Arag reviews

2.3

12-09-2018

Totaal incompetente juriste

Heb Arag in moeten schakelen bij een arbeidsconflict. Kreeg vanaf het begin al de indruk dat de juriste die mij was toegewezen zich niet erg serieus met mijn zaak bezig hield. De periode voorafgaand aan de rechtszaak schitterde zij door afwezigheid en gebrekkige communicatie. Ik ben zelfs naar haar kantoor afgereisd om haar proberen uit te leggen waar het om ging. Eenmaal in de rechtbank heeft zij, ondanks mijn uitgebreid aangeleverde argumenten niks ingebracht tegen de advocaat van mijn voormalig werkgever. Het ging zelfs zover dat de rechter geïrriteerd vroeg waarom zij stukken pas op het allerlaatst inleverde bij de rechtbank; deze had ik reeds maanden van tevoren al naar haar gemaild. Na de slachting in de rechtbank kwam zij met smoesjes door te zeggen dat ze een hersenschudding had gehad ( ja je weet wel wie je bent). Ik vond de hulp al slecht in de tijd van de voorbereiding, dat had niets met een hersenschudding te maken. Je was een tijd ziek , een tijd op vakantie en een tijd onuitgelegd niet te bereiken. Schandalig! Dit zijn voor jullie misschien maar cases maar je speelt met de levens en de toekomst van je cliënten, dit hoor je serieus te nemen!

Maurice
10-09-2018

Houden het al snel voor gezien

Onlangs de ARAG ingeschakeld i.v.m. geluidsoverlast van mijn bovenburen, maar de ARAG kwam al heel snel tot de conclusie dat het om "leefgeluiden" gaat en er wettelijk niets aan kan worden gedaan. Had veel meer actie van de ARAG verwacht, bijv. geluidsmetingen e.d., maar dat kost blijkbaar te veel geld. Heb het idee dat ze helemaal niks voor me hebben gedaan.

06-07-2018

3 maal in de steek gelaten

Bij de aankoop van een huis bleek beslagname op het pand te staan. Hierdoor kon de Akte niet passeren bij de notaris. Daar er haast geboden was omdat anders de hypotheek akte zou verlopen en het beslag op het pand zou voortduren. hebben wij een advocaat genomen. deze belde vervolgens de Arag en kreeg goedkeuring voor vergoeding. Een aantal uren later kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mij op een zeer onvriendelijke manier vertelde dat dit niet doorging. we hebben de advocaat zelf moeten betalen en zelfs de tijd die de Arag aan de telefoon heeft besteed en de tijd die de advocaat nodig had om uitleg te geven en dingen uit te zoeken voor de ARAG moeten betalen. dus door arag zijn zelfs onze kosten ongeveer 450 euro duurder geworden. in 2011 hebben ze me laten zitten met een letsel zaak en een paar jaar geleden heeft het meer dan drie maanden geduurd om een simpele schade op te lossen. Walgelijk! walgelijk! walgelijk! het gesprek dat arag met de avocaat heeft gehad heb ik op mijn mobiel opgenomen.ik overweeg om het op facebook te zetten. ik ga dan ook mijn Arag verzekering opzeggen!

Luc
05-06-2018

Arag geeft geen juridische ondersteuning want limiet is bereikt.

Jaren geleden sloot ik een rechtsbijstand verzekering af die op alle gronden juridische ondersteuning zou geven. Arag kenmerk 2018027783-01 Met veel moeite mocht ik beroep doen op een externe advocaat voor een kortgeding. Nu 2 jaar later de tegenpartij mij dagvaardt in een nieuw op te starten bodemprocedure en per direct 80000€ van mij eist geeft Arag geen gehoor. Had ik de afgelopen 2 jaar de premie maar niet betaald aan Arag. Men laat weten dat de maximale dekking reeds verbruikt is. De afd. klachtenafhandeling laat ook weten dat men geen ondersteuning meer wenst te geven want de polis is duidelijk. Wat heb je nou aan zo'n polis?

Herman
25-05-2018

Heel slecht Eerlijk wordt direct gestraft Staan je slecht te woord en horen alleen wat ze zelf willen horen.

Thea
23-04-2018

Hulp en volhouden

Heb 2x arag in moeten schakelen , ben 2x perfect geholpen eerste zaak betrof reparatie nota waar ik het niet mee eens was arag heeft de nota betaald! Tweede zaak was schade bij aanrijding er is wel een jaar over heen gegaan , de kans was klein dat we de zaak zouden winnen , uiteindelijk na volhouden door arag gaat de tegen- assuradeur toch over tot betaling! we zijn goed op de hoogte gehouden en zijn uiteindelijk bijzonder blij dat het recht zegen viert , alles dank zij arag! Ik raad de verzekering absoluut aan

Martijn
23-04-2018

Helpen niet, zo snel mogelijk volgende zaak

Hulp gevraagd bij een gevalletje aanrijding, werd opgebeld door een wijze vrouw die mij de verkeersregels uit ging leggen en verder absoluut geen poging deed om mij te helpen. Leek wel of ik met de tegenpartij aan de telefoon hing. Je zal toch verwachten dat ze daar een oplossing zoeken voor een schade van 1000 euro? Echt slecht!

Natasja
15-03-2018

Zeer positief

Ik heb ARAG een paar keer in moeten schakelen en ben iedere keer goed geholpen.

Ben zeer positief over dit bedrijf.

Walter
04-01-2018

Nooit meer weg

Ik heb helaas in mijn leven 3x gebruik moeten maken van deze organisatie en ik ga er nooit meer weg! 2x verkeersongeval en 1x familie sterfgeval in het buitenland. Zeer deskundige hulp en gaan net zo lang door tot er een passende oplossing is gevonden.

Lida
29-11-2017

Alles doen om je uit te sluiten

Tot 2x toe getracht arag bij een conflict in te schakelen, maar ze doen er alles aan om je niet te hoeven helpen. Ze vinden altijd wel iets om je uit te sluiten. Wel geld innen, maar helpen ho maar. Neem nooit een verzekering bij Arag.

16-11-2017

Lijkt meer op een callcenter

Telefonisch is de aan jou toegewezen "deskundige" ronduit slecht bereikbaar en de antwoorden op je mails lijken meer uit een chatrobot te komen dan door een echte deskundige te zijn geanalyseerd. Je zoekt iemand die de tijd voor je neemt, ja kan dan echt beter zelf iemand inhuren, je krijgt het gevoel dat het geld toch al binnen is en ze zo snel mogelijk van je af willen.

Anton
05-10-2017

Alleen net afgestudeerde juristen.

Kan alleen het advies geven om geen rechtsbijstand te nemen. Zelf heb ik dan Arag. Nu dus conflict met werkgever. Wat krijg je dan, een snotneus die net 2 jaar is afgestudeerd en wiens grootste wapenfeit is dat ze tot 1 jaar geleden teamleider was bij Albert Hein. En dan raar vinden dat ik mijn procedure niet door haar wil laten voeren. Advies. Bespaar het geld van Arag en zet dat op een rekening. En als je dan een juriidische probleem hebt, zoek dan een goed jurist. Levert je meer op.

Ans
18-01-2017

Medisch adviseur geeft foutieve meldingen

De medisch adviseur van Arag heeft volgens de klachten informateur mij telefonisch gemeld jl vrijdag dat ,zij of hij van mening was en het niet aangetoond was dat mijn medische borst verkleining noodzakelijk was ,terwijl 4 artsen bij de aan vraag vermeld hebben Medische noodzaak .In de afwijzing stond ook nog Mocht onze adviseur van mening zijn dat de afwijzing gegrond is ,kan arag niets meer voor je doen In het besluit staat dat hij of zij arts is .Die hebben toch ook een eed afgelegd dat ze altijd de waarheid moeten spreken . Mijn aanvraag is dus afgekeurd . door mijn zorgverzekeraar . De artsen en chirurg die ik heb nav Liegen niet met de boodschap dat het een medische indicatie betreft . Hier klopt iets niet

Paula
02-04-2016

Zeer deskundig

Heb hele positieve ervaringen met Arag. Snel, to the point en ervaren. Zaken op waarde weten te schatten. Onmisbare hulp. Denken goed mee en denken vooruit.

Nano
10-07-2015

ARAG! ZONDE VAN JE GELD

ARAG is gewoon geldklopperij. Ze zitten standaard polisvoorwaarden op te lezen en meer niet. Ze sturen mailtjes heel bijdehand met titels voor hun naam.Ik heb al twee keer een beroep op ze gedaan en tweemaal al met een flut antwoord weggestuurd want niks valt onder de polisvoorwaarden. NIET MEE IN ZEE GAAN!

Aad
08-04-2015

Goed geholpen!

Al jaren verzekerd omdat ik niet zomaar het geld heb liggen om een advocaat in te schakelen. Laatst een geschil met mijn ex-werkgever en Arag heeft mij hierbij goed geholpen. Het kwam wat sloompjes van gang maar toen ze eenmaal aan het werk waren hebben ze alles prima voor mij opgelost. Ben tevreden over de mensen bij deze maatschappij!

Ron Zwart
29-12-2014

Grote Klacht. Arag zet klanten in de kou!

Wij Arag ingeschakeld i.v.m. een aanschrijving van de gemeente Schagen m.b.t. het niet voldoen aan het bestemmingsplan. (Overigens door de BOR achterhaald.) Vanaf 15 november 2012 hebben wij ARAG aansprakelijk gesteld i.v.m. het niet tijdig indienen van een verzoek tot opschorting bij deze procedure waarvoor wij ARAG hebben ingeschakeld.

Een medewerker van ARAG heeft dit verzoek tot opschorting, ondanks onze sommaties daartoe, 2 weken te laat gedaan. Hierdoor ontstond een verbeurde dwangsom ad € 20.000, -. Volgens de medewerker kwam alles goed en hoefden wij ons niet druk te maken.

ARAG maakte zich vervolgens sterk om de opgelegde dwangsom ongedaan te krijgen. ARAG voerde hiervoor een publiekrechtelijke en een privaatrechtelijke procedure tegen de gemeente Schagen. Beide procedures boden geen soelaas, de dwangsom was reeds verbeurd en moest worden betaald aan de gemeente Schagen.

ARAG heeft van meet af aan erkend dat het verzoek tot opschorting niet tijdig werd gedaan en zou de verantwoording hiervoor nemen.

Wij werden bij dwangbevel door de gemeente Schagen gesommeerd om de verbeurde dwangsom te betalen. Er werd zelfs beslag gelegd op ons huis om de dwangsom betaald te krijgen. De dwangsom + kosten zijn inmiddels opgelopen tot € 20.983,69. Wij hebben op 12 augustus 2014 ARAG verzocht de volledige claim te betalen waarvoor zij verantwoordelijk zijn.

ARAG wil dit niet betalen maar bied ons uit het niets een vergoeding van € 5000, - ter finale kwijting, en als wij hiermee niet snel akkoord gaan vervalt.

Wij hebben hierop een gesprek aangevraagd met Arag waar *** de gesprekspartners waren.

Geen excuses van Arag, niet vragen naar ons idee m.b.t. de schade, niet serieus luisteren naar onze argumenten, alleen achterover zitten en de bal zo gauw mogelijk buiten de lijn spelen.

Ondertussen zeggen zij nog “wij pakken het professioneel aan, mevrouw en meneer”.

Kortom: slikken of stikken!

Arag heeft werkelijk geen idee wat de emotionele en financiële problemen van ons zijn, door hun geblunder en hun arrogante opstelling.

Word vervolgd: