket ontvangen maar het inhoud was

ketting + geleider ,in plaats van de besteelde kettkingzaag ontvang ik alleen ondedelen van slechts 20 euro waarde zijn.

Kontakt opgenomen met dennisdeal het was

mijn fout ontstaan bij het bestellen maar om gied te maken kon alsnog de kettingzaag krijgen naar het betalen van 99 euro.

Retour formulier aagevraagt ,het terugsturen kost mij 25 euro +bijkomende kosten voor invoerrechten .

Wat een stel oplichters!

Doede
19-03-2022

Ze bestellen gewoon in China. Kant je maanden wachten op je artikel. Gewoon waardeloos.

Arnaldo
15-03-2022

Oplichters! Goedkoper product opsturen en daarna zogenaamd oplossen. Niet dus… weg geld!

Nico
08-03-2022

Na Zes weken mijn electrische buikriem ontvangen

Tot mijn verbazing zit er een Engelse stekker aan,kost me een adapter van 11,98.

Ook wordt bij bestellen niet vermeld dat de spullen uit China komen.

Dus denk drie keer na voor je wat besteld bij dennis.com,het duurt heel lang.en of je kwaliteit koopt.

Kijk eerst rond in Nederland want dennis.com heeft geen retour functie.

Simona
24-02-2022

Na de bestelling te hebben betald niet meer gehoord net Als in een andere review eerst chinees nieuw jaar de vernieuwing van de website en verder niks over mijn bestelling.Geen bedrijf om een bestelling te plaatsen.

Kim
15-02-2022

Oplichters. Geen reactie op retouraanvraag bij disfunctioneren aankoop na meerdere e-mails.

An
15-02-2022

Na de bestelling te hebben betaald niets meer gehoord net als in een eerder review eerst Chinees Nieuwjaar dan de vernieuwing van de website en verder geen antwoord, nu maar verdere stappen ondernemen, geen bedrijf om een bestelling te plaatsen.

Ries
15-02-2022

Product aangeschaft waarbij iets gepretendeerd werd wat achteraf niet waar bleek te zijn.

Bij retourneringsaanvraag komen hierdoor alle kosten, bijkomende risico's voor eigen rekening.

Een zeer bijzondere bedrijfsvoering ten voeten uit.

Serge
14-02-2022

Vuile oplichters zijn het, maar wel hele domme namelijk.

Want ik mag dan wel betaald hebben en mijn product(en) niet geleverd gezien hebbende maar ik heb wel aanknopingspunten om ze makkelijk op te sporen. En ja dan volgt er groot bezoek en smoesjes zijn uit den boze

11-02-2022

Multimeter besteld . Wist niet dat het een Chinese webshop was anders had ik er nooit besteld. Eerst vertraging door Chinees nieuwjaar en nu is de website in verbouwing.

Wacht angstig af of ik ooit waar voor mijn geld krijg. Volgende keer check ik eerst de contact gegevens.

Kris
10-02-2022

Bestelling gedaan niet gehoord van levering na meermaals te sturen kreeg ik een mail pakje is aangeboden op 28/12 geen briefje in de bus of mail . Ze gaven mij de schuld omdat ik niet thuis was neem zelf contract op met GLS . Dit is geen service .

03-02-2022

Heuptasje bestel bij Dennisdeal, 2 uur na bestelling zag ik pas ondanks de onduidelijke beschrijving en foto dat het tasje groter was als verwacht en heb ik dit onmiddellijk proberen te annuleren. Kon niet meer maar kreeg pas na 3 dagen een mail dat het verzonden zou worden. Toen het uiteindelijk na een een paar weken was gearriveerd heb ik onmiddelijk een verzoek ingediend voor retoourzending. Na 2 weken wordt daarop gereageerd en volgt een reeks van 10 mails waarin mij duidelijk geprobeerd te maken dat retourzending geen optie is omdat het bedrijf in China zou zitten.

Ik blijf zeggen dat ik het recht heb om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen. Zij blijven mij aan het lijntje houden.

Dit bedrijf doet zich voor als Europees bedrijf bij de verkoop, maar bij retourzendingen is het ineens gevestigd in China.

Frits
02-02-2022

Zit al 6 weken op magneet klemmen voor de kastjes te wachten.

Zou onderweg moeten zijn.

Extra voor track en trace moeten betalen maar is niks terug te vinden.

0 reactie

Waardeloos k*tsite

Rachid
26-01-2022

Ik heb 5 stuks schilderijen besteld en ik krijg 5 stuk papier niet wat op de foto lijkt niet normaal, ik heb ander half mand voor gewacht voor papier oplichters

Huib
06-01-2022

Twee jaar betalen we voor extra tanden verzekering met het idee dat onze kinderen dan zijn verzekerd voor orthodontie. Nu hebben we de verzekering nodig voor onze dochter blijkt dat de kinderen niet onder die extra tanden plus polis vallen. NERGENS stond dit bij het overstappen vermeld wel dat je een jaar moest wachten. Kost ons 19€ p/kind per maand extra. Maakt niet uit welke verzekerde kiest het zijn allemaal dieven.

Anne
03-01-2022

Sloffen besteld maat 43 en die passen zelfs niet voor iemand met maat 41! Ze weigeren om een retourformulier te sturen en talloze excuses waaronder dat je altijd twee maten groter zou moeten bestellen. Dat heb ik dus nergens gelezen. Pure oplichterij en 65 euro kwijtgeraakt.

Gangsters zijn het. Geen andere woorden voor!

Jurgen
16-12-2021

Waardeloos 'bedrijf', gewoon een oplichter.

In korte tijd krijg ik 2 mails aan met uitvluchten. Eerst zegt hij dat het niet meer in stock is en daarna dat het niet meer binnen komt, stellen me een minder en goedkoper alternatief voor dat ik niet eens wil en daarna hoor je er niks meer van. De charlatan

Tanja
14-12-2021

Ik kreeg een defect artikel. Na mailcontact hebben zij dit snel en prima opgelost. Van mij krijgen ze een dikke 10.