Hotbath.nl reviews

7.7

Angele
11-07-2018

Service defecte douchekraan

Onze kraan van de douche was defect door 'eigen schuld'. Op dinsdag melding gedaan. Vrijwel meteen een telefoontje om een afspraak te maken. Op woensdag kon de monteur al langs komen (was toevallig in de buurt). Nette, kundige monteur. Binnenwerk vervangen, temperatuur van het water gecontroleerd. En we konden binnen twee dagen alweer douchen. Wat een fantastische service!

Roelf
27-12-2017

Oppervlakte van het metaal na 2 maanden aangetast

Wij hebben een neiuwe douche laten zetten met een dure hothbath set. Mengkraan voor regendouche en een hand douche. Na 2 maanden is de mengkraan dof geworden (verkleurd) terwijl de hand douche op kleur blijft. Wel is de onderkant van de handdouche ook dof (verkleurd) geworden net als de mengkraan. Tuurlijk geklaagd maar krijg je het antwoord terug dat dit door zuur van buiten af moet zijn gekomen. Raar dat de hand douche wel op kleur blijft en wij gebruiken geen zuur. Klopt dus van geen kant. Je raad het al dit is van kastje naar de muur. we hebben een foto opgestuurd en daar hebben ze de conclusive van getrokken.Onze Sanidump Zaltbommel verschuilt zich natuurlijk achter de leverancier. Graag zie ik het opgelost en dat beide bedrijven de klant eens serieus nemen, de Sani dump Zaltbommel en hotbath als merk zou ik zeker niet adviseren. Fam Zondag in Nederhemert

Ro
24-05-2017

Enorme vertraging en slechte ervaring verpakking

Meerdere items van het merk Hotbath besteld voor de badkamer, aangezien de stijl ons aansprak. Items 6-8 weken vertraagd op een gecommuniceerde levertijd van minder dan een week.

Voor bijna €2.000 euro een badkraan en doucheset besteld: badkraan zat nat in verpakking met condensatie. De douche zat in een doos die in aan alle kanten ingescheurd en lelijk was. Zelfs een kleine doos met een onderdeel zat open in verpakking en binnenkant zag er ook niet uit. Naast het feit dat badkamerplanning om zeep is door onduidelijke en veel te lange levertijd, krijg ik het gevoel dat ik met tweedehands spullen word opgescheept, voor dat bedrag schandalig. Hopelijk zijn de ervaringen met het product zelf wel goed, zo ver zijn we nog niet. ( overigens las ik op fora dat ze eind vorig jaar ook problemen hadden met leveren, lijkt structureel issue).