Dennisdeal.com reviews

1.9

24-11-2021

Scheermessen voor Gilette besteld, na 2 maanden wachten heb ik deze ontvangen,. De kwaliteit is ronduit slecht, scheren absoluut niet, haal er mijn huid mee open. Waarschuw iedereen om deze absoluut niet te bestellen.

30-10-2021

Waardeloos bedrijf ik heb een hoes voor mijn boot besteld.

van 139.58 euro en ze stuuren er een van 53.00 euro gewoon op gelicht nu heb ik al 10 x gemaild en dat ik me geld terug wil maar daar regeren ze niet op . ik ben bang dat ik me geld kwijd ben.

bestel daar niet. stel op lichtens

Luca
19-10-2021

Wat een oplichters!

Bevestiging van uw bestelling bij DennisDeal.com

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Dit product is dus wel conform met onze beschrijving geleverd. In een dergelijk geval (zonder defect) kan een retour, maar zult u hier zelf de verzendkosten naar ons in China voor moeten dekken.

Dit is voor goedkopere producten niet financieel rendabel, riskant en ook gewoon zonde van het geld. Wij zullen dus naar een andere oplossing moeten zoeken.

Wij kunnen een geschikte oplader aanbieden voor 25 euro inclusief verzending. Zullen wij dit op deze manier netjes met u oplossen?

Lilian
18-10-2021

Verkeerd product besteld en probeer contact te krijgen maar er word nergens meer op gereageerd. Sneu voor mijn zoon van 11 die nu 65€ kwijt is

Scherlippens
03-10-2021

Echt goed opgelicht bestel ik een toestel na 2 maand stuur ik een @ dat niet geleverd is en krijg antwoord dat wel geleverd is .

Ik vraag bewijs van levering .niet mogelijk omdat ik geen optie track en trace heb genomen .

Krijg voorstel Da ze helft bijbetalen dus ik bestel opnieuw.

Krijg het geleverd .

Toestel werkt niet en is niet het toestel dat ik heb besteld.

Dus echt vermijden deze firma.

Ik ga klacht indienen bij te testaankoop

Kemal
27-09-2021

De slogan better price, better service is maar voor 50% waar.

De prijzen zijn normaal, niet super laag ofzo. Voor hetzelfde bedrag ( en zelfs goedkoper ) haal je het zelf bij Ali. Echter de better service slogan, die mogen ze heel gauw veranderen.

3 maanden gelden iets besteld, kreeg netjes een mail dat ik niet had betaald voor track&trace dus ik geen voortgang kon inzien. Prima dacht ik, het komt toch wel aan.

Maar dat is dus niet waar! Nu inmiddels 3,5 maand verder nog steeds geen product.

Als je dan contact met ze opneemt moeten ze eerst alles gaan uitzoeken en komen ze met een reactie om het product nogmaals te bestellen!

Ben je wel goed bij je hoofd? Ik heb besteld en betaald, en na 3,5 maand trek ik aan de bel en dan kom je met zoiets? En dan nog voorstellen om de kosten te delen ( 50/50 ).

Dus als ik naar de dealer ga en niet tevreden ben smeren ze me een dezelfde wagen opnieuw aan met korting.

Nooit meer hier! Kijk uit mensen!

Jean Jacques de simpele
24-09-2021

Afzetters en leugenaars. Pakje besteld via hun en na 60 werkdagen(!) nog niets ontvangen. Van kastje naar de muur gestuurd worden en de schuld bij een ander leggen. Dan uiteindelijk beloven ze dat ze een nieuw pakje verzenden op hun kosten maar ook dat waren leugens. Niet vertrouwen en ver van weg blijven!

16-09-2021

Waardeloze artikelen die uiteindelijk 3 weken onderweg zijn (dus uit China), slechte onbereikbare service, goedkoop is bij Dennisdeal.com meestal duurkoop!

Ook ik ben er helaas ingetrapt! Haal wat je nodig hebt gewoon lokaal of via een gerenomeerd Nederlandse webwinkel, is misschien wat duurder maar je hebt meestal de andere dag je artikel en een bereikbare klantenservice.

Hanna
09-09-2021

Lange levertijden en onbetaalbare retourkosten

Pas hier dus heel goed bij op: ze zitten in china, dus levertijden à la aliexpress. En evt retourkosten zijn onbetaalbaar. En dat wordt nergens direct helder vermeld. Adres staat ergens helemaal onderaan de webpagina's, maar dat leest geen hond. Ik ook niet, ben er ook in gestonken. Een medisch artikel besteld die ik zsm in huis moest hebben … dus alsnog elders (in nl) besteld.

Daan
07-09-2021

Dropshippers

Dropshippers, weken wachten op levering uit China. Bestel het zelf wel op aliexpress

Geert
24-08-2021

Zeer onbetrouwbaar bedrijf

Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Doet zich voor als Nederlandse webshop maar is simpelweg een dropshipper. Wil je je product retour doen? Tuurlijk kan dit je moet wel zelf de verzendkosten betalen.!NAAR CHINA!

Er is niet te communiceren met de klantenservice aangezien ze zich continu verschuilen achter het feit dat je gewoon je geld terug kunt krijgen. Je moet het alleen even zelf opsturen.

Kortom bestel lekker zelf op ALI en laat je niet oplichten door deze jongens.

(Waarom ik het retour wilde sturen? Ik wilde juist geen Chinese troep. Daar was de prijs namelijk ook naar)

Vierbooms
06-08-2021

Produkt was slecht en incompleet

Willen het niet retour nemen, kan alleen extra zaken bijkomen. Doet net of dit bedrijf in China zit maar m.i. zolderkamer nederland . Absoluut niet kopen rommeld en geen enkele garantie of mogelijkheid tot retourneren.

Gerrit
15-06-2021

Invoerrechten/btw

Dennisdeal lijkt goedkoop; maar er komt een aanzienlijk bedrag bij aan btw/invoerrechten.

14-06-2021

Echt waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf

Echt waardeloos bedrijf. Nooit iets bestellen. Een Chromecast besteld. Deze werkte niet. De kosten van het retour sturen zijn hoger als de kosten van het kastje. Allemaal nep producten, niet aan beginnen!

Mieke
03-06-2021

Willen geen retourzending

Schoenen besteld en passen niet. wil deze terug sturen er is echter geen retourformulier te downloaden. je moet ze mailen en dan kom je vervolgens in een maildiscussie waarbij ze steeds andere producten willen sturen en het retourneren van het bestelde gewoon niet beantwoorden. oplichters dus!

Mirjam
25-05-2021

Ik voel me belazerd.

5-6 persoonstent besteld. Er paste er maar 2 personen liggend in. Ook een rekening gekregen voor de invoerkosten die nergens van te voren gecommuniceerd was, Heel veel heen en weer gemail. Ze wilde dat ik de tent voor een klein bedrag zou overnemen, maar ik wilde de tent niet houden. Ik zou dan ook de invoerkosten moeten betalen en anders zij, Ze zouden de tent laten ophalen door een vervoersbedrijf. Label was niet nodig. De tent is nog steeds niet opgehaald, ondanks mailtjes naar Dennisdeal. Ze zeiden dat ze contact hadden opgenomen bij Fed-Ex en dat het buiten hun handen was. Fed-ex zei dat ze nooit zonder label werken. Ondertussen zelf de invoerkosten maar betaald, want ik ontving betalingsherinneringen van Fed-Ex. Ik heb wel het geld terug gekregen van de tent. Dat dan wel. Maanden is er overheen gegaan door al het gemail en niet netjes opgelost. De tent is te slecht om een ander cadeau te geven en zelf heb ik al 2 tweepersoonstenten. Ik kan iedereen afraden bij Dennisdeal iets te bestellen. De mailtjes zijn beleefd, maar er worden geen eerlijke zaken gedaan.

Lydia
20-05-2021

Zogenaamde deal. Exra lange wachttijden. Elders goedkoper.

Prijs. Elders regelmatig goedkoper.

14-05-2021

Camera op zonne-energie

Camera op zonne-energie besteld.90 euro betaald en tot op heden niets ontvangen.Denisdeal.com is gewoon een ordinaire oplichters zootje.beste mensen div instanties ingelicht over deze oplichters.waarschuwing.koop niets bij deze oplichters.je bent gewoon je geld kwijt.

Joeri
09-05-2021

Scammers en leugenaars

Trekstarter gekocht op dennisdeal aan 9,99€ en ook op aliexpress (exact dezelfde) voor 3,31€

Heb de screenshots als bewijs! Op dezelfde dag besteld, na 2 weken had k die van Ali, die van Dennisdeal is nog altijd ergens onderweg!

Nochtans hadden ze me verzekerd dat ik men artikel binnen de 10dagen ging hebben. Dat was ook weer gelogen.

Koop hier nooit iets.

25-04-2021

Verkapte Chantagepraktijken

Heb bij Dennisdeal een artikel besteld en ontvangen.

Artikel voldeed niet. Retourformulier aangevraagd met de mededeling om mijn artikel te retourneren en mijn geld retour te krijgen.

Moest eerst nogmaals uitgebreid toelichten waarom ik het terug wilde sturen. Dat het artikel niet voldeed was niet voldoende voor hen. Ik kan het artikel wel retourneren maar naar China maar dit is vele malen duurder dan het artikel wat ik heb ontvangen.

Dennis deal kwam met een oplossing!.

U kunt een nieuwe order plaatsen met korting of u kunt kiezen voor een tegoedbon van 5 euro. die dan te besteden is bij een volgende bestelling.

Nou, mensen u begrijpt wel dat dit een sluwe constructie is! Ik zit opgescheept met een artikel wat niet voldoet en zij proberen op slinkse wijze weer een order binnen te halen.

Het zou Dennisdeal sieren als zij op de website schrijven dat zij geen magazijn in Nederland hebben om je artikel te retourneren.

Nooit gaan bestellen bij Dennisdeal.com.

Groet, Jan.