ZLM reviews

5.5
Esther
15-04-2024

Waardeloze verzekering

Rechtsbijstand in moeten schakelen ivm conflict huurbaas. Omdat hij al 8 jaar mij het leven zuur maakt, doet Zlm er niks mee. Schaam je, slechte medewerkers! Een conflict wat al liep daar doen ze niks aan, daarvan was ik op de hoogte. Een nieuw conflict blijkbaar ook niet! Hele slechte service en volgens mij snappen ze er zelf ook niks van!

Ma
09-08-2023

Ongelooflijk hoe klantvriendelijk en goedkoop. Ik ben al decennnia lang fan!

23-04-2022

Weekend geen mogelijkheid Auto te verzekeren.dus wacht ik op maandag

Aart
23-11-2021

Brutale mensen ( tenminste die mijn geval behandelde)

Esdra
19-08-2021

Reisverzekering zeer slecht ondergebracht bij meerdere partijen

We hebben een reisverzekering bij ZLM en afgelopen tien tallen jaren zeer tevreden met de service van ZLM. Echter nu hebben we nu helaas aanspraak moeten maken op onze reisverzekering. Dit is ondergebracht bij Unigarant en deze legt het weer door aan CED. We zitten nu bijna 2 maanden te wachten op een voorschot of iets dergelijks en ZLM schuift het af op Unigarant en deze op CED. We zijn echt zeer ontevreden over ZLM en diens handelen. Tot op heden geen oplossing vanuit ZLM en wij hebben zelf alle kosten moeten voorschieten.

Brigitte
09-06-2021

Goedkoop, supergoed en snel

Gisteren een schade geclaimd (zonnescherm was aantal weken geleden door harde wind). Om half 11 schade ingediend en om 11:45 was het al uitgekeerd!

Nog nooit zoiets meegemaakt.

Echt een super verzekeringsbedrijf

03-05-2021

ZLM sluit je uit zonder feitencheck.

Al heel veel jaren klant bij de zlm naar tevredenheid zowel prive als bedrijfsmatig maar een brief namens zlm heeft ons toch een klap in het gezicht gegeven en boos gemaakt.

Wij zouden een bedrijfsauto die aangemeld staat voor vervoer van spullen gebruiken voor een ander doel en daardoor wordt per direct de verzekering opgezegd en worden beschuldigd dat we bij aanvang van de verzekering al gelogen hebben.

Deze aanname is vals en onjuist en bij juiste controle van de gegevens had zlm kunnen zien dat er pas 2 maanden geleden een verandering heeft plaats gevonden en dit gebruik niet bij aanvang van de verzekering was.

We waren niet op de hoogte dat de verandering in gebruik gemeld moest worden omdat de nieuwe functie van gebruik niet wordt gedekt bij zlm blijkt later.

Na jaren trouwe klant te zijn geweest bedrijfsmatig worden we nu uitgesloten bedrijfsmatig op grond van verkeerde aannames/valse beschuldigingen en misverstand over dekking nieuwe situatie.

Een dikke 1 als cijfer voor afdeling advies en acceptatie die conclusies trekt op grond van onwaarheden zonder overleg of informatie controleren met de klant.

Zeer onprofessioneel zlm, zo ga je niet met klanten om!

Lianne
30-04-2021

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte verzekering! Willen niet met je meedenken in oplossingen en absoluut geen flexibele medewerkers. Daarnaast een erg dure verzekeraar, verdubbelen de premie na een minimaal schadegeval (eerste in 10 jaar) zonder je daarvan op de hoogte te brengen. Elders de auto kunnen onderbrengen voor minder dan de helft van de prijs!

Ludwig
14-04-2021

Geweldige klantvriendelijke verzekering

Onlangs 2 schades gemeld bij ZLM , en binnen een week werd onze melding bevestigd én terugbetaald. zelfs een nacalculatie is binnen 24 uur zonder pardon nabetaald.

ook telefonisch goede begeleiding die zowel servicegericht als klantvriendelijk was.

mijn complimenten.

15-12-2020

Nooit problemen

Nu een paar keer schade moeten verhalen op de reisverzekering en inboedel en altijd netjes geholpen.

Alles ondergebracht bij ZLM voor een dikke pakketkorting.

De verhalen die hier staan over niet accepteren van autoverzekering of de schadevrije jaren niet mee te nemen zijn natuurlijk maar het halve verhaal ;-)

Carla
12-10-2020

Zeer tevreden met mijn verzekeringen bij ZLM

Wij zijn al jaren verzekerd bij de ZLM en naar volle tevredenheid. Twee keer waterschade gemeld en aan het begin van dit jaar de voorkamer ruit met een grote barst. Alle keren snel en prima geregeld. Goed contact over zowel de telefoon als email. Ik ben blij met de ZLM en stap zeker niet meer over naar een andere verzekeraar. Een keer per jaar krijg je zelfs geld terug dmv een pakketkorting in Mei en nu in Okt onverwachts nog eens een bedrag vanwege een hoge jaarwinst (die word verdeeld onder de leden). Waar gebeurd dat nu nog?! Dat vind ik een mooi gebaar.

02-10-2020

Een geweldig goede en accurate verzekeringsmaatschappij

Wij zijn al jaren klant met al onze verzekeringen bij de ZLM en nog steeds zeer tevreden over de goede service en afhandelingen van schade.

Kortom, ZLM maakt waar wat ze beloven.

Peter en Miriam van de Vijfeijke

Joris
15-07-2020

Slechte organisatie

De medewerkers bakken er niets van. Als antwoord krijg je dan: ja, zo doen wij dat en het moet van de baas. Weet je wat wij hebben gedaan? Alle verzekeringen per direct beëindigd. Hallo, OHRA, dag ZLM.

Nadine
24-06-2020

Snel en goed geregeld

Na een autodiefstal heeft ZLM zeer snel en adequaat gehandeld. Ze waren zeer coulant met de vergoeding voor de vervanging van de sloten (sleutels lagen in de auto) terwijl dit feitelijk niet binnen autodiefstal wordt gedekt. Het contact was zeer professioneel en vriendelijk. En het geld stond binnen 2 weken op onze rekening. Zeker een aanrader, ben ooit vanwege kostenbesparing overgestapt. In dit geval dus goed en niet duur!

Stan
27-05-2020

Schade afhandeling wordt niet geregeld

Mijn vriendin was betrokken bij een kettingbotsing.

Zij was de eerste auto, achterop haar is een Fiat gebotst en daarop een bestelwagen. De schade is drie maanden geleden. Als reactie van ZLM kreeg ze de vraag hoeveel klappen ze heeft gevoeld. Dat is één. Ze willen de schade verhalen op bestelwagen, maar die heeft zijn schade niet gemeld.

Tot op heden is mijn schade niet vergoed en wordt ik aan het lijntje gehouden. De hulp is slecht.

Kenneth
11-05-2020

Beste verzekeraar ooit

Korte lijnen, direct professioneel en persoonlijk te woord worden gestaan zonder keuze menu, kortom aanrader!

Iris
09-01-2020

Goed bereikbaar en prettig in contact!

Ik had een vraag over mijn polis en besloot even te bellen om het na te vragen. Ik verwachtte al een keuzemenu en een enorme wachtrij, maar ik werd gewoon gelijk doorverbonden met een hele vriendelijke medewerker die alle tijd nam om het gelijk even met me door te nemen. Waar vindt je tegenwoordig nog een goed bereikbaar bedrijf zonder keuzemenu en wachtrij aan de telefoon! Positief verrast!

Hoa
19-03-2019

Ik ben echt zo verbaasd hoe hun met de klanten omgaan. Wij zijn al 12 jaar trouwe klant en hebben de hele inboedel, auto enz hier lopen. In de 12 jaar hebben wij slechts 2 keer gebruik gemaakt van de schade namelijk 1 kapotte ruit en een eetkamer stoel en tafel. Vorig jaar was mijn man en ons toen 9 maanden oude zoontje aangereden door een vrachtwagen die door rood was gereden. Godzijdank leven ze nog maar de nasleep en afhandeling van ZLM hierin is echt waardeloos. Terwijl alles bekend is met foto’s politie getuige. In plaats van er voor de klant te zijn proberen ze het met een belachelijke lage afkoopsom af te kopen. Vorige week was er een heftige storm. Onze schutting en poort lag op straat. Ook hierin weer een grote teleurstelling. I.p.v. aan de telefoon instructies te geven wat voor soort foto’s ze willen hebben van de schade. hebben wij foto’s gemaakt van een totaalbeeld hoe we alles aan hebben getroffen. Na een week bellen ze pas dat de foto’s niet duidelijk zijn. net wanneer wij alles naar de stort hebben gebracht omdat de tuin voor schandaal erbij stond omdat het nu helemaal open ligt. We krijgen dus niks vergoed. Ik ben zo kwaad dat hun zo met trouwe klanten omgaan. Ik heb echt geen goed woord meer over deze belachelijke maatschappij.

Albert
18-02-2019

Alles positief

Ik ben al jaren bij ZLM. Al mijn verzekeringen heb ik bij die maatschappij lopen. Helaas heb ik in het verleden een paar keer een beroep moeten doen op schade; bij brandstichting van mijn auto heeft ZLM ALLES geregeld,zoals onder meer nieuwe bestrating van de oprit als vervanging van de garagedeur. Ik hoefde niets te doen en alles is perfect door ZLM geregeld. Ook ben ik tijdens een reis door zakkenrollers in Barcelona bestolen. De schade is tot volle tevredenheid afgehandeld. Al met al een zeer goede en betrouwbare verzekeraar.

LB
26-01-2019

Beginners zijn wel welkom

20 jaar oud, 0 schadevrije jaren, eerste auto snelle oude bolide gti stijl.

Gewoon verzekerd en geaccepteerd met wel een dure premie, maar altijd nog goedkoper dan de weinig concurrenten die jonge beginnende autobezitters wel accepteren.

Gelukkig woon ik in Brabant en ken ik de ZLM via mijn ouders.

Meer ZLM reviews