Het retourbeleid van Alternate.nl krijgt zowel positieve als negatieve feedback, maar deze meningen zijn gelijk verdeeld (3%). Dit suggereert dat er ruimte is voor verbetering, maar dat er ook een deel van de klanten is dat tevreden is met de huidige retourmogelijkheden.
Slechte service. Geen actie ondernomen. Geld terug vragen. Geen respons.
Vertraagde respons. Zoekgeraakte teruggestuurde HDD. Vertraging in het versturen van nieuwe HDD. Vriendelijk behandelt.
Omruiling mogelijk. Retour formulier ontvangen. Retourlabel ontvangen. Geen verzendkosten.
1,5 week vertraging op retour artikelen.
Terugsturen van het complete pakket. Langere wachttijd voor geld terug. Teleurstellende ervaring. Snelle levering.
Dure prijs. Niet kunnen retourneren. Slechte service.
Verwerkt retour niet. Wacht al 10 dagen.
Personeelstekort. Retour na 3 weken nog niet verwerkt. Wachttijd zonder antwoord.
Supersnelle levering. Snelle retourzending.
Communicatie kon iets beter. Terugzend kosten moeten betalen. Terug krijgen na scan recuutje. Vriendelijke medewerkers. Zeer vlug afgehandeld.
Retour process. Snelle handelen. Keurig mail updates.
Langzame retourverwerking.
Alles goed ingepakt. Goede ervaring met zendingen retourneren.
Vriendelijke en snelle support. Kosteloos retouneren. Snel en goed verpakt opgestuurd.
Garantie. Retouren. Verzending.
Retourzenden. Porto vrij.
Correcte garantie afwikkeling. Behandeling van mijn claim via Intel. Retournering door Alternate.
Vertraging bij retouren. Geen communicatie over retouren. Snelle levering. Nette levering.
Retourproces. Klantenservice. Teruggave.
Goede ervaring bij het retourneren.
Uitleveren van het juiste product. Te staan over 5,95 in mindering. Opmerking gezet. Omruilen voor het juiste artikel. Slechts 2 sterren. Bestellen ging prima.
Te grote omvang. Retour. Snel in huis. Geld terug. Goed geregeld.
Onduidelijkheid over retourlabel. Betaling ging zoals verwacht.
Correcte afhandeling van retour zenden van kapot product. Kosteloos opnieuw leveren. Zonder gedoe prima geregeld.
Snelle hulp. Retourneren van defecte producten.
Retourbeleid. Klantenservice. Klanttevredenheid.
Fijne communicatie. Retourbeleid is goed. Eerder een mechanical keyboard besteld.
Ruilen is niet gratis. 2 x verzendkosten betalen. Geen betaallink ontvangen. Slechte service.
Niet goed geld terug.
Bestelling niet compleet. Terug moeten sturen. Duurde een week voor oplossing. Nooit meer iets bestellen.
Retourkosten voor mijn rekening moeten nemen.