Hotbath.nl reviews

7.7

Michel
22-06-2021

Binnen een paar jaar kapot, afgebladderd en niet toonbaar meer

Voor duizenden euro's Hotbath kranen, afvoerpluggen, douches en een regendouche gekocht.

Binnen 3 jaar is de coating verdwenen en ziet het er niet meer uit. Kranen zitten vast (al een keer binnenwerk vervangen) en bewegen heel slecht. Afvoerpluggen heb ik inmiddels al vervangen voor Grohe, dat hadden we ook in de andere badkamer en daar is niets mee aan de hand.

Bennie
21-06-2021

Super

Prima service, goede kwaliteit

Colette
14-06-2021

Service!

Knop van onze douchekraan zat los en werkte niet goed meer. Monteur op afgesproken tijdstip aan de deur. Snel, goed en vriendelijk geholpen! Badkamer was 3 jaar oud, dus was puur service!

Nathalie
11-06-2021

Waardeloze kwaliteit

Als ex-verkoper van dit product heb ik nu in een jaar tijd al 6 defecte thermostaat kranen moeten melden. Helaas is de service van Hotbath nog slomer als een slak en proberen ze de klanten zelf aan te laten rommelen.

Ilyas Kilic
27-05-2021

Dramatisch, nooit meer HOTBATH

Ik heb via Aftersales een rozet besteld van douchepaneel en keurig ook betaald. Levertijd was eerst begin mei, daarna verschoven naar eind mei en nu hoor ik opeens dat de levertijd midden juli 2021 is geworden. Ik heb de paneel thuis demonteert, hoe moet ik nu 1,5 maand wachten zonder douchepaneel op nalevering van Hotbath? Echt niet te geloven.

Twan
27-05-2021

Vervangen Spom 745 van douchethermostaat

Ik wil jullie via deze weg nog heel hartelijk bedanken voor jullie snelle en goede service die jullie mij 20 april hebben verleent door zo snel een installatietechnicus van jullie naar mij toe te sturen.

En bij dezen wil ik ralf ( de technicus ) ook nog een keer heel hartelijk bedanken dat hij het probleem toch opgelost heeft ,terwijl het er niet goed uitzag in het begin, ook hij kreeg namelijk de adapter bijna niet uit het kraanhuis verwijderd.

Ik had beloofd nog een review op jullie website te zetten ( voor ralf uit eindhoven…? ) over het geweldig snelle handelen en de voortreffelijke service die jullie daarbij verleent hebben.

Jullie hebben van deze dag, na een hele nacht slecht slapen….! deze toch weer tot prachtige dag weten om te draaien…!

Echt super bedankt mannen……! ( sumeet en ralf )….van hotbath….!

Remco
20-04-2021

Showroomplaatsing

Vakkundig onze showroom ingevuld door Ralph , super blij mee

20-04-2021

Prima service

Na contact met Hotbath ivm een kapotte Thermostaat netjes onder garantie een nieuwe ontvangen. Echter toch een monteur ingeschakeld die binnen 20 minuten het probleem had opgelost. Hulde voor dit bedrijf en zeker ook voor monteur Patrick

Audrey
24-03-2021

Prima service!

Na lang gebruik van onze kraan was ons sierdopje met de letter C (van de Hot Cold kraan) kwijt. Deze is kosteloos toegezonden. Dit zijn de momenten dat je een bedrijf leert 'kennen'. Niet alleen bij de verkoop maar ook na aanschaf de klant gericht helpen. Top wat klantvriendelijkheid/gerichtheid betreft.

Jordan
23-03-2021

Eindeloos wachten en dan wederom verkeerd

Voor de 2de badkamer bestelden wij in dec hetzelfde knie stukje en handdouche als voor de andere badkamer.

Na 6 weken kwam dit binnen. Echter, een compleet andere uitvoering, afgewerkt met lelijk plastic.

Dezelfde dag terug retour laten gaan, met bijgevoegd foto’s van wat we besteld hadden en het overduidelijke verschil van wat we nu kregen.

Na heel wat gemail en gebedel om de spullen af te leveren werden deze na 11 weken eindelijk bezorgd.

Ex act dezelfde als welke we retour hadden gezonden.

Inmiddels 4.5 maand verder en we hebben het nog niet.

Geen aanrader. Ook de nonchalante houding over het leveren. Vreselijk

GWPLUS
02-02-2021

Top service

Als installateur van voornamelijk badkamers, zijn we super tevreden met het prachtige kraanwerk van Hotbath. We plaatsen het al enkele jaren en hebben nu het uitgebreide gamma, dat zeer professioneel geplaatst werd door de technieker en vertegenwoordiger, in onze toonzaal. Ondertussen kregen we al heel wat positieve reacties. Bedankt! Geert & Inge GW+ Temse België

Mar
07-01-2021

Zeer goede kwaliteit en super service.

Voor ons alleen nog maar Hotbath kranen. Sinds afgelopen zomer ook een zwart matte Hotbath douche thuis, ook top. De kranen en douche zien er heel mooi uit en zijn van goede kwaliteit. Eén keer gebeld met een vraag over installatie en zeer vakkundig, geduldig en vriendelijk te woord gestaan.

Patricia
05-12-2020

SUPER SERVICE!

Douche set, badkamer 6 jaar gelden verbouwd. Probleem met kraan; onderdeel besteld, ontvangen alleen ook na in schakelen van een monteur tot 2x toe lukt de, volgens Hotbath zeggen eenvoudige installatie van de SPOM niet. Contact gezocht en uiteindelijke een monteur van Hotbath zelf en ja hoor, het werkt weer. Blijkt dat er nog wel wat verbetering valt te behalen in uitleg waar op te letten, maar dat is voor Hotbath intern. Men komt afspraken na! Top service ook voor een kraan van 6 jaar oud.

Delano
24-11-2020

Vervangen thermostaat

Vandaag is de monteur langs geweest voor het vervangen van de douche thermostaat.

Dit is netjes en vlot gedaan! Ik ben tevreden met de service die verleend is.

Ph
24-11-2020

Uitstekende service

Het probleem is vakkundig en kosteloos verholpen. Veel dank!

P Wielenga

Floris
02-11-2020

Thermostaat snel vervangen

Helaas ging na 4 jaar de thermostaat van onze douchekraan kapot. Via de badkamerwinkel een klacht ingediend en aanspraak op de garantie gemaakt. Omdat het me zelf niet lukte de thermostaat te vervangen (zat erg vast, aan het YouTube filmpje lag het niet) is de monteur langs gekomen. Hij kwam al binnen een par werkdagen langs en hij heeft gelijk de andere thermostaat ook vervangen!

Snelle en goede service! Ging dat overal maar zo makkelijk!

Noor
19-10-2020

Perfecte service

Het binnenwerk van de thermostaat was kapot en de monteur van Hotbath had alles binnen 10 min vervangen en als extra service ook de andere thermostaat meteen vervangen. Super service.

Dank

Yv
16-10-2020

GN kranen Hotbath

GN serie kranen van Hotbath. Bestel dit niet, het is rommel. De kranen verkleuren. Na half jaar ziet het er al niet meer uit. Het wordt gewoon zwart. En bij Hotbath beweren ze dan dat het aan het schoonmaken ligt. Het is schandalig!

Sebastiaan
16-10-2020

Snelle afhandeling douchekraan kras

Gelukkig zijn ze snel gekomen om de kleine beschadiging die op de douchestang zat te maken.

Vriendelijke monteur en binnen paar minuten is alles netjes en weer opgeruimd en kunnen we douchen met deze prachtige kraan.

Cor
15-10-2020

Vervangen binnenwerk douchethermostaat

Exact op het afgesproken tijdstip belde de monteur Ralph van Hotbath aan. Waar ik meerdere dagen mee worstelde om het binnenwerk te vervangen en er uiteindelijk ook niet meer uitkwam verving Ralph het binnenwerk in no time en stelde de thermostaat weer in en het probleem was verholpen. Ik wil met deze review Hotbath en Ralph bedanken voor de geweldige service. Top!

C.van Dijk Den Haag