De tarieven van Engie.nl zijn een punt van discussie onder klanten. Er zijn meer klachten over de tarieven (14%) dan complimenten (13%), wat suggereert dat sommige klanten de prijzen als te hoog ervaren. Desondanks is er ook een aanzienlijk aantal klanten dat tevreden is over de prijsstelling.
Overzichtelijke app. Dagelijks verbruik inzien. Maandtermijnen aanpassen. Persoonlijke gegevens aanpassen. Voordeligste energiemaatschappij.
Snel. Vergeleken met andere.
Laagste tarief voor stroom en gas.
Gemakkelijker. Aanbevelen.
Prijs nu omhoog gaat. Nette prijs. Handige app.
Prijsverandering binnen 2 uur na ontvangst van persoonlijke link.
Prima tarieven. Geen gedoe met teruglevering van energie.
Goede leverancier. Eerlijke afspraken. Eerlijke prijzen.
Groene stroom. Goeie prijs. Goede tips om te bezuinigen en besparen.
Belachelijk. Dreigen met overstappen. Geen automatische bonus voor bestaande klanten. Mooi aanbod. Duidelijke en handige app.
Duidelijke en begrijpbare taal. Reële maand prijs.
Vaste tarieven. Goede communicatie. App werkt prima.
Trouwe klanten. Heldere uitleg. Goed prijsgevoel. Elk probleem voorleggen.
Goede prijs. Service. Eerlijk.
Hoge facturen. Geen uitleg. Geen duidelijke specificatie. Verdrievoudiging van gasprijs. Verviervoudiging van elektriciteitsprijs. Incassobureau. Zakkenvullers. Rotbedrijf.
Goed. Snel. Goede informatie.
Snel met facturen sturen. Traag met terugbetalen. Niet competetief met tarieven. Geen moeite doen om klanten te behouden.
Goed telefonisch contact. 3 jarig contract afgesloten. Tarief naar beneden bijgesteld.
Scherpe tarieven. Stroomtarieven.
Betrouwbaar. Goede positie op de energiemarkt. Goede app.
Aanvaardbare prijs.
Betrouwbare leverancier. Geen aanpassingen van tarieven en regels.
Tarieven omlaag. Professioneel. Klantvriendelijk.
Redelijke tarieven. Goede en betrouwbare leverancier. Eerlijkheid wordt beloond.
Kan altijd goedkoper. Prima service. Klantvriendelijk. Redelijk geprijsd.
Goede app. Mijn verbruik inzichtelijk. Goede prijzen.
Goede service. Goede prijs. Inzicht in verbruik.
Netjes. Super. Goede service. Goede prijzen.
Vast contract naar flexibel contract. Hogere tarieven dan andere aanbieders. Twijfel over tarieven. Goede ervaringen. Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Service. Klantvriendelijkheid. Vriendelijke medewerkers. Zeer gunstige prijzen.
Prima service. Competitieve tarieven.
Betrouwbaar. Betaalbaar. Houden rekening met de klant.
Vertrouwen. Goede tarieven. Duidelijke en overzichtelijke app.
Gemakkelijk. Aanbieding krijgen. Accepteren.
Contact via de robot is minder. Heel veel vragen worden niet begrepen. Uitgebreide app. Telefonisch snel bereikbaar. Redelijke tarieven.
Hoge tarieven. Rovers.
Vast contract. Veel voordeel. Service. Aanbod voor het komende jaar geaccepteerd.
Hogere kosten bij gebruik van gas.
Hoge kosten. Verdriedubbeling van kosten. Onredelijke stijging van kosten. Netwerkbeheer kosten zijn hoger geworden.
Kan geen contact mee krijgen. Chat functie geeft aan dat je wordt gebeld. Telefonisch te druk, later zelf proberen. Tarieven zijn veel te hoog in relatie tot concurrentie. Geen positieve aspecten genoemd.
Flink wat geld terug.
Geen korting ontvangen. Geen bericht ontvangen. Lijn onderbroken. Zeer slecht.
Onbegrijpelijk. 3 jaar contract. 3x zoveel betalen. Afschepen met zo maar een geld bedrag laten betalen 3dubbele.
Tarieven verhoogd. Niet bereikbaar. Slecht tot helemaal niet bereikbaar. Vele problemen. Slecht tot niet bereikbaar.
Hogere tarieven in januari. Dalende tarieven in november en december. Nieuwe klanten krijgen lager tarief dan vaste klanten.
Kan termijnbedrag niet aanpassen. Kan jullie niet bereiken. Energieverbruik verdubbeld. Onjuiste informatie in de app. Inloggen op Mijn Engie geeft geen juiste informatie.
Moeilijk contact te krijgen. Geen reactie op chatberichten. Geen terugbelactie. Geen reactie op e-mails. Variabel contract voor gas.
Dagprijzen omhoog. Jaarafrekening niet uitbetaald. Geen contact mogelijk. Maandnota verrekend met jaarnota. Lang wachten op jaarafrekening.
Tariefaanpassing. Prijsplafond. 3000 kuub per jaar. Tevreden klant. Al jaren.
Slechte klantenservice. Exorbitante hoge prijzen. 0,75 cent per kwh. Terugleververgoeding gelijk aan kosten per kwh.
Beter bereikbaar zijn. Sneller antwoord op de mail. Uitbetaling sneller. Goed bedrijf.
Termijn bedrag doet het niet. Kosten nu dubbel opgehoogd. Fout bij engie ligt. Raffelen je elke keer af tijdens contact met engie. Los bedrag termijn check op.
Geen standen zichtbaar. Onverwachte kosten. Aanpassing maandbedrag.
Goed bereikbaar. Duidelijke uitleg. Op tijd. Persoonlijke pagina.
Termijnbedrag verhoogd naar 570 euro. Klantenservice kon termijnbedrag niet bijstellen. Lang aan de telefoon gehangen. Voelt als bedrog. Miljarden van het rijk in energierekeningen voelen nutteloos. Spaargeld teruggekregen. Energieverbruik verminderd. Gemiddeld maandbedrag is 202 euro.
Snelle verwerking van meterstanden. Ruim op tijd uitbetaling in december. Termijnbedrag aangepast.
Niet mogelijk om tarieven te ontvangen. Niet klantonvriendelijk. Leveringstarieven toegankelijk.
Onbereikbare klantenservice. Onverwachte bijbetalingen. Onjuiste schattingen.
Moet bijbetalen. Storing in de app. Teleurstelling in ENGIE. Netjes mijn termijnbedrag bijgehouden. Mooi bedrag terugkrijgen.
Niet uitbetaald. Klanten kosten.
Slechte service. Te late betaling. Hogere maandbedragen. Lange wachttijden. Zeer brutaal.
Geen jaarafrekening ontvangen. App werkt niet goed. Fluctuerende bedragen in grafieken. Onbereikbare klantenservice.
Geen €190. Slecht. Bij iedereen.
Geen geld. Puinzooitje. Voor de gek houden.
Klantenservice. Betalingen. Service.