Kentekenmaken.nl reviews

2.8

Arian
04-12-2020

Geen levering en niet bereikbaar

Op 28-10-2020 heb ik kentekenplaten besteld voor mijn klassieke DAF. Na bevestiging van de bestelling via de mail heb ik nooit meer iets vernomen van de bestelling. Ik heb diverse keren het telefoonnummer gebeld, en ook diverse mailtjes verstuurd. Op de mailtjes wordt niet gereageerd en op het telefoonnummer krijg ik alleen voicemail.

Anita
27-11-2020

Top service, zelfs emoticons mogelijk op de plaat!

Top service, na navraag heb ik gekregen wat ik wou!

Sandra
29-09-2020

Fraude

Bestelling gedaan, betaling gedaan, bevestiging ontvangen, daarna niets meer. Telefoon voice mail en op mail of contactformulier website geen reactie

Catharinus
23-09-2020

Wel betalen, maar levert niet.

Op 28 augustus op de mooie site van kentekenmaken.nl een blauwe kentekenplaat besteld, luxe uitvoering met opgelegde letters en kentekenplaathouder, kosten €40,79. Direct een bevestiging ontvangen. Daar stond een enge zin boven: 'nu is het wachten op je bestelling bij kentekenmaken'. Dat was voor mij reden om naar reviews te kijken, helaas te laat. Op 7, 9 en 17 september gemaild waar de bestelling blijft. Geen reactie. Tussendoor diverse keren gebeld, maar wordt direct naar het antwoordapparaat doorgeschakeld. In mijn mail van 17 september heb ik drie werkdagen de tijd gegeven om alsnog te leveren of het geld terug te storten en zo niet, dat ik dan aangifte zou doen en reviews zou plaatsen. Opnieuw geen reactie. Vandaar deze review en ik heb aangifte gedaan. De conclusie is: dit zijn oplichters!

Stichting
24-08-2020

Levert niet; laat niks horen! >> Geld kwijt!

Verhaal is simpel; er werd nooit geleverd en nooit gereageerd op herhaaldelijke telefoontjes, e-mails.

Een oplichter dus .

Yt
28-07-2020

Oplichting

Besteld betaling gedaan niks gehad geen geld terug .een grote oplichter

Ano
03-07-2020

OPLICHTING onjuist product geen service

Hoe netjes de website eruit ziet hoe slecht de kwaliteit van het product en service is.

Kenteken plaat met europees logo bestel waarbij het logo er niet op zat. Nu 3 mailtjes verzonden en 1 keer per website invul formulier waarop niet wordt geantwoord. Ook het telefoon nummer zit achter de voicemail. Niet bestellen hier! je wordt opgelicht

Onno
29-06-2020

Ook opgelicht.

Ook opgelicht.

Helaas, ook opgelicht. Van de bestelde kentekenplaten slechts 1 exemplaar ontvangen die fout was gemaakt met scheef opgeplakte witte letters in verschillende maten in plaats van de bestelde gestanste platen. Na maandenlang vele e-mails verzonden te hebben en genegeerd te zijn, ga ik nu juridische stappen ondernemen, ik heb een incassobureau ingeschakeld en ga aangifte doen bij de politie. Jammer dat het zo moet gaan!

21-05-2020

Kentekenplaat en houder besteld, houder niet geleverd

Ik heb een witte kentekenplaat met houder besteld. De plaat is geleverd, de houder niet.

Telefonisch contact zit achter antwoordapparaat en reageert niet.

E-mails worden niet beantwoord

Mario
24-05-2019

Niet leveren !

Wel betalen, niet leveren!

Jorine
29-08-2018

Bestelling te laat geleverd en beschadigd

De bestelling was te laat geleverd terwijl ze aangeven voor 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Ik heb er echter 5 dagen op moeten wachten. Vervolgens is de bestelling beschadigd en heb ik op verschillende manier contact proberen te zoeken zonder resultaat. Via whatsapp uiteindelijk wel en ze geven alleen aan dat het druk is en dat ik de plaat eerst retour moet sturen. Geen excuus of wat dan ook. Vervolgens reageren ze ook niet op mijn vragen en is er nog steeds geen oplossing.

Ja
19-07-2018

Levert niet. Oplichting! Pas op!

Niet te bereiken. Bestelling wordt niet geleverd en betaling niet teruggestort.

Geld kwijt

KB
20-06-2018

Besteld, betaald, niet geleverd

Besteld, betaald, niet geleverd …… let op met dit bedrijf! telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op email berichten aangaande je bestelling

Ger
15-03-2018

Niet leveren wat is gevraagd. Geen geld teruggave.

Op 22 februari tekst platen besteld. Op een bord kwam de tekst niet uit en is na vragen op een ander bord gezet welke veel goedkoper was. Het tweede bord was niet leverbaar in de gevraagde kleurstelling en is ook vervangen voor een goedkopere kleur "plaat van de maand". Hiermee kwam de bestelling veel goedkoper uit en ik heb per mail en telefoon (lukte maar een keer). gevraagd om de rest som terug te storten op mijn rekening. Dit is helaas niet gebeurd. De platen zijn wel op tijd geleverd, maar duur betaald!