Musthavesforreal.com reviews

7.5
Periode2021

Sanja
01-06-2017

Late levering en geen geld teruggestort!

Ik had twee bikini's besteld a €30,- per stuk. Ze werden apart verzonden. De eerste kwam niet binnen de termijn aan dat vermeld stond op de website en was te laat geleverd. Deze heb ik gepast en zat niet goed waarop ik een email had gestuurd dat de tweede geannuleerd kon worden omdat die maat ook biet goed zou zjjn. Na enige tijd mail teruggehad dat dat akkoord was. Hierop heb ik de bikini geretourneerd.

Op 2 mei heb ik een email ontvangen dat ze mijn retour ontvangen hadden en ik het bedrag a €30,- teruggestort zou krijgen op mijn bankrekening. Nu drie emails en 5 weken verder heb ik nog steeds niet ontvangen.

Vind dit echt geen stijl en is beslist geen bedrijf waar ik ook nog iets zal bestellen. Tevens zal ik andere mensen adviseren dit ook niet te doen want in mijn ogen verdient dit bedrijf dat niet als het zo met klanten omgaat.

Amanda
17-05-2017

Verkeerd geleverd pakket

Wat een waardeloos bedrijf. Dhl heeft een pakket verkeerd afgeleverd, bij bovenstaand bedrijf. Oke dat is een fout van DHL maar dan nog ben ik van mening dat zij dat pakket aan mij kunnen retourneren, zoals benoemd in de eerste mail van hun aan mij. 'Oeps! wat vervelend maar kan gebeuren.zodat wij deze pakketten kunnen retourneren naar het juiste adres. Nu ruim 2,5 maand en veeeele mails verder is mijn pakket niet terecht. Zij beweren dat het daar niet is aangekomen. Dat terwijl er via de Track and Tracé code te zien is dat er voor getekend is! Deze heb ik meerdere malen meegezonden in de mails. Zij geven aan dat verkeerd geleverde pakketten een keer in de zoveel tijd van hun distributiecentrum naar het hoofdkantoor verstuurd worden en dat zowel het hoofdkantoor als het distributiecentrum niets hebben ontvangen. Dat is de enige reactie die ik hierover mag ontvangen. Ik vraag me af of ik ooit nog mijn pakket retour krijg.

AStrid
11-05-2017

Superset

Vriendelijke klantenservice en geweldige set geleverd. Kwaliteit fantastisch! Tot de volgende keer!

Helma
04-05-2017

Waardeloos!

Een setje besteld waarvan 1 vest niet direct leverbaar was, daarom zou ik het gehele pakketje 2 weken later ontvangen. Na diverse keren via de Messenger te hebben gecommuniceerd, heb ik na 6 weken 2 delen van mijn bestelling ontvangen, die overigens volgens de site wel op voorraad waren. Het vest heb ik nog steeds niet. Na het uitpakken van mijn incomplete bestelling zit de broek onder de vlekken (het lijkt wel het weer wat erin zit), en is de blouse van zeer slechte kwaliteit. Ik heb ze dus aangegeven dat ik dit ga retourneren en gezegd dat dan ook het vest waar ik al 6 weken op zit te wachten, niet mijn kant op hoeft te komen. Wel heel jammer dat je na zo lang wachten op een bestelling, die echt slecht is, zelf de retour kosten moet betalen. Voor mij nooit geen Musthaves meer, waardeloze winkel!

Jolanda
13-04-2017

Retour sturen blijkt niet eenvoudig

Broek besteld, niet wat ik er van verwacht had zoals wel vaker bij dit bedrijf. Retour sturen was tot nog toe nooit een probleem. maar het dhl punt waar dat voorheen wel kon doet dat nu niet meer. met DHL gebeld maar die zeggen dat ik bij musthaves for real moet zijn. heb me het ongans gezocht om een telefoonnummer te achterhalen van dit bedrijf maar dat staat nergens. dus maar een mail gestuurd. Krijg je een automatische mail terug dat ze er naar streven je binnen 48 uur antwoord te geven terwijl op de site staat antwoord binnen 24 uur. ben er eigenlijk nu al zo klaar mee dat ik het pakket wel naar een post nl punt ga brengen, dan betaal ik er maar extra voor maar ik bestel nooit meer wat bij musthaves for real. Dit was ook niet de eerste keer dat ik een product terug moest sturen.

Laura
13-04-2017

Pre order

Betreft een Spijkerjas op pre order wat geleverd zou worden in de week van 31 maart. besteld op 6 maart. nu is het dan 13 april en vandaag komt de DHL pakket bezorging met de jas. ontzettend late levering en van de klantenservice kreeg ik geen gehoor!

Benieuwd hoe de jas valt, en of het eventueel retour moet. dan zal ik de review aanpassen met nieuwe informatie

Inge
09-03-2017

Musthaves is een must have in your favorites

Ik heb geregeld kleding bested bij Musthaves for real. Ik bestel alleen als het voorradig is en de volgende dag bezorgd kan worden. 1 item teruggestuurd, ging ook probleemloos. Ik betaal altijd met Ideal en het geld was binnen no-time retour. Ik vind het heerlijk shoppen zo, laat het bezorgen op mijn werk of thuis.

Irene
10-05-2017

Zeer slecht

Dit probleem komt bij veel klanten voor en reactie nu tot dat je via ervaringen.nl is aanmeld.

Incassobureau achter ons en artikel is retour gemeld

Ik ben ook erg teleurgesteld en boos op dit bedrijf en hun manier van werken. Inmiddels heb ik een incassobureau achter mij aanzitten vanwege een artikel dat ik retour heb gedaan en nog niet geheel verwerkt is. Daar ben ik alles behalve blij mee. Helaas is er geen telefoonnummer bekend zodat ik direct contact op zou kunnen nemen om het op te lossen, daarom enige tijd geleden een mail verzonden, ook daarop geen reactie ontvangen. Retourbewijs hadden we wel ontvangen, maar deze is dus niet verwerkt. Heel jammer ze hebben leuke artikelen maar het vertrouwen is weg.

Laura
09-02-2017

Zeer slechte retourafhandeling

Ik heb al bij meer dan genoeg webshops kleding besteld, maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als bij Musthavesforreal. Ik raad iedereen af daar iets te bestellen!

Heb verschillende artikelen besteld, kwamen snel binnen, fijn. Groot deel helaas wel weer teruggestuurd (kwaliteit matig, zeker voor die prijs, en one size does not fit all). Mijn retour was echter buiten de retourtermijn van 14 dagen, dus ze konden me niet mijn geld teruggeven: ik kreeg een tegoedcode die welgeteld 6 weken geldig was. Oké dan, dacht ik, is toch mijn eigen schuld. Enkele weken later opnieuw besteld, een paar euro bijbetaald, wederom snelle levering maar zeer slechte kwaliteit. Weer alles teruggestuurd, dus ik verwachtte het geld terug en een nieuwe tegoedcode. Ik kreeg het geld dat ik had bijbetaald in twee delen teruggestort op mijn rekening, maar niet het volledige bedrag, en ik kreeg geen nieuwe tegoedcode. Hiervoor gemaild, krijg een erg vriendelijke reactie en een nieuwe tegoedcode. Nog steeds niet het volledig betaalde bedrag terug dus. Een aantal mailtjes later is ze nog steeds vriendelijk, maar ze blijft ontkennen dat ik niet het volledige bedrag terug heb gekregen, zelfs nadat ik kopieën van de bankafschriften heb gemaild. Uiteindelijk maken ze zogenaamd uit coulance het restant over.

De nieuwe tegoedcode was wel langer geldig dan de eerste, maar nog steeds relatief kort. Toch maar weer wat besteld, maar ook die producten vielen tegen vanwege verhouding prijs/kwaliteit en de maat. Wederom geretourneerd, dit keer wel een nieuwe tegoedcode, maar wederom niet het volledige bedrag teruggestort gekregen. En dat bovenop het feit dat je wel voor iedere bestelling verzendkosten mag betalen én de kosten van het retourneren zelf moet dragen. Heb nu dus maar wéér gemaild, maar ben het wel echt zat. Spijt dat ik daar ooit iets besteld heb.

Paula
06-12-2016

Jurkje direct kapot met aantrekken - daarna

Het bestelde jurkje ontvangen, maar bij het aantrekken schoot de naad meteen los. Het stiksel was niet goed. Dit was 5 november en heb dit direct gemeld. Het jurkje mocht retour (pas een reactie na twee dagen). Ik wilde hetzelfde jurkje graag weer ontvangen. Teruggestuurd en een bericht van ontvangst ontvangen op 18 november (laat verwerkt ook). Op 2 december verder geen actie geweest dus een mail verstuurd waar het nieuwe jurkje bleef. 'Oeps . er is iets misgegaan met de bestelling' het wordt gecrediteerd. Bedrag nog niet retour ontvangen. Het is nu inmiddels 6 december. Erg jammer en zeer slecht. Koop hier dus nooit meer wat.

Ellen
01-11-2016

Slechte klanten service

Maten kloppen niet! Ik maat 40 en XL besteld was te klein. Dus terug gestuurd kreeg netjes een mail dat het ontvangen was. Na twee weken een mail gestuurd waar mijn nieuwe broek bleef. Het zou worden uitgezocht daarna geen contact meer. Heb daarna drie mails gestuurd geen reactie. Nu via Facebook een bericht gestuurd ik wacht het af! Als er niks komt ga ik dit op sociaal media spelen en de klacht openbaar maken eens kijken of ik dan wel serieus wordt genomen. Verder is de kwaliteit van de kleding ook niet top kun je net zo goed naar de markt gaan. Wat een flut bedrijf!

Elvira
19-09-2016

Retour

Een artikel helaas te klein gekocht, deze geretourneerd en meteen dezelfde dag de juiste maat besteld (kon geen 2 weken wachten) en hier van de factuur achteraf voldaan. Maar mevrouw het is sale dus geen retour dus de factuur moet nog voldaan worden en dan krijgt u een kortingscode. Dit wens ik helemaal niet en al meerdere mails gestuurd maar geen enkele reactie erg jammer!

Wuppie
10-09-2016

Snelle levering, hippe kleding, slechte kwaliteit

Erg leuke kleding, alleen na enkele keren dragen gaten in mijn shirtjes en broeken. Ik mocht het shirt ruilen en kreeg er een ander artikel voor terug. Snelle en nette reaktie. De broeken zitten heerlijk maar zijn heel snel versleten (ongeveer drie maanden plezier van gehad) . De prijs van een broek is niet duur, dus ik heb dit niet aangekaart. Wel zou ik niet nog een broek hier kopen. Blazers zijn wel super van kwaliteit, deze draag ik nog.

Marieke
02-09-2016

Mooie kleding voor een mooie prijs!

Ik heb gisteren besteld en vandaag al in huis zoals ook wordt aangegeven op de website. De kleding is van goede kwaliteit en voor een mooie prijs.

San
20-08-2016

Te laat binnen

Over de hele site staat voor 22:00 besteld morgen in huis, pas als je erg goed gaat zoeken vind je de tekst 'met een beetje geluk'. Heb donderdagmiddag 18 augustus rond half 2 mijn bestelling gedaan met de gedachte dat ik hem vrijdag binnen zou krijgen. Omdat ik vandaag ( zaterdag 20 ) een festival heb dacht ik het aan te kunnen, maar vrijdag niks binnen heb ook mijn track en trace code nog niet ontvangen dus mijn pakket is blijkbaar nog niet verzonden. Ook nog een mailtje gestuurd maar tot nu toe geen reactie, valt nog binnen de 24 uur dus dat kan kloppen. Als jullie de belofte voor 22:00 besteld morgen in huis niet kunnen namaken haal het dan van de site, het verward heel veel mensen! Ik koop hier niet meer.

Saskia
25-07-2016

Musthaves komt belofte na

Ik bestelde enkele artikelen vorige week vrijdag in de late namiddag. Omdat er op de website staat voor 22.00u besteld is de volgende dag in huis, keek ik 's zaterdags uit naar mijn pakketje.

Maar helaas... op zaterdag kwam er geen pakketje.

Dan heb ik op maandag een mailtje gestuurd naar musthaves met de vraag hoe dit kwam.

Ik kreeg even later al een mailtje terug met de uitleg dat dit kwam omdat ik vanuit België besteld had en dat het dan wel ietsje langer kon duren.

Als ik op voorhand tegoei gekeken had, had ik dit kunnen weten want dat staat erbij.

Toch vond ik het een zeer vriendelijke mail en nam ik hier genoegen mee.

Op dinsdag kreeg ik opnieuw een mailtje van musthaves waarin ze mij vertelden dat mijn pakketje verzonden was en die dag nog zou aankomen.

En ja hoor! Enkele uurtjes later had ik mijn pakketje!

Ben er zeer blij mee en ga zeker nog bestellen bij musthaves for real!

Nathaly
20-07-2016

Klantenservice reageert nergens op, ik wil mijn geld teriug!

Ik heb begin mei 2 jurkjes besteld. Na een paar weken kreeg ik ze eindelijk binnen maar ze waren helaas te groot. Ik hen meteen een retourmelding gemaakt per email (27 mei) waarop ik een automatisch antwoord kreeg. Op 1 juni heb ik het pakketje via een PostNL punt retour gestuurd. Ik heb daarna niets meer van musthaves gehoord. Ik hen 3x een email gestuurd met de vraag of ze willen bevestigen dat de jurkjes retour zijn ontvangen en of ik mijn geld teruggestord kan krijgen. Ondank dat op de website van musthaves staat dat ze altijd binnen 24 uur reageren heb ik helemaal niets van ze gehoord. Er is ook nergens een telefoonnummer te vinden waar ik naartoe kan bellen. Ik ben er helemaal klaar mee en wil mijn geld terug

Zoe
29-06-2016

Bestelling tijdig annuleren

Ik heb vanochtend een blazer besteld. Op een andere website is dezelfde blazer 15 euro goedkoper. Ik heb binnen een halfuur een mailtje en een messenger gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren. Ik krijg na een tijd eindelijk reactie. Zij reageren dat de bestelling niet geannuleerd kan worden omdat de bestelling al is verwerkt. Wat mij erg sterk lijkt want ik heb nog geen mail met ordernummer etc gehad. Ik moet ervoor zorgen dat ik het pakketje aan de deur wordt geweigerd waardoor het veel tijd overheen gaat voordat ik mij geld terug krijg. Ze zijn erg ontvriendelijk ook op de messenger. Ze denken totaal niet met je mee. Ik vind de service echt heel slecht. Het is al de 2e keer dat zij een fout bij mij maken en totaal niet met mij meedenken. Ze proberen iedere keer weer een smoes te bedenken. Nou dat vind ik voor een bedrijf echt slordig! Dit ga ik ook zeker vertellen in mij omgeving..

Onderstaande komt van een andere klacht maar daar kan ik mij helemaal in vinden.

Karen
24-06-2016

Leuke producten, verschrikkelijke klantenservice

Deze webshop heeft leuke producten. Als je de klantenservice niet nodig hebt is er niets aan de hand. Heb je die wel nodig, dan wens ik je veel succes. Ik probeer hieronder op te sommen wat er allemaal mis ging.

- Eén ontvangen product was kapot. Duurde 3 dagen voor ik hierover een reactie kreeg van de klantenservice. Daarna moest ik nog een foto opsturen, en ook toen duurde het weer 2 dagen voor ik een reactie kreeg. Pas na 5 dagen kreeg ik dus een oplossing aangeboden. Ik kon het product retour sturen, moest dan wel de verzendkosten betalen, maar die zou ik later vergoed krijgen in de vorm van een tegoedbon. Hoef ik dus niet, want ik wist toen al dat ik hier niet meer zou bestellen. Gelukkig werd toen beloofd dat ze dit over zouden maken.

- Voor ik hierover duidelijkheid had, waren we 2 weken verder. Had de producten besteld op 31 mei, op 13 juni heb ik het product uiteindelijk retour gestuurd. Later die dag kreeg ik een mail van iemand anders van de klantenservice dat ik het zelf moest laten maken en dat ze de kosten van de coupeuse zouden vergoeden, ook weer in de vorm van een tegoedbon. Maar toen had ik het product dus al retour gestuurd. Dat was uiteindelijk ook prima, maar wel irritant dat je steeds met verschillende mensen aan het communiceren bent.

- Ik wilde het product graag mee op vakantie nemen. Had het ruim 2 weken van tevoren besteld. Ik mailde daarom nog een keer of ze konden proberen het z.s.m. te verzenden, naar een aangepast adres, omdat ik het anders niet in ontvangst zou kunnen nemen. Toen kreeg ik als reactie dat ze aan de track & trace konden zien dat ik het product 2 weken geleden al had ontvangen. Ja, dat ging om de oorspronkelijke bestelling! Wat een prutsers. Uiteindelijk het product na mijn vakantie in de brievenbus ontvangen. Van het oorspronkelijke adres. Mijn verzoek om het adres aan te passen is dus ook niets mee gedaan.

- Als ik Musthaves was had ik er op z'n minst een klein kaartje bijgedaan: vervelend dat het zo is gelopen, we hopen dat je toch nog eens bij ons wilt bestellen, o.i.d. Maar nee hoor, gewoon een ongezellige plastic zak.

Uiteindelijk dus op 31 mei besteld, en op 21 juni had ik het dan eindelijk in goede orde binnen.

Nooit eerder heeft een webshop me zoveel frustraties opgeleverd en zo boos gemaakt. Het lijkt me dat je je klanten een prettige shopervaring wilt bieden, ik begrijp dan ook niet dat ze de klantenservice niet wat beter op orde hebben. Erg jammer. Heb me maar snel afgemeld voor de nieuwsbrief en de Facebook niet meer geliked. Erg leuke producten, maar ik durf dit niet nog een keer aan...

Marielle
15-06-2016

Mooie musthaves webshop!

Nu voor de tweede keer bij Musthavesforreal besteld en het was weer de volgende dag in huis! Ben echt heel blij met mijn items. Kan weer helemaal hip de zomer door. De kwaliteit van de items is top voor de prijs waar het voor wordt aangeboden.

Zeker een aanrader als je toe bent aan nieuwe kleding! :)