Kentekenmaken.nl reviews

2.8

Odyr
23-02-2022

Heb een witte plaat hier besteld voor mijn aanhanger. Was snel in huis en ook goed verpakt!

23-02-2022

Snelle bezorging en overzichtelijke site!

22-02-2022

Niet de volgende dag (zoals op site) maar 3 weken later bericht dat kenteken order behandeld was. Gemaild dat ik de order cancel, geen reactie. Drie telefonische pogingen, 1 sms en 2 mails later nog steeds geen enkele reactie maar wel (verbogen want ondeugdelijk verpakt) bezorgd. Amateurs en oplichters, nooit daar kopen!

Niels
13-02-2022

Heel kort, wel betaling ontvangen, niets leveren. Geen contact, geen reactie. dus, geen goede review. Een dikke vette 0 voor deze .

Peter.
07-02-2022

Heel slecht bedrijf ,nooit hier kopen je bent je geld kwijt en produkt heb je niet. Onbereikbaar zijn ze. Er zijn veel betere zoal kentekendrukken. Vooral het niet opnemen of mails beantwoorden is een ramp. Volgens hun website grootste van europa. Maar een levering van een bordje lukt niet. Terweil ze wisten dat ik er 675 nodig had. Een vlink aantal zet je er toch voor in lijkt mij. Zijn allemaal namen van huisjes. Terweil ik nog steeds op het ene bortje wacht. Heeft hun concurent in 24 uur gemaakt en geleverd.

24-01-2022

Kentekenplaten besteld en betaald, worden niet geleverd!

17-01-2022

Bestelling niet ( nog steeds ) ontvangen, telefonisch onbereikbaar, per mail geen terugkoppeling. Deze firma raad ik dus af. Firma is zeer klant onvriendelijk . Ga aangifte doen.

Pascal
11-01-2022

Enorm slecht in communicatie en het ruikt naar oplichting. Komt pas in actie nadat er aangifte gedaan is. Dus wacht je op je product, 3 weken wachten en dan gewoon aangifte doen dan ontvang jij je product binnen 2 dagen. Dan kun je de aangifte ook weer intrekken. Jammer dat het zo moet.

Mike
06-12-2021

Eindelijk was mijn gerestaureerde Defender klaar om de weg op te gaan, mooie platen besteld, en. veel betalen niks leveren. Geen reaktie op telefoon, mail, sms, wat een oplichters!

Koop nooit bij Kentekenmaken.nl

11-10-2021

Oplichters! Je betaald en daarna zijn ze van de aardbodem verdwenen. 2 blauwe platen besteld , betaald en niets ontvangen… wees gewaarschuwd bestel hier niet!

Harmen Wim
12-07-2021

Niets bestellen hier aub

Blauwe kentekenplaat met opgelegde letters besteld. Vooraf betaald. Geen levering, afgesloten telefoon, geen contact en helaas alle reviews van oplichting te laat geleverd.

Herbert
09-07-2021

Bedrijf levert niet

Betaald maar niets ontvangen. Mail gestuurd geen reactie. Ga nu maar aangifte doen.

14-06-2021

Niets geleverd. Helaas te laat reviews gelezen

Zoals de titel al zegt. Jammer.

Thomas
04-05-2021

Niet geleverd, geen contact mogelijk

Kentekenplaat besteld, maar niks geleverd en niks van ze gehoord. Op mails wordt niet geantwoord en het telefoonnummer van de website blijkt niet te werken.

Oplichterij.

Jm
04-04-2021

Wel betaald, niets geleverd, geen reactie

Feiten zijn simpel: Wel betaald, niets geleverd, geen reactie. Telefoon lijkt inmiddels ook afgesloten. Dit is nu al een maand geleden

01-04-2021

Betaald en (nog) Niets geleverd

Na betaling een bevestiging mail ontvangen en na 4 dagen nog niets ontvangen.reageert niet op mail en zijn telefonisch niet te bereiken. Oplichters.

08-03-2021

Niks geleverd, wel betaald

Kentekenplaten besteld, betaald, maar er wordt niks geleverd.

Telefoon en mail wordt niet op gereageerd!

Let Op! Oplichting!

Jerry
17-02-2021

Besteld maar er word niets geleverd!

Bestelling gedaan betreft 2x oldtimerplaten met oplegletters (€60,47) op 01-02-2021. Bevestiging ontvangen. Daarna niks meer gehoord. Na meerdere telefoontjes, mails, en appjes nergens reactie op gekregen.

Ik heb vanmiddag aangifte gedaan.

Levert niks en reageert nergens op!

Let op mensen!

03-02-2021

Goede kwaliteit, Netjes geleverd

Dit heeft goed verlopen. Van bestellen tot leveren. Ziet er netjes uit. En de enige die ik gevonden had die een oldtimer Motor kenteken plaat 210x143 mm Kon maken met LUXE letters. Ik ben er zeer blij mee.

Js
15-12-2020

WEL BE5AALD, NIET GELEVERD

Twee jaar geleden iets besteld, dit is keurig geleverd.

Nu weer bestelling gedaan, is niet geleverd. Ze reageren niet op mail en telefoon. Balen,