De klantenservice van Engie.nl krijgt meer negatieve (25%) dan positieve (17%) beoordelingen, wat wijst op ruimte voor verbetering. Klantvriendelijkheid is een ander aspect waarover de meningen uiteenlopen, met zowel positieve (5%) als negatieve (1%) ervaringen. De servicegerichtheid wordt echter wel positief beoordeeld (6%), wat een lichtpuntje is in de klantenservice ervaring.
Telefonisch contact. Chatbox snelheid.
Gemakkelijker. Aanbevelen.
Goede telefonische service. Klantvriendelijkheid. Geduldig.
Bereikbaarheid is niet altijd even snel. Vriendelijk. Duidelijk.
Opdringerig. Fout ingelicht.
Moeilijk telefonisch contact. Lang in de wacht. Helder.
App werkte niet voor verlengen. Geen pc voorhanden om in te loggen. Halfbakken antwoord bij bellen.
Goede ervaring. Goed te woord gestaan.
Behulpzaam. Vriendelijk.
Opgelost. Net op tijd.
Slechte klantenservice. Oplichtingsbedrijf. Onjuiste informatie. Moeilijk om geld terug te krijgen.
Oplichting. Geen contract. Stalken. Tussenbedrijven. Oplichten.
Vriendelijke toon voor nieuwe klanten.
Mooie aanbieding. Goede service.
Snel antwoord op vragen. Duidelijk en eerlijk antwoord. Goed te volgen op de app. Inzicht in betaalstatus. Verbruiksinzicht in vergelijking met vorig jaar.
Opdringerige verkoop. Onprofessioneel gedrag. Onbeleefd.
Vriendelijk te woord gestaan. Behulpzaam.
Duidelijk overzicht van het energie verbruik. Gunstig voorstel voor nieuw jaarcontract. Goed contact met klantenservice.
Persoonlijk contact lastig. Lange wachttijd. Onvriendelijk personeel. Digitaal prima.
Komt afspraken na.
Duidelijk contract. Goede website met goede informatie. Heel makkelijk om wijzigingen aan te brengen. Eenvoudig hulp te vragen bij Engie.
Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Duidelijk. Overzichtelijk. Complimenten.
Goede service.
Eerlijkheid. Inhoudelijkheid. Empathie. Klasse.
Helder. Constructief.
Makkelijk contact. Goed geregeld.
Trouwe klanten. Heldere uitleg. Goed prijsgevoel. Elk probleem voorleggen.
Goede prijs. Service. Eerlijk.
Hoge facturen. Geen uitleg. Geen duidelijke specificatie. Verdrievoudiging van gasprijs. Verviervoudiging van elektriciteitsprijs. Incassobureau. Zakkenvullers. Rotbedrijf.
Goede service. Makkelijk bereikbaar.
Netjes geregeld. Blij mee.
Snel met facturen sturen. Traag met terugbetalen. Niet competetief met tarieven. Geen moeite doen om klanten te behouden.
Communicatie. Wachten. Dummy meter. Foutief overgenomen. Oude energiemaatschappij. Spoor bijster.
Klantenservice telefonisch bereiken. Goed geregeld. Overzichtelijke app.
Vast contract. Goed functionerende website. Goede communicatie. Klantvriendelijkheid.
Fijne app. Alles kunnen terugvinden. Alles kunnen regelen.
Goed bereikbaar. Antwoord op mijn vragen. Goede begeleiding.
Niet teruggebeld. Onbevredigende klantenservice. Hogere prijs dan concurrent.
Prettig bedrijf. Goede info. Prettige app.
Vriendelijk. Duidelijk.
Behulpzaam. Vriendelijk.
Uitstekende service. Online chat functie. Snel duidelijkheid.
Tarieven omlaag. Professioneel. Klantvriendelijk.
Goed bereikbaar. Vriendelijk te woord gestaan.
Telefonische bereikbaarheid. Via chat. Prettig.
Vlot verlopen.
Kan altijd goedkoper. Prima service. Klantvriendelijk. Redelijk geprijsd.
Onbekend nummer. Telefonische dure colportage. Netjes per email.
Goede service. Goede prijs. Inzicht in verbruik.
Goed op de hoogte gehouden van dagelijks en maandelijks verbruik. Kunnen anticiperen op verbruik. Goede service.
Netjes. Super. Goede service. Goede prijzen.
Vast contract naar flexibel contract. Hogere tarieven dan andere aanbieders. Twijfel over tarieven. Goede ervaringen. Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Service. Klantvriendelijkheid. Vriendelijke medewerkers. Zeer gunstige prijzen.
Telefonische bereikbaarheid. Lange wachttijden. Wekt info niet optimaal. Geen opbrengst zonnepanelen.
Klantvriendelijkheid. Vriendelijk. Behulpzaam. Rustig.
Blij mee.
Verbruik niet direct zichtbaar op de app. Snel geholpen.
Prima service. Competitieve tarieven.
Goede hulp. Samen kijken naar verbruik.
Betrouwbaar. Betaalbaar. Houden rekening met de klant.
Niet in bedriegers intuinen. Eerlijk. Duidelijk.
Goed geholpen.
Gemakkelijk. Aanbieding krijgen. Accepteren.
Snel en netjes geholpen.
Slechte service. Onwetendheid. Onduidelijkheid. Gebrek aan communicatie. Onprofessioneel gedrag.
Netjes behandeld. Correct behandeld.
Goede keus. Geen problemen gehad.
Goede telefonische contact.
Lang wachten. Wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Goed geholpen.
Snel reageren op vragen. Vriendelijke klantenservice. Duidelijke app.
Netjes te woord gestaan. Duidelijk antwoord.
Teleurstellend. Jaarcontract wel voor particulier niet zakelijk.
Goede ervaring. Werken op energiecentrale.
Vast energie contract. Geen verrassingen. Duidelijk uitgelegd in de mail. Telefonisch contact is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.
Vast contract. Veel voordeel. Service. Aanbod voor het komende jaar geaccepteerd.
Goed geholpen. Zakelijk geholpen.
Eindafrekening wordt te laat uitgekeerd. Goede service.
Slecht. Niet klantgericht. Goed geholpen.
Alles geregeld.
Perfecte leveringen. Goede antwoorden op vragen. Geweldige app.