Hotbath.nl reviews

7.7

Huub
06-10-2020

Kraan reparatie

De douchekraan draaide door. ik kreeg hem zelf niet vastgezet met een inbussleuteltje en ging ervan uit dat er iets essentieels was gesneuveld. Monteur langs laten komen en die had het in 1 minuut gefikst. Ik schaam me voor het feit dat ik hem langs heb laten komen voor zoiets simpels. Ervan uitgaande dat ik minimaal de voorrijdkosten verschuldigd was, kwam de grootste verassing toen de monteur zei dat het gratis was! Super service!

Jeanet
25-09-2020

Vakkundig geholpen

Na 2 weken getob met sanitairbedrijf en onderdelen bestellen waarvan gezegd was dat ze moesten passen ben ik bij de leverancier van de douchekraan terecht gekomen. Nadat hotbath ook hetzelfde verkeerde onderdeel had gestuurd werd er een monteur gestuurd. Hij klaarde het klusje snel met het andere goede onderdeel.ik ben heel blij met de vriendelijke , snelle service en met monteur RALPH!

Nina
17-08-2020

Uitstekende service!

Problemen ervaren met de waterkraan van de douche. Deze kon niet meer eenvoudig terug geplaatst worden. Ik ben uitstekend en zeer snel geholpen door Sumeet, super service!

Anita
02-07-2020

Superservice.

Na vier jaar deed mijn badkamerkraan het niet goed meer. Ik heb op de vrijdagmiddag om vijf uur superservice gekregen met een nieuwe kraan. Bedankt!

02-07-2020

Reparatie

Problemen met de thermostaatkrAan nadat ik deze wilde ontkalken. Heel snel en vakkundig geholpen. Duidelijk en snel geregeld

Franck
01-07-2020

Probleemloos nieuwe uitloop voor kraan gekregen

Er liet een schilfer van de zwarte lak van onze Hotbath-kraan uit de muur los. Er werd kosteloos een nieuwe uitloop toegestuurd.

29-06-2020

Thermostaatknop

Thermostaatknop moest vervangen worden binnen garantietermijn. Gratis nieuwe toegestuurd, monteur langsgekomen en knop vervangen. Voorrijkosten niet verrekend, top service.

Clemens
18-06-2020

Regendouche pakking reeds 4x lek!

Regendouche pakking reeds 4x lek.

Iedere keer word dit keurig verholpen door de leverancier, echter ook iedere keer 4 weken niet douchen en je eigen behelpen.

Door het Warme & Koude water krimpt en zet dit iedere keer uit.

Het inwendige deel ( hard plastic ) is hier gewoonweg niet tegen bestand. Hoe lang gaat deze irritatie nog door? Nu al 4 jaar lang. Wij weten het niet meer.

25-05-2020

Sympathiek en snel

Na 3 jaar kreeg ik problemen met de thermostaatknop van de douche. Ik nam contact op: een nieuwe thermo werd per post gestuurd, daarna een monteur gekregen: supersympathiek en binnen 5 min was de klus geklaard. Voorrijkosten werden weggescholden: helemaal topservice!

Niels
08-05-2020

Goede sevice Hotbath

Ik ben erg tevreden over de service van Hotbath. Erg snelle en deskundige afhandeling van het probleem dat we hadden met onze ingebouwde douche.

Mariëlle
11-04-2020

Goede service, waardeloze kwaliteit

Betreft: wastafelmengkraan, waste, douchekop etc. in geborsteld nikkel (GN) van Hothbath.

Service van Hothbath is goed, ze vervangen onderdelen kosteloos, maar wat een waardeloze kwaliteit.

Wij zijn dan ook door de Baderie slecht voorgelicht, want wij waren er stellig van overtuigd RVS te hadden gekocht. Blijkt geborsteld nikkel (oftewel GN), trap hier niet in mensen!

Kranen worden zwart, alleen met koperpoets weg te halen en dan kun je iedere keer aan de gang.

De waste laat gewoon een laagje los. Ik kan nog even doorgaan, maar kan niet verder typen. Duur spul, bagger kwaliteit!

Luc
02-04-2020

Defecte thermostaat

De thermostaat van de douche mengkraan functioneerde niet goed meer. Klacht snel verholpen door Hotbath.

Isabelle
27-03-2020

Alles verkleurd , het is rommel

Heb 2 badkamers, alle kranen , wc- borstels,douchekoppen want zag er erg mooi uit. Maar alles is binnne 3 jaar erg verkleurd. Ik ben niet een enorme poetsers, maar sommige onderdelen roesten of zien zwart. Alle wc- borstels zijn uit elkaar gevallen. Kortom, hele dure rommel!

18-03-2020

Deskundige service

Begin maart was het pennetje van de douche 2-wegkraan afgebroken. Dit doordat de kraan erg zwaar draaide denk ik. Na contact met Hotbath, werd er een afspraak gemaakt voor reparatie. Op 12 maart is de monteur langs geweest. Ik ben zijn naam kwijt, maar hij kwam uit Bergen op Zoom. Hij heeft er een nieuw binnenwerk ingezet, en het pennetje gerepareerd. Top, allemaal. Ik ben erg tevreden.

Ed
16-03-2020

Service en meedenken TOP !

Bij de inbouw van onze hotbath douche met twee douchepunten 3 jaar geleden bleek dat de aannemer een ( kleine) inbouwfout had gemaakt ( geheel iets te diep in de muur) Na verloop van tijd vond de thermostaat dat niet leuk meer en vertoonde kuren.

De superaardige en deskundige Hotbath monteur ( Patrick ) heeft dat met een verlengset en een nieuwe thermostaat uitstekend verholpen. Duidelijke uitleg wat ie aan het doen was en nog een paar praktische tips toe. Kosten: alleen de verlengset. Rest coulance.

Ook de Hotbath administratie dacht goed met ons mee.

Johanna
17-01-2020

Topkwaliteit! Top design!

Een jaar geleden een badkamer met hotbath inbouwkranen gekocht. Waarbij ik vooraf twijfelde over het voor mij onbekende merk, Hotbath.

Ik heb me bij 3 winkels laten informeren omdat dit geen dagelijkse aanschaf is, alle drie de winkels bevestigde mij dat Hotbath een goede was.

Wel attendeerde de tweede winkel mij dat een PVD finish duurzamer was als een onbehandelde? Finish-natuurlijk patina.

Ook mooi, maar niets voor ons.

Onze badkamer in geborsteld PVD is super geworden!

Froukje
08-11-2019

Het is verschrikkelijk!

Ik heb zwarte kranen en een regendouche van Hotbath. De kwaliteit van de lak is om te huilen. verschillende keren vervangende onderdelen gehad. maar iedere keer dezelfde problemen. Vervanging van onderdelen laat veel te lang op zich wachten. Het is 3x niks.

Franz
01-11-2019

Als je Troep wilt, kies dan maar hot bath

Hoe ik het boven als zeg. Als je troep wilt kies je voor hot bath. Ik als installateur krijg er een dikke lul van als die klanten waar ik naar toe moet om hun badkamer te renoveren en hun met hot bath spullen aankomen. Liefst zou ik zeggen doe het zelf of zoek voor die inbouw en afwerking een andere Menneke en laat mij maar in rust. Zou alleen mijn bas niet erg goed vinden. Geef mij maar geberit, grohe of hansgrohe spullen. Altijd onderdelen verkrijgbaar en geen gezeur.

En wat die kosten betreft zijn die niet echt veel duurder als je het in 20 jaren vooruit denkt. Hot bath? Moet je blij zijn als ze het 5 jaar doen.

Gretha
21-01-2019

Hotbath Friendo wastafelkraan

Ik heb de Hotbath Friendo wastafelkraan chroom F003CR in mijn badkamer. Mooie kraan met een strakke vormgeving. Echter. praktisch is ie niet. Omdat de hendel én de kraan recht zijn blijven de druppels erop liggen. Gevolg is iedere keer als je de kraan gebruikt hebt droogmaken. Vergeet je het een keer, dan zie je meteen kalkafzetting. Ik kies de volgende keer voor een kraan die rond is waardoor het water er niet op blijft liggen.

Saskia
03-09-2018

Goldbrash kranen hotbath

Schaf deze kranen niet aan tenzij je van koperpoetsen houdt en elke keer je kraan/ douchekop/ fontijn etc afdrogen want het roest enorm snel (zwart) en volgens hotbath is dit het karakter van het materiaal . sorry, wie wil er nu roestende douchekranen/kranen welke ruim euro 2’000 kosten.