De jaarafrekening en de verlenging van contracten zijn aspecten van de bezorging die aandacht krijgen in de reviews. Er zijn klachten over de jaarafrekening (5%), maar ook enkele positieve opmerkingen (3%). De verlenging van contracten wordt eveneens wisselend ervaren, met zowel tevreden (5%) als ontevreden (3%) klanten.
Nieuwe aanbod van Engie. Verlening van mijn contract.
Makkelijk verlengen.
Plezierige manier. Contract verlengd.
Slechte info over jaarafrekening. Geen advies in de app. Jaarafrekening duurt te lang opmaken.
Vast contract.
Duidelijk overzicht van het energie verbruik. Gunstig voorstel voor nieuw jaarcontract. Goed contact met klantenservice.
Tijdig ontvangen. Aantrekkelijk verlengingsvoorstel.
Vast contract. Goed functionerende website. Goede communicatie. Klantvriendelijkheid.
Telefonisch onbereikbaar. Niet kunnen verlengen via app of site. Moeilijkheid om contract te verlengen. Gaslicht.com verdiend eraan. Prima bedrijf.
Goed telefonisch contact. 3 jarig contract afgesloten. Tarief naar beneden bijgesteld.
Keurig afgehandeld. Jaarlijkse bijstelling n.a.v. verbruik.
Vast contract naar flexibel contract. Hogere tarieven dan andere aanbieders. Twijfel over tarieven. Goede ervaringen. Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Teleurstellend. Jaarcontract wel voor particulier niet zakelijk.
Vast energie contract. Geen verrassingen. Duidelijk uitgelegd in de mail. Telefonisch contact is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.
Vast contract. Veel voordeel. Service. Aanbod voor het komende jaar geaccepteerd.
Eindafrekening wordt te laat uitgekeerd. Goede service.
Verleng aanbod te laat.
Snel ontvangen van de jaarafrekening.
Klantenservice onbereikbaar. Jaarafrekening nog niet ontvangen. Moeilijk om uitdraai te maken. Hikt Engie aan tegen uitkeren overschot.
Onbegrijpelijk. 3 jaar contract. 3x zoveel betalen. Afschepen met zo maar een geld bedrag laten betalen 3dubbele.
Wachten op jaarafrekening. Moeilijk bereikbaar. Ontevreden.
Onbereikbaarheid telefonisch. Lang wachten op jaarafrekening.
Dagprijzen omhoog. Jaarafrekening niet uitbetaald. Geen contact mogelijk. Maandnota verrekend met jaarnota. Lang wachten op jaarafrekening.
Veranderd contract. Niet mogen veranderen. Juridische stappen.
Snelle verwerking van meterstanden. Ruim op tijd uitbetaling in december. Termijnbedrag aangepast.
Keurig geinformeerd. Duidelijke afrekening.
Moet bijbetalen. Storing in de app. Teleurstelling in ENGIE. Netjes mijn termijnbedrag bijgehouden. Mooi bedrag terugkrijgen.
Klantenservice niet bereikbaar. Uitbetaling pas rond 6 december. Onjuist bedrag uitbetaald.
Geen jaarafrekening ontvangen. App werkt niet goed. Fluctuerende bedragen in grafieken. Onbereikbare klantenservice.
Late payment. Late delivery of annual statement. Poor customer service.
Informatie zeer slecht. Bellen onmogelijk. Help robot die je er elke keer uit wil gooien. Eindafrekening en 190 euro van de overheid nog niet ontvangen.