Michiel
19-01-2022

Duidelijk, simpel en goeie hulp via WhatsApp

Jurjen
10-01-2022

Het online afskuiten is een crime. Zelfs recent geresette wachtwoorden worden niet geaccepteerd. Je komt er gewoon nagenoeg niet doorheen. Als je een nieuw ww aanvraahgt krijg je geen sms retour. En dan?

04-01-2022

31-12-2021 verzekering aangevraagd en nu al geregeld. Vlotte service!

Judith
02-01-2022

Ditzo doet het erg goed in de Eerlijke Verzekeringswijzer!

Jammer van de inboedelverzekering is dat het niet snel duidelijk wordt wanneer je je extra zou willen verzekeren in de 'overige/extra' risicocategorie.

Dars
31-12-2021

Bedankt Ralph voor je snelle reactie en bevestiging. Nog nooit zo snel aangesloten op een verzekering, zelfs na email contact.

Eenvoudig om een verzekering aan te vragen op de site, goede toelichting op de onderdelen en gelijk een goede indicatie wat het maandbedrag wordt.

Wout
21-12-2021

Prima online.groet wout

Marielle
02-12-2021

Afsluiten ging redelijk makkelijk. Ik had wel wat vragen maar de chat blijkt tijdens kantooruren niet bereikbaar. Ook werkt het inloggen (de knop) naar Mijn Ditzo (overige verzekeringen) niet. Uiteindelijk een lange url in de url-balk moeten typen.

10-11-2021

Vlekkeloos en vertrouwd

Marinus
06-10-2017

Niet duidelijk wat er wel en niet verzekerd is

Via independer een inboedelverzekering afgesloten. Zo goed mogelijk doorgelezen wat wel en niet verzekerd is. Als gadget enthousiasteling extra gelet op verzekeren van tablet, telefoon, laptop e.d.

Expres een all-risk verzekering afgesloten. Wil ik recent de reparatie van mijn tablet declareren. Word het direct afgewezen.

Nu is het bijna december en heb ik toevallig recent een huis gekocht, maar ik weet al waar mijn opstal en autoverzekering NIET wordt afgesloten!

Dan ook nog de klantenserrvice hun houding.

EEN DIKKE VETTE 1 VOOR DITZO!

Lenn
18-12-2015

Duurt erg lang

Eerder dit jaar 1 schade opgegeven, deze werd vergoed, de afhandeling was netjes, alhoewel er veel tijd overheen ging. Tot zover was ik tevreden. De 2e schade die momenteel nog in behandeling is duurt Erg lang. Ik ben zeer afhankelijk van m'n telefoon om medische redenen, werk, etc., maar bij Ditzo (of de ingeschakelde verzekeraar?) lijken ze daar niet om te geven; e-mails worden beantwoord met 'we nemen spoedig contact op', maar daar gaan rustig na elk mailtje een aantal dagen overheen. (Vaak niet zo erg, echter wel wanneer het je onbruikbare telefoon betreft). Wat ik wel snel ontving was een afwijzing, omdat 'val-schade' niet onder mijn dekking zou vallen, dit terwijl de telefoon beschadigd is door waterschade en dit duidelijk naar Ditzo is gecommuniceerd. Dit heeft de iPhone reparatie store bevestigd en hiervan heeft Ditzo de schade offerte van ontvangen. Waar ik slecht tegen kan is wanneer een verzekeraar oneerlijk omgaat met z'n klanten. Mijn ervaring met Ditzo begint vervelende sporen achter te laten.

Natalie
27-08-2014

Ditzo is niet zo....

Inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering afgesloten bij Ditzo.

Na 3 maanden krijg ik ineens een brief dat mijn inboedelverzekering is opgezegd vanwege wanbetaling.

Betalingsbewijzen gemaild, geen reactie, gebeld, ik word teruggebeld, geen reactie...ik stuur een App (nieuwe service!) of ik alles nog maar een keer wil mailen of bellen...

Nee dank je wel, ik ben blij dat ik er vanaf ben, als dit al zo waardeloos is geregeld hoe gaat het dan als je schade zou hebben? ik wil het niet weten!

Gerard M.
12-02-2014

Was goed, nu bar slecht

Ik ben/was een tevreden Ditzo klant. Juist het feit dat je online alles zelf kon regelen en zaken kon checken was een groot voordeel en de reden om daar alle verzekeringen onder te brengen.

Zo heb ik daar een auto-, inboedel-, aansprakelijkheids-, opstal- en zorgverzekering lopen.

Per begin 2014 was de FUN ineens over. Niks meer te regelen online, telefonisch onbereikbaar. Na wat email gewisseld te hebben, krijg je te horen zeg alles maar op en sluit het maar opnieuw op onze nieuwe site.

Leuk aanbod maar:

WAP gaat van € 2,60 per maand naar € 3,62 met mindere dekking;

Auto gaat van € 53,20 per maand naar € 41,96 maar zonder all-risk;

Opstal gaat van € 29,46 per maand naar € 23,59 maar met mindere dekking;

Inboedel van € 7,68 per maand naar € 35,25 voor dezelfde dekking.

Dus geen betere voorwaarden en wel hogere premies.

Ditzo wil gewoon van hun klanten af en heel snel.

Victor
31-10-2013

Top afwikkeling van een storm schade, Maandag schade gehad i.v.m. storm. Maandag middag gemeld.

Dinsdag middag werd ik gebeld voor de details, en woensdag middag had ik het geld op mijn rekening. Top Ditzo ga zo door

16-06-2013

wij gingen op paar uurtjes weg op 7 feberarie

7 uur weg rond 10 uur weer terug

maar er waren meer mensen geweest wij weg en de inbrekers binnen

alles was mee genomen zelf mijn kluis is weg

alles open gebroken

inmiddels 15 juni zeer slechter verzekering ik zoek nu een andere verzekering bellen mailen doei

nog niets gehoord van ditzo

zelf aldoor gebeld maar zeggen inbehandling genomen naar 4,5 maanden word je het wel zat

05-12-2012

Mijn ervaring is bijzonder slecht met Ditzo inboedel verzekering. De schade welke ik heb geleden is een inbraak in mijn woning. Na melding ben ik nu 1 maand en een week verder en heb tot nu toe nog steeds geen duidelijkheid. Het enigste wat je krijgt te horen is dat ze de zaak in behandeling hebben.... Ik heb eindeloos zelf moeten bellen na herhaaldelijk een toezegging heb gekregen dat Ditzo zelf terug zou bellen voor een afgesproken tijd. Elke keer werd ik niet terug gebeld maar kreeg steeds te horen, sorry onze teamleider zit in bespreking. Ik heb een volledig dossier opgebouwd en deze begint erg lang te worden. Vooral omdat Ditzo nu de zaak heeft overgedragen aan ASR Verzekeringen N.V. Zij zijn namelijk als de schade wat hoger uitvalt degene die moet en mag beslissen. Ditzo handeld dus "kleine" schade's zelf af maar als het buiten een bepaald bedrag valt geven zij de zaak over. Bij mij is dus het geval. Maar waarom geven zij de zaak dan niet direct over aan ASR Verzekeringen N.V.en niet pas na bijna een volle maand!!!! Dit noem ik gewoon aan het lijntje gehouden worden en het voorval dat je niet hoort van hun noem ik van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Het ergste is nog dat er schade is geleden, en je vervolgens het gevoel krijgt dat Ditzo dus ASR Verzekeringen zelf deze schade niet wil accepteren. Ik dacht toch echt dat een schade bij Ditzo snel afgehandeld zou worden, maar niet is anders waar!

Dus trek zelf hier conclusie uit......

Casper
01-06-2011

nadat ik die irritante reclame reclame van ditzo had gezien en ik een nieuwe inboedel en opstalverzekering moest heben ging ik mijn maandprijs berekenen op de ditzo website. De prijs viel mij best wel mee, maar toen ik ook bij FBTO en nog een paar ging berekeken zag ik dat ditzo een stuk goedkoper is. toen heb ik mijn inboedel en opstal(woonhusi hete het geloof ik) bij ditzo afgesloten. krijg direct polis. snel geregeld hoor!

groeten capser