Store-nederland.com reviews

1.5

Maarten
10-02-2021

Nooit ontvangen, ook geen enkele reactie

2 stuks buitenlampen besteld op 13/05/2020 zou ca. 3 weken duren ondanks op voorraad. Zonder een enkel vooradvies wellicht na 6-7 weken een berichtje in de bus dat post-nl tijdens mijn vakantie is langs geweest met mogelijk mijn bestelling. Na terugkomst heeft postagentschap zending al lang weer terug gestuurd (als die het al was) meerdere keren om reactie gevraagd want nooit iets ontvangen. Kreeg alleen maar een automatisch bericht dat zending onderweg was. Klopt gewoon niets van. Vergeet deze misleidende naam en koop daar niets, nooit en te nimmer meer. Zie de vele reviews van dezelfde strekking. Store-nederland is een doofstomme computer ver weg

M.Vijfhuizen
22-01-2021

Stukke lamp

Na het bestellen bij store-nederland 5 weken moeten wachten op artikel. Ik kreeg bij mijn betalingsoverzicht te zien dat de bestelde lamp uit Hong Kong zou komen, wat ik absoluut niet wilde. Ik bestelde bij een bedrijf in Nederland, dus verwachtte ook dat t van daar opgestuurd zou worden. Deze store-nederland is dus een soort ALIEXPRES! Waar ik dacht bewust niet voor te kiezen. Voelde me erin geluisd. Heb contact gelegd met store-nederland, maar dat was moeilijk mogelijk. 5 weken gewacht, kreeg de lamp in een vuilniszak opgestuurd zonder bescherming. De lamp bleek na monteren NIETS te doen. Er was niets te zien aan de lamp of hij stuk was van buiten, maar was dus blijkbaar stuk van binnen. Weer contact opgenomen met bedrijf. Na vele mailtjes eindelijk contact. Ik moest de verpakking nog hebben en maar contact maken met het bedrijf in Hong Kong. Dat is uiteraard niet gelukt. Ik vroeg Store-Nederland rechtstreeks om retourlabel en retouradres, maar moest het maar uitzoeken! Slechte recensie schrijven of niet, store-nederland deed het weinig melde zij mij per mail. Het artikel is voor hun minder dan 15 euro inkoop, maar ik kon het uitzoeken. Ik raad aan dat niemand daar meer besteld, aangezien er geen service is en oplichting van een soort Alibarbapapa bedrijf. Store-Nederland heeft mij na 22u 's avonds herhaaldelijk terug gemaild, dus bestelnummer hebben ze van mij. Zij wensten geen contact meer met mij te hebben over mijn retour!

Jempy
29-12-2020

Schandalig

Superpomp besteld:2stuks voor 29,95euro

ontvang na lang wachten klein handpompje van

hoogstens 1euro

waarom wordt er niet ingegrepen tegen zulke praktijken?

26-12-2020

Eerste maal zo'n archi slechte ervaring

Dit is de 1e maal dat ik zo'n slechte ervaring heb met een online aankoop / bedrijf. Nog nooit dit meegemaakt ondanks ik zeer veel online bestel / aankoop.

Bestel op 3/9/20 een safety shield mask dat opgestuurd wordt zonder bescherming rond en bij ons aankomt vol kreuken / deuken in. Niet te gebruiken dus.

Schrijf een klacht naar store Nederland en krijg mail om foto's op te sturen en een beschrijving van de schade. Doe dit en daarna is er stilte. Je hoort er niks meer van ondanks nog een aantal aanmaningsmails.

Voor mij zijn dit de reinste oplichters die geen online zaken zouden mogen doen en waar niemand meer zou mogen bestellen.

Kans dat ze op dit bericht wel reageren zoals ze hierboven doen op de andere vele klachten over hun.

Snoeckx R

Sophie
13-12-2020

Niet kopen bij dit bedrijf

Besteld, betaald niets ontvangen. Reageren niet op vragen.

Margriet
09-12-2020

Nooit bestellen

Produkten zijn niet wat t moet zijn stomme goedkope flutdingen waar je veel geld voor betaald Zijn gewoon oplichters

Rick
07-11-2020

Koop hier NIKS

Bestelling nooit ontvangen zou binnen Nederland volgende dag geleverd worden toen werd 7 tot 25 dagen daarna 60 dagen en er is mij al 4 keer op andere datums gezegt is verzonden mensen bestel hier niks de goede referenties zijn geschreven door medewerkers dit zijn pure oplichters

Sid
19-10-2020

Top!

Heb een aantal riemen gevonden, die ik wilde bestellen. Was nogal huiverig na veel slechte reviews gelezen te hebben, maar het viel me op dat bij elke slechte review een reply vanuit het bedrijf zelf was met uitleg over het hoe en waarom. Heb dus toch maar een poging gewaagd en de riemen besteld op 26 september 2020. Ontving op 27 september een mailtje dat de bestelling werd voorbereid en op 28 september een mailtje dat levering 7 tot 25 werkdagen kon bedragen. Vervolgens ontving ik op 15 oktober een mailtje dat het pakket verzonden was, inclusief track & trace, en vandaag (19 oktober) de riemen binnen gekregen. Riemen zijn exact wat ik hoopte te krijgen: prachtig en voor zeer betaalbare prijs (nog geen E45,- voor 3 luxe herenriemen)! In 1 woord top! Vond dat het bedrijf een positieve review verdient bij een positieve ervaring. Vind het jammer en erg voor de mensen die helaas een slechte ervaring met het bedrijf hebben.

Els
13-10-2020

Loze beloftes

Heb besteld en betaald, maar nooit geleverd, ondanks herinneringen

Yvette
15-08-2020

Waardelose site

Ik wacht al 4 weken, en nig steeds niks ontvangen!

04-08-2020

Batterijen

Ik wacht al vanaf half mei op mijn bestelling

Wat een waardeloos bedrijf

LE
29-07-2020

Besteld en nooit ontvangen

Zit al 7 maanden te wachten op batterijen. Een keer iets gehoord dat de bestelling eraan komt. Dit is allemaal gebeurd voor de corona crisis, dus daar kan het niet aan liggen. Zal proberen dit juridisch aan te pakken.

Margriet
30-06-2020

Levering nog niet ontvangen na 2 mnd

Product besteld, betaald, nooit gekregen.

E-mails worden automatisch beantwoord. Verschuilen zich achter Covid-19

Teleurgesteld :(

RG
22-06-2020

BLIJF WEG!

Bestelling geplaatst op 8 mei voor drie verschillende items. Tot vandaag (22 juni) heb ik (na enkele weken) maar twee items ontvangen, en een van deze is het gewoon Chinese troep.

Blijf weg van dit bedrijf!

Berry
22-06-2020

PM 2.5 filters besteld maar niet ontvangen

Nu een maand geleden filters besteld voor in mijn mondmasker voor een bedrag van 56 euro maar helaas nog niet ontvangen. Slechte site. Ik heb een mail gestuurd maar een standaard mail terug ontvangen naar een of andere vage 17track site waarin mijn bestelling nog steeds in transit staat. Ik ben bang dat ik genept ben door mensen die tijdens een crisis misbruik maken van de omstandigheden. Vrijdag dezelfde filters besteld bij bol.com en zaterdag ontvangen. Niet bestelen bij store nederland dus.

Tony
05-06-2020

Mag het woord niet gebruiken.dus oneerlijk bedrijf!

Of je de goederen krijg of niet doet er ff niet aan toe! Lieve mensen bestel nooit van deze website. 3 maanden later nog steeds niks, en ook al gaat het om €22,- het is het principe en ik zal alles in mijn macht nu doen om deze website te kunnen sluiten. Einde van de maand gaat ik aangifte doen van oplichting en zal ook een gerechtsdeurwaarde sturen, dat kost mij nog veel meer, maar deze praktijken moeten gestopt worden!

Nadine
04-06-2020

Geld weg en geen goederen!

Ik heb 2 maanden geleden filters voor mondmaskers besteld, onmiddellijk betaald. Vandaag 4 juni, nog steeds niets ontvangen! Geen antwoord gekregen op eerdere vragen. Ik vrees dat ik gewoon opgelicht ben! Schandalig, zeker in deze tijden en voor zulke produkten!

03-06-2020

Na bijna 3 maanden nog niets ontvangen GRRRRRRRRRRRRRRRRR !

Wat is dat voor een bedrijf?

Op 17/03/20 een douchekop met verlichting besteld en op 3/06/20 zelfs niet eens reactie na talloze mails die ik stuurde!

Er is geen contact mogelijk en ik ben bang dat ik hem nooit zal ontvangen.

Mogelijk ben ik 30,14 euro kwijt,,,

Ik bestel steeds op Nederlandse site's en had dus alle vertrouwen.

Dit is een schande voor Nederland die mij zo nauw aan het hart ligt.

Het moest verboden worden dat zulke firma's de naam Nederland misbruiken.

Rudi
25-05-2020

Klanten"service" wat is dat?

Mijn bij Store gekochte smartphone werd na lang wachten geleverd maar gaf na 2 weken de geest. Na diverse vertragende reacties laat Store nu helemaal niets meer horen nav mijn garantieclaim. Schandelijk.

Kevin
21-05-2020

Oplichting!

Geen Europees bedrijf, dus ook geen Europese wetgeving volgens hun. Terwijl ze leveren in Europa moeten ze deze regels hanteren. Slechte service. 60 dagen levertermijn. Rechtstreeks van Aliexpress en Wish. Blijf hier weg!