Jessie

Goed

snel aan de telefoon, makkelijke declararatieservice. en zelf je zorg kiezen, erg belangrijk

Ben nu 2 jaar verzekerd bij Ditzo en heb geen slechte ervaringen

Tot op heden alles in orde

J. de Vries

Goedkoop, goede basisvoorwaarden

Slechts 1 declaratie in hoeven voeren dit jaar. Bij in de prijs zat een bedrag voor eigen risico. met de declaratie werd dit helaas geweigerd. Terwijl dit toch echt in het basispakket staat. Gelukkig geen situatie gehad waarbij ik mijn eigen risico moest betalen, maar anders betaal je dit dubbel! Verder prima verzekering!

Gerben

Lean and clean!

Ditzo biedt een goede zorgverzekering zonder teveel poespas qua geregel en gedoe. Snel reactie, alle via internet, maar toch blijft persoonlijk contact mogelijk. Ideaal!

Jeroen van den Nieuwenhuijzen
17-11-2014

Goede, duidelijke en snelle service.

Ditzo is een professionele organisatie met duidelijke communicatie. De enige verbetering zou zijn om gemaakte kosten sneller door te berekenen, zodat er achteraf geen vervelende facturen komen waar je niet meer op rekent.

Irene
17-11-2014

Tot nu toe prima verzekering.

Ik heb geen contact gehad met Ditzo, het enigste wat ik heel veel fijner zal vinden is als je met inlogcode etc. kan inloggen., zodat je weet wat er betaald is.

Jungja

Vrij is ook echt Vrij

Nu sinds 3 jaar verzekerd bij Ditzo. Ben zeer tevreden over deze verzekeraar.

Goede klantenservice en de vrije keuze is ook echt vrij bij Ditzo. Snelle afhandeling van declaraties.

Ben zeer tevreden.

Napjus

Gaat wel

nu alle verzekeringen zijn te duur ,maar probeer zoveel mogelijk zelf te dokteren

hou het wel in de gaten alle nieuwe verzekeringen .

Komt ook door die verrekte regering die zorgt dat al die verhogingen door kunnen gaan .

Goed!

Een prima en betaalbare zorgverzekering!

Jmc pennock
17-11-2014

Perfect in orde, alles loopt makkelijk. bedrijf gaat zeer coulant met claims om.

Toen ik een claim in diende, waar ik eigenlijk geen recht op had, gezien de polisvoorwaarden, werd er toch uitgekeerd. Ik blijf zeker bij Ditzo!

Jan aalders

Prima verzekering

dit jaar gelukkig nog geen gebruik te hoeven maken van de zorg verzekering.

Jaap
17-11-2014

Eigenlijk loopt alles op rolletjes

We zijn zeer tevreden over Ditzo. Vooral het digitaal inzien van facturen, de mails met notificaties van nieuwe documenten die klaarstaan en het eenvoudig aanpassen van je pakket bevalt ons prima. De mails komen af en toe en worden niet als hinderlijk ervaren. Facturen worden netjes betaald en dit alles staat in een keurig overzicht. Waarom dan geen 8 of 9? Omdat we één ervaring hebben met een factuur van de huisarts die we zelf moesten betalen, waar we over hebben gebeld. De medewerker zou haar best doen om dit terug te draaien omdat we eigenlijk wel gelijk hadden. Hier hebben we helaas niets meer over gehoord, en om nou om 30 euro wéér te gaan bellen en het hele verhaal uit te leggen, daar hadden ook wij geen zin in. Een klein puntje misschien, maar toch wel een vlekje op onze - verder goede ervaringen met Ditzo. Dus toch nog een 7, een dikke vette voldoende. ;)

Jannie vissers

Goede verzekering

gelukkig hoef ik weinig gebruik te maken van mijn verzekering bij ditzo.

Maar als je ze nodig hebt word alles goed en snel geregeld.

Prima verzekering!

Joop
17-11-2014

Ditzo kenmerkt zich door er voor zichzelf te zijn in plaats van een dienstverlen

Elke contact met ditzo heeft me teleurgesteld. De responstijd op berichten is traag, de overgang op hun nieuwe website was dramatisch op het gebied van service en duidelijkheid, en het meedenkende vermogen van de werknemers is nihil.

Ik weet één ding zeker, Ditzo, nooit weer.

Bert Kloosterman

Degelijke informatie

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid, dat wij de zorgverzekering niet nodig hadden. Praktische ervaring hebben wij dus niet. Wat voor ons wel belangrijk is, dat Ditzo goede informatie geeft en de indruk wekt dat men alles en iedereen serieus neemt en dat men betrokken is. Het gaat ten slotte om mensen die de zorg nodig kunnen hebben en volgens mij staan dei bij Ditzo centraal. Dat kan niet van alle zorgverzekeraars worden gezegd.

Bert Kloosterman

17-11-2014

Tot nu toe een goede zorgverzekering

Heb er goede ervaring mee alleen hoop ik dat ze dat ook blijven.

En dat ze niet met de prijs omhoog gaan anders kan dat wel eens anders uitpakken.

Annabel
16-11-2014

Een goede verzekering voor een goede prijs

Alles rondom betalen, declareren en inzicht in vergoedingen verloopt soepeltjes en duidelijk. Ik kon helaas een tijd mijn zorgverbruik niet raadplegen; het duurde best lang voordat het opgelost was. Ter compensatie heb ik van Ditzo een mooie attentie ontvangen. Hulde.

Goedkoop en middelmatig

Ik was altijd wel tevreden met Ditzo maar ben van mening dat de afhandeling van rekeningen te langzaam verloopt. Komend jaar zal ik daarom een andere verzekering nemen.

F.debeefe

Geen problemen met Ditzo

Vind het allemaal gemakkelijk goed gaan. Het is duidelijk en tandarts declaratie kan over het net dus daarvoor al geen actie meer te nemen naar de brievenbus!

De tandartsvergoeding wordt ook snel uitbetaald.

Alleen de afhandeling van de eigen bijdrage vind ik geregeld verwarrend: Het overzicht komt per mail maar wanneer de uitbetaling is is niet direct duidelijk af te lezen en vaak weken later pas......

Juanita
16-11-2014

Tot nog toe erg tevreden

Geen enkel probleem ervaren met declaraties van ziekenhuis, kliniek of tandarts...

Ga wel weer goed rond kijken of ik komend jaar nog beter uit kan zijn bij andere verzekering...