Henk de Knijff
17-11-2014

Een perfecte verzekering! Een aanrader!

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Ditzo.

En bovendien nog redelijke premies ook Wat wil je nog meer!.

Heb ook mijn autoverzekering bij Ditzo lopen. Perfect!

Gerard van den Oever
17-11-2014

Betalen ja, declaraties afwijzen JA!

Een misselijk rot bedrijf, kunt wel zien dat het een onderdeel is van het "ASR-concern", de woekerpoliscriminelen. Declaraties afwijzen daar zijn ze heel goed in. Ik ga op zoek naar een andere verzekeraar maar ik haal ook alle verzekeringen bij dat clubje weg

Janneke

Super

erg goed, betaalbaar, snel, correct.

ben zeer tevreden!

Hub

Ook voor ouderen gemakkelijk

Bij controle van rekeningen via mail en telefonische informatie zeer goed geholpen en geen problemen ondervonden. Aan te bevelen verzekering met moet voor ouderen alleen de drempelvrees van het elektronisch gebruik wegnemen.

Jeannet

Belabbert

Ik vind het heel vervelend dat je onaangekondigd zo maar een flinke afschrijving van je banktekening krijgt.

Het zou beter zijn als er een limiet zou zijn wat per maand automatomatisch mag worden afgerekend.

Daarna geld een maandelijlse betaling bijv.

H.M. Veldkamp

In een woord geweldig

Ben nu al verschillende jaren klant en heb geen negatieve ervaringen.

Ellen

Achteruit gegaan

Nu twee jaar zorgverzekering van Ditzo.

Eerste jaar erg tevreden: Declaraties indienen met app, snelle reacties op vragen, snelle betaling van declaraties enz.

Afgelopen jaar teleurgesteld: geen app meer om te declareren, nieuwe website werkte niet naar behoren en jullie reactie er op was laks en ongeintresseerd, kreeg geregeld geen antwoord op mijn vragen. Veranderen van verzekering ging daardoor een paar maanden duren voor het voor elkaar was.

Ik ga weer op zoek naar een andere zorgverzekering!

Ida

Houden zoooooooooooobetaalbaar

prima maak er gelukkig weinig gebruik van

Kimberley

Goed en snel

Ditzo is erg snel met het terug storten van declaraties! Snelle en goede service!

H. Hendricksen

Prima zorgverzekeraar

Moest geopereerd worden... in NL op wachtlijst.

Via DITZO en ZORGLOKET-DUITSLAND binnen ontzettende korte tijd geholpen in Duitsland.

!

Helemaal tot tevredenheid..... maanden sneller aan de beurt.

C. Bankersen

Tot nu toe tevreden.

tot nu toe ben ik tevreden met de Ditzo zorgverzekering.

declaraties worden ook altijd snel uitbetaald.

Karel

Afhandeling goed

De tandverzorging dekking is matig tot slecht. Nog nooit beleefd dat ik ondanks de extra verzekering 250,- euro zelf moet bijbetalen, omdat de vergoedingspotje in maart al leeg was. Dus het hele verdere jaar niet meer naar de tandarts omdat ik dan alles zelf moet bekostigen.Nog nooit mee gemaakt in al die jaren dat ik 2 keer per jaar naar de tandarts ga.

Jeffry Matias de Jesus

Het kan beter

Het kan beter, vooral bij betalingen en de snelheid van het reageren op klachten en vragen.

Joy Roeterdink
17-11-2014

Duidelijk, transparant en goed geprijst

Zeer positief over Ditzo. Goede premie en vrije zorg keuze en ze betalen declaraties snel uit.

Duidelijke communicatie, en contact hoofdzakelijk per email/ online wat voor mij persoonlijk ook een pre is. Ben erg tevreden en zal ook dit jaar weer aan blijven bij Ditzo.

Mandemakers

Goed

goede zorgverzekering en niet duur.

Gijs en tiny boef

Okido met ditzo.

Wij worden goed geinformeerd en het inzien van alle documenten zoals nota's is okido.

Jack van de vin

Perfect

kan geen minpunten benoemen , alles word goed en snel geregeld.

ga zo door!

Isabel

Goede en snelle service

Tot nu toe geen problemen gehad met verzekering. Alles wordt snel en goed afgehandeld.

Redelijk goede prijs!

Jessica
17-11-2014

Goedkoop en toch vrije zorg keuze

Goede prijs, ook voor aanvullende verzekeringen en daarbij vrije zorg keuze.

Qua dienstverlening ben ik ook erg tevreden. Vragen worden snel beantwoord en declaraties snel verwerkt. Kortom, ik ben een tevreden klant.

I. Wessels

Uitstekende maatschappij

Jarenlang heb ik bij een veel te dure verzekeringsmaatschappij gezeten, een van de duurste van NL. Dat was ooit via m'n voormalig werkgever gegaan, de service was daar prima hoor maar de premie buitengewoon hoog. Lang durfde ik niet over te stappen ivm medisch verleden. Eind vorig jaar toch gedaan en alles verloopt vlekkeloos. Ik ben blij dat ik naar Dotzo ben overgestapt.