Naile
23-06-2023

Slechtste verzekering ooit. Al twee maanden niet geholpen. Alleen maar wegschuiven van problemen. Ieder keer als ik bel 1 uur wachten etc. Echt een afrader.

Tiemo
25-11-2021

Er was bij me ingebroken! Schade expert is langs geweest! Heb een inboedel all risk. Via ing. Super geregeld. Heb vandaag te horen gekregen dat de claim is geaccepteerd. Er Werd ook niet moeilijk gedaan, omtrent spullen die niet meer aantoonbaar waren. De eerste keer dat ik met een verzekering te maken heb gehad om iets te claimen. Mijn vertrouwen is hier niet in beschadigd! Goed bezig ing! Ga zo door

Mikevd31
14-01-2016

Top verzekering

Is.een hele goede verzekering probleem is dat de meeste mensen hier zelf de voorwaarden niet lezen bij mij stond het bedrag wat ik terug kreeg de volgende dag al op mijn rekening zonder gezeur omdat ik een extra dekking heb op mijn inboedel verzekering lees de voorwaarden goed dat zal echt een hoop schelen

Mar
01-05-2015

Slecht!

jarenlang hebben we een inboedel verzekering van de ING. [ daar hebben we eigenlijk alles lopen ] Nog nooit een schade geclaimd. Bel ik vandaag op ivm een schade binnenhuis gaan ze moeilijk doen dat ik uitgerekend daar niet voor verzekerd ben . Het betreft een kleine schade Heb eens even rond gesurft en ik lees heel vaak dat bij ANDERE verzekeringen ze je tegemoet komen omdat je er jarenlang verzekerd bent, nog nooit iets ingediend hebt, of omdat je er al je verzekeringen hebt lopen. Ik weet ook wel dat ze zich aan polissen moeten houden maar je moet ook individueel kijken naar je klanten. Kortom: tijd om met alle verzekeringen etc over te stappen. Het zal mijn schade niet meer dekken maar het gaat om het principe!

Michiel
10-03-2015

Waardeloos! Voel me gruwelijk opgelicht.

Al sinds 2011 had ik een 3-in-1 Studentenverzekering bij ING (inboedel, aansprakelijkheid en ongevallen) en was mijn vriendin bijgeschreven. De premie maakte ik altijd per automatische incasso over en ergens is dit mis gegaan. Een medewerker heeft nagekeken waar de fout zat en dit blijkt bij ING te zijn : er stond genoeg geld op maar het is niet overgeboekt. De maanden erna wel weer, dus er zat een onderbreking in van 2 maanden.

Aangezien het een klein bedrag betreft, controleer ik niet altijd of het is afgeschreven, maar ik heb ook geen brieven ontvangen. De eerste brief die ik ontving, ging over de beëindiging van mijn verzekering. De brief ontving ik in februari, maar de verzekering was al in december stopgezet! Dus al die tijd onverzekerd geweest, zonder dit te weten.

Na contact met de afdeling verzekeringen kreeg ik meerdere malen te horen dat ze mij niet meer wilden helpen - ik sta nu te boek als wanbetaler. Het advies was het afsluiten van een verzekering bij een andere aanbieder.

Tot slot bleek mijn polis ook nog eens niet te kloppen met het adres wat zij in het systeem hadden staan: ze hebben al die tijd mijn oude adres verzekerd. Of ik mijn geld terug mocht, na het jarenlang betalen voor een verzekering die ik nooit heb ontvangen? Dacht het niet. Prettige middag nog meneer.

Kortom: vreselijke service, vastgeroest bedrijf waar geen speld tussen te krijgen is en een mentaliteit van niks.

Dag ING - ik vertrek naar een andere bank. Voorgoed.

12-02-2014

ING is een afrader

Nou ik had een inboedel en aansprakelijkheid verzekering bij de ING afgesloten. Je werd met open armen ontvangen en het was een enorme warme welkom. TOTDAT er schade ontstond. Nu ruim een jaar verder en nog steeds geen hol opgeschoten. Als ik ze in de reclame mocht presenteren had ik ze als slechtste beoordeeld. ING is een afrader!

Jjmjanssen15
20-09-2013

Niet klantvriendelijk

Vorige maand is er bij ons ingebroken.

Ze hebben diverse spullen meegenomen.

Als je geen laptops meer hebt, omdat ze zijn gestolen is het niet eenvoudig om schade te melden.

Alles gaat namelijk via internet. Het callcenter maakt in het weekend alleen een notitie dat er een schade is. Jammer dat je geen antwoord op je mails krijg. Ook het beloofde telefoontje niet gehad.

Er moest een expert komen. Die is maandag geweest. We zijn dus al een maand bezig om de schade vergoedt te krijgen.

Niet klantvriendelijk.

25-04-2013

zo slecht niet te geloven! ik betaal al 15 jaar premie, en nog nooit eerder aanspraak gemaakt op deze verzekering.

Nu had ik brand in mijn droogtrommel, alle inhoud verbrand, direct de verzekering gebeld, eindresultaat: Ing betaald niet uit! En bedankt ING!

J.B.A.Denneman-Driessen
10-02-2012

we hebben een inboedelverzekering we wonnen in een flat met berging ING zegde dus wij dachten de berging is me verzekerd ja voor maar 250 euro dat krijg ik uitbetaald terwijl er een laptop en plasma tv uit de berging weg zijn genomen en om dat ik in huwelijkse voorwaarden getouwd ben en de spullen mijn man toe behoren wille ze maar 250 euro betalen terwijl de warden 1055.00 euro schade is mijn man is een benaldelde

nee zegde de ING u woont toch samen ja maar in huwelijkse voorwaarden staat wat van hem is is van hen en wat van mij is is van mij daar begrijpen ze het niet ik mijn man is de benaldelde en het moet op zijn rekening en niet van mijn en dan nog 250 euro dat is geen vet pot op zijn spullen ga nooit met ING verzekeringen in zee op lichters

30-07-2011

Toen wij afgelopen week terug kwamen van vakantie bleek dat er lekkage was geweest in ons huis. Omdat het twee weken lang door heeft kunnen lekken was onze vloer geheel vernageld. Maar omdat ik mijn inboedel en opstal heb verzekerd bij ING nam ik direct contact op met de ING. Toen ik belde duurde het wel even voor ik geholpen werd maar toen ik geholpen werd was de man aan de lijn wel erg vriendelijk. Hij legde mij precies uit hoe ik moest gaan declareren. Dit heb ik nu inmiddels ook gedaan en binnenkort krijgen wij een nieuwe vloer. Al met al dus toch handig zo'n opstal en inboedelverzekering. Uit eerdere ervaringen die ik had met verzekeraars had ik dit niet verwacht. ING is top!

29-03-2011

Niet te beoordelen hoe slecht. Ik ben inmiddels al meer dan 18 jaar klant van de ING en heb slecht 2 maal aanspraak "geprobeerd"te maken op mijn verzekering. In beide gevallen was en klip en klaar dat de ING zou moeten uitkeren. Beide keren kreeg ik nul. Het maakt het des te teleurstellender dat blijkt dat bij de ING gegevens niet kloppen en het een administratieve puinzooi is waardoor ik beide keren niet uitgekeerd krijg. Voor mij betekent dit dat ik naar een andere bank ga met al mijn producten. Daarnaast zijn ook mijn ervaringen ten aanzien van een hypotheek zeer teleurstellend. Valse beloften, niet nakomen van afspraken, arrogant gedrag van de adviseur. Waardeloos. Voor mij nooit meer ING.

17-06-2010

Ik ben al lang klant bij de ING zo heb ik daar probleemloos mijn hypotheek, spaar en creditcard ondergebracht. Nooit problemen gehad.

Voordelen van ING: Nu ben ik verhuist en leek het mij uiterst handig om een nieuwe woonhuisverzekering en inboedelverzekering af te sluiten. Omdat ik het handiger vindt om meerdere diensten bij 1 aanbieder te hebben heb ik er voor gekozen om mijn inboedelverzekering af te sluiten bij de ING waar ik nog meer diensten af neem zoals eerder gezegd. Nu is dit allemaal prima gegaan en mijn inboedelverzekering bij de ING is vlekkenloos afgesloten.

Nadelen van ING: Maar wat wel een groot nadeel en mispunt is dat de ING een veel hogere premie vraagt voor dan dat ik bij andere verzekeraars zou moeten betalen. Dus wanneer ik tijd heb ga ik toch nog overstappen. ING is prima dienstverlener maar wel te duur wanneer het aankomt voor een inboedelverzekering (in mijn geval dan).