Arag reviews

2.3

Levent
30-10-2019

ZEER SLECHT

Communiceren niet, geen transparantie, doen feitelijk niets en maar premie betalen voor als je het zogenaamd nodig hebt, NOOIT MEER.

Ko
19-10-2019

Bij stand verzekering

K was van plan om deze afsluiten bij Arag maar na het lezen van de rees van klachten .

Ziek hier van af

Antwan
12-10-2019

Afkopen nog voor de zaak

Arag deed er maar liefst 16 maanden over om tot de conclusie te komen dat de vordering niet haalbaar zou zijn. Bij de situatie van een nietig (ongeldig) verklaring is men na al deze maanden opnieuw begonnen met onredelijke vragen te stellen die niets af, of bij de zaak deden. Afpoeieren is het devies! Ook bij mij is getracht om de zaak af te kopen voor een bedrag van 1450,-. Ik begrijp niet dat een jurist hier achter kan staan. Ze vragen veel premie maar als het komt tot een procedure dan zijn ze niet thuis. 2 brieven zijn er verstuurd naar de wederpartij en that's it. Nu maar een klacht ingediend. Mensen doe het niet. Houd je geld op zak en spaar tot je een goede jurist kunt betalen waar je goede afspraken mee kunt maken.

Graziano
10-09-2019

Niet doen! Slechtste Bedrijf waar ik mee te maken heb gehad!

Bij parkeerschade kon ik geen gebruik maken van rechtsbijstand terwijl ik wel de module verkeer in mijn polis heb.

Over deze negatieve beslissing zou ik via de telefoon ingelicht zijn terwijl ik nooit door Arag gebeld, ook heb ik geen e-mail gekregen. Ik moest er na 10 dagen zelf achter komen.

Marian
17-07-2019

Wordt niet opgepakt of terug gebeld

Mijn lopende zaak moet afgesplitst worden van een bestuursrechtelijke naar civiel. Ik wacht hier nu sinds 1 juli op. Er wordt niets gedaan en ik word ook niet terug gebeld.

Hubert
11-07-2019

Beloven maar niks doen

Zaak aangemeld bij Arag, bevestigingsmail ontvangen, volgens de voorwaarde zou hij binnen 2 werkdagen in behandeling worden genomen. Na een week niets gehoord. Gebeld en Arag beloofd dat met spoed alsnog zaak wordt opgepakt. Weer een week later niets gehoord. Gebeld wordt ik doorverbonden naar lijnen die niet opgenomen worden, krijg ik uiteindelijk iemand aan de lijn die beloofd dat binnen 10 minuten er een bevestiging komt per mail dat ze er mee aan de slag gaan en je raad het al, geen mail.

Het lijkt er op dat ik nu twee zaken heb, een tegen Arag en een tegen de partij waarbij ik dacht dat Arag als rechtsbijstandverzekering mij zou moeten helpen.

groet Hubert

Ed
08-07-2019

Je mag blij zijn met een antwoord van Arag binnen 10 werkdagen

Zal u niet met het hele dossier vermoeien, maar één detail is goed om te weten als u met deze verekeraar in zee gaat, by the way de rechtsbijstandverekering van ABNAMRO .uitbesteed aan Arag.

Citaat uit email van 8 juli 2019:

"Uw emails zijn in goede orde ontvangen. U verwijst naar het feit dat ik een week na uw email reageer.

Zoals vermeld in mijn eerste email aan u reageer ik binnen tien werkdagen op binnenkomende email" einde citaat.

Dát is de supoport van Arag medewerker Rechtshulp BJM

Gea
20-06-2019

Afpoeierbeleid

Gaan alleen uit van een slechte uitspraak en lezen alleen die uitspraak zonder acht te slaan op (zelfs nieuw aangedragen) feiten, die voldoende steekhoudend zijn om zaak te winnen. Geeft ook niet aan (zoals dat hoort) dat in geval van winnen (via derden of advocaat) je alle schade dan alsnog vergoed krijgt. De mensen weten niet dat ze gewoon een advocaat kunnen inschakelen als ze afgepoeierd worden

Iciar
04-06-2019

Slordig en nalatig

Ik heb Arag dit jaar geraadpleegd i.v.m een geschil met mijn verzekering. We hadden de hele tijd het gevoel dat ze partijdig waren: ze hebben de ingeleverd stukken niet goed behandeld en slordig ermee omgegaan. We hebben bij een lopende zaak 3 juristen gehad die niet wisten wat te doen en die steeds te laat waren met het lezen en beantwoorden van correspondentie. Door gebrek aan advies zijn we financieel benadeeld.

Ed
04-06-2019

Afschuiven, een soort vriendtjes politic

Ben al verzekerd bij arag, laste tijd een zaak aangemeld helaas wordt niet behandeld omdat niet onder dekking valt.

voorgesteld naar een advocaten kantoor (vriendtjes politic) en mij verteld omdat je lid bent bij arag krijg je een flink korting. maar achteraf blijkt stelletje dieven te zijn bijna elke dag ontvang ik nieuwe nota;s mijn zaak is geen moer vooruiit gegaan.

schande echt waardeloos wat ze doen met mensen klanten hebben zowiezo problemen ze maken het nog erreger.

JanWillem
28-05-2019

Afschuiven ipv adviseren.Kortom ARAG woekerpolis.

Verzekerd vanaf 2007 bij eerste rechtsbijstand vraag in 2019 meteen geconfronteerd met het zoeken om iets niet te doen.Wat een goede juriste , voor ARAG ,bij het service center.Ik heb mijn polis per direct laten royeren.Had ik in 2008 al moeten doen dan zou ik bijna € 3000 hebben voor een echte advocaat.

ARAG niet doen.

Franciscus
12-04-2019

ARAG rechtstegenstand

ARAG verzekerd zichzelf van geld (premie) dat men incasseert (via in mijn geval o.a. de daartoe samenspannende tussenpersoon SV-direct, en zie de klachten aldaar) terwijl er geen enkele dekking blijkt te zijn terwijl deze er WEL zou moeten zijn; dit in volledige tegenstelling tot hun schreeuwende TV reclame en uitingen her en der via alle mogelijke media om klanten (lees; SLACHTOFFERS) te werven.

ARAG blijkt via het internet dus slechts een ordinaire incasseerder, niets meer of minder, en doet alles af via mail. In gesprek kom je er niet ondanks duidelijke verzoeken om hulp(vragen).

Kort samengevat; Bezint eer ge begint en zegt het voort; ARAGGGGGGGGGGGGGGGGG.

Deze melding wordt toekomstig vervolgd nadat de rechter uitspraak zal hebben gedaan in een gewoon eigenlijk gedekt evenement maar welke nu dus op eigen kosten gaat worden ingeschakeld.

M.a.w. houd ook deze website in de gaten, naast mijn andere toekomstige publicaties betreffende ARAG.

26-03-2019

Nooit meer

Had geschil met mijn buurman uitbouw schuur en verwijdering schutting.

ARAG heft niets voor mij gedaan, zelfs geen mailwisseling met tegenpartij. Besteed vaak zaken uit aan tegenpartij. Willen zo snel mogelijk van je af weggegooid geld elke maand.

Evelien
18-03-2019

Arag staat alleen achter zichzelf

Arag is echt een rot organisatie met een behoorlijke tunnelvisie. Ze zien geen heil in geen enkele zaak. Wanneer je dan toch het gewenste resultaat bereikt met een externe advocaat, conform de polisvoorwaarden dat zij dan de advocaatkosten moeten betalen, willen ze dit alsnog niet doen. De klachtenafdeling is te triest voor woorden, waarbij ze je klacht totaal niet serieus nemen. Kortom je staat er alleen voor en de premie betaal je voor niks!

Rick
13-02-2019

Arag nooit meer

Ze hebben voor mij een zaak behandeld, waar door hun fouten in zijn gemaakt.

Vervolgens werd de zaak afgewezen bij de rechter, ze "wilden" hierna de gemaakte fouten niet herstellen.

Werkte toen als een stel makke schapen, echter toen hun hiervoor aansprakelijk gesteld werden door mij hebben ze de leeuwenkooi opengetrokken , en werden kosten nog moeite gespaard.

Zo hadden ze in eerste instantie moeten werken.

Sylvis
13-11-2018

Heel tevreden over Arag!

Ik heb een hele goede ervaring met Arag. Mijn dochter is onverwachts bevallen in Egypte maar mocht niet zomaar met haar baby het land verlaten. Daarom moesten we een advokaat inschakelen. Arag zou dit eigenlijk niet vergoeden omdat Egypte buiten het dekkingsgebied valt. Maar uit coulance heeft Arag toch toegezegd de advokaarkosten te vergoeden. Wij zijn hier uiteraard erg blij mee en willen Arag nogmaals hartelijk bedanken!

26-10-2018

Arag waardeloos!

Hebben de Arag in moeten schakelen bij een bestuursrechtelijke procedure tegen de gemeente i.v.m het verlenen van een omgevingsvergunning van het perceel naast ons. Werden door de Arag bijgestaan door een niet vakkundig jurist die geen enkele moeite voor ons deed en het niet nodig vond om naar de rechtbank toe te stappen. De Arag heeft de zaak met een klein bedrag, geheel niet in verhouding met de polisvoorwaarden afgekocht. Wij hebben uiteindelijk een externe advocaat ingeschakeld en zijn een gerechtelijke procedure opgestart. We zijn uiteindelijk door de rechtbank in het gelijk gesteld. Als de procedure de Arag te lang gaat duren, dan gaat het ze te veel kosten en de premie is toch al binnen! Kortom Arag zonde van je geld!

Rudolf
26-10-2018

Juristen die je verder het moeras in brengen

Bij inbraak,had ik een verkeerde rekening zonder opzet bij de tussenpersoon ingeleverd, onderzoeker van vidi maakt een taxatierapport op, vol met giswerk daar o.a ook mijn kluiskoffer met alle rekeningen zijn gestolen, juriste van arag, gevraagd voor hertaxatie,opperhoofd vanjuriste, meld kan tegen u werken, ik blijf volhouden voor een her taxtie, "elke consument heeft recht op een her taxatie alsdie niets eens met een schade rapport die voor de verzekeraar werkt" niet dus, 2jaar verder, verzekeraar stuurt een incasso op mij af, met steeds vreemde onkosten, ik weiger, toen ene duerwaarder, ik mocht een advocaat van hun of buiten af de zaak in behandeling nemen,kort geding tegen duerwaarder en verzekeraar, uitspraak,ik zougeld krijgen van verzekeraar,de onterechte ideal betaling per ongeluk meegestuurd de kosten van een onderzoekmoet ik betalen, daar er geen bezwaar isaangetekend tegen het taxatie rapport vanVidi, waari k velemalenom heb verzocht, kon de rechter slechts aangeven, klant kan zich niet beroepen op een hertaxatie omdat klant ik dusgeen bezwaar heb aangetekend, de juriste die mijn zaak behandelde heeft nooit bezwaar willen maken, waardoor ik nu dus zo'n € 16000 schade niet uitbetaald krijg, ik ga in hoger beroep, ben volledig klaar met arag juristen, die helpen je niet echt? je komt in een moeras terecht, omdat ze geen hertaxatie wilden uitvoeren, en alsje hun tv spots bekijkt wow,geweldig, maar totaal niks van waar allemaal,nooit een arag verzekering afsluiten, als je niet verder in de problemen wilt komen,je raak verder in een heel diepe punt.

Kar
16-09-2018

Belofte 50.000 euro polis verzekering die ze niet waar kunnen maken

Ik heb nu al een paar keer te maken gehad met Arag voor hulp op het gebied van verkeer, maar ook om arbeidsconflict. Als je recht hebt op een advocaat dan mag jij van Arag kennelijk als klant niet de advocaat aanwijzen die jij graag wilt voor jouw zaak. Zij bepalen welke advocaat zij voor jou willen inschakelen ook al is het een onervaren advocaat voor jou zaak. Je kunt het al invullen wat het voor gevolgen het heeft voor jouw zaak met een onervaren advocaat. Ik heb dat helaas meegemaakt. Verder wanneer jij als klant jou eigen zorgen meld bij Arag mbt jouw advocaat omdat hij/ zij niet functioneert dan doen Arag er niets mee met jouw probleem. Het alle ergste scenario is wanneer je in conflict raakt met jouw advocaat omdat hij of zij eigen koers vaart zonder dat met jou te bespreken. Hij of zij doet het op eigen houtje zonder rekening te houden met jouw wensen. Ik heb nog nooit eerder slechte en arrogante advocaten in mijn leven meegemaakt die werden uitgekozen door Arag voor jouw zaak. Wanneer jij als klant een betrouwbare advocaat kent uit het verleden en die jij als klant wilt voorstellen aan Arag willen zij er niets van weten. Verder beloven zij (Arag) in hun polis voorwaarden dat jij als klant 50.000 euro verzekerd bent, maar in werkelijkheid in de praktijk gaat het heel anders aan toe. Namelijk dat Arag jou simpelweg besodemietert met leugens die zij niet waar kunnen maken. Zij willen niet dat jij een zaak aanmeld bij hun, wat Arag graag wilt van jou is dat jij eindeloos betaald aan Arag zonder gebruik te maken van hun diensten. Dat is precies wat Arag graag van jou wilt zien, zodat zij geld aan jou kunnen verdienen. Als jij een zaak meld kost het hun geld en kunnen zij niets aan jou verdienen. Zo gaat Arag te werk. Je kunt maar beter niet bij Arag verzekeren.je bent bij deze gewaarschuwd hoe ze te werk gaan.

Ken
14-09-2018

Leugenaars

Valse informatie en te druk en personele zijn geen genoeg ervaringen . ik geloof ook niet in deze land recht heb