Huurexpert.nl reviews

1.1

Coby Reborn Love
09-08-2016

Malfide praktijken

Lid geworden van huurexpert.nl 20€ afgeschreven,..vervolgens reageer ik op woningen te huur,.leek te mooi om waar te zijn wat ik op de foto's zag.. Krijg geen enkel mailtje terug,..vervolgens geef ik de woningen waarop ik reageerde door aan een vriend..en komt hij dezelfde woning verkocht op funda tegen,..ik vond het al vreemd dat ik bij het zoeken naar de woning ook foto's te zien kreeg van een flatappartement,..en als laatste de foto waar het over zou gaan.. oplichters dus. mijn € 20 ben ik kwijt,..account verwijderd,.hopen dat dit voldoende is, beetje dom had eerst op zoek moeten gaan naar recensies,..Niet aanmelden dus zou ik zeggen! laat dit je niet overkomen.

Luke
21-07-2016

Criminal

Awful - they've been taking 100s of euros out of my account for months now without me actually using their site once in almost a year. Disgusting, when I ask for a refund they don't even respond to emails. NEVER USE

18-07-2016

Criminele organisatie

Halen zonder toestemming geld van je rekening, tonen bestaande verhuurde huizen, je kan niet inloggen,bij aanvragen nieuw wachtwoord bestaat je account niet en kun je dus ook nooit stoppen

Met gevolg dat ze geld blijven incasseren

Aangifte gedaan van zwendel bij de politie

16-07-2016

Oplichters

Automatische incasso zonder toestemming, opzeggen account onduidelijk gebeurd niet direct zoals gewenst/gevraagd. Aanbod site klopt niet.

Gosens
28-06-2016

Aanklagen deze boevenbende

Maanden lang te vergeefs getracht te reageren/

bellen. Maakt misbruik van huidige huizenmarkt in A'dam, gebruikt misleidende marketing , platform met dienst zonder service.... kost alleen maar geld.

Laura
26-06-2016

Oplichters!

Had betaald om me in te schrijven (want dat is niet gratis), maar de woning die ik had gezien was helemaal niet te huur. Account verwijderd, maar toch werd er een paar maanden later weer geld afgeschreven. BEGIN ER NIET AAN !

Mrv
19-06-2016

Onbetrouwbare site, niks mee doen!

Deze site vooral negeren, tijdverspilling

07-06-2016

Oplichters

Betaal hier niet voor! woningen die al verhuurd zijn en zonder toestemming door huurexpert.nl geplaatst worden.

Zie je een interessante woning? kopieer de afbeelding van de woning naar https://images.google.com/ en vind de woning zonder te betalen!

04-06-2016

Pikken huizen van Marktplaats

Tot mijn grote verbazing zie ik mijn eigen huis te huur staan zonder dat ik daar maar ook iets van toestemming voor heb gegeven.

Alle foto's tekst ed gecopieerd van de Markplaats adv.

Het huis is inmiddels verhuurd dus alle gegadigden die geintresseerd zijn betalen voor niets.

Hier klopt iets vreselijk niet lijkt mij

02-05-2016

Oplichters

Ze adverteren via Google dat inschrijven gratis is. Maar wat blijkt, je moet toch betalen voor je inschrijving. Betaal je niet dan kan je niet eens foto's of een omschrijving zien van een woning.

Ik heb ze gemaild maar nooit antwoord gekregen.

En als ik de andere recensies hier zo lees snap ik niet wat de website nog online doet.

Ankie_Aapie
16-04-2016

Oplichting

Betaald maar geen toegang, had de reviews eerder moeten lezen natuurlijk zo dom van mij....

Hopelijk zit ik er niet aan vast.

Jon
03-02-2016

Klootzaken

20 euro betaald, geen toegang, geen account, geen woning

dom van mij.

26-01-2016

Huur expert

Dit is pure oplichting. Verzamelen huurwoningen van andere sites en tonen mooie foto's die niet bij deze woning horen. Je wordt hierdoor geprikkeld een account aan te maken aangezien de andere sites deze woning niet tonen. Pure misleiding!

Natuurlijk geen telefoonnummer te vinden om verhaal te halen. Mail wordt niet op gereageerd.

Als druppel incasseren ze ook nog een 2e termijn van je rekening. Heb nooit een opdracht gegeven voor een automatische incasso.

Julie
09-01-2016

Kutzooi

absurde website, toont kamer/appartementen van andere websites en dan wordt je doorverwezen naar een andere website die helemaal niets met huren te maken heeft, oplichters eigenlijk!

Ricardo
05-12-2015

Je krijgt een leuk overzicht, handig, maar vervolgens blijkt dat alle woningen eigenlijk via een andere website gaan.

En de url die hun gebruiken leidt naar een hele andere derde website over gewichtsheffen... niets te maken met huren of kamers.

Rianne
26-10-2015

Ze halen je geld van je rekening terwijl je allang geen account meer hebt

Heb nog zo'n slechte site gezien. Ik had een account en had me afgemeld. Toch hebben ze 30 euro van mijn rekening afgehaald. Ik probeerde contact te leggen, maar ik krijg geen mailtjes terug of geen antwoord. Ze hebben geen telefoon nummer dus het is heel erg vervelend. Ik raad deze site aan niemand aan!

Janny
10-05-2015

Niet waard

Genoeg mailtjes ontvangen met woningen. Maar contact leggen lukt haast niet

12-06-2013

Zoekresultaten bieden geen contact mogelijkheid met verhuurder. Darum eigenlijk waardelos.