De functionaliteit van de app van Engie.nl wordt gemengd beoordeeld, waarbij sommige gebruikers tevreden zijn over de app (4%), terwijl anderen juist ontevredenheid uiten (3%). Positieve punten zijn de mogelijkheid om dagelijks verbruik in te zien (3%) en de overzichtelijkheid van de app (4%), wat het gebruiksgemak ten goede komt.
Overzichtelijke app. Dagelijks verbruik inzien. Maandtermijnen aanpassen. Persoonlijke gegevens aanpassen. Voordeligste energiemaatschappij.
Makkelijk. Overzichtelijk.
Duidelijk. Overzichtelijk.
Duidelijk en helder. Makkelijk te regelen. Zelf aanpassen.
Overzichtelijk. Gebruiksvriendelijk.
Snel antwoord op vragen. Duidelijk en eerlijk antwoord. Goed te volgen op de app. Inzicht in betaalstatus. Verbruiksinzicht in vergelijking met vorig jaar.
Alles lekker makkelijk te regelen. Overzichtelijk.
Duidelijk overzicht van het energie verbruik. Gunstig voorstel voor nieuw jaarcontract. Goed contact met klantenservice.
Belachelijk. Dreigen met overstappen. Geen automatische bonus voor bestaande klanten. Mooi aanbod. Duidelijke en handige app.
Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Duidelijk. Overzichtelijk. Complimenten.
Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Lang aan de telefoon gehangen. Melding om op een andere tijd terug te bellen. Uitleg contract toch nog door moeten vragen. Niet duidelijk. Goed werkende app.
Geen opdringerige telefoontjes. Duidelijke overzichten. Geven ook interessante informatie. Goed inzicht in het verbruik.
Communicatie. Wachten. Dummy meter. Foutief overgenomen. Oude energiemaatschappij. Spoor bijster.
Duidelijke App. Goede communicatie.
Goede app. Mijn verbruik inzichtelijk. Goede prijzen.
Goede service. Goede prijs. Inzicht in verbruik.
Goed op de hoogte gehouden van dagelijks en maandelijks verbruik. Kunnen anticiperen op verbruik. Goede service.
Verbruik niet direct zichtbaar op de app. Snel geholpen.
Goede hulp. Samen kijken naar verbruik.
Overzichtelijk. Helpt greep op energieverbruik.
Snelheid. Transparantie. Gemak van gebruik.
Snel reageren op vragen. Vriendelijke klantenservice. Duidelijke app.
Goed. Overzichtelijk. Belangrijk.
Verbruik inzien.
App werkt niet.
Boos. Armoede. Slimme meter.
Onbereikbaar. Lang wachten. Livechat niet beschikbaar. Meterstanden doorgeven gedoe.
Geen standen zichtbaar. Onverwachte kosten. Aanpassing maandbedrag.
Goed bereikbaar. Duidelijke uitleg. Op tijd. Persoonlijke pagina.
Veranderd contract. Niet mogen veranderen. Juridische stappen.
Werkt al 30 dagen niet. Probleem ligt bij een ander. Kunnen er nooit zelf iets aan doen.
Iets later waren met uitbetaling door een technische storing. Direct zien hoe het verbruik voorschijdend in de maand is. Verwacht gebruik als vergelijk. Groot bedrijf achter zich hebben staan.