Store-nederland.com reviews

1.5

Kevin
21-05-2020

Oplichting!

Geen Europees bedrijf, dus ook geen Europese wetgeving volgens hun. Terwijl ze leveren in Europa moeten ze deze regels hanteren. Slechte service. 60 dagen levertermijn. Rechtstreeks van Aliexpress en Wish. Blijf hier weg!

20-05-2020

Toch ontvangen

Het spijt me voor alle slechte beordelingen maar van mijn bestelling is alles ontvangen.

Goederen besteld in maart heb ik deze week (mei) ontvangen.

In deze Corona tijd moet men wat extra geduld hebben.

Louis
13-05-2020

Autoradio besteld op 3-2-2020 en nooit ontvangen

Nog onderweg of oplichting?

Raf
10-05-2020

Oplichting of zeer traag

Bijna een maand verder. niks ontvangen. Geen antwoord op e-mails. Ze doen er alles aan om op hun website als Nederlandse webshop over te komen, maar zijn eigenlijk een bedrijf uit Hong Kong. Voor hun betalingen te ontvangen schakelen ze een nederlands betaalbedrijf in dat verder geen verantwoordelijkheid neemt. Bestel hier zeker niet!

Rene
03-05-2020

Duurt wel lang

Mondkapjes besteld, levertijd was 24 tot 48 uur. Op de site was het mij niet duidelijk dat levertijd tot 28 werkdagen kon bedragen. Op mail van mij standaart bericht ontvangen en niks wijzer van geworden. Maar na 3 weken nu mijn mondkapjes ontvangen. Als je hier besteld moet je geen haast hebben, dat het oplichters zijn gaat mij te ver aangezien ik heb ontvangen wat ik heb besteld. Site van van store.nl kan wel update gebruiken

Andrea
02-05-2020

Bestelling niet ontvangen

Ik lees hier zo veel slechte reacties over store Nederland helaas ben ik ook de dupe hier van in februari besteld zou inderdaad 7 tot 25 dagen duuren tot op heden nog steeds niet ontvangen 2 keer gemaild geen reactie site te traag het is gewoon SCHANDALIG dat er zulke websites bestaan en dan dat er mensen GENAAID worden al hun geld weg vreselijk gewoon ?

24-04-2020

Slecht, bestelling niet te traceren ondanks trace en track

Slechte website heel traag je producten zijn zogenaamd verzonden met extra trace en track.

Echter via de toegezonden link niet te vinden!

Oplichters?

Nick
22-04-2020

Spullen besteld maar niks ontvangen blijkt onderneming te zijn vertrokken.

In januari spullen besteld maar niks ontvangen.

na wat speurwerk blijkt dat de onderneming is uitgeschreven uit de KVK database.

op het gegeven adres is niemand te vinden en er is geen bedrijf of kantoor gevestigd.

We hebben de gegevens van de eigenaar achterhaald en hoor ik niks van deze persoon gaat de zaak naar politie en starten we een rechtszaak.

Michael
29-03-2020

130 euro kwijt ???

Slecht dus,

Producten noet geleverd en geen reactie d.m.v. contactformulier.

27-03-2020

Slecht te benaderen

Slecht te benaderen, barcode klopt niet

Vali
26-03-2020

Heb geen vertrouwen, 100% niet aanbevolen

Ik heb wat producten besteld en na een uur heb ik geannuleerd. De aanvraag is niet verwerkt. Vertrouw deze winkel niet. Ze zijn niet professioneel, alleen om je op te lichten.

08-03-2020

Oplichers

Koop nooit wat hier in januari besteld nu nog niks

flut bedrijf KOOP NOOIT wat daar meer

Riet
08-02-2020

Grote tegenvaller!

Mijn dochter had een mooie wandlamp gezien bij store nederland en op het verlanglijstje gezet.

We hebben besteld om haar het cadeau te geven.

Op 20 december besteld en op 23 december kreeg ik een mail dat verzonden is en 7 tot 25 werkdagen levertijd is.

Nu 8 februari en nog niets ontvangen.

Een grote teleurstelling voor onze dochter en voor ons, we zijn 35 euro kwijt!

Dylan
27-01-2020

Koop hier niet!

Bestel nooit op store Nederland dit zijn oplichters lees de rest van de reviews je betaalt en vervolgens krijg je een email waarop staat dat je nog moet betalen je ontvangt niks!en. Naar je geld kan je fluiten

Ben aan het denken ook maar zon site te maken dan lig ik misschien over jaar ook in de zon

25-01-2020

Bestelling niet ontvangen

Ik heb het pakket niet ontvangen. De pagina reageert niet. Ik wil graag een terugbetaling.

Conny
14-01-2020

KOOP NIET BIJ STORE NEDERLAND

Als je 2 stuks kleding besteld en het niet past, je het terug moet sturen naar china. 2 verschillende leveranciers dus ook 2 adressen en dus 2x kosten. Totale kosten ca. 45 euro. Tijdens het bestellen is het niet bekend dat het uit china komt , dat het 2 pakketten zijn en of je hiervoor zou kiezen. Die keuze knop mis ik.

Het is allemaal achteraf. Super misleidend.

Diverse mails heen en weer gegaan maar ze schermen met hun algemene voorwaarden. In nederland is geen adres bekend en mocht die er wel zijn, ze geven het niet.

Ik ben er helemaal klaar mee!

Koop niet bij dit bedrijf!

Margreet
07-01-2020

Positief

Op 16 december 2019 een bestelling geplaatst voor een tas, voordat ik alle negatieven reviews had gelezen. Daarna had niet niet veel hoop meer dat ik mijn bestelling nog zou ontvangen. Maar zojuist is mijn tas door post nl bezorgt (7-1-2020). Misschien heb ik geluk gehad en ben ik niet opgelicht zoals vele reviews zeggen. Blij met de goede afloop.

07-10-2019

Misleiding van Store op marktplaats

7 september via marktplaats een harde schijf behuizing besteld bij Store Nederland

Ik ging uit van een bezorgtijd van 2 a 3 dagen. Na betaling het bericht dat het over 7 tot 25 dagen zou duren voor de Op bezorging , het is nu 28 dagen later en nog steeds niets.

Als ze vooraf hadden aangegeven dat het zolang zou duren dan was ik goedkoper uit geweest door het zelf in China te bestellen voor de helft van de prijs , dit is gewoon misleiding , ben benieuwd of ik mijn bestelling nog krijg

Mandarina
18-06-2019

Beschadigd product, slechte service NOOIT MEER!

Heb bestelling gedaan 2 maanden geleden van 3 producten. 1 - is beschadigd aangekomen, en ze willen niet vervangen aangezien voor hun photos warren niet duidelijk - onzin!

Andere 2 tot nu toe nog niet ontvangen.

Klantenservice onvriendelijk en doet niks!

Dus beste mensen lees goed alle klachten over dit bedrijf voor dat jij gaat wat bestellen! Voor mij NOOIT MEER!

Addti
17-05-2019

Pas op komen veel kosten bij bedrijf buiten de eu

Je koopt iets maar ze vertellen niet dat store nederland in buitenland zit buiten de eu dus meer dan 22 euro komen er kosten bij ik bestelde auto radio 49.95 komt 17 euro kosten bij ivm in voer rechten betaal je niet sturen ze het terug en ben je ook het geld kwijt wat het bedrijf zegt had je maar eerst onze voorwaarden moet lezen echt zielig er bij vermelden van de kosten doen ze niet!