Goed

ik ben redelijk te spreken alleen u kan wat mij betreft een andere opticien nemen de ye wich gaf mij eerst een montuur van plusminus200 euroen kwam na onderzoek met monturen van plus mines 500-600uero ik heb bedankt dit was een winkel op het buiksloterplein in a,dam

Gerrit.

Uitstekend.

Al mijn verzekeringen ondergebracht bij Ditzo en tot heden geen klagen.Ditzo is goed en goedkoop.Ja natuurlijk is er weleens iets maar dat is overal zo.

Freek

Geen gedoe

Werkt prima zo'n internet verzekering. Geen papierwinkel en alleen contact als er iets is (dus vrijwel nooit). Prima.

Ria

Prima zorgverzekering.

Duidelijke uitleg . Zou idd. de afschrijving op de eerste van de maand willen. Ik heb wel goede ervaringen met de betaling/afschrijving van het eigen risico en betalingsregeling.

F Hesselberg
16-11-2014

Als de premie laag blijft, dan blijf ik ook.

Ach de zorg kost ons allemaal steeds meer. Blijf daarom goed kijken of ik er wat op kan besparen. Als Ditzo met dezelfde voorwaarden ook goedkoop blijft, dan is de kans dat ik blijf ook groot. Denk dat de bovengenoemde problemen ook bij de andere verzekeringsmaatschappijen voorkomen. Ook de ziekenhuizen etc. incasseren de ene keer snel en de andere keer laat. Dan kan Ditzo niet echt veel aan veranderen.

Eva Turner

Moeilijk

Ditzo is a redelijke verzekering maar er moet mij een ding van het hart: de hoeveelheid ongedekte medicamenten. Al met al heeft het mij een klein kapitaal gekost.

Huub ten Vergert
16-11-2014

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Prima zorgverzekering.

Alleen brillenverzekering geld alleen bij Eye Wish

Het is meer een sigaar uit eigen doos. Per persoon betaal je ca €50,- premie per jaar, bij een bril van Ey Wish ontvang je € 100,-

Henk hulscher

Zeer tevreden

Prima zorgverzekering. Premie wordt maandelijks op ongeveer dezelfde datum afgeschreven en de uitgaven ten laste van het eigen risico worden tijdig gemeld voordat ze worden geïnd. Als de premie ok is ga ik in 2015 door met Ditzo.

Dre

Voorwaarden

Het geldt voor iedere maatschappij de algemene voorwaarden zijn te uitgebreid te complex dus in mijn idee te ingewikkeld

voor de rest redelijk tevreden en hopelijk blijven de premies voor het komende jaar gelijk aan die van 2014 er hoeft toch niet nog meer winst gemaakt te worden over de rug van de burgers

Glh van de ven
16-11-2014

Een betaalbare zorgverzekering waar je online alles kunt terug vinden aan kosten

een betaalbare zorgverzekering waar je online alles kunt terug vinden aan kosten, wel of geen dekking, eigen risico,etc

E.P.
16-11-2014

Tot nu toe tevreden klant

Fijn dat alle zorgverleners vergoed worden. Soms is het erg zoeken wat wel en niet vergoed wordt. Dit zou iets makkelijker moeten kunnen via de site.

Ad bruijnseels

Een goede vezekering

als je een declaratie opstuurt 2 dagen later op je rekening gestort goede service houden zo dan krijg je nog meer tevreden klanten

Fatima

Goedkoop en duidelijk

Ditzo is een goedkope verzekering geen problemen mee gehad. Zeer tevreden!

H.H. From

Verbeterpunten

Snellere respons op e-mails

2 keer een vraag gesteld; twee keer een afwijkend antwoord.

Betere bril regeling

Vaste afschrijfdatum premie

Qua verzekering geen klachten

Goed met verbeterpunten

Goed en goedkoop. Overzichten op mijn Ditzo zijn goed.

Verbeterpunten: Groot bedrag eigen risico NIET in een keer afboeken.

Telefonisch en mail beter to the point afhandelen/beantwoorden.

Renso

Na 1 jaar DitZo

Ik heb Ditzo ervaren als een betaalbaar alternatief voor alle andere verzekeringen.

De betalingen voor de eigen risico gaat in kleine stappen en niet 1 groot bedrag tegelijk.

Ik denk eraan om bij Ditzo te blijven in het nieuwe jaar 2015.

Iba
16-11-2014

Iet wat teleurstellend, premie qua werkelijkheid

Eigen risico wordt zonder vooraankondiging automatisch geïncasseerd. Zou toch wenselijk zijn om vooraf even op de hoogte gebracht te worden, zodat je weet waar je op kunt rekenen, of dat dit in overleg gaat.

En qua bril verzekering heb je er niks aan.

Freek

Ditzo ziektekosten

Geen probleem, duidelijk en goedkoop

Goede verzekering

jammer dat het incasseren van het eigen risico zonder overleg wordt gedaan

Gerda

Uiterst tevreden

Goedkoop en een snelle afhandeling