Waterontharder.com reviews

Periode20222021

Barry
04-05-2020

Fantastisch!

Eerst twijfelde ik of het wel ging werken. Ik ben snel overtuigd dat het echt een super ding is! Ik heb minder last van kalk in de keuken en badkamer.

Rochelle
29-04-2020

Super!

Werkt echt super goed!

Joey
26-04-2020

Na een tijdje resultaat

Ik was eerst bang dat het niet zou werken, maar na een tijdje echt een geweldig resultaat! Ik ben er zo blij mee

Pim

Echt aan te raden

Anita
18-04-2020

Echt super!

Ik zag hem voorbij komen op de TV, en elke keer trok het toch echt mijn aandacht. Zal het dan echt werken? Dacht ik elke keer! Ik had een aantal andere reviews gelezen, ik was enthousiast geworden. Hierna eentje besteld, en er echt heel blij mee! Je merkt verschil! Ik kan niet meer zonder ;)

Sascha
18-04-2020

Goed!

Aan te raden.

09-04-2020

Blij

Ik ben blij dat ik dit apparaatje heb aangeschaft! Ik verwachtte er eerst niet zoveel van, maar na een tijdje merk je t echt

Jessie
26-03-2020

Investering

Het is een investering, maar wel een hele goeie. Het water ruikt ook gewoon beter, je ziet minder kalkaanslag. Het is ook beter voor je andere apparaten, helemaal happy

Peggy
26-03-2020

Aanraden!

Ik ben echt er zoooo blij mee. Het werkt echt perfect

Henny
19-03-2020

Na 1,5 maand resultaat

Ik had na ongeveer ander half maand resultaat dus eerst dacht ik dat het niet werkte maar je moet even geduld hebben en dan is het echt super

Anja
19-03-2020

Makkelijk te installeren

Echt heel snel en makkelijk te installeren. top

Gerda
12-03-2020

Prima

Het werkt niet direct. Maar na een tijdje merkte ik echt veel verschil!

Herman
12-03-2020

Werkt!

Werkt echt goed.

Youssof
04-03-2020

Minder kalk

Het werkt echt veel beter dan dat ik had verwacht! Je merkt echt veel verschil. Bijv. in de waterkoker is er al veel minder aanslag. Toppie

Devo
24-02-2020

Water ruikt beter!

Ik ben echt heel erg tevreden over dit ding! Het water ruikt zelfs beter en smaakt ook veel lekkerder

Do
21-02-2020

Minder kalk

Het valt wel op dat er minder kalk op de kranen zit!

Harm
21-02-2020

Top.

Werkt echt veel beter dan dat ik eerlijk gezegd gedacht had

Katy
10-02-2020

Beste waterontharder

Ik had eerst een grote waterontharder waar je zout in moest doen, maar dit kleine ding werkt veel beter dan die ik eerst had. En dat voor 6 keer zo goedkoop ook nog.

Richie
10-02-2020