BEN reviews

2.6

Tim
10-12-2019

Hopeloos bedrijf

Verschikkelijke klantenservice. Het is duidelijk niet de bedoeling dat problemen opgelost worden.

Farhangi
29-10-2019

Gewoon goed

Ik heb jaren abonnementen bij Ben nooit probleem gehad ,alleen maar heeft zwak netwerk verder prima.

M.smith
29-07-2019

Nooit geleverde headset

Triest gewoon van kasje naar de muur en alweer 3 mnd verder

Carla
29-05-2019

Aanrader

Nooit problemen mee gehad. Makkelijk zelf dingen aanpassen, je krijgt bericht als er iets wijzigt. Al jaren tevreden.

Babette
06-06-2018

Goede goedkope provider

Altijd overal bereik en duidelijke info online. Al jaren klant en nog steeds tevreden.

Jeltje
31-05-2018

Onjuiste informatie vertrekking en niet bereid te herstellen

Op zich een tevreden klant geweest bij Ben tot de laatste maand. In april (ruim op tijd) een nieuw abonnement bij Hollands Nieuwe afgesloten met nummerbehoud. Dit zou gaan plaatsvinden op een datum die niet uitkwam. Vervolgens heeft Hollands Nieuwe een datumwijziging ingeschoten, die niet doorkwam bij Ben. Ben heeft, na vier keer heen en weer bellen tussen Ben en Hollands Nieuwe, gezegd dat ik Hollands Nieuwe de opdracht moest geven om de portering te annuleren en er opnieuw met de andere wensdatum erin te laten zetten. Nu wordt deze nieuwe wensdatum niet geaccepteerd door Ben, omdat volgens de medewerker van de klantenservice, er geen annulering (hun eigen opdracht!) in gezet had moeten zijn, maar een andere wensdatum (waarvan zij dus beweerden dat die niet aankwam). De klantenservice van Ben geeft onjuiste informatie en zijn niet bereid om hun eigen fouten te herstellen. Al met al een bijzonder slechte ervaring. Ik was dus op zich een tevreden klant, maar met deze actie hebben ze elke kans verkeken dat ze mij terug zien.

Geert
01-04-2016

Goed begin!

Vandaag de overstap gemaakt van t-mobile naar ben, dit puur vanwege de betere prijs.

Overstap verliep vlekkeloos, er werd goed gecommuniceerd m.b.t. het nummerbehoud en momenten van simkaart plaatsen e.d. De dekking is precies wat ik al van t-mobile gewend was.

Ze zouden van mij alleen de mb-pauze, die klanten beschermt tegen ongewenste kosten bij overschrijding van het datalimiet, standaard aan mogen zetten. In de overzichtelijke app is dit overigens met 1 schuifje omzetten gedaan.

Verder kan ik nog niks zeggen over facturering of eventuele klachtenafhandeling, maar ik verwacht hierbij geen problemen.

Sanne
09-12-2015

Geen problemen

Ik ben probleemloos overgestapt van Vodafone naar Ben, met nummerbehoud. Gebruik het nu al een jaar en er zijn geen complicaties geweest. Ga af en toe wel wat over mijn abonnement heen, vanwege mijn internetbundel, omdat dan het notificatie smsje dat de bundel op is wat later wordt gestuurd. Maar ach, die euro kan ik wel lijden.

Céline
29-10-2015

Hopeloos

Al vanaf eind mei/begin juni bezig met een sim only aanvragen mét nummerbehoud. Eerst heel lang niks van gehoord, vervolgens 3 tot 4 keer in een tijdsbestek van 3 maanden gehoord dat nummerbehoud steeds niet werd geaccepteerd door de kpn, want mijn simkaartnummer klopte niet met mijn nummer bij de kpn. Uiteindelijk kpn gebeld en die zeiden dat ze een heel ander simkaartnummer doorkregen dan dat ik heb doorgegeven aan Ben. Hierna had ik een tijd niks meer gehoord, dus weer gebeld. krijg ik te horen dat het wel is gelukt en dat mijn abbo ingaat op 12 oktober. Nu heb ik al ruim 2 weken helemaal niks meer want mijn abbo bij kpn is ook opgezegd. Vorige week gebeld en ze hadden het doorgestuurd naar het hoofdkantoor, zou binnen één week sowieso allemaal geregeld zijn. Wat blijkt, hebben zij mijn nummer ook nog eens weggeven. Is nu al één week en drie dagen geleden en nog steeds geen eind in zicht.Vandaag weer gebeld en moet morgen weer terug bellen, want de persoon die erover gaat is niet aanwezig. Het liefst ga ik weer zo snel mogelijk weg als ik mijn nummer weer terug heb, maar ben bang dat ik dan nog langer in de shit kom. Áls ik ooit al mijn nummer weer terug krijg. Nu nog maar even afwachten hoe lang dit in hemelsnaam nog gaat duren.

Het rare is, bij mijn moeder en broertje wel direct en snel gelukt om over te gaan met nummerbehoud....

23-09-2015

Zeeeeeeer slechte provider! Waardeloos.......

Sinds einde juli 2015 TWEE contracten met GSM afgesloten met nummerbehoud. Overstap zou ergens begin augustus plaatsvinden...helaas, nummerbehoud was (nog) niet goedgekeurd door de oude provider (Ziggo : alleeen maar positieve ervaringen mee!).

Okay, dat zou kunnen....nu, weer een maand later nog steed HELEMAAL NIETS vernomen van BEN, geen SMS, geen mail...dood.

Toch maar eens met Ziggo gebeld en mijn vermoeden bleek correct: Ziggo heeft helemaal geen porterings aanvraag ontvangen.

Maar een mail gestuurd naar BEN (want de klantenservice sluit om 17:00). BEN benieuwd hoe lang dit gaat duren...

Gelukkig kan ik nog steeds gebruik maken vdna de Ziggo abbo' s

Ik heb nu al spijt dat ik BEN overgestapt...volgende keer een SIM-lock vrije telefoon kopen en geen abbo meer. Gewoon een Ziggo abbo, dat is per maand opzegbaar en de klantenservice is tot 23:00 bereikbaar.

BEN, doe je werk en lever de diensten waarvoor de klanten betalen!

14-07-2015

Waardeloos bedrijf enorme wachttijd van 3 maanden om een werkende simkaart te krijgen met nummerbehoud. Waardeloze website je kan er niets aanpassen activeren of wijzigen iedere keer moet je jaren 90 een helpdesk bellen waar je 30 tot 60 minuten in de wacht staat. amateurzooi eerste klas ! Ver bij vandaan blijven je wordt er treurig van , totaal kansloos bedrijfje

Ron van z.
10-07-2015

Eindeloos wachtten en wachtten en wachtten

Ben is niet meer wat het vroeger was helaas, aanvragen blijven maandenlang "op de plank liggen" terwijl dat bij andere providers binnen 10 dagen geregeld is. Hopeloos ongemotiveerd slecht bedrijf. Ook emails worden niet beantwoord en de helpdesk heeft een wachttijd van vaak meer dan een uur. Belofte's die ze doen om je terug te bellen komen ze niet na. Echt zieker dan ziek. Jammer eigenlijk allemaal.......

Robje
07-07-2015

Slechtste provider met stipt

na 2,5 maand wachhten 20 emails en paar keer meer dan 1 uur in de wacht gestaan bij de helpdesk heb ik mijn aanvraag voor mijn sim-only ontbonden middels een aangetekende brief. Het kijkt wel een zolderkamer bedrijf waar 2 man werken die beide ziek in bed liggen, er gebeurt gewoon niets. Ver bij vandaan blijven is mijn advies

M. Helder
28-04-2015

BEN telecom, schaam je!

Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken.

CHANTAGE!

Sofia
07-04-2015

Functie niet beschikbaar

Mijn telefoon was gestolen. Meteen de klantenservice gebeld om mijn simkaart te blokkeren. Het was op dat moment niet mogelijk om een nieuwe simkaart aan te vragen; het was namelijk 's avonds.

De volgende dag heb ik via internet een vervangende kaart aangevraagd, dat lukte toen nog, maar deze was (terwijl ik mijn huidige adres netjes had gewijzigd op de site) naar een oud adres gestuurd. Ik wilde maar weer een nieuwe aanvragen, maar toen begon het... Op de site stond: "Functie niet beschikbaar". De sleutelwoorden van Ben heb ik ontdekt, want zo ging het vervolgens bij alles. Via facebook geprobeerd contact met ze te krijgen, maar die pagina hebben ze volgens mij alleen voor de sier. Via de klantenservice (in totaal twee keer ruim een half uur aan de telefoon gehangen met een prepaid-simkaart. Dat loopt hoog op...) heb ik een nieuwe aangevraagd. Ze waren wel zo netjes om deze kosteloos te vernieuwen. Na een week lag het in de bus, maar ik kon hem niet gebruiken. Op de site heb ik geprobeerd deze te activeren, maar helaas: "Functie niet beschikbaar". Weer lange wachttijden bij de klantenservice. De eerste keer was ik te vroeg door mijn beltegoed heen, dus in totaal heb ik weer twee keer moeten bellen. Eindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon, zij zou het voor mij activeren; binnen 24 uur zou het in orde zijn. Niet dus. Wéér gebeld, wéér een half uur wachttijd. Eenmaal iemand beschikbaar, die zag dat de simkaart nog geblokkeerd was. Nu zou het écht binnen 24 uur moeten lukken... Dat is inmiddels 4 dagen geleden en nee, ik kan hem nog steeds niet gebruiken. Inmiddels heb ik dus ruim een maand voor niks mijn abonnementskosten betaald en nog hoge telefoonkosten via mijn prepaid-kaart gemaakt ook. Ik stap per direct op!

Bas Claassen
27-08-2013

LET OP! Voor je je bij BEN aansluit!

Als u overweegt bij BEN een abonnement te nemen doet u er goed aan zich eerst van het volgende te vergewissen.

Ik kan gerust stellen dat BEN een van de slechts functionerende klantenservice heeft die ik in 43 jaar ben tegengekomen. Het gebrek aan flexibiliteit en empathie is stuitend.

Daarnaast moet u rekening houden dat u elke maand uw rekening grondig moet controleren, aangezien ze lukraak bedragen afschrijven die niet gegrond zijn. In mijn geval heb ik nog meer dan 300,- Euro tegoed die ze onterecht van mijn rekening hebben afgeschreven, waar ik nu al 2 maanden op wacht. Telkens is er een ander excuus.' Volgende maand zal het worden verrekend', 'We zijn er net mee bezig', 'Er is wat vertraging bij het terug storten' (nooit bij het innen trouwens, dat is altijd stipt op tijd). Ook is er nooit een manager te spreken. Ik ben zover dat, als het geld er volgende week niet is, ik aangifte van diefstal ga doen.

Het lijkt wel of BEN al het oude personeel van KPN van voor de privatisering heeft overgenomen.

Uiteraard, als u Service, slecht bereik in het buitenland en bij restitutie van het kastje naar de muur worden gestuurd u niets uitmaakt bent u bij BEN aan het goeie adres.