Musthavesforreal.com reviews

Periode2021

Ch
30-07-2018

Louche bedrijf

Bestelde 3 artikelen waarvan 1 gat in de zak, gemeld, retour gestuurd en ineens nooit pakket aangekomen doen alsof neus bloedt moet rond de 100 eu betalen incl 6,95 verzendkosten voor niets! Nooit doen en ben gelijk afgekickt op internet shoppen

Shanna
11-07-2018

Slechte communicatie, pre orders worden te laat verstuurd, en als je iets retour stuurt moet je 3 weken wachten op je geld. En als je een reactie krijgt, is het altijd een standaard tekst. Absoluut geen aanrader!

Lola
05-07-2018

Onjuiste informatie

Er word gezegd dat je bericht beantwoord word binnen 24 uur. nou dat is niet zo. het is niet erg als het langer duurt maar zet het er dan niet bij! ook is de verzending niet binnen 1 dag. ik wacht nog steeds op mijn pakketje. ter herhaling: zet geen dingen op je site waaraan je zelf niet kan voldoen!

Lies
14-06-2018

Geen retourbewijs

Begin mei eenn bestelling gedaan. Ging al veel mis, hierin goed geholpen. Na het leveren bleek dag 3 van de 4 dingen niet goed waren. Deze terug gestuurd. Gekozen om achteraf te betalen via Klarna. Inmiddels nog steeds geen retourbevestiging ontvangen terwijl ik via post nl kan zien dat bestelling is afgeleverd. Wanneer je ze mailt, geen reactie. Nu klarna achter mij aan ivm betaling. Maar contact krijgen met musthaves onmogelijk. Jammer, heb altijd goede service gehad. Nooit problemen en nu heb je een probleem, zijn ze nergens te vinden!

Audrey
01-06-2018

Waardeloze klantenservice

Het is elke keer wel iets. Kleding die kapot aankomt, kledingmaten die niet kloppen (wat ze erkennen). In beide gevallen bieden ze een tegoedbon aan ipv de retourkosten te vergoeden. Pas wanneer ik aangeef dat ik hier niet mee akkoord ga, mag ik op hun kosten de spullen terugsturen. Ik moet dan de verzendkosten wel voorschieten en vervolgens moet ik keer op keer mailen omdat het bedrag maar niet overgemaakt wordt. Ik zit nu al meer dan een maand te wachten op de terugbetaling. En krijg daarnaast totaal geen reactie op mijn mailtjes. Echt schandalig, dit is alles behalve klantvriendelijk.

Melanie
01-06-2018

Top service !

Had een soort van vestje besteld maat L was te klein helaas terug gestuurd en een mail gestuurd. Die werd snel terug gereageerd aan gezien ik het vestje een maat groter wilde hebben voor mijn moeder haar bruiloft. Er werd gezegd dat zodra de retour binnen was hij verzonden zou worden. Ik kreeg heel snel mijn nieuwe pakketje binnen! Waar ik heel blij mee was! Ook de klanten service vond ik super fijn! Groetjes een tevreden klant! (Melanie)

Kim
28-05-2018

Prima bedrijf, totdat er problemen zijn en je hebt hulp nodig

Ik heb hier vaker wat besteld en altijd netjes en optijd ontvangen. Nu heb ik een jurkje besteld voor een feest dus ik zit aan een datum vast. DHL geeft aan dat het pakketje is afgeleverd maar ik heb niks ontvangen. Nu ik contact wil hebben om af te stemmen hoe we dit op korte termijn kunnen oplossen kan ik niemand bereiken. Er is geen telefoonnummer te vinden en de chat doet het niet. Ik heb een mail gestuurd maar daarop krijg ik een reply dat het erg druk is en dus langer dan normaal duurt voordat ik een reactie krijg.

omdat ik de jurk nodig heb voor een feest zou het fijn zijn als ik direct kon afstemmen. Ik ben zelfs bereid om nu zelfde jurkje te bestellen en dan de andere retourneren als dat pakketje boven water komt. helaas is er op geen enkele manier met dit bedrijg in contact te komen. Niet klantvriendelijk en ook zeker niet meer van deze tijd!

Francka
22-05-2018

Teleurstellend

Na alle advertenties die veel voorbij komen een bloemenjasje besteld en schoenen. Toen zag ik dat er twee cijfers extra achter mijn huisnummer stonden. Direct mail gestuurd om dit te corrigeren, maar geen antwoord. Pakketje na paar dagen binnen gekregen. top, maar mazzel dat het is aangekomen omdat de extra cijfers nog achter mijn huisnummer staan. Jasje bleek geen jasje maar eerder een vestje met voering. Schandalig voor bijna €40 vind ik. Ik was helemaal enthousiast over het jasje en keek er naar uit maar ben erg teleurgesteld. Schoenen waren wel oké. Maat afgerond naar boven en 39 besteld waar ik soms wel 38 heb. Prijs/kwaliteit daar prima. Toen zag ik over het retourneren dat het voor eigen rekening is. Mijn man zei dat dat niet kon kloppen want 'ze hadden vast een webshopkeurmerk'. niet dus. Als ik naar al die negatieve reviews hier kijk voel ik me een beetje dom, want daar had ik misschien even eerder naar moeten zoeken of naar een keurmerk. Al om al niet voor herhaling vatbaar helaas.

Susanne
19-05-2018

Zit al een maand te wachten op een blousje

Wat een waardeloos bedrijf! Maand geleden iets besteld, nooit meer wat van gehoord. Zelf per mal contact gezocht, werd vermeld door een bug in het systeem dat mijn bestelling onderop was geraakt of zoiets, ze zouden het met voorrang versturen.weet niet wat musthaves daar onder verstaat?! Maar we zijn nu al weer een week verder en nog steeds geen verzendbewijs ontvangen. HaD het eigenlijk besteld voor een feest vndg. Echt slecht gewoon!1 keer nooit meer

Megan Chloë
10-05-2018

Duurt wel heel lang.

Nu al meer als 2 dagen geleden kleren besteld bij ze op de webshop. helaas tot op heden nog steeds niks terug gehoord. Terwijl er word aan gegeven als je de klanten service mailt er binnen 48uur word gereageerd. dikke onzin dus. Plus op de website staat voor 22:00 volgens mij zelfs 22:30 besteld is morgen in huis. Nou ik merk het. Er was een artikel wat niet op voorraad was, moest worden na besteld. Maar ik geloof er niet in dit zolang kan duren. En ik zou dan zeggen stuur zovast de rest op en zend de na bestelling later toe. (Helemaal als het meer als 2 weken duurt voordat je een nabestelling kan versturen) Ik vind het echt super jammer, Ze hebben zulke leuke kleding staan op de shop. Maar ik ga hier nooit meer bestellen, helaas :(

Angela
26-04-2018

Niet klantvriendelijk!

Schoenen besteld bij deze site, helaas waren deze te klein en besloot ik het product te retourneren. Op 3 april, 23 dagen geleden!, kreeg ik een bevestigingsmail dat zij mijn pakket hebben ontvangen. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Belachelijk. Volgens de consumentenbond moet dit binnen 14 dagen gebeurd zijn, maar deze mensen lappen de regels liever aan hun laars. Heel jammer, zo houd je steeds minder klanten over.

MC
11-04-2018

3 weken terug bestelling en nog niets ontvangen

Ik heb 3 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald. Dit voor best een behoorlijk bedrag. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. Ik heb na een keer zelf navragen te horen gekregen dat het vertraging heeft opgelopen en deze week met spoed verzonden zou worden. Dit ging om 1 item van de 4! Zeer teleurstellend dat ze vervolgens de hele bestelling vasthouden. Vervolgens heb ik begin deze week een mail gestuurd of mijn bestelling ook daadwerkelijk deze week verstuurd wordt.maar ik ontvang geen antwoord. Heel jammer dat je totaal niet op de hoogte wordt gesteld. En dat ik het gevoel heb geld te hebben betaald voor helemaal niets! Ik bestel vaak en veel via internet. Maar heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad! Ik raad hen zeker niet aan. Er zijn genoeg andere sites, waar je leuke kleding kunt bestellen. Ik wacht verder met geduld op mijn bestelling.ben bang dat geld terug vragen een kansloze missie zal zijn.

Loeki
13-02-2018

Top. prima klantenservice!

Ik bestel hier vaker iets. Ik kan me daarom ook niet vinden in enkele negatieve reacties. Ik heb goede ervaringen met het afhandelen van retouren. Geld word op tijd terug gestort. Bij mijn laatste bestelling stond duidelijk vermeld dat ivm een item wat nog niet op voorraad was, mijn bestelling in zijn geheel iets later zou komen. Na 1 x mailen hebben ze mijn bestelling gesplitst verzonden.(zonder extra verzendkosten!) Terwijl ze dat niet hadden hoeven doen. Ik vind de service top!

Mirja
11-01-2018

Zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit en pasvorm , ik ga hier zeker vaker bestellen!

Renate
21-11-2017

Waardeloos bedrijf! Onbetrouwbaar en klantenservice reageert niet.

Wat een waardeloos bedrijf! Schandalig hoe zij met hun klanten omgaan. Ze komen hun afspraken niet na en ik heb al 1,5 week geen antwoord op mijn mail gekregen, na herhaardelijk een vriendelijk verzoek om mijn vraag te beantwoorden. Ik heb een aantal weken geleden de luipaard blazer van het merk AMBIKA gekocht op deze website. Musthaves For Real meet groots uit op hun site dat zij de laagste prijsgarantie hanteren en indien je hetzelfde product elders goedkoper treft zij ook nog eens 10% korting geven. Ik attendeer hun op een paar webshops waar dezelfde blazer goedkoper wordt aangeboden, wat resulteert in geen reactie. Ik heb 1,5 week geleden gemaild en nog steeds geen antwoord gekregen. Nog eens vriendelijk een reminder gestuurd; weer geen reactie. In 1 woord; schandalig!

Mel
14-09-2017

Zij maken een fout, ik mag ervoor opdraaien

Een aantal weken geleden een Spijkerjasje besteld die echter veels te groot was dan verwacht, teruggestuurd en aangegeven dat ik dit jasje wilde ruilen voor een maat kleiner. Echter een aantal dagen later kreeg ik een mail dat de "body" binnenkort naar mij verzonden word. Een mail gestuurd dat ik nergens wat van af wist en het om een Spijkerjasje ging, kreeg als reactie terug dat ze eerst alles gingen bekijken waar de fout lag voor ze het geld zouden retourneren van de verzendkosten, uiteindelijk na veel mails over en weer gaven ze aan dat het het niet aan mij lag, maar dat ze het geld pas zouden terugstorten en het Spijkerjasje opsturen als ik de body zou verzenden. dagen gingen voorbij, mails over en weer en uiteindelijk alsnog geen geld terug of spijkerjas (die ik dus allang al betaald had!) zo zijn er meer als 2 weken verder en krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag!

Eef
23-07-2017

Slechte klantenservice en slechte kwaliteit

Ik heb 3 kledingstukken bij deze site gekocht waarvan ik er twee terug heb gestuurd omdat deze niet naar wens waren. Door een onverwachte ziekenhuisopname kon ik de artikelen niet binnen de 14 dagen terugzenden, het werd na 17 dagen. Ik heb een briefje bij de retourzending gedaan met uitleg waarom het niet binnen de 14 dagen was en dat ik hoopte op begrip. Nu na ruim 6 weken nog geen reactie, geen geld terug van de retour gezonden artikelen en op mails wordt niet gereageerd! Ik ben er helemaal klaar mee en ga nu andere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen, feitelijk hebben ze door nergens ook maar op te reageren nu ruim €50 van mij gestolen. Ik laat het hier dus niet bij zitten. Voor mij nooit meer een bestelling daar en ik zal het ook iedereen afraden om bij hun wat te kopen, het zijn gewoon oplichters!

Nathalie
17-07-2017

Slechte service en kwaliteit

Koop hier nooit iets, klantenservice reageert niet op klachten ook al zijn hun in fout.lange wachttijd 6 weken. Slechte kwaliteit valt bijna uit elkaar.

Denise
13-06-2017

Waardeloos bedrijf

Bestelling geplaatst welke in 2 delen geleverd zou worden. Eerste deel kwam binnen, 2 items kwamen al met geschuurde naad uit de verpakking. Korting afgesproken zodat ik het kon laten maken. Hier zou ik eerst een tegoedbon voor krijgen maar daar ging ik niet meer akkoord dus het werd verrekend met de openstaande factuur (ik had Klarna achteraf betalen gekozen). Er moesten nog een paar items retour maar ik wilde het 2e pakket afwachten zodat alles in 1x retour kon. Veel later dan eerst vermeld kwam de 2e zending binnen en ook daar kwam een item alweer met gescheurde naad de verpakking uit. Ook hier voor een korting gekozen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Direct de dag erna de andere items retour gezonden en hiervan kreeg ik ook keurig een ontvangstbericht. Hierbij de melding dat het verrekend zou worden met de openstaande factuur maar dit kon 14 werkdagen duren. 14 dagen later nog geen aangepaste factuur en ondertussen wel een aanmaning van Klarna. Een mail gestuurd en kreeg de melding dat de retourgestuurde items niet binnen de 14dagen retour gestuurd waren.wettelijk gezien mag je binnen 14 dagen na het laatste deelpakket retour sturen dus ik was wel degelijk ruim op tijd. Het zou niet verrekend worden maar ik krijg een tegoedbon?!? Daar ga ik uiteraard niet mee akkoord aangezien ik wettelijk gezien correct gehandeld heb. Mail gestuurd, messenger bericht gestuurd maar nog geen bericht. Gelukkig is Klara WEL klantvriendelijk en die hebben na mijn uitleg de betaaldatum opgeschort tot zij een nieuwe factuur van Musthaves ontvangen. Dus alle lof voor Klarna en absoluut een koude douche voor Musthaves.ze hebben blijkbaar geen idee hoe ze hun klanten horen te behandelen. Voor mij de eerste en laatste bestelling bij Musthaves.

Melanie
11-06-2017

Slechte kwaliteit en waardeloze klantenservice

Een shirt gekocht met pailletten, erg leuk, dacht ik. Nadat het shirt eindelijk geleverd was, meteen in een waszak gewassen op 30 graden, nieuwe kleding was ik namelijk altijd voordat ik het aantrek. Nadat het shirt eenmaal gewassen was, lieten de pailleten aan verschillende randen los. De pailletten waren overigens geen roze maar wit op sommige plekken. Hierover heb ik via de mail een klacht ingediend! Daarop kreeg ik te horen dat ik de pailletten zelf maar moest vastzetten met naald en draad en dat omdat het shirt al gewassen was, ze het niet retour nemen! Vervolgens kreeg ik ook nog 10 % korting als ik een nieuwe aankoop zou doen. Hier koop ik natuurlijk dus nooit meer iets! Heel begrijpelijk trouwens dat een shirt na wassen niet retour genomen wordt, maar in dit geval was het nog NIET gedragen én dus na 1 keer wassen kapot. Wat een slechte kwaliteit en bagger klantenservice!