13-09-2012

Zeer goede ervaring, zijn zer snel in het afhandelen van kosten.

Erg goede overzichten van de rekeningen en betalingen.

Alleen maar goede ervaringen.

13-09-2012

Ik ben voor het eerst sinds lange tijd tevreden over mijn zorgverzekering.Ik ben al bij diverse instanties geweest maar altijd een hoop gezeur gehad.

Hier wordt altijd alles keurig en snel geregeld.

Het enige nadeel is dat mijn tandarts niet rechtstreeks kan declareren bij Ditzo.

Verder een prima verzekering voor een zeer voordelige prijs.

Ga zo door en ik blijf zeker klant bij jullie

13-09-2012

Super snelle betaling van de declaraties.

13-09-2012

- administratief een uitzondering in verzekeringsland ! Lekker snel, simpel maar wel duidelijke polisvoorwaarden

- op internet een eigen account met alle verzekeringen - prima!

- vragen aan de robot-dame levert echter geen winst op - bellen is beter! Hier kan DITZO nog wat aan doen!

- afhandeling schades - niet overal zijn aangesloten schadeherstelbedrijven te vinden - dat kan beter!

13-09-2012

Verzekeren ging erg gemakkelijk, informatie is op de site goed terug te vinden. Bij vragen is er altijd iemand bereikbaar, zonder dat je lang in de wacht staat. Vriendelijke mensen.

Makkelijk en snel inzage in declaraties (zo wordt ook inzichtelijk hoe duur zorg is).

13-09-2012

Ditzo is goed met de vergoedingen van artsen, tandartsen dus geen klachten

13-09-2012

Alles wordt wel netjes afgehandeld maar het een duurt mijns inziens te lang als je een vraag indient voordat je antwoord krijgt. Met de Reisverzekering heb ik kort geleden slechte ervaring opgedaan

13-09-2012

goede ervaringen,alles is heel duidelijk en overzichtelijk,snelle vergoeding en het meeste gaat rechtstreeks.

Prima!

13-09-2012

Ditzo is een goede en goedkope zorgverzekering!! Ik raad het iedereen zeker aan. Ze zijn altijd telefonisch goed bereikbaar, en de personeel is altijd zeer vriendelijk.

13-09-2012

een makkelijke online verzekering, met duidelijke overzichten.

Overzichten die betaald zijn en aan wie de bedragen zijn overgemaakt of gerestitueerd.

Een snelle afhandeling van ingediende rekeningen en declaraties.

Bij telefonische vragen, krijg je duidelijke antwoorden.

Echt een aanrader en voor de prijs hoef je t niet te laten.. super!!!!

13-09-2012

Mijn ervaringen met ditzo zijn uitstekend.

Ik heb alleen nog ervaring met het afsluiten van de verzekering.

Het afsluiten ging snel en makkelijk. Werd gelijk perfect geïnformeerd

En kreeg ook gelijk de bevestiging.

13-09-2012

Ervaring is tot nu toe goed. Ik heb tot nog toe geen aanspraak gemaakt op de diensten van Ditzo zorgverzekeringen.

Via de (persoonlijke) website kan je veel informatie vinden en dat vind ik top!

13-09-2012

Kort gezegd: GOED!! Telefonisch supergoed bereikbaar, altijd vriendelijk te woord gestaan en helemaal goed geholpen. Prijs-kwaliteit verhouding is goed, al blijft het natuurlijk achterlijk wat je betaalt. Maar zoals het er nu naar uitziet blijven wij voorlopig verzekerd bij Ditzo!

13-09-2012

Mijn ervaring met Ditzo is goed. Heb tot nu toe geen problemen ondervonden.

13-09-2012

De manier van correspondentie is niet zakelijk maar persoonlijk gericht waardoor je niet direct aangevallen voelt. Voorbeeld bij een betalingsachterstand wordt je met je aangeschreven.

Bij telefonische informatie wordt je zeer goed tewoord gestaan en zijn het vriendelijke mensen. Mijn ervaring met bv Ohra is wel anders geweest. Zeer bot en niet doortastend door bv de klant (ik) dus gerust te stellen door je verhaal te laten doen maar gewoon dit is het en zorg er maar voor.

Dus Ditzo is Goedzo

Mvrgr

Dean F. Goede

13-09-2012

Prima service, wordt netjes elke keer op de hoogte gehouden, en snelle terug betaling van medicijnen!

13-09-2012

Ik heb goede ervaringen met Ditzo. Denken mee en toen bleek dat mijn lenzenpakket niet naar wens was hebben ze me ook netjes er weer uitgehaald. Zeer goed opgelost en zonder vervelende gesprekken!

Top

13-09-2012

Ik ben zeer tevereden over Ditzo.

Verder worden de declaraties vlug afgehandeld.

Waar ik wel mijn vraagtekens bijzet is de extra lenzen verzekering.

Ik kan dan wel voor 120 euro lenezn kopen maar bij lenzen geldt geen voordeel van een zonnebril twv 140 euro.

Het spreekt voor zich dat ik geen zonnebril op sterkte nodig heb maar dan kan er toch wel een gewone zonnebril vanaf?

Verder ben ik dik tevreden.

13-09-2012

Jammer van die negatieve berichten. Wij zijn ook met het hele gezin overgestapt en tot dusver zijn wij heel erg tevreden. Alles wordt rechtstreeks verrekend en via de mail heb ik inzage in kosten etc. Wij zullen zeker klant blijven!!

13-09-2012

Mijn ervaring is dat ze snel werken, duidelijk zijn in uitleggen van producten en mij altijd op de hoogte houden van de rekeningen en declaraties

Ditzo is echt een top zorgverzekering